• rpg eigenaar : MrFluke

    topic nog onder constructie




    Een nieuw jaar op Zweinstein breekt aan. De tovenaars en heksen keren terug naar Zweinstein, waar weer heel veel te beleven is. Zoals, Het Toverschooltoernooi. Er doen 3 verschillende scholen mee aan het Toverschool toernooi, de leerlingen van een bepaalde school gooien een briefje met hun naam erop geschreven in de Vuurbeker. Die kiest dan de namen. En natuurlijk, de nieuwe Zwerkbal try-outs, niet iedereen kan natuurlijk in het team zitten. De tovenaars en heksen leren weer nieuwe dingen die ze later weer kunnen gebruiken. Het zal je niet te makkelijk afgaan, er zit natuurlijk wel een maar aan het verhaal. Want als je de beker jouw naam gekozen heeft kom je er niet meer onderuit. En natuurlijk de opdrachten zijn zwaar. Zoals het gouden ei stelen van een draak, je dierbare redden van de meermensen, die in het meer naast Zweinstein leven. Dit schooljaar wordt dus lastiger dan de andere jaren...



    || Graag Invullen:


    Invullijstje voor de studenten:
    Volledige naam:
    Leeftijd:
    Jaar:
    Afdeling:
    Bloedstatus:
    Beste vak(ken) :
    Slechtste vak(ken) :
    Innerlijk:
    Uiterlijk: (Liefst met foto)
    Klassenoudste:
    Hoofdmonitor:
    Zwerkbalfunctie:
    Huisdier: (Alleen padden, ratten, uilen, en katten zijn toegestaan daar)
    Extra:


    Invullijstje voor leraar, schoolhoofd of afdelingshoofd:
    Volledige naam:
    Leeftijd:
    Vakken:
    Innerlijk:
    Uiterlijk: (Liefst met foto)
    Bloedstatus:
    Schoolhoofd:
    Afdelingshoofd:
    Huisdier:
    Extra:




    || Rollen: ||

    Reserveringen:
    Dumbledore ZaIa



    Leerlingen:
    Gryffindor
    Brooke Jane Eatside /4de jaar/ ZaIa 1.1
    Binky Lorraine Evans /6de jaar/ Senermes 1.1

    Ralf Auron /4de jaar/ Obliviate7 1.2
    Ginny Weasley /3de jaar/ Leora 1.10
    Brenthon Troun Evans /6de jaar/ Senermes 1.18
    George Weasley /6de jaar/ Obliviate7 1.19
    Hermione Ganger /4de jaar/ Piaffe 1.19
    Fred Weasley /6de jaar/ RAB 2.1


    Hufflepuf:
    Lynn Blazer /7de jaar/ MyselfOnly 1.6
    Allison Angela Rossini /5de jaar/ SweetDemon 1.19



    Ravenclaw:
    Rosaline Elisabeth Smith /5de jaar/ LoveElsa 1.1
    Luna Lovegood /3de jaar/ ZaIa 1.16



    Slytherin:
    Chase Alexander Roberts /7de jaar/ CapriolIe 1.5
    Luke Ashton Adams /7de jaar/ TinkerbelI 1.5

    Dysis Bella Lestrange-Black /7de jaar/ xYoungLovex
    Draco Lucius Malfoy /4de jaar/ RAB
    Chanel Kate Cole /4de jaar/ TheseWords
    Matthew Frankie Wood /7de jaar/ Nightingalex



    Beauxbattons: Vol! Er doet maar 1 van de Beauxbattons mee!
    Defelicé Devil Angelina Nachtschade Alerue /6de jaar/ Nightingalex 2.2




    Klammfels Vol! Er doet maar 1 van de Klammfels mee!
    Campbell Dylan Saunders /5de jaar/ Leora 1.17




    Leraren:
    Zwerkbal: Amila Rosa Exta/ MyselfOnly 1.7
    Gedaanteverwisselingen:
    Leer der Oude Runen:
    Voorspellend Rekenen:
    Dreuzelkunde:
    Geschiedenis van de Toverkunst:
    Verweer tegen de Zwarte kunsten: Serverus Snape/ PrinceSnape 1.1
    Kruidenkunde:
    Bezweringen: Amila Rosa Exta/ MyselfOnly 1.7
    Waarzeggerij:
    Verzorging van Fabeldieren:
    Toverdranken: Serverus Snape/ PrinceSnape 1.1
    Astronomie:


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••

    Hemwin schreef:
    Nu nog op Isa reageren x)



    Ik weet niet wat ik moet posten.. ze is bij haar broer :p


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    Leora schreef:
    (...)


    Ik weet niet wat ik moet posten.. ze is bij haar broer :p


    Laat hem zien wat dat joch deed? Enn laat hem blij zijn dat t goed komt xd


    The monsters running wild inside of me. I'm faded

    George Weasley

    George Weasley

    ‘Ik kan professor Snape niet tegenhouden aangezien een inbraak in zijn kantoor ernstig vergrijp is; meneer Weasley. Wel hoop ik dat professor Snape zo verstandig is om het niet te melden aangezien hij net zoals mij professor Karkarov en zijn macht kennen. Ik denk dat meneer Saunders dat kan bekennen gezien de situatie dat hij flauwvalt alleen bij het idee dat zijn schoolhoofd kan arriveren en omdat hij smeekte om gestraft te worden door professer Snape in plaats van zijn eigen schoolhoofd. Het is algeheel bekend wat professor Karkarov met zijn leerlingen doet of laat doen. Afijn; deze avond gaat vooral om de leerlingen van alle scholen elkaar te laten leren kennen en in een bepaalde zin is het hier wel gelukt; niet waar Severus?’
    Een zwakke grimas sierde om mijn lippen en ik zag dat Snape zich voor iets moeilijk inhield. Ik richtte me op Campbell en zag dat hij weer wakker was geworden.
    'Campbell,' fluisterde ik en zette een hand tegen zijn wang die ik net mijn duim begon te strelen.
    'Als er niets meer te bespreken valt, kan jij met Campbell nu vertrekken.' Hoorde ik Snale zeggen maar ik bleef Campbell maar aanstaren, tot ik de hand die ik tegeb zijn wang aan hield om zijn middel heen sloeg en hem mee hield om de kantoortje uit te komen.
    'Dank u wel voor de 50 aftrekpunten' bedankte ik nog grappend voordat ik het eindelijk voor elkaar kreeg om Campbell de kantoorttje uit te laten komen.
    'Ik had het al geregeld.' Hoorde ik nog voordat de deur achter ons dichtviel en snel plaatstr ik een kusje vlak bij Campbell zijn oor, aangezien ik op deze positie alleen maar tot daar kwam.
    'Ik zei het toch, het is niet zoals klammfels hier. Ik zei toch dat het goed zou komen..' nog steeds hield ik mujn hand op zijn middel tot we vij de trappetje van de kerkers kwamen die naar boven gingen.
    'Campbell, beloof me dat je nooit meer jezelf gaat riskiren om mij te kunnen redden. Je hebt het al genoeg mrt karkarov, ik wil liever niet dat ik mijn problemen ook weer eens op jou ga gooien.'


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••

    Fred Weasley

    Ik dans even met Katie en luister naar haar geratel en wil graag weg. Ik vind haar aardig hoor, daar ligt het niet aan, maar op dit moment zou ik duizend keer liever met Ralf dansen. Ik ben dan ook ontzettend dankbaar als hij naar ons toe komt lopen.
    'Katie, mag ik Fred spreken? George is in de leerlingen kamer als je hem zoekt.' Ik mompel iets wat ik zelf niet eens versta tegen Katie en trek Ralf mee de Grote Zaal uit, naar buiten. Daar knuffel ik hem meteen. Op het bal kon ik hem niet knuffelen omdat iedereen het dan zou weten en dat heb ik liever niet.
    'Het spijt me zo erg. Ik wou echt naar je toe maar Snape bleef me maar meer werk geven en ik kon echt niet weg en nu heb ik je niet eens meegevraagd naar het bal en sta ik daar dan met een meisje te dansen die ik niet leuk vind omdat er geen ruimte meer in mijn hart is. Dat is allemaal ingenomen door jou,' ratel ik. Zonder na te denken kus ik hem. Even lijken alle zorgen van de wereld verdwenen te zijn.
    'Ik had meer van je verwacht, Weasley,' hoor ik een stem achter me zeggen. Katie. Ik vloek zachtjes. Ze loopt weg en nadat ik Ralf een verontschuldigende blik geworpen heb loop ik achter haar aan. Ze draait zich naar me om. 'Ga weg, idioot,' zegt ze. Ik zie tranen in de hoeken van haar ogen en voel me schuldig. Ze wil weer weglopen maar ik pak haar pols vast.
    'Het spijt me. Ik had het beter moeten aanpakken. Het was oneerlijk om jou niet de waarheid te vertellen, dat-' '- dat je op jongens valt,' zegt ze een beetje boos. Ik knik. 'Nou oké, zal ik het dan maar aan de rest vertellen?' Ze trekt zich los uit mijn greep en loopt de Grote Zaal binnen. Ik loop weer naar Ralf.
    'Ik ben zó dom geweest, Ralf, ze gaat het tegen iedereen vertellen.'


    Spoiler alert: you will save yourself

    RAB schreef:
    Fred Weasley

    Ik dans even met Katie en luister naar haar geratel en wil graag weg. Ik vind haar aardig hoor, daar ligt het niet aan, maar op dit moment zou ik duizend keer liever met Ralf dansen. Ik ben dan ook ontzettend dankbaar als hij naar ons toe komt lopen.
    'Katie, mag ik Fred spreken? George is in de leerlingen kamer als je hem zoekt.' Ik mompel iets wat ik zelf niet eens versta tegen Katie en trek Ralf mee de Grote Zaal uit, naar buiten. Daar knuffel ik hem meteen. Op het bal kon ik hem niet knuffelen omdat iedereen het dan zou weten en dat heb ik liever niet.
    'Het spijt me zo erg. Ik wou echt naar je toe maar Snape bleef me maar meer werk geven en ik kon echt niet weg en nu heb ik je niet eens meegevraagd naar het bal en sta ik daar dan met een meisje te dansen die ik niet leuk vind omdat er geen ruimte meer in mijn hart is. Dat is allemaal ingenomen door jou,' ratel ik. Zonder na te denken kus ik hem. Even lijken alle zorgen van de wereld verdwenen te zijn.
    'Ik had meer van je verwacht, Weasley,' hoor ik een stem achter me zeggen. Katie. Ik vloek zachtjes. Ze loopt weg en nadat ik Ralf een verontschuldigende blik geworpen heb loop ik achter haar aan. Ze draait zich naar me om. 'Ga weg, idioot,' zegt ze. Ik zie tranen in de hoeken van haar ogen en voel me schuldig. Ze wil weer weglopen maar ik pak haar pols vast.
    'Het spijt me. Ik had het beter moeten aanpakken. Het was oneerlijk om jou niet de waarheid te vertellen, dat-' '- dat je op jongens valt,' zegt ze een beetje boos. Ik knik. 'Nou oké, zal ik het dan maar aan de rest vertellen?' Ze trekt zich los uit mijn greep en loopt de Grote Zaal binnen. Ik loop weer naar Ralf.
    'Ik ben zó dom geweest, Ralf, ze gaat het tegen iedereen vertellen.'


    Het was juist "mag ik george spreken, fred is in het leerligen kamer". Hij loog zodat Katie weg zpu gaan en ze zou denken dat fred in de leerlingen kamer was en met george danste, terwijl het gewoon fred was :Y)


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••

    Had Fred nou ook iets met katie :O *damdamdaaam*


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••

    Is er een lief kind die wilt roleplayen? Want ik verveel me dood.

    [ bericht aangepast op 29 juli 2014 - 17:53 ]


    The monsters running wild inside of me. I'm faded

    Ralf Auron

    Fred mompelde iets onverstaanbaars tegen Katie en trok me mee de grote zaal uit waarna we weer buiten in het sneeuw stonden. Enkele sneeuwklokjes vielen neer in mijn haren maar smolten al gauw weg toen Fred me in een knuffel trok. Mijn lippen overwogen het niet op te glimlachen, dus staarde ik maar Emotieloos de verte in.
    'Het spijt me zo erg. Ik wou echt naar je toe maar Snape bleef me maar meer werk geven en ik kon echt niet weg en nu heb ik je niet eens meegevraagd naar het bal en sta ik daar dan met een meisje te dansen die ik niet leuk vind omdat er geen ruimte meer in mijn hart is. Dat is allemaal ingenomen door jou,'
    Zei hij. Afwisselend keek ik van zijn lippen naar zijn bruine ogen die me aankeken, en voor ik iets kon zeggen drukte hij zijn lippen op die van mij. Ik snakte naar adem om de fijt dat ik net Katie zag aanlopen toen hij me kuste, maar dat hield de razend kloppende hart van mij niet tegen.
    'Ik had meer van je verwacht, Weasley,' hoorde ik Katie zijn stem zeggen. Ik hoorde Fred vloeken voordat hij mij een verontschuldigde blik toewierp en Katie achterna ging die weg wilde gaan lopen.
    'Ga weg, idioot,' zegt ze.
     'Het spijt me. Ik had het beter moeten aanpakken. Het was oneerlijk om jou niet de waarheid te vertellen, dat-'
    '- dat je op jongens valt,' zei ze op een boze toon. Ik beet op mij lippen. Had hij eerder ook iets met Katie?
    'Nou oké, zal ik het dan maar aan de rest vertellen?' Zei ze en liep de grote zaal weer in. Geschrokken keek ik weg toen Fred weer naar mijn richting toe liep. Schaamt hij zich voor mij? Had hij eerder echt ook iets met katie, waardoor ze nu zo boos reageert?
     'Ik ben zó dom geweest, Ralf, ze gaat het tegen iedereen vertellen.'
    Ik schudde mijn hoofd en vermeed Fred zijn blik en beet nog harder op mijn lip. Hij schaamt echt voor mij. Anders zou hij Ich niet zo een grote zorgen maken over dat iedereen het te weten zou komen.
    'Wat maakt het uit.' Murmelde ik en hield de tranen tegen. Als hij zich voor mij schaamt, waarom is hij überhaupt samen met mij?
    'Mij maakt het niets uit als iedereen het te weten komt..' mompelde ik dan en keek naar mijn schoenen na mijn tranen te hebben tegen gehouden.
    'Wil jij dat niet? Schaam je je voor me? Heb je daarom iets met katie, om te verbergen dat je iets met mij hebt?' Vroeg ik kalm en staarde maar naar mijn schoenen toen ik de tranen weer op voelde komen.
    'Gewoon een vraag..' murmelde ik dan.


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••

    Campbell Saunders

    In een soort van trance bleef ik stil zitten terwijl ik van Perkamentus naar Sneep keek. Mijn hoofd leek haast uit elkaar te barsten en ik was er ondertussen achter dat ik flauwgevallen was eerder deze avond.
    ‘Campbell.’ Ik voelde een hand tegen mijn wang geplaatst worden terwijl zijn duim over mijn wang wreef. Aan de vertrouwde geur en hand-vorm wist ik dat het George werd. Ik voelde me rood worden door de liefde die hij voor mij toonde waar zíjn schoolhoofd en leraar bij was.
    ‘Als er niets meer te bespreken valt, kan jij met Campbell nu vertrekken.’ Ik wilde van de grond opstaan maar George bleef mijn wang strelen waar ik de kriebels van kreeg. Ik durfde echter niks terug te doen; niet waar mensen bij waren of in een kerker die me zo aan Klammfels deed denken. Zijn hand gleed plotseling van mijn wang af naar mijn middel maar nog steeds kon ik zijn ritmische aanraking voelen op mijn wang waardoor het nog vurig nabranden.
    ‘Dank u wel voor de 50 aftrekpunten.’ Hoorde ik George nog vrolijk naroepen en ondanks dat het alles behalve grappig was verscheen er een glimlach rond mijn gezicht wat waarschijnlijk George ook opgemerkt had aangezien ik zijn lippen voor slechts een seconde onder mijn oor voelde. ‘Ik zei het toch, het is niet zoals Klammfels hier. Ik zei toch dat het goed zou komen.’ Ik knikte. We hadden enorm geboft. Wij hadden dan ook geen punten op Klammfels die afgetrokken werd. Het werd meteen straf en hoe erger je daad was hoe zeerder de straf. Ik wist dat wel want ik had de nodige wonden die in littekens gevormd waren op mijn lichaam getekend die ik nooit meer kwijt zal raken.
    ‘Campbell. Beloof me dat je nooit meer jezelf gaat riskeren om mij te kunnen redden. Je hebt het al genoeg met Karkarov. Ik wil liever niet dat ik mijn problemen ook weer eens op jou ga gooien.’ Ik schudde demonstatief mijn hoofd.
    ‘Ik weet dat ik niks waard ben wat overigens daarnet ook is bewezen door het flauwvallen maar ik ben meer bang voor de dood dan voor de pijn; George. Ik weet niet zeker maar lichamelijke pijn is een deel van mijn leven geworden. Het zou veel meer pijn doen als ik jou kwijt raak dan dat ik pijn moest leiden voor wat er ook gebeurd.’ Ik zweeg en pakte zachtjes zijn hand waar ik zachtjes in kneep. ‘Ik heb liever dat ik pijn leid dan jij, George. Jij verdiend geen pijn. Je bent een goed persoon.’


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    Rob & James time x)


    The monsters running wild inside of me. I'm faded

    Hemwin schreef:
    Rob & James time x)


    Je houd wel van de twee wannabe gays he :p pas op straks neemt Robert met James ipv Isabelle ('x


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    Leora schreef:
    (...)

    Je houd wel van de twee wannabe gays he :p pas op straks neemt Robert met James ipv Isabelle ('x


    Stiekem wel. Oh my gosh....


    The monsters running wild inside of me. I'm faded

    Hemwin schreef:
    (...)

    Stiekem wel. Oh my gosh....


    bah inspiratieloos hier :p laat isa gwn komen XD


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    Vergeet campie niet xq


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••

    Leora schreef:
    (...)

    bah inspiratieloos hier :p laat isa gwn komen XD


    Dan post je maar kort, James moet eerst weg x)


    The monsters running wild inside of me. I'm faded