• Het leven van 8 jonge meisjes draait om voetballen, Als het voetbalteam van de meisjes ophoudt door te weinig inschrijvingen en de meisjes niet worden toegelaten voor het jongensteam zit er maar één ding op. Ze vermommen hun zelf om auditie te doen voor het jongensteam van hun rivaal 'De wildcats'. Ze konden gemakkelijk hun haren verbergen met een pruik, hun stem vervormen zodat het wat zwaarder klinkt en natuurlijk hun vrouwelijke vormen verbergen. Als alles klaar is en ze zijn eindelijk toegelaten komt het volgende probleem. Hoe lang kunnen ze dit verborgen houden voor hun medeleerlingen... Wat gaat er gebeuren als een van die medeleerlingen verliefd op je wordt.. Hoe lang hou je het leven als jongen vol?

    Oorspronkelijke idee is van Adnane, met wat kleine aanpassingen. De tweede keer dat ik dit open.


    Meisjes
    - Amalia Oceane Hartlyn aka Chano Ignacio Benvenuto ll Spits ll Butera [1.6]
    - Agatha Deryn Rhea Delaris aka Jonathan Memphis Delaris ll Linkshalf ll Inermis [1.1]
    - Novella Violet Henderson aka Noel Henderson ll Verdediger ll Rejects [1.2]
    - Prue Louisia McAdams aka Louic Pruet Adams ll Keeper ll Asmodom [1.1]
    - Alfrùn Kaya Haugen ll Spits ll Chao [1.6]
    - Indiana Isabella Blanchett aka Michael 'Mickey' Joel Harrison ll Verdediger ll NinjaIrwin [1.7]
    - Asia Veronica Leigh aka Colt Jackson ll Middenvelderll Murdock [1.5]
    - Angela Fabienne Dicaprio aka Axel Hunter Dicaprio ll Middenvelder ll Magnus [1.4]

    Jongens
    - Finley 'Finn' Grey ll Rechtsachter ll Kahuna [1.4]
    - Alexander Beau O'Donnel ll Mudita [1.2]
    - Felix Amadi ll Centrale verdediger ll Sempre [1.4]
    - Travis Mathers ll Keeper ll Satana [1.4]
    - Jason Alexander Westfield ll Spits ll Promisess [1.7]
    - Chris Londen ll Rechtshalf ll GrowStronger [1.6]
    - Clement Gabriel Valverde ll Linkervleugeraanvaller ll Kawena [1.8]

    Regels
    - Ik verwacht minimaal 250 woorden per post.
    - Ik wil geen ruzie OOC hebben. Doe dat maar in elkaars GB ^^.
    - Reserveringen blijven 48 uur staan.
    - 1 personage per persoon, dit kan later eventueel nog veranderen.
    - Alleen ik maak nieuwe topic aan.
    - Deze RPG word in de ik-vorm geschreven.
    - De leerlingen zullen tussen de 16 en 20 moeten zitten. Vergeet niet dat het een 'School RPG' is en er niet heel veel mensen 20 kunnen zijn.
    - Geen perfecte personages.
    - De meiden/jongens kunnen altijd minder of meer worden. Zolang het maar gelijk blijft.


    Kamerindeling
    - Amalia - Finley - Angela
    - Prue - Alexander
    - Alfrún - Jason
    - Asia - Felix -
    - Agatha - Chris
    - Indiana - Travis
    - Novella - Clement


    Kamer
    klik
    Het gaat om het princiepe (Het bed zelf). De bedden zijn wat meer uit elkaar en in de hoek zal een bureau staan. Verder kan je de kamer geheel naar jezelf inrichten.


    Begin
    De meisjes zullen hun nieuwe kamergenoot ontmoeten in hun kamer. Iedereen van de school zal aanwezig zijn, want de wildcats moeten en zullen het jongenteam van Illirya verslaan. Het is zondag 15:00, twee weken voordat de vakantie écht eindigt en drie weken voor de wedstrijd tegen hun rivalen. De trainingen zullen om 15:30 beginnen.

    [ bericht aangepast op 28 juli 2014 - 5:41 ]


    Baby, when I know you're only sorry when you got caught,

    Reno schreef:
    Ik wacht al een hele tijd op mijn roommate :/


    Same D:


    When time and life shook hands and said goodbye.

    Ik dus ook. Ze heeft nog geen ene keer gereageerd.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Hebben jullie een jongen of een meisje?


    When time and life shook hands and said goodbye.

    Dat staat in de beginpost :')
    Maar Kawena is trouwens al een hele tijd Reno


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Reno schreef:
    Dat staat in de beginpost :')
    Maar Kawena is trouwens al een hele tijd Reno


    De naamsveranderingen maken dat dus wat lastiger haha


    When time and life shook hands and said goodbye.

    Sempre schreef:
    Hebben jullie een jongen of een meisje?

    Jongen.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Hawkins schreef:
    Wordt hier nog iets mee gedaan?


    Dat vraag ik me ook af, ik wil nog niet meteen posten gezien ik vrees dat deze rpg ten dode opgeschreven is.


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Egh jammer zeg. Ik had wel zin in dit RPG.


    When time and life shook hands and said goodbye.

    Raccoon schreef:
    (...)

    Dat vraag ik me ook af, ik wil nog niet meteen posten gezien ik vrees dat deze rpg ten dode opgeschreven is.


    ik wacht op jou


    Happy Birthday my Potter!

    Asmodom schreef:
    (...)

    ik wacht op jou


    I know, and I'm sorry :c Zal morgen kijken om een goede post met hem te fixen. Maar misschien is er iemand dat deze rpg opnieuw wilt opstarten? -Gewoon toestemming vragen aan Daoine ofzo?- Gezien ik het ook spijtig vind te rpg'en wetend dat er niet veel gedaan kan worden.


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Inderdaad, ik zou het ook erg jammer vinden als deze dood ging.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Kunnen we niet even kijken hoeveel mensen door willen en wat voor rollen zij hebben? En dan even kijken of er rollen veranderd kunnen worden zodat er een nieuwe kamerindeling kan komen?

    [ bericht aangepast op 25 aug 2014 - 23:15 ]


    When time and life shook hands and said goodbye.

    Dat zou kunnen, maar ik weet niet of de topicmaakster dit goed vindt.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Ik wil nog wel mee verder. Als er dan niet genoeg meisjes zouden zijn, wil ik wel een andere rol maken eventueel ^^


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Alexander Beau O'Donnel



    Het leek erop dat Louic eerder geamuseerd had zitten luisteren naar mijn hele vertelling dan dat hij zich beledigd voelde, waardoor ik hem kort fronsend aankeek. 'Travis...' herhaalde hij dan, en ik leek te beseffen dat hij alleen zijn keepertegenstander wilde weten. 'Eigenlijk bedoelde ik ook met rivalen de personen die ook voor de positie keeper zouden gaan, maar dat antwoord heb ik ook in je zeer uitgebreide verslag gekregen,' zei hij met een lachje waardoor ik even quasi beledigd aankeek maar daarna gewoon simpel mijn schouders ophaalde. 'Ik weet dat het team halen lastig gaat worden, maar ik zal niet rusten voor ik mag spelen. Hoelang het ook zal duren en hoeveel ik er ook voor zal moeten trainen.' Weer keek ik op naar de strijdlustige jongeman zijn passie verwonderde me wel een beetje, maar ik besloot een pokerface op te zetten. 'Ik neem aan dat Travis heel goed is?' Vroeg Louic verder en dit maal knikte ik en ging weer wat rechtop zitten. "Dat kun je wel zeggen ja, Travis laat bijna nooit een bal binnen." zei ik met een grijnsje en daarna ging ik weer van mijn bed af en gooide ik mijn sporttas ove mijn schouder heen "Ah nu je genoeg informatie hebt hoef ik je het niet nogmaals te vertellen." mompelde ik waarna ik richting mijn deur toe ging en hem met een lachje aankeek. "Kom je nog, gezien je ons voetbalveld niet kent kun je er best eerst eens mee kennis maken." grinnikte ik waarna ik niet langer dan een minuutje wachtte en de gang op liep, hopend dat de nieuweling wel degelijk zou volgen. Waarschijnlijk wel, hoe moest hij anders weten waar het is.

    [ bericht aangepast op 26 aug 2014 - 17:41 ]


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH