• Ik zoek een leuke titel voor mijn nieuwe GoT-verhaal. De korte samenvatting bevind zich onder de spoiler:

    Rhae Storm is slechts een klein meisje dat opgevoed wordt in het Bereik. Ze heeft nog nooit een stap buiten haar dorp gezet en kan enkel dromen over steekspellen, ridders, koningen en avonturen, hoewel haar moeder haar altijd waarschuwt dat deze dromen gevaarlijk zijn en haar later diep in de problemen zullen brengen.
    Maar wanneer Rhae per toeval een drakenei in handen krijgt en daardoor de meest gezochte persoon in heel Westeros wordt, gaan haar dromen over een gevaarlijker onderwerp; Draken.


    De titel mag zowel in het Engels, Nederlands als in één van de talen die gebruikt worden in de serie zijn. Kort of lang maakt me niet echt uit :)


    “The heart is an arrow. It demands to aim true."

    The Dragon Storm? Idk. :')


    “She was another broken doll dreaming of a boy with glue.” - Atticus

    Stalia schreef:
    The Dragon Storm? Idk. :')


    Nee, dat wordt hem niet denk ik, maar toch erg bedankt (:


    “The heart is an arrow. It demands to aim true."

    For the night is dark and full of terrors
    Fear cuts deeper than swords
    Not today
    Winter is coming

    Ok, cliché much. 't Is trouwens wel handig om te weten dat alleen bastaarden die van een nobele familie komen een achternaam krijgen. ;] Maar natuurlijk blijft dat je eigen keuze. :Y)


    "She was fury, she was wrath, she was vengeance."

    Edd schreef:
    For the night is dark and full of terrors
    Fear cuts deeper than swords
    Not today
    Winter is coming

    Ok, cliché much. 't Is trouwens wel handig om te weten dat alleen bastaarden die van een nobele familie komen een achternaam krijgen. ;] Maar natuurlijk blijft dat je eigen keuze. :Y)


    Dat weet ik hoor ;) Allemaal onderdeel van het verhaal.
    Ik heb er 'Dreams of Death' van gemaakt (:


    “The heart is an arrow. It demands to aim true."

    Estel schreef:
    (...)

    Dat weet ik hoor ;) Allemaal onderdeel van het verhaal.
    Ik heb er 'Dreams of Death' van gemaakt (:

    Ah, dan is een Stormlord heel slecht bezig geweest. En klinkt goed! Misschien neem ik wel een kijkje.


    "She was fury, she was wrath, she was vengeance."