• KLETSKEBEM C:


    wat was dit ookalweer



    Crap crap crap crap.
    *insert vloekwoorden*


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Wat?


    16 - 09 - '17

    Ik was op facebookprofielen aan het kijken waar ik niet mocht kijken en nu ben ik weer kwaad op mezelf. I burst my own bubble, and now I hate myself again. *sigh*
    Ik haat het soms dat er niemand is om mee te praten.


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Great. Mijn broertje kreeg vandaag bij de familie een woede uitbarsting en is vervolgens de straat opgerend om uiteindelijk bij een drukbezocht kruispunt tegen te worden gehouden door mijn oom. O - wat was dat grappig. --' Echt die freakin' familie maar lachen en mijn broer en ik ongeduldig wachten totdat ze terugkomen, omdat we weten dat hij dit veel vaker heeft. DE FUCK IS DAAR GRAPPIG AAN.
    Uiteindelijk was er een man voor de poort van mijn nu-overleden-opa en oma gestopt om te zeggen dat een man en een kind bij het kruispunt aan het vechten waren. Great. Vervolgens gaat mijn moeder er met de auto en mijn nee achteraan en hebben ze mijn broertje met veel moeten in de auto weten te krijgen waar mijn oom hem achter in de houdgreep vasthield, omdat hij anders uit de auto zou gaan. Mijn neef kwam terug, terwijl mijn moeder en oom mijn broertje naar huis brachten, en toen hij eenmaal verslag had gedaan en ik had gezegd dat hij dat wel vaker deed, hielden ze op met lachen en keken ze stomverbaasd. Awesome family.

    [ bericht aangepast op 27 juli 2014 - 22:48 ]


    'I don't want to leave her just because she makes me a better person.'

    Je moet niet kwaad op jezelf zijn Ö


    16 - 09 - '17

    Yeah well, too late.


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Avus schreef:
    Great. Mijn broertje kreeg vandaag bij de familie een woede uitbarsting en is vervolgens de straat opgerend om uiteindelijk bij een drukbezocht kruispunt tegen te worden gehouden door mijn oom. O - wat was dat grappig. --' Echt die freakin' familie maar lachen en mijn broer en ik ongeduldig wachten totdat ze terugkomen, omdat we weten dat hij dit veel vaker heeft. DE FUCK IS DAAR GRAPPIG AAN.
    Uiteindelijk was er een man voor de poort van mijn nu-overleden-opa en opa gestopt om te zeggen dat een man en een kind bij het kruispunt aan het vechten waren. Great. Vervolgens gaat mijn moeder er met de auto en mijn nee achteraan en hebben ze mijn broertje met veel moeten in de auto weten te krijgen waar mijn oom hem achter in de houdgreep vasthield, omdat hij anders uit de auto zou gaan. Mijn neef kwam terug, terwijl mijn moeder en oom mijn broertje naar huis brachten, en toen hij eenmaal verslag had gedaan en ik had gezegd dat hij dat wel vaker deed, hielden ze op met lachen en keken ze stomverbaasd. Awesome family.


    Daar lach je niet mee.. rare familie. Maar ach, de mijne is niet veel beter bij momenten..


    16 - 09 - '17

    Kawena schreef:
    Yeah well, too late.


    Nooo, wordt dan weer happy!


    16 - 09 - '17

    Avus schreef:
    Great. Mijn broertje kreeg vandaag bij de familie een woede uitbarsting en is vervolgens de straat opgerend om uiteindelijk bij een drukbezocht kruispunt tegen te worden gehouden door mijn oom. O - wat was dat grappig. --' Echt die freakin' familie maar lachen en mijn broer en ik ongeduldig wachten totdat ze terugkomen, omdat we weten dat hij dit veel vaker heeft. DE FUCK IS DAAR GRAPPIG AAN.
    Uiteindelijk was er een man voor de poort van mijn nu-overleden-opa en oma gestopt om te zeggen dat een man en een kind bij het kruispunt aan het vechten waren. Great. Vervolgens gaat mijn moeder er met de auto en mijn nee achteraan en hebben ze mijn broertje met veel moeten in de auto weten te krijgen waar mijn oom hem achter in de houdgreep vasthield, omdat hij anders uit de auto zou gaan. Mijn neef kwam terug, terwijl mijn moeder en oom mijn broertje naar huis brachten, en toen hij eenmaal verslag had gedaan en ik had gezegd dat hij dat wel vaker deed, hielden ze op met lachen en keken ze stomverbaasd. Awesome family.


    Omg, Saarie, gaat het wel een beetje?


    help

    Philocalist schreef:
    (...)

    Nooo, wordt dan weer happy!


    I burst my own bubble. Het zal al iets zijn als ik morgen weer beter ben. I hate this.


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Kawena schreef:
    (...)

    I burst my own bubble. Het zal al iets zijn als ik morgen weer beter ben. I hate this.


    Het komt wel goed.


    16 - 09 - '17

    Tolkien schreef:
    (...)

    Omg, Saarie, gaat het wel een beetje?



    Mehh, ik ben gewoon klaar met zijn gedrag.


    'I don't want to leave her just because she makes me a better person.'

    Philocalist schreef:
    (...)

    Het komt wel goed.


    I highly doubt it.


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Ik haat mijn familie. Vooral mijn zus. Ze probeert alle aandacht te krijgen en sluit me continu buiten. Ze zegt dat iedereen zich zorgen maakt om mijn sociale ontwikkeling. Waarom zegt iedereen dat wel tegen haar en niet tegen mij? Waarom word ik altijd buitengesloten? )":


    26 - 02 - '16

    Diancie schreef:
    Ik haat mijn familie. Vooral mijn zus. Ze probeert alle aandacht te krijgen en sluit me continu buiten. Ze zegt dat iedereen zich zorgen maakt om mijn sociale ontwikkeling. Waarom zegt iedereen dat wel tegen haar en niet tegen mij? Waarom word ik altijd buitengesloten? )":


    Ik ken het, dear *knuffel*
    Praat gewoon met haar. Dat is denk ik het enige dat helpt.


    But I still have this faith in the truth of my dreams.