• Our Tinychat ^^



    Lieke - Cliffles - 8 maart | 17
    Miriam - Malley - 5 maart | 15
    Gabriëla - Latukka - 29 december | 17
    Aniek - Memoria - 24 december | 15
    Melissa - Ernest - 22 januari | 16
    Marlijn - Ultimatum - 24 december | 15
    Noek - Quendolynn - 27 juni | 15
    Marie - Eighteen - 3 juni | 14
    Aline - Ashtonished - 14 maart | 14
    Eva - Hoodings - 30 maart | 14
    Demi - Amarela - 24 september | 14
    Eddie - eddiefohnen - 4 juni | 12
    Julia - Ashtonator - 25 september | 13
    Crystal - Lashtons - 25 november | 12


    [ bericht aangepast op 27 juli 2014 - 22:38 ]


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Nee, alleen twee liedjes. :'D In dat filmpje op Snap waren ze op de radio, ghehe. ^^


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.

    NAWH HAHA. Muuh ik kan niet mer op tiny, youtube en facebook op de pc doordat hij niet wil updaten of zo. MEH


    •*• Lululu •*•

    D:


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.

    Guys, doordat ik Masterchef ging zoeken op tumblr weet ik nu wie gewonnen heeft. En ik ben blij, maar meh spoiler. :')


    Danmarks Dynamite.


    Danmarks Dynamite.

    Memoria schreef:
    Net even de achtergond van mijn iPod veranderd. Niet zo leuk als E. voor de tweede keer Ashton voeten te zien krijgt. Hopelijk gaat hij niet door mijn foto's. :'D




    Hoe gaat het met jullie?:3


    OH MY GOD ANIEKIE HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA.


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Ernest schreef:
    (...)

    Ik vind dat ik in het echt helemaal zo niet praat. D:
    Maar m'n vriendin wist het verschil niet tussen 1D en 5SOS, grrr.


    Jij praat cute. <3
    Weet je nog dat filmpje van jou school? Toen ging ik fangirlen omdat ik je hoorde praten, hahaha.
    En dat is echt erg, dat ze dat niet weet, omg.


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    I think I kinda found a new bromance. Hehe.


    Danmarks Dynamite.


    Danmarks Dynamite.

    Gabberflabber, ik ga even schrijfjes doen, zal ik schrijven dat het een week ofzo later is en dat hij met Mir afspreekt en dat hij haar mee vraagt enzo?


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Cliffles schreef:
    (...)

    OH MY GOD ANIEKIE HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA.

    Hij vroeg er vandaag nog naar, van wie die voeten, die hij per snap kreeg, waren. WE HEBBEN SAMEN 1D EN 5SOS geluisterd ahaha. En nee, het was niet mijn idee. Ik klikte op zijn ipod een paar liedjes aan en toen zei hij;
    Die jongen heeft net zo gewpierde armen als ik. *wijst naar Ash.* En ik barste in lachen uit, want hij weet niks van mijn liefde voor die twee. :'D


    "It takes ten times as long to put yourself back together as it does to fall apart."

    Cliffles schreef:
    Gabberflabber, ik ga even schrijfjes doen, zal ik schrijven dat het een week ofzo later is en dat hij met Mir afspreekt en dat hij haar mee vraagt enzo?


    Ergens in het hoofdstuk staat dat het drie dagen later is, dus niet een week. Want over een week gaan ze zwemmen. :')


    Danmarks Dynamite.

    Aaaaah Cameron.:9~


    "It takes ten times as long to put yourself back together as it does to fall apart."

    Memoria schreef:
    (...)
    Hij vroeg er vandaag nog naar, van wie die voeten, die hij per snap kreeg, waren. WE HEBBEN SAMEN 1D EN 5SOS geluisterd ahaha. En nee, het was niet mijn idee. Ik klikte op zijn ipod een paar liedjes aan en toen zei hij;
    Die jongen heeft net zo gewpierde armen als ik. *wijst naar Ash.* En ik barste in lachen uit, want hij weet niks van mijn liefde voor die twee. :'D


    HAHAHAHAHA DIE JONGEN HEEFT NET ZO GESPIERDE ARMEN ALS IK AFLKSFLKSDJF. Is dat ook zo? Maar dat zou ik ook hebben, omg, geweldig dat jullie samen hebben geluisterd. :'D


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Latukka schreef:
    (...)

    Ergens in het hoofdstuk staat dat het drie dagen later is, dus niet een week. Want over een week gaan ze zwemmen. :')


    Doe ik vijf, dat is sowieso beter. :')


    stay safe because I like being alive at the same time as you