• — De meeste verhalen barsten van cliché – liefde, metaforen en dat kleine sprankeltje drama dat de lezer vasthoudt, verplicht verder te lezen. Hoogstwaarschijnlijk zullen volgende hoofdstukken daar geen uitzondering op zijn. Als u niet op zoek bent naar een doorsnee verhaal, geschreven door een veertienjarige tiener, dan bent u alvast gewaarschuwd. Is dat wel het geval – een warme welkom.

    Larissa Leyers' wereld beperkt zich tot de bloemenwinkel waar ze als weekendhulp werkt, haar kamer, school en het strand, dat de grootste troef is van het Belgische kustgehucht. Dat laatste illustreert goed wat er zoal te doen is, op bijvoorbeeld een vrijdagavond of zondagmiddag. Inderdaad, helemaal niets.
    Niet dat het Larri iets uitmaakt. Ze heeft haar broer, haar beste vriendin en een hond. Het lijkt genoeg om de week door te komen, en 's weekends is er de bloemenzaak, waar ook Sen, de zoon van de eigenaar, werkt. Het vaste stramien waarin haar leven lijkt voort te deinen brokkelt uiteen als een ijsblokje onder de voet van een struise man. De oorzaak is Samantha, de uitwisselingsstudente uit Noorwegen, maar ook Jerôme, die deze zomer verblijft in het huis naast dat van Larissa, zit er voor iets tussen.


    • Nederlands • 27 JULI '14 • Citaten, verwijzingen en andere connecties naar andere verhalen, worden vermeld. • Elke overeenkomst met bestaande personen is toevallig. •

    [ bericht aangepast op 27 juli 2014 - 20:30 ]


    Le Beau n’est que la promesse du bonheur | Will you dance, dear Emma? | page 28

    Klinkt leuk! Mijn voorlopige abo heb je c:


    wat was dit ookalweer

    Mijn abo heb je sowieso!


    26 - 02 - '16

    Dank je. :3


    Le Beau n’est que la promesse du bonheur | Will you dance, dear Emma? | page 28

    De meeste verhalen barsten van cliché – liefde, metaforen en dat kleine sprankeltje drama dat de lezer vasthoudt, verplicht verder te lezen.

    Haha, ik dacht even dat dit een praatje was van ''maar mijn verhaal niet, nee nee kom en lees!''
    + voorlopige abo.

    [ bericht aangepast op 27 juli 2014 - 21:34 ]


    Pretty is just a pretty word.

    Die kleine lettertjes overtuigden me. Ik neem aan abo!