• Hoi !!

    zelf ben ik niet zo handig met knutselen dus doe ik hier niet aan mee.
    wel zie ik echt overal Loom elastiekjes, naalden, boeken, etc ...

    voor wie niet weet wat Loomen is :







    Heb jij al wat gemaakt ??
    graag een foto ervan ??

    Groetjes (A)


    Sebastian Michaelis : I'm simply one Hell of A Butler !!!

    O

    Shuuya schreef:
    (...)
    Zou goed kunnen, heb geen flauw idee.
    Ik moest het uit noodzaak met de vingers doen :'d.. Was op een schoolpleinfeest van mijn broertje en hij wilde een armbandje en ik zat daar met hem van; Ok en nu? :'D.. Dus ik gebruikte zijn vingers paar xd.
    Vorken waren daar niet aanwezig :'D
    Ja, want die,dingen snijden mijn bloedsomloop af in mijn vingers :'D


    Sidera nostra contrahent solem lunamque

    Ik doe er niet aan, maar een paar vriendinnen wel. Zelf vind ik het niet heel leuk. Ik houd toch meer van dingen met wol (;


    Let's go outside and all join hands, but until then you'll never understand…

    In het armbandjesmaak-topic heb ik al wel eens wat foto's gepost, maar ja dat is eigenlijk een armbandjestopic.

    Dus dan post ik hier ook wel foto's van wat ik gemaakt heb :)


    5SOS


    Alles wat ik toen had gemaakt.
    Van die konijntjes heb ik er nu een stuk of 20, maar daarvan gaan er 12 naar mijn buurjongetje die ze wil verkopen op de camping en die zijn dan ook in de kleuren van de mascotte van de camping.



    One Direction :Y)









    so if you care to find me, look to the western sky, as someone told me lately: everyone deserves a chance to fly

    Ik vind het irri dingen.

    Teater schreef:
    Ik vind het wel leuk om te doen, maar ik hou me er niet echt mee bezig, haha. En ik vind, to be honest, Scooby Doo draadjes leuker, haha.


    Die zijn toch uit de handel gehaald omdat ze giftig waren?

    Ik ben niet zo'n talent, maar ik weet nu eindelijk hoe het moet. :Y) Mijn zusje van 8 maakt al wel van die diertjes.


    What do we say to the god of death? ''Not today.''

    Trigga schreef:
    Is leuk, voor kleine kinderen. Net zoals die scooby doo draadjes toen. :')


    Ik ga niet met deze rage mee. Dan kan ik wel aan de gang blijven met al die rages en over een paar maanden is het toch weer over en dan zit je met de rotzooi.


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt



    Zebra :)


    Het is misschien een rage, maar het is wel een leuke rage.

    En mja, bang dat ik met de elastiekjes blijf zitten ben ik niet. Ik heb nog vijf miljard scoobydoo touwtjes, maar daar kon ik echt niks mee.
    Hier kan ik teminste iets mee, en als ik het niet meer hoef kan ik het altijd nog wel aan iemand kwijt die het graag wil.


    so if you care to find me, look to the western sky, as someone told me lately: everyone deserves a chance to fly

    het is best verslavend en al helemaal als je in een speelgoedwinkel werkt (:


    Dress like you're going to meet your worst enemy today.

    Ik zat dit topic te zoeken en kon het nergens meer vinden (omdat hij niet stond waar ik dacht dat hij stond.).
    Hoort dit topic niet gewoon bij creativiteit?


    so if you care to find me, look to the western sky, as someone told me lately: everyone deserves a chance to fly