• Ik ken een jongen, N. Ik ken m al 5 jaar, zijn wel echt goede vrienden, bijna beste vrienden. Maar ok. Door de jaren heen hebben we elkaar wel leuk gevonden, nooit wat mee gedaan. Ik had een relatie met een vriend van hem toen hij me leuk vond. Later vond ik hem wel leuk, jaar later ofzo, maar toen deed ik er niks mee.
    Nu gaan we sinds kort echt veel meer met elkaar om, hij heeft vakantie, ik werk veel dagdiensten dus ben in de avond vrij.
    Maar ok. Nu vind ik hem leuk, gewoon leuk leuk, hij is mijn crush, zoals we dat hier zeggen. Ik deed er niks mee, want ik ben gewoon bang dat onze vriendschap weg gaat en dat wil ik niet.
    Nu waren we gisteren weg, met een groepje, hij had me opgehaald in zijn auto en toen haalde we nog wat vrienden op en gingen we naar een recreatiegebied kampvuur maken. Leuk, maar we gingen redelijk vroeg naar huis. Hij bracht eerst die vrienden weg, toen mij. Nja, ok. Kan.
    Ik vroeg m mee met mijn honden mee uitlaten, is ie wel al eens eerder mee geweest. No big deal, dacht ik. Na het rondje zou hij weer naar huis gaan, duh.
    Ok, rondje gelopen, was leuk, normaal.. Knuffel geven voor ik naar binnen ga, ook normaal. Wat echter niet normaal was, was dat hij me stevig vast bleef houden. Nja, toen zat ik al van 'omg omg omg' Ik ben best preuts, dat komt omdat ik ben aangerand op mijn 9e, plus ik vind het moeilijk me aan iemand te binden. Een relatie aangaan bijvoorbeeld. PLUS, onze vriendschap.
    Nja, hij liet me maar niet los en ik merkte wel dat hij me wilde zoenen en ik stond daar maar te stressen, ik schaam me echt dood man, als ik er aan denk kan ik wel bijna janken. Maar dat terzijde..

    Uiteindelijk ging ie dus weg, zonder te hebben gezoend en ik voel me rot, want ik denk dat hij me dus ook leuk vind. Drama dit man.

    OHJA, plus. Doordat ik zo preuts ben heb ik nog maar 1 keer met iemand gezoend, dat was echt bagger, wss door hebm. Nja, dat bespreek ik dan wel met vriendinnen en die zijn allemaal van 'Doen wat hij doet.' maar ik ben ook onzeker en preuts en onzeker gaan niet goed samen. Straks vind ie dat ik slecht zoen. DAT GING OOK NOG IN ME OM.

    Ik ben echt stom. Ik haat mezelf even nu.

    Ik ben bang dat ik bevries als we zoenen, doordat ik langere tijd ben aangerand. Al is dat jaren geleden,,


    “I was never really insane except upon occasions when my heart was touched.” --- Edgar Allan Poe

    Probeer dat gepieker eens opzij te zetten en er wat minder bij na te denken.


    26 - 02 - '16

    Gewoon eerlijk zeggen tegen hem. Als hij echt een relatie met je wil, dan moet hij dat maar begrijpen vind ik.


    I would tell you my autumn joke but you probably wouldn't fall for it

    Novoselic schreef:
    Gewoon eerlijk zeggen tegen hem. Als hij echt een relatie met je wil, dan moet hij dat maar begrijpen vind ik.


    Ik hem vannacht ge what's appt over dat ik ben aangerand een langere periode op mijn 9e, hij heeft niet gereageerd


    “I was never really insane except upon occasions when my heart was touched.” --- Edgar Allan Poe

    xClaudiaaa schreef:
    (...)

    Ik hem vannacht ge what's appt over dat ik ben aangerand een langere periode op mijn 9e, hij heeft niet gereageerd


    Zoiets moet je eigenlijk helemaal niet via een whatsappje zeggen, maar in het echt. Maar dat is mijn mening ;x


    26 - 02 - '16

    Die periode heb ik ook gehad door een niet zo'n gezonde relatie. Enige wat je eraan kunt doen is je eroverheen proberen te zetten en het toch te doen..
    Of je verteld hem alles? Van wat er is gebeurd tot nu, dus dat je hem leuk vind maar het rustig op wilt bouwen?


    To infinity and beyond •

    xClaudiaaa schreef:
    (...)

    Ik hem vannacht ge what's appt over dat ik ben aangerand een langere periode op mijn 9e, hij heeft niet gereageerd

    Je bent nu zeker erg gestrest omdat-ie niet heeft geantwoord? Niet te veel piekeren, waarschijnlijk heeft hij tijd nodig om na te denken. Heb je hem ook verteld over je gevoelens voor hem?


    I would tell you my autumn joke but you probably wouldn't fall for it

    Diancie schreef:
    (...)

    Zoiets moet je eigenlijk helemaal niet via een whatsappje zeggen, maar in het echt. Maar dat is mijn mening ;x


    Ik schaam me er al erg genoeg voor, ik had het hem het liefst helemaal niet verteld..


    “I was never really insane except upon occasions when my heart was touched.” --- Edgar Allan Poe

    Novoselic schreef:
    (...)
    Je bent nu zeker erg gestrest omdat-ie niet heeft geantwoord? Niet te veel piekeren, waarschijnlijk heeft hij tijd nodig om na te denken. Heb je hem ook verteld over je gevoelens voor hem?


    Oh, nee, dat niet. Dat wilde ik dan niet over een sms'je of appje doen.


    “I was never really insane except upon occasions when my heart was touched.” --- Edgar Allan Poe

    Diancie schreef:
    (...)

    Zoiets moet je eigenlijk helemaal niet via een whatsappje zeggen, maar in het echt. Maar dat is mijn mening ;x

    Persoonlijk zou ik zoiets niet durven doen, zeker niet tegenover een crush, maar dat kan ook komen doordat ik erg onzeker ben.


    I would tell you my autumn joke but you probably wouldn't fall for it

    Ik zou zeggen er niet teveel bij nadenken, zo ga je in je hoofd allemaal van die niet bestaande scenarios maken. Er kan altijd van alles mis gaan, zelfs toen jullie geen relatie hadden, right? :'D Dus zet dat piekeren aan de kant en ga er voor, hij snapt vast wel dat je onzeker enzo bent, hij is tenslotte al lang je vriend.


    I long for this feeling to not feel at all.

    Jeetje, dat is best lastig. Zelf ben ik nog nooit seksueel geïntimideerd of misbruikt, maar ik wil wel even zeggen dat ik je reactie niet raar vind. Ik begrijp het eigenlijk heel goed, omdat ik het zelf ook niet fijn vind om mensen alleen al te knuffelen. Daarnaast ben ik ook gewoon onzeker wat dat betreft en volgens mij zou ik ook stressen als iemand me zou proberen te zoenen.

    Aangezien jullie al wel langere tijd vrienden zijn, kun je het op het juiste moment misschien - als je niet te bang bent - het er met hem over hebben. Niet specifiek over dat zoenen, maar gewoon over dat je het lastig vindt om mensen toe te laten. Daar moet hij wel begrip voor hebben. Mocht het dan nog eens voorkomen dat hij je aanraakt of iets in die richting, dan denk ik dat hij niet raar staat te kijken als jij daar 'anders' op reageert. Met dat in je achterhoofd voel je je misschien wat meer op je gemak.


    If you wanna fly, you got to give up the shit that weighs you down.

    Je moet jezelf niet preuts gaan noemen. Je hebt een erg normale reactie op een enorm abnormale situatie, en voor andere mensen is dat moeilijk te begrijpen. Probeer dat in gedachten te houden als je over je misbruikt wilt praten met hem of iemand anders. Verder zou ik jezelf proberen afleiden- stoppen met piekeren gebeurt niet op een twee drie, dus je kunt beter wat anders doen :-)


    Maybe we should doubt our fears instead our dreams.

    He je moet dingen alleen doen als je het zelf wil al zeggen mensen dat je het moet maar jou hart en hoofd zeggen nee doe het dan vooral niet.
    Xxsanne aka Luke5SOS

    Ben eerlijk tegen hem! Hij is je beste vriend, vertel hem dat je er nog wat moeite mee hebt en dat jij hem wel leuk vind, maar zeg dat je niet wil dat de vriendschap hierdoor verpest word! Succes en vertel me hoe het js gegaan


    Barbara palvin,cara delevigne,miley cyrcus,one direction,Harry styles&friends

    Er gewoon met hem over praten, ik als jongen vind het veel makkelijker als mijn lief eerlijk is, zodat ik weet waarmee ik kan opletten.
    Ondanks ik al jaren geen lief heb.:')


    Queer zijn is gewoon alles