• Het is drie jaar na de titanenoorlog. Heel Olympus is inmiddels weer opgebouwd en ook de goden hebben besloten de regels wat betreft kinderen af te schaffen. Ze mogen hun nakomelingen opzoeken wanneer ze willen, op voorwaarde dat het niet ten koste gaat van hun werk.
          Op de dag van zesentwintig juli besloten de goden een wedstrijd te houden. Er zouden verschillende onderdelen zijn, denk aan zwaardvechten en boogschieten. Ook zou er een hindernisbaan in voorkomen en de gebouwoudste zullen als grote finale allemaal de klimtoren op moeten. Voor elk onderdeel mocht de god één van zijn kinderen aanwijzen die het onderdeel voor zijn of haar gebouw zou moeten proberen te winnen.
          Eenmaal na de torenrace loopt alles mis. Het sterrenbeeld van Laelplas bleek al enkele dagen uit de hemel te zijn verdwenen, wat grote zorgen opwekte bij de goden. Toch maakte ze zich er verder niet druk om, een fout die ze beter niet hadden kunnen maken.
          Kronos was terug. Hij had een nieuw lichaam weten te vinden en wilde zijn leger groter maken dan ooit. Door Laelplas te herrijzen ontvoerde hij zeven halfgoden van het kamp. Zeven halfgoden die een bepaalde eigenschap hadden waarmee ze Gaia zouden kunnen verslaan. - Maar met hun bloed ook zouden kunnen laten herrijzen.
          Ze werden gebruikt als vermaak, tot het juiste moment daar was. Als hun bloed precies op tien Augustus om middernacht de grond zou raken in Griekenland, zou Gaia herrijzen. Iets wat de zeven zouden moeten stoppen.


    Belangrijke punten & Regels RPG.
    - Je mag alle personages uit de boeken gebruiken, als ze dood waren mag je er iets omheen verzinnen waarom ze het niet zouden zijn. Aanpassingen in verleden etc. mogen ook gemaakt worden, maar compleet veranderen is niet bepaald handig.
    - Houd jongens en meiden een beetje gelijk alsjeblieft.
    - Er word niet gedood zonder toestemming van diegene die het personage speelt.
    - Bij de zeven, mag er van elke god maar één kind mee. Zo hebben we niet dat de helft kids van Poseidon zijn.
    - Relatie's mogen vanaf het begin besproken worden.
    - Geen personages van andere besturen.
    - Have fun! :3
    - Maximaal 2 personages in de zeven die worden ontvoerd.

    Personages
    Luke Castellan. - Zoon Hermes - Detrahere
    Lucy Graywell - Dochter Athena - Hemwin
    Percy Jackson - Zoon Poseidon. - Athanatos

    Blaise Leech Algera - Dochter Hades - Detrahere
    Samuel Ian Lewis - Zoon Hepheasthos. - Hemwin
    Lijstje:

    Naam:
    Geslacht:
    Leeftijd:
    Uiterlijk: [Mét foto!]
    Innerlijk:
    Goddelijke Ouder:
    Geschiedenis:
    Goed in:
    Slecht in:
    Angsten:
    Relatie's:
    Extra:

    [ bericht aangepast op 2 aug 2014 - 12:48 ]


    “If it’s one thing I’ve learned in 3,000 years, it’s you can’t give up on family.” ~ Hermes

    Hemwin schreef:
    Deze gast, wordt wel redelijk kort. Omdat ik lui ben, en snel wil beginnen XD
    Ik heb mijne niet eens af, help me please?


    Someone you haven’t even met yet is wondering what it’d be like to know someone like you.

    Naam: Blaise Leech Algera.
    'Blaise' betekend 'Stotteraar.' Algera betekend 'Edele strijder met speer.'

    Geslacht: Vrouwelijk.

    Leeftijd: Blaise is op het moment zeventien jaar oud.

    Uiterlijk: Blaise heeft lichtbruin haar. De onderste plukken van haar haren zijn grotendeels paars geverfd, wat om de zoveel tijd nog wel eens van kleur wil veranderen. Ze is tenger en aardig dun, en niet bepaald wat je noemt groot. Ze is een kleine 1.65 lang en heeft dezelfde grijze ogen als de meeste Athenakinderen. Haar haren zijn aardig lang en krullen, maar ze stijlt deze altijd omdat ze de krullen in haar haren verschrikkelijk irritant vind. Wanneer haar haren krullen komt het net tot iets onder haar schouder, maar wanneer ze het stijlt zal het al snel tot iets onder haar middel komen. Vaak draagt ze kleding waar ze zich snel in kan bewegen en waar ze zich makkelijk mee kan verstoppen tussen de meeste landschappen. Vaak draagt ze dan ook een legerbroek met een strak, zwart hemdje erboven met redelijk dunne bandjes. Haar haren zitten meestal in een slordige staart, een vlecht of gewoon los. Vaak trekt ze ook een beanie of pet over haar haren heen.

    Innerlijk: Blaise is alles behalve vergelijkbaar met het standaard beeld dat jongens van meisjes hebben. Ze rent niet weg bij het zien van een monster, is niet bang zichzelf vuil te maken en draagt al helemaal geen make-up op haar gezicht. Ze zoekt het avontuur graag op en is erg nuchter wat betreft problemen. Als het slecht staat zal ze hoe bot of onaardig het ook klinkt, ook echt zeggen dat de kans klein is dat ze hier uit gaan komen. Mede door haar eerlijkheid word ze door vele beschouwd als een regelrechte bitch, want als ze je niet mag zal ze in plaats van roddelen het ook nog eens even recht in je gezicht zeggen. Ze maakt dan ook vaak ruzie, maar vecht wonderbaarlijk genoeg nooit. Blaise is meer van de goede come-backs en is dan ook een hele makkelijke prater. Samen met de Stolls haalt ze graag kattenkwaad uit, met een grote voorkeur op Meneer D. en de Areskids die je niet al te snel aanvallen wanneer ze kwaad zijn. Een goede grap uithalen in een grote menigte zal dan ook zeker een actie van Blaise kunnen zijn. Ondanks haar humor kan ze perfect omschakelen tot een serieus iemand die zich makkelijk uit de grootste problemen weet te vechten. Ze trek vaak op met de jongens, aangezien ze een hekel heeft aan alle drama-praat en geroddel van de meiden. Ze kan naast het feit dat ze makkelijk praat ook prima luisteren, zonder je zo maar te onderbreken. Geheimen zijn bij Blaise altijd veilig, ze zal ze nooit door vertellen aan anderen.

    Goddelijke Ouder: Hades, maar ze is nog niet erkend. Het hele kamp zal Hermes antwoorden wanneer je zou vragen of ze een idee hadden van welke god Blaise zou komen. Haar talent voor muziek en tekenen heeft toch weer iets weg van Apollo, haar grijze ogen van Athena maar haar knappe verschijning zou zomaar een dochter van Aphrodite kunnen zijn. Het is één groot raadsel en Blaise zelf word er toch ook wel zenuwachtig van. Wat als haar goddelijke ouder haar gewoon vergeten is? Toch is ze onbewust enorm machtig. Ze kan schaduwreizen, edelmetalen besturen, zichzelf en anderen onzichtbaar maken en ze heeft de mogelijkheid doden op te roepen en om met ze te praten. Ondergrondse gangen weet ze ook makkelijk te vinden.

    Geschiedenis:

    Goed in: Zichzelf zowel in als uit grote problemen praten, tekenen, gitaar, piano en andere instrumenten spelen is voor Blaise een fluitje van een cent en ook zingen gaat haar gemakkelijk af met haar stem. Ook torenraces en het boogschieten is niet te veel gevraagd voor Blaise, maar met messen wil je haar niet tegen komen. Op een paar meter afstand raakt ze een vlieg nog en ook met de messen in haar handen is het niet verstandig in haar buurt te blijven tijdens een gevecht. Ook speren liggen haar goed. Blaise kan ook enorm goed acteren, wat soms ook wel nodig is.

    Slecht in: Zwemmen, ze kan het niet. Op zich zal ze nog net kunnen voorkomen dat ze verdrinkt, maar echt makkelijk vooruit komen zal haar zeker niet lukken. Ze blijft dan ook liever ver uit de buurt van water. Ze kan ook totaal niet zwaardvechten, ze raakt nog eerder zichzelf dan haar tegenstander. Ook kan ze op sommige momenten absoluut niet liegen, terwijl het haar soms ook geweldig lukt waar door je bijna gaat geloven dat het waar is.

    Angsten: Blaise heeft een angst voor hoogtes, maar ook voor cyclopen rent ze eigenlijk liever weg.

    Relatie's: Blaise is goed bevriend met de Stolls, maar ook met Luke en Samuel. Veel mensen kijken haar raar aan aangezien ze met de twee jongens om gaat, maar ze weet dat ze een stuk aardiger zijn dan iedereen van ze denkt.

    [ bericht aangepast op 30 juli 2014 - 21:28 ]


    “If it’s one thing I’ve learned in 3,000 years, it’s you can’t give up on family.” ~ Hermes

    Athanatos schreef:
    (...)Ik heb mijne niet eens af, help me please?


    Je kunt het zelf proberen. Anders lukt het je nooit. Als je al door wilt dat iedereen je helpt, kun je het zelf niet leren.


    The monsters running wild inside of me. I'm faded

    Hemwin schreef:
    (...)

    Je kunt het zelf proberen. Anders lukt het je nooit. Als je al door wilt dat iedereen je helpt, kun je het zelf niet leren.
    Geef me please iig een steuntje in de rug, hoe het moet?


    Someone you haven’t even met yet is wondering what it’d be like to know someone like you.

    Gewoon typen.


    The monsters running wild inside of me. I'm faded

    Hemwin schreef:
    Gewoon typen.
    *facepalm*


    Someone you haven’t even met yet is wondering what it’d be like to know someone like you.

    Ja wat. Het is zo. Alles komt van zelf. Maar ach, ik RPG ook al sinds mijn negende. En sinds mijn elfde op Quizlet.


    The monsters running wild inside of me. I'm faded

    Hemwin schreef:
    Ja wat. Het is zo. Alles komt van zelf. Maar ach, ik RPG ook al sinds mijn negende. En sinds mijn elfde op Quizlet.
    Bij mij niet, éérste RPG voor mij.... Dus tips?


    Someone you haven’t even met yet is wondering what it’d be like to know someone like you.

    Ugh!


    The monsters running wild inside of me. I'm faded

    Hemwin schreef:
    Ugh!
    ??? :$:$:$:$


    Someone you haven’t even met yet is wondering what it’d be like to know someone like you.

    Athanatos schreef:
    (...)??? :$:$:$:$


    Wat Noa bedoelt is dat het verschrikkelijk irritant is dat je de hele tijd om tips vraagt met de smoes 'Dit is mijn eerste RPG.' Wij hebben het zelf ook moeten leren en ik kan je vertellen dat ik het qua lijstjes ook gewoon zelf uit moest zoeken. Gewoon typen.


    “If it’s one thing I’ve learned in 3,000 years, it’s you can’t give up on family.” ~ Hermes

    Detrahere schreef:
    (...)

    Wat Noa bedoelt is dat het verschrikkelijk irritant is dat je de hele tijd om tips vraagt met de smoes 'Dit is mijn eerste RPG.' Wij hebben het zelf ook moeten leren en ik kan je vertellen dat ik het qua lijstjes ook gewoon zelf uit moest zoeken. Gewoon typen.
    Owh, zeg dat dan meteen...


    Someone you haven’t even met yet is wondering what it’d be like to know someone like you.



    Naam: Samuel Ian Lewis. Ookwel Sam genoemd.

    Geslacht: Hij is een man.

    Leeftijd: Sam is 18 jaar oud. [5 april 1996]

    Uiterlijk: [FC: Dylan Sprouse] Samuel is redelijk lang; 1 meter en 80 centimeter. En door zijn spieren lijkt hij nog wat groter. Zijn ogen hebben een blauwe kleur, met wat grijze spikkeltjes erin. Meestal staan deze hard, maar als hij bij vrienden of familie is staan deze vriendelijk. Sams haren zijn ‘lang’ en krullerig. Vaak heeft hij ze gewoon met wat gel in model, of door enkel een hand er door te halen. Maar ook redelijk vaak met een beanie erover. Hij heeft wat lelijke brandplekken op zijn handen zitten. En ook een litteken in zijn nek, van een zwaard. Hier doet Sam niet moeilijk over, dus laat hij het gewoon maar zien als hij een t-shirt aan wilt. Hem boeit het niet dat anderen het zien. Sommige meiden ontkennen het niet; hij is knap.

    Innerlijk: Hij was altijd een rustige en verlegen jongen. Die nooit zo veel zei of zich ergens mee bemoeide. In de loop der jaren is dit veranderd. Hij is bijna gevoelloos geworden. En erg streng. Hij zal niet snel rusten voordat iets is opgelost. Sam is erg ongeduldig en wordt ook nogal gauw boos. Ian ziet vaak of mensen liegen, en hij volgt ook echt zijn instinct. Des ondanks is dit nog wel eens mis. Omdat hij dan te gehaast is. Sam geeft erg veel om de mensen die hij nog heeft en laat dit ook alleen aan hun merken. En doe je hun pijn dan kun je je beter verstoppen. Voor de buitenwereld is hij hard maar voor geliefden niet. Zijn gevoelens toont hij niet, waardoor het lijkt alsof hij ze niet heeft. Hij heeft er ook geen problemen mee om iemand van Kronos kant te vermoorden, ook al was het een oude vriend. Bij zijn vrienden is hij en gezellige jongeman, waar je lol mee kunt trappen. En ook je ei bij kwijt kunt. Hij is namelijk een erg goede luisteraar. Op dit moment is hij erg beschermend over de andere Hephaestus kinderen na het ongeluk van Beckendorf. Sam is een goede leider, en is daarom ook gebouwoudste. Ook wilt hij zijn familie en vrienden beschermen, ook al kost dit zijn leven.

    Goddelijke Ouder: Hephaestus, god van het smeedwerk. En ook vuur en ambachten.

    Geschiedenis:Samuel is als kind achter gelaten in een weeshuis. Toen hij 12 was werd hij naar een kostschool gebracht en kwam aldoor in de problemen. Dan had hij een gevecht, of dan een ruzie. Hij was 13 toe hij weer in het weeshuid kwam. Daar waren vreselijk boos. Sam pakte zijn spullen en liep weg. Na een tijdje te hebben gewandeld kwam hij een jongen tegen; Charles Beckendorf. Die zag meteen wat deze jongen was en nam hem mee naar het Kamp. Samuel was altijd de rechterhand van Beckendorf, en besliste ook niet zonder Sams mening. Waardoor hij nu een leider is. Na twee jaren op het Kamp veranderde hij. Hij werd totaal het tegenovergestelde van wat hij was. Sommige geschrokken, anderen vonden hem nu cooler als het ware.

    Goed in: Leiden. Hij is gebouwoudste en leid dus ook de smidse. Hij smeed goed. Ook is Sam goed in zwaardvechten. En erg goed in speerwerpen is hij ook.

    Slecht in: Boogschieten, hij raakt nog niet eens het bord. Eerder iemands hoofd. Ook is hij redelijk slecht in zijn gevoel uitten, wat zelfs bij vrienden moeilijk is.

    Angsten: Niet erg veel. Enkel hoogtes en zijn familie of vrienden verliezen.

    Relatie's: Hij is redelijk gesloten wat betreft vriendschap. Hij gaat meestal met zijn halfbroers en zussen om. Ook Blaise Algera, dit meisje is de enige waarbij Samuel zijn gevoelens durft te tonen. En anders nog wel eens Clarisse la Rue en Lucy Graywell. Hij heeft het ook niet zo op kinderen van de Grote Drie. Enkel Thalia vond hij cool toen zij in het Kamp was, alleen die is er ook niet meer.

    Extra: x

    [ bericht aangepast op 31 juli 2014 - 12:57 ]


    The monsters running wild inside of me. I'm faded

    LOL, ik dacht al ik herken Dylan Sprouse ergens van. Zack and Cody LOL


    Someone you haven’t even met yet is wondering what it’d be like to know someone like you.

    Ja, alleen is Cole niet echt mega knap. En ik vond Zack -Dylan dus- altijd de grappigste. Dus mja, here he is. En Dylan is knap.


    The monsters running wild inside of me. I'm faded