• KLETSKEBEM C:


    wat was dit ookalweer

    Diancie schreef:


    :[

    Wat is er? :C


    •*• Lululu •*•

    Hargrave schreef:
    (...)
    Wat is er? :C


    Helemaal lek gestoken worden door muggen vannacht en toen ik dacht 'ik ga wel even op Facebook' zag ik allemaal negatieve reacties die aan mij gericht waren en dat valt nu helemaal verkeerd :\


    26 - 02 - '16

    Diancie schreef:
    (...)

    Helemaal lek gestoken worden door muggen vannacht en toen ik dacht 'ik ga wel even op Facebook' zag ik allemaal negatieve reacties die aan mij gericht waren en dat valt nu helemaal verkeerd :\



    help

    Diancie schreef:
    (...)

    Helemaal lek gestoken worden door muggen vannacht en toen ik dacht 'ik ga wel even op Facebook' zag ik allemaal negatieve reacties die aan mij gericht waren en dat valt nu helemaal verkeerd :\

    Nawhie dat verdien je echt niet!


    •*• Lululu •*•

    Dankjulliewel, jullie zijn schatten, echt waar <3


    26 - 02 - '16

    En wat is een rpg regelen eigenlijk veel werk D:
    Echt lang geleden dat ik echt zelf een rpg heb geleid, die ook nog succes had.


    26 - 02 - '16

    @Erieka: gooi al die negatieve mensen gewoon van fb, dan is het eens zo leuk om online te komen ^^


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Kawena schreef:
    @Erieka: gooi al die negatieve mensen gewoon van fb, dan is het eens zo leuk om online te komen ^^


    Dat is een goed idee! Dat ga ik direct doen.


    26 - 02 - '16

    Aww, mijn hart breekt echt door dit plaatje:



    Het is een militair die voordat hij weg moet, zijn pasgeboren dochtertje nog even mag zien.


    26 - 02 - '16

    Diancie schreef:
    Aww, mijn hart breekt echt door dit plaatje:



    Het is een militair die voordat hij weg moet, zijn pasgeboren dochtertje nog even mag zien.

    Jaaa inderdaad! :o
    Ik vind het dan altijd zo ontzettend leuk om die filmpjes op youtube te zien als de mensen uit het leger thuiskomen en hun familie verassen! En het schattigste is als hun huisdieren hun baasjes weer zien, dat is gewoon zo ontzettend lief. Ik kan er uren lang naar kijken en ik huil bijna iedere keer weer.


    •*• Lululu •*•

    Diancie schreef:
    (...)

    Dat is een goed idee! Dat ga ik direct doen.


    Yesh, ik ben nog bevriend met je :3


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Kawena schreef:
    (...)

    Yesh, ik ben nog bevriend met je :3


    Het was ook maar 1 persoon die ik er af heb gegooid. Gewoon zo'n persoon die telkens discussie opzoekt met me en dat is best wel vervelend.


    26 - 02 - '16

    Diancie schreef:
    (...)

    Het was ook maar 1 persoon die ik er af heb gegooid. Gewoon zo'n persoon die telkens discussie opzoekt met me en dat is best wel vervelend.


    You go, girl :3
    Gewoon proberen om alle negativiteit te bannen en je te focussen op de dingen waar je gelukkig van wordt :3


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Kawena schreef:
    (...)

    You go, girl :3
    Gewoon proberen om alle negativiteit te bannen en je te focussen op de dingen waar je gelukkig van wordt :3


    Thank you :3
    En je hebt gelijk, irritante mensen moeten gewoon weg en de leuke moeten blijven


    26 - 02 - '16

    Now you're talking :3


    But I still have this faith in the truth of my dreams.