• Het is drie jaar na de titanenoorlog. Heel Olympus is inmiddels weer opgebouwd en ook de goden hebben besloten de regels wat betreft kinderen af te schaffen. Ze mogen hun nakomelingen opzoeken wanneer ze willen, op voorwaarde dat het niet ten koste gaat van hun werk.
          Op de dag van zesentwintig juli besloten de goden een wedstrijd te houden. Er zouden verschillende onderdelen zijn, denk aan zwaardvechten en boogschieten. Ook zou er een hindernisbaan in voorkomen en de gebouwoudste zullen als grote finale allemaal de klimtoren op moeten. Voor elk onderdeel mocht de god één van zijn kinderen aanwijzen die het onderdeel voor zijn of haar gebouw zou moeten proberen te winnen.
          Eenmaal na de torenrace loopt alles mis. Het sterrenbeeld van Laelplas bleek al enkele dagen uit de hemel te zijn verdwenen, wat grote zorgen opwekte bij de goden. Toch maakte ze zich er verder niet druk om, een fout die ze beter niet hadden kunnen maken.
          Kronos was terug. Hij had een nieuw lichaam weten te vinden en wilde zijn leger groter maken dan ooit. Door Laelplas te herrijzen ontvoerde hij zeven halfgoden van het kamp. Zeven halfgoden die een bepaalde eigenschap hadden waarmee ze Gaia zouden kunnen verslaan. - Maar met hun bloed ook zouden kunnen laten herrijzen.
          Ze werden gebruikt als vermaak, tot het juiste moment daar was. Als hun bloed precies op tien Augustus om middernacht de grond zou raken in Griekenland, zou Gaia herrijzen. Iets wat de zeven zouden moeten stoppen.


    Belangrijke punten & Regels RPG.
    - Je mag alle personages uit de boeken gebruiken, als ze dood waren mag je er iets omheen verzinnen waarom ze het niet zouden zijn. Aanpassingen in verleden etc. mogen ook gemaakt worden, maar compleet veranderen is niet bepaald handig.
    - Houd jongens en meiden een beetje gelijk alsjeblieft.
    - Er word niet gedood zonder toestemming van diegene die het personage speelt.
    - Bij de zeven, mag er van elke god maar één kind mee. Zo hebben we niet dat de helft kids van Poseidon zijn.
    - Relatie's mogen vanaf het begin besproken worden.
    - Geen personages van andere besturen.
    - Have fun! :3
    - Maximaal 2 personages in de zeven die worden ontvoerd.

    Personages
    Luke Castellan. - Zoon Hermes - Detrahere
    Lucy Graywell - Dochter Athena - Hemwin
    Percy Jackson - Zoon Poseidon. - Athanatos

    Blaise Leech Algera - Dochter Hades - Detrahere
    Samuel Ian Lewis - Zoon Hepheasthos. - Hemwin
    Lijstje:

    Naam:
    Geslacht:
    Leeftijd:
    Uiterlijk: [Mét foto!]
    Innerlijk:
    Goddelijke Ouder:
    Geschiedenis:
    Goed in:
    Slecht in:
    Angsten:
    Relatie's:
    Extra:

    [ bericht aangepast op 2 aug 2014 - 12:48 ]


    “If it’s one thing I’ve learned in 3,000 years, it’s you can’t give up on family.” ~ Hermes

    Athanatos schreef:
    (...)Klopt, maar PJ blijft gewoon het beste, dus deel één haha


    Ja, goh. Maar als iedereen al dingen vertelt voordat je er bent. Dan hoef je het in feiten niet meer te lezen.


    The monsters running wild inside of me. I'm faded

    Detrahere schreef:
    Luke z'n verleden komt als ik weer een computer heb
    Dat jullie zo lang stuk kunnen schrijven!! :O


    Someone you haven’t even met yet is wondering what it’d be like to know someone like you.

    Hemwin schreef:
    (...)

    Ja, goh. Maar als iedereen al dingen vertelt voordat je er bent. Dan hoef je het in feiten niet meer te lezen.
    ? Ik snap je niet?


    Someone you haven’t even met yet is wondering what it’d be like to know someone like you.

    Athanatos schreef:
    (...)Dat jullie zo lang stuk kunnen schrijven!! :O


    Schat, dit is redelijk kort al. Mijn word bestand heeft 678 woorden. Dit is in Sha´re haar eerste Luke rol, eigenlijk 178 ofzo meer dan de helft.


    The monsters running wild inside of me. I'm faded

    Hemwin schreef:
    (...)

    Schat, dit is redelijk kort al. Mijn word bestand heeft 678 woorden. Dit is in Sha´re haar eerste Luke rol, eigenlijk 178 ofzo meer dan de helft.
    O.O Mijne is kort, die van jullie niet!
    Okayy, dit is dan ook mijn éérste x.


    Someone you haven’t even met yet is wondering what it’d be like to know someone like you.

    Kan je me het leren, Sha of Noa?


    Someone you haven’t even met yet is wondering what it’d be like to know someone like you.

    Mijn rol is momenteel verschrikkelijk krt vergeleken met hoe ver ik Luke meestal uit schrijf...


    “If it’s one thing I’ve learned in 3,000 years, it’s you can’t give up on family.” ~ Hermes

    Ik ben scheel.

    Welke god bied je me aan?

    [ bericht aangepast op 28 juli 2014 - 22:40 ]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Detrahere schreef:
    Mijn rol is momenteel verschrikkelijk krt vergeleken met hoe ver ik Luke meestal uit schrijf...
    Stuur me dat is op dan, leer het me of Noa pleaseeee!


    Someone you haven’t even met yet is wondering what it’d be like to know someone like you.

    Aia schreef:
    Al een zoon van Hermes aanwezig?
    Ja, Luke.


    Someone you haven’t even met yet is wondering what it’d be like to know someone like you.

    Athanatos schreef:
    (...)Ja, Luke.

    Ja, ik zag het al. Heb aangepast ;)


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Aia schreef:
    (...)
    Ja, ik zag het al. Heb aangepast ;)
    LOL, je mag zelf kiezen welke! *kijkt hopelijk nu niet scheel*


    Someone you haven’t even met yet is wondering what it’d be like to know someone like you.

    Aia schreef:
    Ik ben scheel.

    Welke god bied je me aan?


    Ik zou zeggen, voor een keer een god 'dubbel' is niet verschrikkelijk erg. Ik vind et prima als je er nog een zoon van Hermes bij neemt.


    “If it’s one thing I’ve learned in 3,000 years, it’s you can’t give up on family.” ~ Hermes

    Athanatos schreef:
    Kan je me het leren, Sha of Noa?


    Heeft de pest aan Lucy Graywell, dochter van Athena net als Annabeth


    Annabeth haat Lucy niet, ik geef mijn rollen in zulke rpg´s altijd een goede band met broer en zussen.


    The monsters running wild inside of me. I'm faded

    Detrahere schreef:
    (...)

    Ik zou zeggen, voor een keer een god 'dubbel' is niet verschrikkelijk erg. Ik vind et prima als je er nog een zoon van Hermes bij neemt.


    En deze regel dan? Want anders kan ik niet mee xdd

    - Bij de zeven, mag er van elke god maar één kind mee. Zo hebben we niet dat de helft kids van Poseidon zijn.


    Hoe zit dat? ^^


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.