• Het is drie jaar na de titanenoorlog. Heel Olympus is inmiddels weer opgebouwd en ook de goden hebben besloten de regels wat betreft kinderen af te schaffen. Ze mogen hun nakomelingen opzoeken wanneer ze willen, op voorwaarde dat het niet ten koste gaat van hun werk.
          Op de dag van zesentwintig juli besloten de goden een wedstrijd te houden. Er zouden verschillende onderdelen zijn, denk aan zwaardvechten en boogschieten. Ook zou er een hindernisbaan in voorkomen en de gebouwoudste zullen als grote finale allemaal de klimtoren op moeten. Voor elk onderdeel mocht de god één van zijn kinderen aanwijzen die het onderdeel voor zijn of haar gebouw zou moeten proberen te winnen.
          Eenmaal na de torenrace loopt alles mis. Het sterrenbeeld van Laelplas bleek al enkele dagen uit de hemel te zijn verdwenen, wat grote zorgen opwekte bij de goden. Toch maakte ze zich er verder niet druk om, een fout die ze beter niet hadden kunnen maken.
          Kronos was terug. Hij had een nieuw lichaam weten te vinden en wilde zijn leger groter maken dan ooit. Door Laelplas te herrijzen ontvoerde hij zeven halfgoden van het kamp. Zeven halfgoden die een bepaalde eigenschap hadden waarmee ze Gaia zouden kunnen verslaan. - Maar met hun bloed ook zouden kunnen laten herrijzen.
          Ze werden gebruikt als vermaak, tot het juiste moment daar was. Als hun bloed precies op tien Augustus om middernacht de grond zou raken in Griekenland, zou Gaia herrijzen. Iets wat de zeven zouden moeten stoppen.


    Belangrijke punten & Regels RPG.
    - Je mag alle personages uit de boeken gebruiken, als ze dood waren mag je er iets omheen verzinnen waarom ze het niet zouden zijn. Aanpassingen in verleden etc. mogen ook gemaakt worden, maar compleet veranderen is niet bepaald handig.
    - Houd jongens en meiden een beetje gelijk alsjeblieft.
    - Er word niet gedood zonder toestemming van diegene die het personage speelt.
    - Bij de zeven, mag er van elke god maar één kind mee. Zo hebben we niet dat de helft kids van Poseidon zijn.
    - Relatie's mogen vanaf het begin besproken worden.
    - Geen personages van andere besturen.
    - Have fun! :3
    - Maximaal 2 personages in de zeven die worden ontvoerd.

    Personages
    Luke Castellan. - Zoon Hermes - Detrahere
    Lucy Graywell - Dochter Athena - Hemwin
    Percy Jackson - Zoon Poseidon. - Athanatos

    Blaise Leech Algera - Dochter Hades - Detrahere
    Samuel Ian Lewis - Zoon Hepheasthos. - Hemwin
    Lijstje:

    Naam:
    Geslacht:
    Leeftijd:
    Uiterlijk: [Mét foto!]
    Innerlijk:
    Goddelijke Ouder:
    Geschiedenis:
    Goed in:
    Slecht in:
    Angsten:
    Relatie's:
    Extra:

    [ bericht aangepast op 2 aug 2014 - 12:48 ]


    “If it’s one thing I’ve learned in 3,000 years, it’s you can’t give up on family.” ~ Hermes

    Sha, één vraagje.
    Wil je me dood hebben met die foto's?!


    The monsters running wild inside of me. I'm faded

    Hemwin schreef:
    Sha, één vraagje.
    Wil je me dood hebben met die foto's?!


    JA :'D


    “If it’s one thing I’ve learned in 3,000 years, it’s you can’t give up on family.” ~ Hermes

    Detrahere schreef:
    (...)

    JA :'D


    D':


    The monsters running wild inside of me. I'm faded

    Popcorn is gemaakt, nu kan ik me 1000% inleven!
    Iemand nog tips voor mijn lijstje?


    Someone you haven’t even met yet is wondering what it’d be like to know someone like you.

    Athanatos schreef:
    Popcorn is gemaakt, nu kan ik me 1000% inleven!
    Iemand nog tips voor mijn lijstje?


    Schat, vul gewoon in wat voor jou goed voelt. Ik had in rpg's ook geen flauw benul hoe die persoon zijn innerlijk moest zijn, en uiteindelijk heb ik naar anderen hun reactie, het redelijk goed ingevuld.


    The monsters running wild inside of me. I'm faded

    Hemwin schreef:
    (...)

    Schat, vul gewoon in wat voor jou goed voelt. Ik had in rpg's ook geen flauw benul hoe die persoon zijn innerlijk moest zijn, en uiteindelijk heb ik naar anderen hun reactie, het redelijk goed ingevuld.
    Maar ik weet het niet zeker, verbeter me als ik iets fout heb please? Wil Lucy verkering met Percy?
    *éérste rpg*


    Someone you haven’t even met yet is wondering what it’d be like to know someone like you.

    [right]Personages
    Luke Castellan. - Zoon Hermes - Detrahere
    Lucy Graywell - Dochter Athena - Hemwin
    Percy Jackson - Zoon Poseidon. - Athanatos
    Dochter Ares - Kit
    Dochter Hades - Detrahere
    Dochter Aphrodite - MrFLuke
    Lijstje:

    Naam:
    Geslacht:
    Leeftijd:
    Uiterlijk: [Mét foto!]
    Innerlijk:
    Goddelijke Ouder:
    Geschiedenis:
    Goed in:
    Slecht in:
    Angsten:
    Relatie's:
    Extra:
    Ik zie 'spoiler' en 'right' staan, waar is de andere 'spoiler' en 'right'? Fail Sha're!

    [ bericht aangepast op 28 juli 2014 - 21:36 ]


    Someone you haven’t even met yet is wondering what it’d be like to know someone like you.



    Naam: Lucy Vanessa Graywell. Officieel is het Lucia, maar ze haat die naam.

    Geslacht: Vrouwlijk.

    Leeftijd: Zeventien.

    Uiterlijk: [FC: Kristina Bazan.] Van nature is ze een brunette. Maar ze verft het al een tijdje. Van haar lichtbruine haar is ze eens naar donkerbruin gegaan, toen naar zwart. En nu heeft ze het blond, waar ze blij mee is. Deze lokken zijn stijl en lopen tot net onder haar schouders. Haar haren zijn best dik, dus duurt het kammen redelijk lang. In tegenstelling tot de andere Athena kinderen zijn Lucy haar ogen niet grijs. Nee, haar ogen zijn bruin. Dit is erg apart, aangezien het hele Athena gebouw grijze ogen heeft en zij niet. Lucy is niet zo heel erg lang. 1 meter en 67 centimeter om precies te zijn. Dit maakt haar niet zo veel uit, ze draagt dus ook geen hakken. Sowieso niet, ze noemt die marteltuigen. Dus nee, je ziet Lucy niet zo snel lopen op hakken. Lucy haar huid is licht, met wangen die een beetje lichtroze/rood zijn. Haar lippen hebben van zich zelf een zacht rode kleur. Meestal draagt ze op haar wimpers mascara, en dit is het ook. Ja, lipgloss. Meer ook niet. Ook heeft ze altijd een zilveren armband om waar een turquoise steentje inzit. Als ze op dat steentje drukt komt haar zwaard Imitri te voorschijn, en is het steentje weg uit de armband. Als ze het zwaard kwijt raakt, verschijnt het steentje weer, en kan ze weer het zwaard gebruiken. Verder heeft ze nog een ander armbandje altijd om.

    Innerlijk: Lucy houdt zich liever op de achtergrond, en doet dit ondertussen ook nog. Ze is slim en wijs, wat logisch is. Toch valt het haar ‘normale’ vrienden op. Lucy kan redelijk goed liegen, en gebruikt dit ook redelijk vaak. Ze is nogal bang om haar pijn en verdriet te tonen en doet dit dan ook niet. Net zoals ze erg onzeker is. Wat haar ergens tot waanzin brengt. Ze wilt niet zo zijn. Toch laat ze hier niets van merken, omdat ze goed kan liegen. Er zijn enkele mensen die haar kunnen doorzien omdat die haar door en door kennen. Lucy is aardig als je dat ook voor haar bent. Zo simpel als wat. Ben je dit niet? Dan is zij dit ook niet. Punt uit. Toch zal ze eerst altijd iemand proberen te leren kennen voordat ze wat van hem of haar denkt. Natuurlijk zijn er kleine vooroordelen, maar dat doet iedereen toch? Je kunt redelijk goed kattenkwaad met haar uithalen, en lachen. Ze is een gezellige meid met het hart op de goede plaats. Kom je aan haar vrienden? Dan heb je toch wel een groot probleem. Als dochter van de oorlogsgodin verliest ze niet snel. Boos krijg je haar niet snel. Ongeduldig is ze wel. Door haar adhd kan ze soms ook nogal wat…druk zijn. Dit is enkel als je haar kent. Want als ze je nog niet kent is ze redelijk verlegen en zegt ze niet veel, wat ze sowieso al niet altijd doet. Je kunt haar ook goed vertrouwen, en dan probeert ze je ook te helpen. Lucy houdt ook wel van lezen, alleen is dit met haar dyslexie lastig waardoor ze meestal oud Griekse boeken leest. Soms probeert ze een Engels. En de ene lukt haar beter dan de andere. Als het moet zal ze iemand vermoorden, anders niet. Ook zal ze alles op alles zetten om een gevecht te winnen. Lucy voelt zich ook redelijk snel ongemakkelijk. Ze kan er niets aan doen. En het maakt niet uit bij wie, ze zal bijna altijd op een gegeven moment. Ze is bereid om te sterven voor haar familie en vrienden.

    Goddelijke Ouder: Pallas Athena. Beschermengel van de stad Athene. Godin van de strategie, wijsheid en oorlog. Alleen heeft ze het niet zo op de godin. Terwijl haar broers en zussen haar redelijk vaak hebben gezien en gesproken is dit niet in Lucy´s geval, die haar misschien maar 1 keer heeft gezien en gesproken. En haar meteen de deur wees. Vroeger tenminste, doordat de regels zijn aangepast wilt Athena nog wel eens contact met haar zoeken, maar wilt Lucy dat niet.
    Toch heeft ze een gave van Athena gekregen. Als Lucy in water of een spiegel kijkt en zich concentreert op iemand kan ze diegene zien. En als ze wilt kan ze haar hand er letterlijk insteken waardoor ze daar als protectie staat. Dit laatste heeft veel energie nodig, en de laatste keer dat ze dit deed werd ze misselijk en duizelig. Overigens was dit 3 jaar geleden. Maar dat eerste kan ze zonder moeite doen.

    Geschiedenis:Lucy is de dochter van de godin Athena en de archeoloog William Graywell. Hierdoor heeft ze al vaak over de wereld gereisd. Tot haar zesde. Toen ging ze naar het kamp. Dit was omdat Lucy een monster ontdekte en een jongen genaamd Nate Belladonna haar hielp en mee nam naar het kamp. Ze vertrouwde de jongen, en uiteindelijk verraadde hij haar. Maar hij is toch dood.
    Ze had een schoonmoeder Jeanine McGrath en een stiefbroer Mike Johnson. Jeanine en Lucy konden het erg goed vinden, en ze beschouwde de vrouw ook als haar echte moeder. Mike en Lucy konden het zekers goed vinden, de twee haalden veel kattenkwaad uit. Lucy ging in de zomervakantie altijd naar het kamp toe, zonder dat Jeanine en Mike werkelijk wisten waar ze heen ging. Die dachten naar haar moeder. Toen Lucy 12 was, heeft ze Jeanine de waarheid vertelt, Mike echter niet. Toen ze 15 was overleed Jeanine. Dit heeft een grote indruk op haar gemaakt. Haar ‘moeder’ weg.
    Waarom Lucy overigens goed is met vijlen gooien is het volgende. Ze was eens alleen thuis, en was bezig met haar kamer op te ruimen tot er een hellehond in haar kamer was. Aangezien haar dolken en zwaard netjes en veilig lagen op geborgen greep ze maar een paar vijlen. En die raakte het lelijke beest. Vandaar.

    Goed in: Torenrace. En ook in zingen. Maar dit laat ze niet zo snel iedereen horen, aangezien ze er onzeker over is. Ook is Lucy goed in zwaard vechten. En dolken of vijlen werpen. En dit laatste is een lang verhaal.

    Slecht in: Evenwichtsoefeningen hierbij valt ze snel, mensen loslaten. Boogschieten en haar emoties uiten.

    Angsten: Spinnen. Maar ook om een geliefde kwijt te raken. Ook is ze bang om verstrikt te raken in vragen die ze niet kan beantwoorden. Het klinkt raar, maar als Athena kind zijn vragen die je niet kunt beantwoorden een regelrechte hel.

    Relatie’s:Ze heeft een relatie met de zoon van Hermes, Luke Castellan.
    Ze is verder bevriend met Clarisse la Rue, dochter van Ares. En ze háát Percy Jackson, Poseidons zoon.
    Wel heeft Lucy een goede band met haar halfzus Annabeth.

    Extra: x

    [ bericht aangepast op 10 aug 2014 - 15:53 ]


    The monsters running wild inside of me. I'm faded

    Officieel is het Lucia
    Why the name of my mother?
    Mag ze met Percy, please?


    Someone you haven’t even met yet is wondering what it’d be like to know someone like you.

    Athanatos schreef:
    (...)Why the name of my mother?
    Mag ze met Percy, please?


    Dat is de naam van mijn overleden oma. Die ik maar 5 maanden heb gekend, maar door de verhalen is zij mijn voorbeeld.
    En ik had met Sha al iets afgesproken D;


    The monsters running wild inside of me. I'm faded

    Hemwin schreef:
    (...)

    Dat is de naam van mijn overleden oma. Die ik maar 5 maanden heb gekend, maar door de verhalen is zij mijn voorbeeld.
    En ik had met Sha al iets afgesproken D;
    Aha, nouuuuuuwwww!
    Wil iemand anders met Percy?


    Someone you haven’t even met yet is wondering what it’d be like to know someone like you.

    Een relatie hoeft niet perse verkering te zijn. Het kan ook vriendschappelijk zijn, of hatend.


    The monsters running wild inside of me. I'm faded

    Hemwin schreef:
    Een relatie hoeft niet perse verkering te zijn. Het kan ook vriendschappelijk zijn, of hatend.
    Ghehhe, dan haat ik jouw personage (oke dat sloef nergens op maar dat vul ik wel in)


    Someone you haven’t even met yet is wondering what it’d be like to know someone like you.

    Athanatos schreef:
    (...)Ghehhe, dan haat ik jouw personage (oke dat sloef nergens op maar dat vul ik wel in)


    Hmm...okay. Goodluck.


    The monsters running wild inside of me. I'm faded

    Hemwin schreef:
    (...)

    Hmm...okay. Goodluck.
    Ik ben nog raarder 's avonds.


    Someone you haven’t even met yet is wondering what it’d be like to know someone like you.