• Harry Potter en zijn vrienden en vijanden gaan weer naar school voor hun zesde jaar. Wat als ze er opeens achter komen dat hun ouders en hun toekomstige kinderen ook naar Zweinstein gaan? James Potter, Harry Potter en Albus Potter zitten alle drie in hun zesde jaar en komen elkaar tegen. Niemand weet wat er aan de hand is. De toekomstige kinderen mogen niets tegen hun ouders zeggen over de toekomst, maar kunnen ze dat wel volhouden? En wat als de ouders erachter komen wat er later van hun gaat worden, dat sommige vriendschappen verbreken? En Voldemort is er ook nog. Kunnen ze hem tegenhouden?
    Rollen:

    Verleden:
    Zwadderich:

    Griffoendor:
    James Potter - JamesPotter - 6
    Lily Evans - Jovantos
    Sirius Black - Eruditie


    Huffelpuf:

    Ravenklauw


    Heden:
    Zwadderich:
    Draco Malfoy - Leora


    Griffoendor:
    Ron Weasley - Eruditie
    George Weasley - SphinxX
    Ginny Weasley - Leora
    Ralf Auron - SphinxX


    Huffelpuf:

    Ravenklauw


    Toekomst:
    Zwadderich:
    Scorpius Malfoy - Eruditie
    Campbell Saunders - Leora

    Griffoendor:
    Lily Potter - Pabu
    Albus Potter - SphinxX


    Huffelpuf:

    Ravenklauw


    Leraren:

    Dezelfde persoon (bijv. Sneep of Sirius) kan door meer personen gespeeld worden. Dan is er een jonge en een oude ervan.

    Regels
    - Minsten 200 woorden per post. Een keertje wat minder mag, maar liever wel rond de 200
    - Niet andermans personage besturen, behalve met toestemming van de speler van die persoon
    - Waarschijnlijk blijven er veel rollen over die door niemand gespeeld worden. Dit is niet erg, die worden door iedereen bestuurd
    - Toekomstige kinderen weten de toekomst, de mensen uit het heden niet en de mensen uit het verleden weten al helemaal niets
    - Geen ruzie OOC, IC mag natuurlijk altijd (go drama)
    - OOC tussen haakjes
    - Probeer niet alleen maar Griffoendors aan te maken. Er zijn meer afdelingen
    - Geen perfecte personages, als ik iets over je personage zeg, dan zou het fijn zijn als je er iets aan doet
    - Om er toch een beetje vaart in te houden en ervoor te zorgen dat we niet op de eerste dag blijven hangen, begint er iedere week een nieuwe dag
    - Meldingen worden in het rood weergeven



    Speciale Functies:

    Zwerkbalteams:
    Zwadderich
    Chaser 1:
    Chaser 2:
    Chaser 3:
    Keeper: Scorpius Malfoy
    Beater 1:
    Beater 2:
    Seeker: Draco Malfoy
    aanvoerder: Draco Malfoy


    Griffoendor
    Chaser 1: Lily Potter
    Chaser 2: James Potter
    Chaser 3: Ginny Weasley
    Keeper: Ron Weasley
    Beater 1: George Weasley
    Beater 2: Fred Weasley
    Seeker:
    aanvoerder: Ginny Weasley


    Huffelpuf
    Chaser 1:
    Chaser 2:
    Chaser 3:
    Keeper:
    Beater 1:
    Beater 2:
    Seeker:
    aanvoerder:


    Ravenklauw
    Chaser 1:
    Chaser 2:
    Chaser 3:
    Keeper:
    Beater 1:
    Beater 2:
    Seeker:
    aanvoerder:


    Klassenoudsten:

    Zwadderich
    Meisje:
    Jongen: Draco Malfoy


    Griffoendor
    Meisje: Hermione Granger
    Jongen: Ron Weasley


    Huffelpuf
    Meisje:
    Jongen:


    Ravenklauw
    Meisje:
    Jongen:


    Hoofdmonitoren:
    Meisje:
    Jongen:


    Andere Topics:


    Begin:
    Iedereen komt aan op het platform 9 3/4. Hou er rekening mee dat in het heden Voldemort al actief is en mensen dus bang zijn. Pas als ze in de trein stappen dan merken de tijdreizers dat ze in een andere tijd zijn (op het perron zijn ze dus nog niet in een andere tijd)
    Veel plezier!

    Updates:
    De trein komt aan bij het kasteel. De leerlingen kunnen uitstappen en naar de Grote Zaal gaan voor het feestmaal.

    [ bericht aangepast op 6 aug 2014 - 18:47 ]


    Spoiler alert: you will save yourself

    George Weasley

    ‘Ik volg alle vakken behalve Dreuzelkunde en Waarzeggerij. Ik heb dus voor elk een SLIJMBAL gehaald. En jij?’ ik rolde zenuwachtig met mijn ogen en begon te grijnzen.
    'Elk een SLIJMBAL? Wauw.. ik volg gewoon alle vakken.. en heb in totaal 3 slijmballen gehaald samen met Fred waaronder VTZK, bezweringen en Gedaanteverwisseling, aangezien die de enige vakken zijn waar je magie gebruikt en dat is leuk. Vooral verweer tegen de zwarte kunsten, want die kun je op mensen beoefenen.' Zei ik met een grijns. Oh god, nu pas kom ik erachter hoe dom ik ben. Van buiten en binnen. Maar kom op, als ik iets wil doen die te maken hebben met de vakken waar ik in gezakt ben, dan kan ik toch gewoon het opzoeken in een boek of gewoon aan Hermione vragen, leren kost te veel moeite en dat is niet eens nodig.

    Kort maar krachtig ;p


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••

    Draco Malfoy

    Verstrooid liep ik door allerlei coupes die allemaal stikstervend druk waren. Als ik het goed begrepen had waren er allerlei leerlingen van andere tijden maar ik vond het te belachelijk voor woorden te geloven. Misschien leek die jongen zojuist in het klassenoudste coupe op míj maar er waren wel meer blondharige jongens met grijze ogen. Ik gluurde een coupe in die leeg leek te zijn tot ik hem opendeed. ‘jij.’ Siste ik zachtjes waarna mijn blik iets verzachtte. ‘Je hebt geluk dat alle coupes in de trein vol zitten met alle leerlingen waardoor het een eer is dat je deze tijd met míj kan verdoen. Hoewel ik niet echt zin in heb om te praten.’ Ik zette mijn hutkoffer in het rek en ging op de bank zitten.


    Oke kort maar hij is er ('x


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    Scorpius Malfoy

    Ik zit in mijn eentje in een coupe met mijn benen op de bank tegenover me terwijl ik een boek lees wat ik eigenlijk erg saai vind.
    ‘Jij,’ zegt een stem achter me. Ik draai me om en zie de jongen die ik net ook al zag - en ontzettend veel op mijn vader lijkt. Eng veel. ‘Je hebt geluk dat alle coupes in de trein vol zitten met alle leerlingen waardoor het een eer is dat je deze tijd met míj kan verdoen. Hoewel ik niet echt zin in heb om te praten.’ Hij gaat zitten en ik schuif wat op. Het boek lijkt nu nog saaier dan het al is en ik kijk naar de jongen. Mensen zeggen altijd tegen mij dat ik op mijn vader lijk en deze jongen lijkt sprekend op mij.
    'Ik ben Scorpius Malfoy, jij?' vraag ik terwijl ik mijn hand naar hem uitsteek. Hij zou mijn tweelingbroer kunnen zijn, zo erg lijken we op elkaar. Ik ben dan ook erg nieuwsgierig naar wie hij is. Hij draagt een Zwadderich-gewaad, dus dat is al een goed teken. 'Ben je Campbell Saunders misschien tegengekomen?' vraag ik. Ik heb Campbell sinds eind vorig jaar niet meer gezien en nu kan ik geen van mijn vrienden vinden in deze trein.


    Spoiler alert: you will save yourself

    wow... hoe snel schrijf jij wel niet D:


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    Leora schreef:
    wow... hoe snel schrijf jij wel niet D:


    haha heel snel. Ik weet niet, soms dan ga ik opeens heel snel typen enzo en lijken de woorden vanzelf te komen. Maar soms zit ik echt een halfuur over een post te doen en word ik de hele tijd afgeleid.


    Spoiler alert: you will save yourself

    Campbell Saunders

    Ik zag een grijns op zijn gezicht komen en even verwachtte ik dat hij mij ging vertellen dat hij alle vakken met daarbij alle extra vakken wat absoluut onmogelijk was een SLIJMBAL voor had. Ik had zelf eerst alle vakken willen nemen met extra vakken. Gewoon uit voorzorg maar dan kwam ik tijd tekort volgens mijn afdelingshoofd waardoor ik twee moest open laten. Ik koos daardoor geen Dreuzelkunde te nemen en Waarzeggerij. Het liefst had ik Astronomie en Waarzeggerij laten vallen. Pure nattevingerwerk wat nergens op sloeg. Alsof het heelal kwaad kon tegenhouden. Helaas was Astronomie een van de basisvakken waardoor ik hem moest blijven houden. Niet dat ik daarvoor moest leren. Ik haalde makkelijk een U.
    ‘Elk een SLIJMBAL? Wauw.. ik volg gewoon alle vakken.. en heb in totaal 3 SLIJMBALen gehaald samen met Fred waaronder VTZK, bezweringen en gedaanteverwisseling, aangezien de enige vakken zijn waar je magie gebruikt en dat is leuk. Vooral verweer tegen de zwarte kunsten, want die kun je op mensen beoefenen.’ Ik keek hem zijdelings aan en wist niet wat ik moest antwoorden. Drie SLIJMBALen. Drie. Ik beet op mijn lip omdat ik deze stilte erg gênant vond; maar ik vond het ook redelijk gênant dat het hem niet deerde dat hij er maar drie had.
    ‘Ik wil je wel helpen als je ergens moeite mee hebt.’ Ik slikte mijn tong na die woorden meteen in. Waarom in vredesnaam wilde ik hem helpen? Ik hielp alleen mensen als ik gebruik van ze kon maken. Iets wat ik totaal niet bij George kon.

    Draco Malfoy

    Tot mijn ergernis voelde ik de jongens blik op mijn branden wat mij weer liet weten dat ik me weer zelfvoldaan moest gedragen. Niet dat ik bang voor zo’n jongen was. Het enige waar ik werkelijk bang was- wat ik overigens niet toe zou geven was Voldemort. Eigenlijk was ik niet bang voor hem. Ik was bang voor de pijn en wroeging wat hij mij ging geven als hij mijn ouders om zeep haalt als ik niet doe wat hij wilt. Of dat hij mij vermoord.
    ‘Ik ben Scorpius Malfoy, jij?’ Hij stak zijn hand naar mij uit en neerbuigend keek ik hem aan.
    ‘Leuk geprobeerd; maar ik ben Draco Malfoy van zuiver tovenaarsbloed. Ik snap dat je dat nogal verleidelijk vind om ook zo’n pure achternaam te hebben maar dat betekend niet dat je goed genoeg voor een Malfoy bent.’ Ik keek hem kil aan. ‘Ben je Campbell Saunders misschien tegengekomen?’
    Ik liet mijn ogen even van zijn haar naar zijn ogen terug gaan. Ik had inderdaad een jongen gezien. Toen ik die stomme Auron pakte waar die Saunders voor op kwam. Waarom had ik mijzelf überhaupt zo door hem laten commanderen. Ik had Auron gewoon meteen moeten pakken en zijn nek moeten breken. Of althans Korzel en Kwast konden die taak vast wel verrichten.
    ‘Ja; ik heb hem gezien.’


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    Scorpius Malfoy
    ‘Leuk geprobeerd; maar ik ben Draco Malfoy van zuiver tovenaarsbloed. Ik snap dat je dat nogal verleidelijk vind om ook zo’n pure achternaam te hebben maar dat betekend niet dat je goed genoeg voor een Malfoy bent.’ De toon waarop hij spreekt; hoe hij zicht gedraagt: precies mijn vader. Zelfs met wisseldrank zou je dit niet kunnen doen. Of iemand moet een geweldig acteur zijn.
    'Als ik niet beter zou weten zou ik denken dat je echt mijn vader bent, die ook Draco Malfoy heet. Maar ik ken geen andere Draco, dus je bent een leugenaar of gestoord.' Ik denk even na. 'Ben jij de zoon van Lucius Malfoy? In welk jaar zijn we?' vraag ik terwijl ik hem aankijk alsof ik zijn baas ben. Dat is een les die mijn vader me geleerd heeft. Altijd recht aankijken en niks van je emoties laten merken.
    'Ja; ik heb hem gezien,' antwoordt hij. Ik knik en ga er niet op in. Dat betekent dat ik niet alleen ben. Ik probeer dingen te vinden bij 'Draco' die erop wijzen dat hij niet mijn vader is, maar integendeel; ik vind juist dingen waardoor ik ga denken dat hij juist mijn vader is. Wat is dit toch allemaal?


    Spoiler alert: you will save yourself

    Draco Malfoy.

    ‘Als ik niet beter zou weten zou ik denken dat je echt mijn vader bent, die ook Draco Malfoy heet. Maar ik ken geen andere Draco, dus je bent een leugenaar of gestoord. Ben jij de zoon van Lucius Malfoy? In welk jaar zijn we?’ Ik lachte schamper.
    ‘Je bent nog dommer dan Wemel en dat zegt heel wat want als hun hersens te koop waren was hun huis zelfs nog meer waard. Ik ben Draco Lucius Malfoy. De énige zoon van Lucius Malfoy; en de énige die zich Malfoy mag noemen.’ Ik bleef hem kil aankijken. Dat die joker dacht dat ik zijn vader was. Dat joch leek even oud als mij. Misschien leek hij op mij maar dan was hij zo zielig genoeg om mij te kopiëren. Ik kon het hem niet kwalijk nemen. Wie wilde niet puur tovenaarsbloed bezitten als ik?
    ‘Volgens mij heb je echt onder een steen gelegen ofzo. Het is 1996 en ik ben zeker je vader niet. Ik ben even oud als jou; en ik denk niet dat ik op die leeftijd al iemand drachtig heb gemaakt.’


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    George Weasley

    ‘Ik wil je wel helpen als je ergens moeite mee hebt.’ ik keek hem even aan en knipperde een paar keer met mijn ogen.
    'Dat zou wel leuk zijn ja.' Zei ik en glimlachte. Natuurlijk hoeft hij me niet te helpen want ik zou sowieso niet opletten, maar er was nog een reden die ik niet durfde te geloven en die ik niet eens snapte. Maar ja.
    'En niet denken dat ik erg dom ben; ik ben vrij slim. Als je ziet wat ik met Fred allemaal creëren, we hebben gewoon nooit echt tijd voor school.' Zei ik en ik wist niet eens zeker of dit de waarheid was, maar dat boeide me ook niet. Ik keek even km me heen en zag dat we van de pad af waren. Ik zag de kasteel niet eens meer en kruistw mijn armen.
    'Is de weg naar het kasteel verandert of zijn deze karren een beetje de weg kwijt?' Grapte ik en keek de duisternis in.
    'Mmwh, het is verandert.' Zei ik overtuigd, peobeerde gewoon tegen mezelf te liegen denk ik.


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••

    Scorpius Malfoy
    ‘Je bent nog dommer dan Wemel en dat zegt heel wat want als hun hersens te koop waren was hun huis zelfs nog meer waard. Ik ben Draco Lucius Malfoy. De énige zoon van Lucius Malfoy; en de énige die zich Malfoy mag noemen.’ Oké dat is een goede belediging. Dat had ik hem niet na kunnen doen. ‘Volgens mij heb je echt onder een steen gelegen ofzo. Het is 1996 en ik ben zeker je vader niet. Ik ben even oud als jou; en ik denk niet dat ik op die leeftijd al iemand drachtig heb gemaakt.’ Ik zucht en kijk even of er iemand kijkt. Als ik zie dat dat niet zo is buig ik naar hem toe.
    'Hoe weet ik dan dat je deze zomer een opdracht van De Heer van het Duister hebt gekregen. Een opdracht die je niet echt uit wil voeren maar moet doen omdat je vader, Lucius Malfoy, in de gevangenis zit en niet meer het lievelingetje is van zijn Heer. Ook heb je het Duistere Teken op je arm gekregen.' Ik leun weer naar achteren. 'Dat heb je me allemaal verteld. Ik gok dat één van ons aan het tijdreizen is en aangezien ik net George en Ron Weasley tegenkwam neem ik aan dat ik het ben.'


    Spoiler alert: you will save yourself


    Campbell Saunders

    ‘Dat zou wel leuk zijn ja.’ Een glimlach schreed rond zijn lippen. Iets wat mij deed huiveren en ik merkte niet eens dat ik iets dichter naar hem toe schoof terwijl ik al hartstikke dicht bij hem zat en mijn ogen half dicht gleden waardoor ik hem deels vanonder mijn oogwimpers hem aanstaarde. Ik probeerde mijzelf wakker te schudden maar ik kon alleen maar in een trance naar hem staren terwijl er allerlei rare gevoelens van intense haat door mij heen schreden terwijl hij praatte. Hij draaide zijn hoofd om waardoor er een spier zichtbaar werd in zijn nek wat mij zeer intrigeerde.
    ‘Is de weg naar het kasteel veranderd of zijn deze karren een beetje de weg kwijt.’ Ik maakte een instemmend geluidje terwijl ik maar bleef staren terwijl de contouren van zijn gezicht steeds moeilijker werden om te zien. ‘Mmwh, het is veranderd.’ Automatisch gleed er een glimlach rond mijn lippen terwijl ik hem aanstaarde. ‘Vast; ik heb geen idee. Ik weet niet eens welk jaar het is.’ murmelde ik zachtjes. Ik schrok van mijn eigen stem. Ik murmelde nooit en zeker niet op díe manier. Ik scheurde mijn blik van zijn gezicht af en de weg naar zijn nek zodat ik hem niet zag. Dit was vast onbewust een plan van mij. Een plan van mij om hem in de luren te leggen; want Campbell Saunders; dus ik zou nooit zo praten. Met een bonk schoot ik omhoog waardoor mijn hoofd de dak van het koets raakte en nu pas heb ik in de gaten hoe de grond eruit zag.
    ‘Zouden we heel erg terug de tijd in zijn gegaan waar er nog geen wegen waren; dus de tijd van Rowena Ravenklauw enzo?’ vroeg ik verbaasd aan George.


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    George Weasley

    ‘Vast; ik heb geen idee. Ik weet niet eens welk jaar het is.’ murmelde hij zachtjes. Ik lachte zachtjes en keem hem aan. Ik weet niet wat het is, maar ik voel me zo vreemd. Deze gevoel heb ik nog nooit bij een simpele jongem gevoel en.. wacht, wat?! Zeg ik nou dat dit.. nee, sowieso niet. Ik ken hem pas een dag en ik haat hem. Of niet?
    Plotseling sprong ze op en stootte keihard tegen de dak van de koets aan kwam. Ik beet op mijn lip en sprong ook op om hem te helpen, maar hij praatte al.
    ‘Zouden we heel erg terug de tijd in zijn gegaan waar er nog geen wegen waren; dus de tijd van Rowena Ravenklauw enzo?’ vroeg hij verbaasd. Ik trok mijn wenkbrauwen op en keek om me heen. We reden door heuvels en bossen.
    'Nee, want op de ochtenprofeet die in het trein lag, stot gewoon deze datum..' ik bleef even bevroren staan tot ik haastig mijn stok uitstak en wat aan de rand van het koets ging staan om de ene viel van het koets kapot te maken met een spreuk die ik zelf niet eens kende. De koets stopte en ik viel achterover neer, terug op de bankje.
    'We zijn in het bos, en ik durft dit geen "verboden bos" te noemen want dan zijn we er echt aan.' Ik ging met een hand door mijn harem en keek Campbell even aan.
    'We zitten niet te lang in deze koets hoop ik?'


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••

    Draco Weasley

    Tot mijn ergernis boog hij naar mij toe. 'Hoe weet ik dan dat je deze zomer een opdracht van De Heer van het Duister hebt gekregen. Een opdracht die je niet echt uit wil voeren maar moet doen omdat je vader, Lucius Malfoy, in de gevangenis zit en niet meer het lievelingetje is van zijn Heer. Ook heb je het Duistere Teken op je arm gekregen.'
    Zonder mijn emoties op mijn gezicht toe te laten ging mijn hart tekeer alsof hij in een rollercoaster zat opgesloten met een dementor.
    'Dat heb je me allemaal verteld. Ik gok dat één van ons aan het tijdreizen is en aangezien ik net George en Ron Weasley tegenkwam neem ik aan dat ik het ben.'
    Voordat ik het goed en wel bedacht sprong ik op en drukte de jongen helemaal tegen de bank aan terwijl ik agressief mijn toverstok op zijn hart plaatsten. Ik was niet bang. Hij moest niet denken dat ik hem niet zou dood maken; hij verdiende het zomaar over mijn privé dingen te praten. ‘Bemoei je met je eigen zaken. Als je het óóit tegen iemand verteld… ‘ ik zweeg en keek hem duister aan. ‘Ik weet je te vinden. Ik maak je helemaal kapot en hou nu op met je gerotzooi. Je bent verdomme geen Malfoy- niet eens waardig. We zijn respectabel mensen die niet in jouw soort geïnteresseerd zijn. Wat jij dan ook mag wezen.’


    Onthou Scorpius; Draco is sterk hé :p Doe lief tegen je vader xd


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    Scorpius Malfoy

    ‘Bemoei je met je eigen zaken. Als je het óóit tegen iemand verteld… ‘ Hij zwijgt en ik kruip in een hoekje. Mijn vader heeft soms woedeaanvallen en dan is hij ontzettend eng. Ook nu ik even oud ben is het eng. ‘Ik weet je te vinden. Ik maak je helemaal kapot en hou nu op met je gerotzooi. Je bent verdomme geen Malfoy- niet eens waardig. We zijn respectabel mensen die niet in jouw soort geïnteresseerd zijn. Wat jij dan ook mag wezen.’ Ik tril bijna maar ik verraad niks. Soms maakt mijn vader me ontzettend bang of verdrietig met de bedoeling om mij te trainen zodat ik niks laat zien. Nu komt dat eindelijk van pas. Ik kijk naar de ketting met het Malfoy familiewapen die om zijn nek hangt en doe die van mij af. Ik laat hem zien.
    'Hier, dit heb jij aan mij gegeven. Je zei dat ik hierdoor andere Malfoys zou kunnen herkennen. Wil je meer bewijs dat ik je zoon ben? Of is dit genoeg. En ik laat me niet zomaar bedreigen door iemand die helemaal geen macht over mij heeft. Jij bent de gene die me dat geleerd heeft. Ik weet dat je jou opdracht niet wil uitvoeren omdat je bang bent, hoewel dat ook de rede is waarom je het doet. Ik weet misschien nog wel meer over jou dan jijzelf weet. Ik weet dat je verliefd bent op Patty Park maar niet met haar zult trouwen. Je gaat trouwen met Astoria Greengras en jij besluit mij Scorpius te noemen. Hier, dat wist je niet. Genoeg bewijs?'


    Spoiler alert: you will save yourself

    Ieh Malfoy op Patty Park? Ik dacht gebruikte hij haar alleen maar of vrienden maar verliefd bah D': Bewijs dat Vilijn nu me nr 1 personage is D;


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya