• Het is drie jaar na de titanenoorlog. Heel Olympus is inmiddels weer opgebouwd en ook de goden hebben besloten de regels wat betreft kinderen af te schaffen. Ze mogen hun nakomelingen opzoeken wanneer ze willen, op voorwaarde dat het niet ten koste gaat van hun werk.
          Op de dag van zesentwintig juli besloten de goden een wedstrijd te houden. Er zouden verschillende onderdelen zijn, denk aan zwaardvechten en boogschieten. Ook zou er een hindernisbaan in voorkomen en de gebouwoudste zullen als grote finale allemaal de klimtoren op moeten. Voor elk onderdeel mocht de god één van zijn kinderen aanwijzen die het onderdeel voor zijn of haar gebouw zou moeten proberen te winnen.
          Eenmaal na de torenrace loopt alles mis. Het sterrenbeeld van Laelplas bleek al enkele dagen uit de hemel te zijn verdwenen, wat grote zorgen opwekte bij de goden. Toch maakte ze zich er verder niet druk om, een fout die ze beter niet hadden kunnen maken.
          Kronos was terug. Hij had een nieuw lichaam weten te vinden en wilde zijn leger groter maken dan ooit. Door Laelplas te herrijzen ontvoerde hij zeven halfgoden van het kamp. Zeven halfgoden die een bepaalde eigenschap hadden waarmee ze Gaia zouden kunnen verslaan. - Maar met hun bloed ook zouden kunnen laten herrijzen.
          Ze werden gebruikt als vermaak, tot het juiste moment daar was. Als hun bloed precies op tien Augustus om middernacht de grond zou raken in Griekenland, zou Gaia herrijzen. Iets wat de zeven zouden moeten stoppen.


    Belangrijke punten & Regels RPG.
    - Je mag alle personages uit de boeken gebruiken, als ze dood waren mag je er iets omheen verzinnen waarom ze het niet zouden zijn. Aanpassingen in verleden etc. mogen ook gemaakt worden, maar compleet veranderen is niet bepaald handig.
    - Houd jongens en meiden een beetje gelijk alsjeblieft.
    - Er word niet gedood zonder toestemming van diegene die het personage speelt.
    - Bij de zeven, mag er van elke god maar één kind mee. Zo hebben we niet dat de helft kids van Poseidon zijn.
    - Relatie's mogen vanaf het begin besproken worden.
    - Geen personages van andere besturen.
    - Have fun! :3
    - Maximaal 2 personages in de zeven die worden ontvoerd.

    Personages
    Luke Castellan. - Zoon Hermes - Detrahere
    Lucy Graywell - Dochter Athena - Hemwin
    Percy Jackson - Zoon Poseidon. - Athanatos

    Blaise Leech Algera - Dochter Hades - Detrahere
    Samuel Ian Lewis - Zoon Hepheasthos. - Hemwin
    Lijstje:

    Naam:
    Geslacht:
    Leeftijd:
    Uiterlijk: [Mét foto!]
    Innerlijk:
    Goddelijke Ouder:
    Geschiedenis:
    Goed in:
    Slecht in:
    Angsten:
    Relatie's:
    Extra:

    [ bericht aangepast op 2 aug 2014 - 12:48 ]


    “If it’s one thing I’ve learned in 3,000 years, it’s you can’t give up on family.” ~ Hermes

    Athanatos schreef:
    (...)Haha, waarover ;p


    Lucy´s geschiedenis.


    The monsters running wild inside of me. I'm faded

    Hemwin schreef:
    (...)

    Lucy´s geschiedenis.
    Aha, okeeeejjj

    [ bericht aangepast op 28 juli 2014 - 22:51 ]


    Someone you haven’t even met yet is wondering what it’d be like to know someone like you.

    Hemwin schreef:



    Naam: Lucy Vanessa Graywell. Officieel is het Lucia, maar ze haat die naam.

    Geslacht: Vrouwlijk.

    Leeftijd: Zeventien.

    Uiterlijk: [FC: Kristina Bazan.] Van nature is ze een brunette. Maar ze verft het al een tijdje. Van haar lichtbruine haar is ze eens naar donkerbruin gegaan, toen naar zwart. En nu heeft ze het blond, waar ze blij mee is. Deze lokken zijn stijl en lopen tot net onder haar schouders. Haar haren zijn best dik, dus duurt het kammen redelijk lang. In tegenstelling tot de andere Athena kinderen zijn Lucy haar ogen niet grijs. Nee, haar ogen zijn bruin. Dit is erg apart, aangezien het hele Athena gebouw grijze ogen heeft en zij niet. Lucy is niet zo heel erg lang. 1 meter en 67 centimeter om precies te zijn. Dit maakt haar niet zo veel uit, ze draagt dus ook geen hakken. Sowieso niet, ze noemt die marteltuigen. Dus nee, je ziet Lucy niet zo snel lopen op hakken. Lucy haar huid is licht, met wangen die een beetje lichtroze/rood zijn. Haar lippen hebben van zich zelf een zacht rode kleur. Meestal draagt ze op haar wimpers mascara, en dit is het ook. Ja, lipgloss. Meer ook niet. Ook heeft ze altijd een zilveren armband om waar een turquoise steentje inzit. Als ze op dat steentje drukt komt haar zwaard Imitri te voorschijn, en is het steentje weg uit de armband. Als ze het zwaard kwijt raakt, verschijnt het steentje weer, en kan ze weer het zwaard gebruiken. Verder heeft ze nog een ander armbandje altijd om.

    Innerlijk: Lucy houdt zich liever op de achtergrond, en doet dit ondertussen ook nog. Ze is slim en wijs, wat logisch is. Toch valt het haar ‘normale’ vrienden op. Lucy kan redelijk goed liegen, en gebruikt dit ook redelijk vaak. Ze is nogal bang om haar pijn en verdriet te tonen en doet dit dan ook niet. Net zoals ze erg onzeker is. Wat haar ergens tot waanzin brengt. Ze wilt niet zo zijn. Toch laat ze hier niets van merken, omdat ze goed kan liegen. Er zijn enkele mensen die haar kunnen doorzien omdat die haar door en door kennen. Lucy is aardig als je dat ook voor haar bent. Zo simpel als wat. Ben je dit niet? Dan is zij dit ook niet. Punt uit. Toch zal ze eerst altijd iemand proberen te leren kennen voordat ze wat van hem of haar denkt. Natuurlijk zijn er kleine vooroordelen, maar dat doet iedereen toch? Je kunt redelijk goed kattenkwaad met haar uithalen, en lachen. Ze is een gezellige meid met het hart op de goede plaats. Kom je aan haar vrienden? Dan heb je toch wel een groot probleem. Als dochter van de oorlogsgodin verliest ze niet snel. Boos krijg je haar niet snel. Ongeduldig is ze wel. Door haar adhd kan ze soms ook nogal wat…druk zijn. Dit is enkel als je haar kent. Want als ze je nog niet kent is ze redelijk verlegen en zegt ze niet veel, wat ze sowieso al niet altijd doet. Je kunt haar ook goed vertrouwen, en dan probeert ze je ook te helpen. Lucy houdt ook wel van lezen, alleen is dit met haar dyslexie lastig waardoor ze meestal oud Griekse boeken leest. Soms probeert ze een Engels. En de ene lukt haar beter dan de andere. Als het moet zal ze iemand vermoorden, anders niet. Ook zal ze alles op alles zetten om een gevecht te winnen. Lucy voelt zich ook redelijk snel ongemakkelijk. Ze kan er niets aan doen. En het maakt niet uit bij wie, ze zal bijna altijd op een gegeven moment. Ze is bereid om te sterven voor haar familie en vrienden.

    Goddelijke Ouder: Pallas Athena. Beschermengel van de stad Athene. Godin van de strategie, wijsheid en oorlog. Alleen heeft ze het niet zo op de godin. Terwijl haar broers en zussen haar redelijk vaak hebben gezien en gesproken is dit niet in Lucy´s geval, die haar misschien maar 1 keer heeft gezien en gesproken. En haar meteen de deur wijsde. Vroeger tenminste, doordat de regels zijn aangepast wilt Athena nog wel eens contact met haar zoeken, maar wilt Lucy dat niet.
    Toch heeft ze een gave van Athena gekregen. Als Lucy in water of een spiegel kijkt en zich concentreert op iemand kan ze diegene zien. En als ze wilt kan ze haar hand er letterlijk insteken waardoor ze daar als protectie staat. Dit laatste heeft veel energie nodig, en de laatste keer dat ze dit deed werd ze misselijk en duizelig. Overigens was dit 3 jaar geleden. Maar dat eerste kan ze zonder moeite doen.

    Geschiedenis:Lucy is de dochter van de godin Athena en de archeoloog William Graywell. Hierdoor heeft ze al vaak over de wereld gereisd. Tot haar zesde. Toen ging ze naar het kamp. Dit was omdat Lucy een monster ontdekte en een jongen genaamd Nate Belladonna haar hielp en mee nam naar het kamp. Ze vertrouwde de jongen, en uiteindelijk verraadde hij haar. Maar hij is toch dood.
    Ze had een schoonmoeder Jeanine McGrath en een stiefbroer Mike Johnson. Jeanine en Lucy konden het erg goed vinden, en ze beschouwde de vrouw ook als haar echte moeder. Mike en Lucy konden het zekers goed vinden, de twee haalden veel kattenkwaad uit. Lucy ging in de zomervakantie altijd naar het kamp toe, zonder dat Jeanine en Mike werkelijk wisten waar ze heen ging. Die dachten naar haar moeder. Toen Lucy 12 was, heeft ze Jeanine de waarheid vertelt, Mike echter niet. Toen ze 15 was overleed Jeanine. Dit heeft een grote indruk op haar gemaakt. Haar ‘moeder’ weg.
    Waarom Lucy overigens goed is met vijlen gooien is het volgende. Ze was eens alleen thuis, en was bezig met haar kamer op te ruimen tot er een hellehond in haar kamer was. Aangezien haar dolken en zwaard netjes en veilig lagen op geborgen greep ze maar een paar vijlen. En die raakte het lelijke beest. Vandaar.

    Goed in: Torenrace. En ook in zingen. Maar dit laat ze niet zo snel iedereen horen, aangezien ze er onzeker over is. Ook is Lucy goed in zwaard vechten. En dolken of vijlen werpen. En dit laatste is een lang verhaal.

    Slecht in: Evenwichtsoefeningen hierbij valt ze snel, mensen loslaten. Boogschieten en haar emoties uiten.


    Angsten: Spinnen. Maar ook om een geliefde kwijt te raken. Ook is ze bang om verstrikt te raken in vragen die ze niet kan beantwoorden. Het klinkt raar, maar als Athena kind zijn vragen die je niet kunt beantwoorden een regelrechte hel.

    Relatie’s:Ze heeft een relatie met de zoon van Hermes, Luke Castellan.
    Ze is verder bevriend met Clarisse la Rue, dochter van Ares. En ze háát Percy Jackson, Poseidons zoon.
    Wel heeft Lucy een goede band met haar halfzus Annabeth.

    Extra: x

    [ bericht aangepast op 29 juli 2014 - 16:15 ]


    The monsters running wild inside of me. I'm faded

    Als ik wel mee doe, denk ik dat ik Grant Gustin gebruik, maar ik zie nog hahah


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Hemwin schreef:
    (...)

    Ik denk dat ze af is. Woorden in het word document: 900.
    Ze is officieel mijn langste rol ooit.
    Mooi geschreven!! *help mij ook 's*
    But Sleepwell!!

    xxx


    Someone you haven’t even met yet is wondering what it’d be like to know someone like you.

    Aia schreef:
    Als ik wel mee doe, denk ik dat ik Grant Gustin gebruik, maar ik zie nog hahah
    Who?


    Someone you haven’t even met yet is wondering what it’d be like to know someone like you.

    Aia schreef:
    Als ik wel mee doe, denk ik dat ik Grant Gustin gebruik, maar ik zie nog hahah


    Kyle, doe mee. $.$ Dat wordt fun!!


    The monsters running wild inside of me. I'm faded

    Athanatos schreef:
    (...)Who?


    Google is je beste vriend :Y)


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Hemwin schreef:
    (...)

    Kyle, doe mee. $.$ Dat wordt fun!!
    Dollar teken of wat?
    But ik ga nu serieus stoppen, weltrusten!

    xxx
    Google wil nooit werken bij mij @Aia

    [ bericht aangepast op 28 juli 2014 - 23:14 ]


    Someone you haven’t even met yet is wondering what it’d be like to know someone like you.

    Lol, met aanpassingen erbij is Lucy´s totaal aantal woorden: 1113.
    Serieus mijn langste rol ooit!


    The monsters running wild inside of me. I'm faded

    Athanatos schreef:
    (...)Dollar teken of wat?
    But ik ga nu serieus stoppen, weltrusten!

    xxx
    Google wil nooit werken bij mij @Aia


    Klik!

    [ bericht aangepast op 29 juli 2014 - 11:59 ]


    The monsters running wild inside of me. I'm faded

    Naam: Luke Castellan.

    Geslacht: Mannelijk.

    Leeftijd: Zeventien. [1 September 1997]

    Uiterlijk: Luke heeft blond haar en blauwe ogen. Hij is een ruime 1.75 lang en heeft een litteken over zijn linkeroog lopen, na een kleine ruzie met een draak in de tuin van de Hesperiden. Net onder zijn linkerarm loopt er een klein litteken van nadat hij zichzelf neer had gestoken om Kronos te stoppen, maar dat is vrijwel niet te zien onder Luke zijn kleding. Vaak draagt hij kleding waar hij zich makkelijk in kan bewegen, aangezien hij vaak gewoon bezig is met trainen. Vaak valt hij dat ook te vinden of in zijn wapenuitrusting, of in een outfit waar hij zich gemakkelijk in kan verplaatsen.

    Innerlijk: Voor mensen die hem niet kennen komt Luke over als een jongen zonder gevoelens. Iemand waar je gemakkelijk mee kan dollen, hij heeft tenslotte toch geen gevoel. Hij reageert vaak bot op vragen, waar door mensen hem al snel niet meer mogen. Voor de mensen die hem wél kennen, is hij in ieder geval een stuk aardiger. Je zal met hem kunnen lachen en ziet soms al snel het beeld van een 'normaal' Hermeskind voor je. Vrolijk, met een enorme grijns op zijn gezicht wel klaar voor een grapje. Als je hem kent weet je dan ook dat hij een stuk betrouwbaarder is dan hij overkomt en dat hij helemaal niet zo onaardig is. Hij toont zijn emoties, pijn en soms angsten toch nog altijd niet. In zijn jeugd en tijd bij Kronos is alles was hij uitte verschrikkelijk tegen hem gebruikt, waar door Luke nogal op zijn woorden en daden is gaan letten. Vaak sloot hij zichzelf op in de trainingszaal, terwijl hij wachtte op het moment dat hem iets gevraagd werd trainde hij enkel. Door zijn geduld is hij uiteindelijk Kronos' rechterhand geworden, zijn belangrijkste man. Hier door is hij al helemaal gaan letten op wat hij deed, iets wat hij zichzelf nooit heeft afgeleerd. Iets wat hij wel heeft geleerd in de jaren van Kronos en straat, is dat je nooit op moet geven, iets wat Luke dan ooit nooit gedaan heeft. Hij probeert altijd zo positief mogelijk te blijven, wat vaak mislukt. Voordat hij vooroordelen heeft over mensen wilt hij ze wel eerst leren kennen, maar werken mensen niet mee zal hij toch zo zijn oordelen krijgen die negen van de tien keer niet eens volledig kloppen.

    Goddelijke Ouder: Hermes, god van de dieven en handel, maar ook de reizigers. Luke haat hem, maar heeft telekinese en het feit sloten te kunnen openen zonder sleutel van zijn vader over genomen. Mede door zijn telekinese zal Luke eigenlijk gewoon blind kunnen zijn. Hij kan de omgeving scannen en weet zo precies hoe zijn omgeving in elkaar zit, iets wat enorm handig is als je door het bloed in je ogen niks meer kan zien. Toch heeft Luke zichzelf beloofd zijn telekinese niet meer te gebruiken na een ongeluk enkele jaren geleden. Hij had een onschuldig meisje gedood en heeft sindsdien zijn krachten niet meer gebruikt. Toch heeft hij er geen controle over en wilt er nog wel eens een mes de kamer rond vliegen als hij zenuwachtig is.

    Geschiedenis: Vlak na zijn geboorte wilde zijn moeder het orakel worden. Dit liep volledig mis, waarna zijn moeder zo haar aanvallen kreeg. Ze ademde op dat soort momenten groene rook uit en zei dingen waar Luke nooit wat van begreep. Hermes was er nooit, dus hij was alleen met zijn paranoïde moeder. Op zijn negende was de kleine jongen het zat, hij liep weg van huis, met als enige wapen tegen de monsters een golfstick en een tas met halve broodjes pindakaas. Daar ontmoette hij Thalia, de dochter van Zeus. Na een hele tijd kwam ook Annabeth bij het gezelschap en liepen ze een paar jaar samen over straat. Luke zag de meisjes als zijn familie en deed alles om ze te beschermen, hoe dan ook. Op hun elfde werden ze door Grover per toeval gevonden. De sater nam hun mee naar het kamp, waar Luke moeite had zijn weg te vinden tussen de Hermeskinderen. Hij voelde zich altijd snel verantwoordelijk voor dingen en de rest van zijn gebouw had alles behalve verantwoordelijkheid. Hij wist zijn draai maar niet te vinden en liep door zijn haat voor Hermes over naar Kronos. Tot zijn veertiende werkte hij voor de titaan, welgeteld drie jaar lang. Op een gegeven moment werd hij uitgekozen om de heer des tijd te laten herrijzen. Hij nam bezit van Luke's lichaam. Eenmaal tijdens de titanenoorlog liep het enkel wat anders dan verwacht. Annabeth haalde hem over het niet te laten gebeuren, waar door hij zichzelf neer stak en de titaan terug stuurde naar tartarus. Iedereen dacht dat hij dood was, maar Hades was er al snel achter dat hij dat niet was. Na enkele weken ziekenboeg kon Luke weer staan en momenteel is hij gebouwoudste van het Hermesgebouw en leid hij het blauwe team tijdens vlaggenroof.

    Goed in: Luke is goed in veel dingen, voor al doordat hij zo vaak trainde. Hij is enorm behendig, wat hem goed maakt in de torenrace's. Zijn vele training maakt hem goed in zwaardvechten, iets waar hij echt heel erg goed in is. Verstoppertje spelen is zeker ook iets wat hij aardig kan, wat handig is als je achterna word gezeten door monsters met een slechte neus. Hij is enorm creatief, waar door hij op de meeste situatie's wel een antwoord weet. Ook weet hij hele legers naar een overwinning te leiden en is hij ook nog eens een prima leider. Ook zonder wapens wil je hem niet tegen komen, hij kan namelijk prima iemand een gebroken kaak slaan.

    Slecht in: Luke kan geweldig samenwerken als je hem de leiding geeft, maar wanneer hij deze niet heeft word het een stuk lastiger. Hij gaat snel over op zijn eigen manier van handelen, vaak tot grote ergernis van diegene die de leiding heeft op dat moment. Ook is hij een regelrechte ramp wat betreft boogschieten. Hij kan het gewoon niet, vaak raakt hij de schijf niet eens. (In tegenstelling tot messenwerpen, wat hem wel redelijk af gaat.) Ook is het voor hem een hele opgave geen ruzie te krijgen met goden wanneer deze in de buurt zijn, met name met Ares in de buurt. [Klein incident met cupcakes, het gebruikelijke.] Ook Athena blijft een heel gedoe, maar toch probeert hij te godin zoveel mogelijk tevreden te houden. Hij heeft al vaak zat te horen gekregen dat hij een verschrikkelijk vriendje was voor haar dochter, iets wat hij eigenlijk graag wilde voorkomen. Geen ruzie met de godin is toch iets wat maar zelden voor komt. Hermes heeft het ruzie maken met zijn zoon inmiddels maar gewoon opgegeven en laat hem bekvechten met de anderen. Ook vind hij het soms lastig vrienden te maken, wetend dat hij ze op een dag toch zal verliezen. Vrienden en familie staan bij hem dan ook op de eerste plaats [UItzondering van Hermes.] daarna de rest van de kampers, en daarna pas zichzelf.

    Angsten: Als Luke al angsten had, laat hij deze niet zien. Ook zijn faalangst probeert hij zoveel mogelijk te verbergen, wat hem prima lukt. Tot nu toe heeft geen enkele kamper echt door dat hij helemaal niet zo zelfverzekerd is dan als hij over komt.

    Relatie's: Luke heeft een relatie met Lucy, de dochter van Athena. Hij heeft nog altijd een hekel aan Percy Jackson, de zoon van Poseidon. Annabeth is altijd als een soort zusje voor het gebleven en Thalia is enkel verschrikkelijk kwaad op hem.

    Extra:


    1262 woorden.
    NOA IK HEB ER MEER BAAAM. (A)

    [ bericht aangepast op 29 juli 2014 - 14:09 ]


    “If it’s one thing I’ve learned in 3,000 years, it’s you can’t give up on family.” ~ Hermes

    FOK YOU!!!"


    The monsters running wild inside of me. I'm faded

    Ik denk dat ik morgenochtend of vanavond het speeltopic open, praattopic zal ik zometeen openen.


    “If it’s one thing I’ve learned in 3,000 years, it’s you can’t give up on family.” ~ Hermes

    Ik hou ook van jou hoor ^_^


    “If it’s one thing I’ve learned in 3,000 years, it’s you can’t give up on family.” ~ Hermes