• KLETSKEBEM C:


    wat was dit ookalweer

    John reads The Flash? AWESOME


    Sidera nostra contrahent solem lunamque

    Ik wil echt 1x per maand gewoon een jongen kunnen zijn. :c


    wat was dit ookalweer

    Mijn dag kan niet meer stuk, whihihi


    26 - 02 - '16

    Someone help me:

    • Het meer typische mindcontrol, wat inhoudt dat hij mensen kan dwingen iets te doen en hun gedachten en emoties kan lezen, maar volgens mij heeft hier al iemand telepathie, dus dan moet ik eerst zien of die het daarmee eens is. :') En dan voel ik me echt onorigineel, maar in the Gatekeepers was het gewoon zo badass, vandaar dat het in de lijst staat.
    • Aardbevingen veroorzaken. :Y)
    • Schaduwen manipuleren
    • Illusies creëren die er zo echt uitzien dat het je tot waanzin kan drijven, maar als ik dan toch voor die zou gaan, moet ik dat even bespreken met Cheryl.
    • Bloedtemperatuur regelen van anderen.
    • Moleculen beheersen, waardoor hij objecten/vloeistoffen en gassen naar andere materie kan veranderen.
    • Ik ben inspiratieloos.


    help

    ^ Ik zou je graag willen helpen, maar mijn inspiratie is ook nihil op dit moment.


    26 - 02 - '16

    Iemand hier nog leuke liedjes voor op de gitaar? :')
    Ik ben echt wanhopig op zoek naar nog nieuwe liedjes en ik moet alles uitprinten voor ik op vakantie ga. (vrijdag en ik moet nog van alles regelen)


    wat was dit ookalweer

    DAWSONS schreef:
    Iemand hier nog leuke liedjes voor op de gitaar? :')
    Ik ben echt wanhopig op zoek naar nog nieuwe liedjes en ik moet alles uitprinten voor ik op vakantie ga. (vrijdag en ik moet nog van alles regelen)


    Hey there delilah ofzo?
    Train heeft wel leuk liedjes


    'If you could see yourself from my perspective, you'll realize there is nothing you need to change about yourself'.

    Ik hou echt van m'n shiny Gengar <3



    En zijn grijns is zo schattig!


    26 - 02 - '16

    Diancie schreef:
    ^ Ik zou je graag willen helpen, maar mijn inspiratie is ook nihil op dit moment.


    Maar wat lijkt je het leukste uit het lijstje?


    help

    Tolkien schreef:
    (...)

    Maar wat lijkt je het leukste uit het lijstje?


    Die moleculen shizzle, dat lijkt me echt gaaf.


    26 - 02 - '16

    Diancie schreef:
    (...)

    Die moleculen shizzle, dat lijkt me echt gaaf.


    Mij ook. Hij kan bloed in vergif veranderen. Ik twijfel heel erg tussen die en de illusies. Doe je dat met die streepjes nu?


    help

    DAWSONS schreef:
    Iemand hier nog leuke liedjes voor op de gitaar? :')
    Ik ben echt wanhopig op zoek naar nog nieuwe liedjes en ik moet alles uitprinten voor ik op vakantie ga. (vrijdag en ik moet nog van alles regelen)

    Helaas, ik kan alleen maar supereenvoudige, oudere rockliedjes, like Smoke On The Water of zo, maar dat is echt dodelijk eenvoudig. O_O Oh ja leergitaar.nl heeft wel een paar niet al te moeilijke dingen.

    [ bericht aangepast op 28 juli 2014 - 20:06 ]


    I would tell you my autumn joke but you probably wouldn't fall for it

    Tolkien schreef:
    (...)

    Mij ook. Hij kan bloed in vergif veranderen. Ik twijfel heel erg tussen die en de illusies. Doe je dat met die streepjes nu?


    Ik heb daar to be honest nog niet eens over nagedacht ;x


    26 - 02 - '16

    Ik vind m'n signature pretty awesome. :Y)


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.

    ^ I like it too :3


    26 - 02 - '16