• Het is drie jaar na de titanenoorlog. Heel Olympus is inmiddels weer opgebouwd en ook de goden hebben besloten de regels wat betreft kinderen af te schaffen. Ze mogen hun nakomelingen opzoeken wanneer ze willen, op voorwaarde dat het niet ten koste gaat van hun werk.
          Op de dag van zesentwintig juli besloten de goden een wedstrijd te houden. Er zouden verschillende onderdelen zijn, denk aan zwaardvechten en boogschieten. Ook zou er een hindernisbaan in voorkomen en de gebouwoudste zullen als grote finale allemaal de klimtoren op moeten. Voor elk onderdeel mocht de god één van zijn kinderen aanwijzen die het onderdeel voor zijn of haar gebouw zou moeten proberen te winnen.
          Eenmaal na de torenrace loopt alles mis. Het sterrenbeeld van Laelplas bleek al enkele dagen uit de hemel te zijn verdwenen, wat grote zorgen opwekte bij de goden. Toch maakte ze zich er verder niet druk om, een fout die ze beter niet hadden kunnen maken.
          Kronos was terug. Hij had een nieuw lichaam weten te vinden en wilde zijn leger groter maken dan ooit. Door Laelplas te herrijzen ontvoerde hij zeven halfgoden van het kamp. Zeven halfgoden die een bepaalde eigenschap hadden waarmee ze Gaia zouden kunnen verslaan. - Maar met hun bloed ook zouden kunnen laten herrijzen.
          Ze werden gebruikt als vermaak, tot het juiste moment daar was. Als hun bloed precies op tien Augustus om middernacht de grond zou raken in Griekenland, zou Gaia herrijzen. Iets wat de zeven zouden moeten stoppen.


    Belangrijke punten & Regels RPG.
    - Je mag alle personages uit de boeken gebruiken, als ze dood waren mag je er iets omheen verzinnen waarom ze het niet zouden zijn. Aanpassingen in verleden etc. mogen ook gemaakt worden, maar compleet veranderen is niet bepaald handig.
    - Houd jongens en meiden een beetje gelijk alsjeblieft.
    - Er word niet gedood zonder toestemming van diegene die het personage speelt.
    - Bij de zeven, mag er van elke god maar één kind mee. Zo hebben we niet dat de helft kids van Poseidon zijn.
    - Relatie's mogen vanaf het begin besproken worden.
    - Geen personages van andere besturen.
    - Have fun! :3
    - Maximaal 2 personages in de zeven die worden ontvoerd.

    Personages
    Luke Castellan. - Zoon Hermes - Detrahere
    Lucy Graywell - Dochter Athena - Hemwin
    Percy Jackson - Zoon Poseidon. - Athanatos

    Blaise Leech Algera - Dochter Hades - Detrahere
    Samuel Ian Lewis - Zoon Hepheasthos. - Hemwin
    Lijstje:

    Naam:
    Geslacht:
    Leeftijd:
    Uiterlijk: [Mét foto!]
    Innerlijk:
    Goddelijke Ouder:
    Geschiedenis:
    Goed in:
    Slecht in:
    Angsten:
    Relatie's:
    Extra:

    [ bericht aangepast op 2 aug 2014 - 12:48 ]


    “If it’s one thing I’ve learned in 3,000 years, it’s you can’t give up on family.” ~ Hermes

    Hemwin schreef:
    (...)

    Leo Valdez is van die chjappo waarvan ik de naam niet kan typen. Nico´s achternaam is overigens met 1 L dus; Nico diAngelo.
    Iets met een H, toch? Ik kom er maar niet uit, LOL thanks voor de achternaam!


    Someone you haven’t even met yet is wondering what it’d be like to know someone like you.

    Oja, bedankt voor de spoiler overigens.


    The monsters running wild inside of me. I'm faded

    Athanatos schreef:
    (...)Iets met een H, toch? Ik kom er maar niet uit, LOL thanks voor de achternaam!


    Hephaistos


    The monsters running wild inside of me. I'm faded

    Hemwin schreef:
    Oja, bedankt voor de spoiler overigens.
    ? Hephiatos ofzo, iets in die richting toch? Welke spoiler?


    Someone you haven’t even met yet is wondering what it’d be like to know someone like you.

    Hepheasthos, god van smeedwerk.


    “If it’s one thing I’ve learned in 3,000 years, it’s you can’t give up on family.” ~ Hermes

    Rachel,

    Meisje, met iets van een vloek nee geen vloek ik weet het niet meer :"$
    #vergeetachtig...


    Someone you haven’t even met yet is wondering what it’d be like to know someone like you.

    Detrahere schreef:
    Hepheasthos, god van smeedwerk.
    Thanks!


    Someone you haven’t even met yet is wondering what it’d be like to know someone like you.

    Rachel is et orakel


    “If it’s one thing I’ve learned in 3,000 years, it’s you can’t give up on family.” ~ Hermes

    Athanatos schreef:
    (...)? Hephiatos ofzo, iets in die richting toch? Welke spoiler?


    Van Hazel en Frank. Ik was daar nog niet. Ook zo iets. Eerst allemaal op YT met Luke´s dood. Dus ik zo: Nu hoef ik boek vijf niet te lezen.
    Maar nu hoef ik de rest van de serie ook niet te lezen.


    The monsters running wild inside of me. I'm faded

    Wel aan lezen D: Ze zijn awesome D:


    “If it’s one thing I’ve learned in 3,000 years, it’s you can’t give up on family.” ~ Hermes

    Hemwin schreef:
    (...)

    Van Hazel en Frank. Ik was daar nog niet. Ook zo iets. Eerst allemaal op YT met Luke´s dood. Dus ik zo: Nu hoef ik boek vijf niet te lezen.
    Maar nu hoef ik de rest van de serie ook niet te lezen.
    Whuuut?
    Leg dat is uit!


    Someone you haven’t even met yet is wondering what it’d be like to know someone like you.

    Athanatos schreef:
    (...)Whuuut?
    Leg dat is uit!


    Nee, laat maar xd.
    Ik voeg Lucy´s verleden even toe, dan is ze volgens mij zo goed als af.


    The monsters running wild inside of me. I'm faded

    Detrahere schreef:
    Wel aan lezen D: Ze zijn awesome D:
    Klopt, maar PJ blijft gewoon het beste, dus deel één haha


    Someone you haven’t even met yet is wondering what it’d be like to know someone like you.

    Luke z'n verleden komt als ik weer een computer heb


    “If it’s one thing I’ve learned in 3,000 years, it’s you can’t give up on family.” ~ Hermes

    Hemwin schreef:
    (...)

    Nee, laat maar xd.
    Ik voeg Lucy´s verleden even toe, dan is ze volgens mij zo goed als af.
    Leg uit, *pruillipje and puppyeyes*


    Someone you haven’t even met yet is wondering what it’d be like to know someone like you.