• rpg eigenaar : MrFluke

    topic nog onder constructie




    Een nieuw jaar op Zweinstein breekt aan. De tovenaars en heksen keren terug naar Zweinstein, waar weer heel veel te beleven is. Zoals, Het Toverschooltoernooi. Er doen 3 verschillende scholen mee aan het Toverschool toernooi, de leerlingen van een bepaalde school gooien een briefje met hun naam erop geschreven in de Vuurbeker. Die kiest dan de namen. En natuurlijk, de nieuwe Zwerkbal try-outs, niet iedereen kan natuurlijk in het team zitten. De tovenaars en heksen leren weer nieuwe dingen die ze later weer kunnen gebruiken. Het zal je niet te makkelijk afgaan, er zit natuurlijk wel een maar aan het verhaal. Want als je de beker jouw naam gekozen heeft kom je er niet meer onderuit. En natuurlijk de opdrachten zijn zwaar. Zoals het gouden ei stelen van een draak, je dierbare redden van de meermensen, die in het meer naast Zweinstein leven. Dit schooljaar wordt dus lastiger dan de andere jaren...



    || Graag Invullen:


    Invullijstje voor de studenten:
    Volledige naam:
    Leeftijd:
    Jaar:
    Afdeling:
    Bloedstatus:
    Beste vak(ken) :
    Slechtste vak(ken) :
    Innerlijk:
    Uiterlijk: (Liefst met foto)
    Klassenoudste:
    Hoofdmonitor:
    Zwerkbalfunctie:
    Huisdier: (Alleen padden, ratten, uilen, en katten zijn toegestaan daar)
    Extra:


    Invullijstje voor leraar, schoolhoofd of afdelingshoofd:
    Volledige naam:
    Leeftijd:
    Vakken:
    Innerlijk:
    Uiterlijk: (Liefst met foto)
    Bloedstatus:
    Schoolhoofd:
    Afdelingshoofd:
    Huisdier:
    Extra:




    || Rollen: ||

    Reserveringen:
    Dumbledore ZaIa



    Leerlingen:
    Gryffindor
    Brooke Jane Eatside /4de jaar/ ZaIa 1.1
    Binky Lorraine Evans /6de jaar/ Senermes 1.1

    Ralf Auron /4de jaar/ Obliviate7 1.2
    Ginny Weasley /3de jaar/ Leora 1.10
    Brenthon Troun Evans /6de jaar/ Senermes 1.18
    George Weasley /6de jaar/ Obliviate7 1.19
    Hermione Ganger /4de jaar/ Piaffe 1.19
    Fred Weasley /6de jaar/ RAB 2.1


    Hufflepuf:
    Lynn Blazer /7de jaar/ MyselfOnly 1.6
    Allison Angela Rossini /5de jaar/ SweetDemon 1.19



    Ravenclaw:
    Rosaline Elisabeth Smith /5de jaar/ LoveElsa 1.1
    Luna Lovegood /3de jaar/ ZaIa 1.16



    Slytherin:
    Chase Alexander Roberts /7de jaar/ CapriolIe 1.5
    Luke Ashton Adams /7de jaar/ TinkerbelI 1.5

    Dysis Bella Lestrange-Black /7de jaar/ xYoungLovex
    Draco Lucius Malfoy /4de jaar/ RAB
    Chanel Kate Cole /4de jaar/ TheseWords
    Matthew Frankie Wood /7de jaar/ Nightingalex



    Beauxbattons: Vol! Er doet maar 1 van de Beauxbattons mee!
    Defelicé Devil Angelina Nachtschade Alerue /6de jaar/ Nightingalex 2.2




    Klammfels Vol! Er doet maar 1 van de Klammfels mee!
    Campbell Dylan Saunders /5de jaar/ Leora 1.17




    Leraren:
    Zwerkbal: Amila Rosa Exta/ MyselfOnly 1.7
    Gedaanteverwisselingen:
    Leer der Oude Runen:
    Voorspellend Rekenen:
    Dreuzelkunde:
    Geschiedenis van de Toverkunst:
    Verweer tegen de Zwarte kunsten: Serverus Snape/ PrinceSnape 1.1
    Kruidenkunde:
    Bezweringen: Amila Rosa Exta/ MyselfOnly 1.7
    Waarzeggerij:
    Verzorging van Fabeldieren:
    Toverdranken: Serverus Snape/ PrinceSnape 1.1
    Astronomie:


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••

    RAB schreef:
    (...)

    Haha ja FRED LOGICA


    fred en George hebben hetzelfde soort logica; George geeft liefdesdrank aan Campbell en verteld hem dat hij onder invloed is van liefdesdrank om hen weer normaal te krijgen, Fred zegt tegen Ralf dat hij van hem houd en of hij hem kan vergeven, vraagt dan met een glimlach of Ralf met hem mee naar het bal gaat, waarna hij huilend naar de hoogste toren van Zweinstein rend om zelfmoord te plegen x'D FORGE LOGICA


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••

    Leora schreef:
    (...)

    Dit is de reden waarom Campbell George kiest (cat)


    Meh
    Campbell komt @Generations toch uit de toekomst?


    Spoiler alert: you will save yourself

    RAB schreef:
    (...)

    Meh
    Campbell komt @Generations toch uit de toekomst?


    Ja


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    Daggers schreef:
    Wat hebben jullie met die verdomde toren?!


    perfecte zelfmoord locatie <3 zo trouw aan perki dat we zijn voorbeeld volgen


    Saving people, hunting things, the family business &#12487;--&#9656; •••

    SphinxX schreef:
    (...)

    perfecte zelfmoord locatie <3 zo trouw aan perki dat we zijn voorbeeld volgen


    HAHAHAHA ik zou hier niet om moeten lachen maar ja.

    Snel posten, zo meteen ben ik weer weg.


    Spoiler alert: you will save yourself

    SphinxX schreef:
    (...)

    perfecte zelfmoord locatie <3 zo trouw aan perki dat we zijn voorbeeld volgen


    DAS IS ZO GEMEEN!


    The monsters running wild inside of me. I'm faded

    Daggers schreef:
    (...)

    DAS IS ZO GEMEEN!


    niet gemeen bedoeld, we zijn gewoon zo trouw aan hem dat we zijn voorbeeld volgen <3


    Saving people, hunting things, the family business &#12487;--&#9656; •••

    AAH NOG TWEE MINUTEN


    Spoiler alert: you will save yourself

    tot wat :o


    Saving people, hunting things, the family business &#12487;--&#9656; •••

    SphinxX schreef:
    tot wat :o


    tot haar internet op is :p


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    oh x)


    Saving people, hunting things, the family business &#12487;--&#9656; •••

    Ralf Auron - 4th year Gryffindor – chaser

    'Natuurlijk schaam ik me niet voor je! 'Het is gewoon dat ik het nog niet eens tegen mijn vrienden verteld heb. Ik ben gewoon bang dat mensen het niet accepteren. Maar nu horen ze het van Katie en dar baal ik van omdat zij de hele boel natuurlijk gaat verdraaien. Het spijt me voor alles.' zei hij en glimlachte.
    ik keek naar mijn voeten. Ik denk dat ik te dramatisch deed..
    'Ralf Auron, wil je met mijn naar het bal?' een glimlach verscheen op mijn gezicht en ik voelde me letterlijk rood worden. mijn hart maakte zojuist een salto en tilde ik mijn hoofd op om in zijn ogen te kijken waar ik in faalde en maar naar zijn neus en lippen keek. Ik wilde net iets zeggen toen hij door ging.
    'Als je überhaupt nog iets met mij te maken wilt hebben. Het spijt me,' fluisterde hij.
    'Ik blijf altijd van je houden, Ralf, onthou dat.' Ik zag een traan zijn wang af rollen en even keek ik verbaasd toe hoe hij weg rende weg.
    ‘Fred?’ riep ik hem na, maar hij rende maar door.
    Radeloos bleef ik stil staan tot hij volledig verdween. Ik weet niet of ik hem achterna moest gaan. Moest ik dat doen? Waarom vraagt hij me mee naar het bal en daarna rent hij weg? ik beet op mijn lip, ik heb iets verkeerds gedaan. Ik rende hem achterna en zag hem de astronomietoren op gaan. O nee hee, dit gebeurde ook met Ginny. Ik weet wat hij gaat doen. We waren aan de top gekomen en ik zag Fred die aan de rand van de toren stond. Hij was zo dicht bij, nog een kleine stapje en hij vloog weg voor mijn ogen.
    ‘Fred, in merlijns naam..’ siste ik en liep naar zijn richting toe.
    ‘F-Fred, wat doe je? Kom terug, zouden we niet n-naar het bal gaan?’ stotterde ik nog, deels door het kou en deels door de angst die ik voelde. Ik stak mijn hand naar hem uit en hoopte dat hij hier maar stond om de mooie uitzicht dan de vreselijke andere optie waar aan ik dacht.


    Saving people, hunting things, the family business &#12487;--&#9656; •••

    Fred Weasley

    ‘Fred, in merlijns naam..’ Ik draai me om en zie Ralf staan. ‘F-Fred, wat doe je? Kom terug, zouden we niet n-naar het bal gaan?’ Tranen stromen langs mijn wangen. Ik had hier niet op gerekend. Wat moet ik zeggen? Hoe moet ik dit uitleggen? In plaats van dat ik iets doe, staar ik gewoon naar hem. Ik lijkt niks te kunnen zeggen.
    'Waarom zou je met mij naar het bal willen? Ik ben een mislukkeling... Ik...' Ik kan niet meer bedenken wat ik wou zeggen. Ik stop mijn handen in mijn zakken en voel het potje met pillen zodat ik niet in een weerwolf verander, die bijna leeg is. Ik neem er waarschijnlijk net iets te veel maar ik voel me veiliger als ik weet dat ik niemand pijn zal doen.
    'Ga terug. Wordt kampioen, wordt gelukkig met iemand anders dan mij. Ik weet dat je over mij heen kan komen. Makkelijk.' Ik kijk naar beneden en de twijfel slaat toe. Wil ik wel weg van deze wereld? Wil ik weg van Ralf? Nee, het is andersom. Ik moet weg van Ralf om hem gelukkig te maken. Hoewel Ralf mij ontzettend gelukkig kan maken, kan ik dat niet bij hem. Ik kan mezelf niet eens gelukkig maken.
    'Vertel mijn familie dat ik van ze hou. Hield.' Ik klim over de reling en knuffel hem nog één laatste keer.

    [ bericht aangepast op 1 aug 2014 - 12:28 ]


    Spoiler alert: you will save yourself

    Ralf Auron

    'Waarom zou je met mij naar het bal willen? Ik ben een mislukkeling... Ik...'
    Hij zweeg en ik beet voor de zoveelste keer op mijn lip die eindelijk barste waardoor ik nu bloed begon te proeven.
    'Ga terug. Wordt kampioen, wordt gelukkig met iemand anders dan mij. Ik weet dat je over mij heen kan komen. Makkelijk.' Angstig schudde ik mijn hoofd en nog even en ik zou denken dat mijn hart door mijn borstkas door naar buiten zou vliegen door de harde bonken. Ik wist wel dat Fred gek kon zijn, maar zo gek? Dit gaat te ver.
    'Vertel mijn familie dat ik van ze hou. Hield.' Zei hij nog en gaf me een knuffel voordat hij terug ging naar de randje.
    'Fred, je gaat me juist ongelukkig maken met dit!' Riep ik en ik voelde al de eerste paar tranen achter mijn ogen prikken.
    'Je bent de enigw persoon die ik nog heb, zonder jou heb ik geen reden meer om te blijven leven.. a-alsjeblieft Fred! Je doet zo stompzinnig op dit moment, kom terug.' Smeekte ik terwijl de tranen eindeloos over mijn wangen stroomden. Na een tijdje schudde ik weer mijn hoofd en kwam naast hem staan. We waren underdaad hoog en nog een stap en we vielen de dood in.
    'Als jij gaat, ga ik ook.' Zei ok dan en greep zijn hand vast.


    Je gaat zien. Als george eenmaal heeft gehoord wat fred probeerde te doen gaat hij hem een levensles geven, samen met Ralf.


    Saving people, hunting things, the family business &#12487;--&#9656; •••

    Ga niet springen Fred >.< Campbell moet je nog zoenen en we moeten nog naar het nest :p


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya