• Harry Potter en zijn vrienden en vijanden gaan weer naar school voor hun zesde jaar. Wat als ze er opeens achter komen dat hun ouders en hun toekomstige kinderen ook naar Zweinstein gaan? James Potter, Harry Potter en Albus Potter zitten alle drie in hun zesde jaar en komen elkaar tegen. Niemand weet wat er aan de hand is. De toekomstige kinderen mogen niets tegen hun ouders zeggen over de toekomst, maar kunnen ze dat wel volhouden? En wat als de ouders erachter komen wat er later van hun gaat worden, dat sommige vriendschappen verbreken? En Voldemort is er ook nog. Kunnen ze hem tegenhouden?
    Rollen:

    Verleden:
    Zwadderich:

    Griffoendor:
    James Potter - JamesPotter - 6
    Lily Evans - Jovantos
    Sirius Black - Eruditie


    Huffelpuf:

    Ravenklauw


    Heden:
    Zwadderich:
    Draco Malfoy - Leora


    Griffoendor:
    Ron Weasley - Eruditie
    George Weasley - SphinxX
    Ginny Weasley - Leora
    Ralf Auron - SphinxX


    Huffelpuf:

    Ravenklauw


    Toekomst:
    Zwadderich:
    Scorpius Malfoy - Eruditie
    Campbell Saunders - Leora

    Griffoendor:
    Lily Potter - Pabu
    Albus Potter - SphinxX


    Huffelpuf:

    Ravenklauw


    Leraren:

    Dezelfde persoon (bijv. Sneep of Sirius) kan door meer personen gespeeld worden. Dan is er een jonge en een oude ervan.

    Regels
    - Minsten 200 woorden per post. Een keertje wat minder mag, maar liever wel rond de 200
    - Niet andermans personage besturen, behalve met toestemming van de speler van die persoon
    - Waarschijnlijk blijven er veel rollen over die door niemand gespeeld worden. Dit is niet erg, die worden door iedereen bestuurd
    - Toekomstige kinderen weten de toekomst, de mensen uit het heden niet en de mensen uit het verleden weten al helemaal niets
    - Geen ruzie OOC, IC mag natuurlijk altijd (go drama)
    - OOC tussen haakjes
    - Probeer niet alleen maar Griffoendors aan te maken. Er zijn meer afdelingen
    - Geen perfecte personages, als ik iets over je personage zeg, dan zou het fijn zijn als je er iets aan doet
    - Om er toch een beetje vaart in te houden en ervoor te zorgen dat we niet op de eerste dag blijven hangen, begint er iedere week een nieuwe dag
    - Meldingen worden in het rood weergeven



    Speciale Functies:

    Zwerkbalteams:
    Zwadderich
    Chaser 1:
    Chaser 2:
    Chaser 3:
    Keeper: Scorpius Malfoy
    Beater 1:
    Beater 2:
    Seeker: Draco Malfoy
    aanvoerder: Draco Malfoy


    Griffoendor
    Chaser 1: Lily Potter
    Chaser 2: James Potter
    Chaser 3: Ginny Weasley
    Keeper: Ron Weasley
    Beater 1: George Weasley
    Beater 2: Fred Weasley
    Seeker:
    aanvoerder: Ginny Weasley


    Huffelpuf
    Chaser 1:
    Chaser 2:
    Chaser 3:
    Keeper:
    Beater 1:
    Beater 2:
    Seeker:
    aanvoerder:


    Ravenklauw
    Chaser 1:
    Chaser 2:
    Chaser 3:
    Keeper:
    Beater 1:
    Beater 2:
    Seeker:
    aanvoerder:


    Klassenoudsten:

    Zwadderich
    Meisje:
    Jongen: Draco Malfoy


    Griffoendor
    Meisje: Hermione Granger
    Jongen: Ron Weasley


    Huffelpuf
    Meisje:
    Jongen:


    Ravenklauw
    Meisje:
    Jongen:


    Hoofdmonitoren:
    Meisje:
    Jongen:


    Andere Topics:


    Begin:
    Iedereen komt aan op het platform 9 3/4. Hou er rekening mee dat in het heden Voldemort al actief is en mensen dus bang zijn. Pas als ze in de trein stappen dan merken de tijdreizers dat ze in een andere tijd zijn (op het perron zijn ze dus nog niet in een andere tijd)
    Veel plezier!

    Updates:
    De trein komt aan bij het kasteel. De leerlingen kunnen uitstappen en naar de Grote Zaal gaan voor het feestmaal.

    [ bericht aangepast op 6 aug 2014 - 18:47 ]


    Spoiler alert: you will save yourself

    Leora schreef:
    Ohgod dus de bijwerking van dit snoepje word dat camp aardiger word voor George en zijn hoofdpijn weg gaat? x')


    Het is gewoon wat Campbell zegt en denkt, is jpuw personage en de snoepje beslist niet, het zorgt er gewoon voor dat zijn hoofdpijn weg gaan (:


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••

    Als Campbell het niet eet houd George hem zeker in een judohouding en propt hij het naar binnen (cat)


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    Leora schreef:
    Als Campbell het niet eet houd George hem zeker in een judohouding en propt hij het naar binnen (cat)


    *begintomzichheentefluiten*


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••

    SphinxX schreef:
    (...)

    *begintomzichheentefluiten*


    haha dacht ik wel; misschien neem ik de uitdaging aan om Campbell rondjes te laten rennen doro de wc waardoor George achter hem aan moet rennen. (de wc is super klein maarja x'D dat vergeet Campbell gewoon even :p


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    Je moet ook nog cqmpie posten van @goblet. Misschien kun je george naar de astronomie toren mee nemen ofzo waar red (fred en ralf) zijn en als die probleem is opgelodt kunnen we gelijk door naar het nest


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••

    SphinxX schreef:
    Je moet ook nog cqmpie posten van @goblet. Misschien kun je george naar de astronomie toren mee nemen ofzo waar red (fred en ralf) zijn en als die probleem is opgelodt kunnen we gelijk door naar het nest


    Maar Ralf is toch al bij Fred :'3. Dus dan hoef ik nog niet te posten met Campbell tot ze naar het nest gaan. :Y)
    Want ik weet echt niet wat campbell moet doen om Fred niet te laten springen -.-'


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    Campbell Saunders

    ‘Dan ben ik wel stil.’ Tot mijn verbazing hield hij aan zijn woord wat een steek door mij heen liet gaan. Ergens had ik liever dat hij praatte aangezien de stilte nu nogal klemmend was. Iets wat ik niet kon verklaren. Normaal hield ik van stilte en eenzaamheid. Ik staarde slechts zijdelings naar George die zelf diep in gedachten verzonken leek. Fijn. Ik zuchtte en ik besefte nu pas dat George gelijk had. Het was hier saai. Ik kon niks doen behalve een te zijn met mijn rommelige brein. Iets waar George de dader van was.
    ‘Eet niet de rode stukje, alleen de witte. Denk er niet te veel over na; ik ga je niet vergiftigen.’ Hij helde over mij heen aangezien ik met mijn knieën opgetrokken op de grond tegen de muur zat. Iets wat mijn adem deed stokken. In zijn hand zat een klein stukje die gekleurd was met aan een zijde rood en aan de ander wit. Ik plaatste een hand op de grond naast mij om van George weg te schuiven. ‘Denk je dat ik gek ben; ik neem nooit van iemand iets aan- je weet nooit wat er in zit en wat er met je gebeurd.’ Ik stond gauw op toen ik net langs George heen geschoven was terwijl mijn hand direct naar mijn hoofd gleed aangezien nu ik stond pijnlijkere steken doorheen raasde. ‘Ík zal nooit wat van jóu aannemen.’ Met die woorden stormde ik naar de deur terwijl ik heel mijn toverstok vergeten leek te zijn trok ik met alle macht aan de deur. Hij moest open. Ik moest hier weg.

    Haha ik zie echt iets heel ergs grappigs voor me (‘x super drama om iets onbenulligs hier x’) bijna gaat Campbell gillen; ‘Save me; Somebody wants to kill me! It’s a white ginger without a soul! Aaaa (‘x .’ oke George :p je mag hem in een judo-greep nemen.


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    nee nee, nog niet x')


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••

    George Weasley

    Hij zette zijn handen op de grond om van me weg te schuiven. Natuurlijk. Waarom zou hij dit aannemen van iemand die hem zat te lopen beledigen?
    ‘Denk je dat ik gek ben; ik neem nooit van iemand iets aan- je weet nooit wat er in zit en wat er met je gebeurd.’ Hij stond op en aangezien zijn hanen gelijk naar zijn hoofd ging zag ik dat hij echt pijn leed aan die hoofdpijn waardoor ik zuchtend daar de rood-witte snoepje staarde die nog in mijn vingers lagen.
    ‘Ík zal nooit wat van jóu aannemen.’ En met die woorden probeerde hij nogmaals een poging te wagen op de deur open te krijgen. Ik liep naar hem toe en greep naar zijn pols zodat hij ophield en trok hem zo zodat hij zich naar me toe draaide en ik in zijn ogen kon kijken, en kruiste mijn armen, nog steeds met de snoepje in mijn vuist.
    ‘het is heus niet vergiftigd, Campbell.’ Zei ik en zuchtte even.
    ‘vertrouw me voor een keer, maar een keer en je zult er echt geen spijt van krijgen. Er zit niets gevaarlijks of giftigs in. Eet alleen de witte kant op en je zult zien dat ik gelijk heb.’ Zei ik en hield de snoepje weer voor hem.
    ‘ik ga je heus niet doden. Ik ben toch die ene jongen die niet meer kon dan een simpele plak-bezwering volgens jouw, of niet?’ zei ik en zweeg even.
    'vertrouw me alleen voor deze ene keer.'


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••

    Ahw eigenlijk lijkt het me leuk als George hem in een judogreep moet nemen ('x dus ik twijfel :3.


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    Als campbell nog steeds nee zegt doet hij die judogreep na die van campbell. Maar als campbell het aan neemt, dan gaat de campbell george relatie hoger staan dan wanneer george gedwongen het in zijn mond propt


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••

    SphinxX schreef:
    Als campbell nog steeds nee zegt doet hij die judogreep na die van campbell. Maar als campbell het aan neemt, dan gaat de campbell george relatie hoger staan dan wanneer george gedwongen het in zijn mond propt


    Oh god; you cruel thing D'; dan moet hij het maar niet gedwongen eten he ;p


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    Leora schreef:
    (...)

    Oh god; you cruel thing D'; dan moet hij het maar niet gedwongen eten he ;p


    het is jouw personage he, doe wat hij echt zou doen :')


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••

    Campbell Saunders

    Voordat ik een verdere actie kon ondernemen voelde ik Georges hand mijn pols omsluiten om me met een ruk om te draaien. Mijn lippen gleden van elkaar waardoor mijn mond een klein beetje openviel en recht in zijn ogen staarde terwijl de wereld voor even stil leek te staan tot hij me los liet en zijn armen weer kruiste. Direct probeerde ik mijn gezicht weer in plooi te krijgen. Waar had ik in vredesnaam last van? Het kwam vast door deze onkuise kamer. Het lag niet aan mij. Als ik hier weg was was ik weer zoals altijd. Dan was alles weer normaal.
    ‘Het is heus niet vergiftigd, Campbell. Vertrouw me voor een keer. Maar een keer en je zult er echt geen spijt van krijgen. Er zit niets gevaarlijks of giftigs in. Eet alleen de witte kant op en je zult zien dat ik gelijk heb. Ik schudde verbaasd mijn hoofd en pas toen hij het snoepje voor hield wist ik het weer. ‘Ik ga je heus niet doden. Ik bne toch die ene jongen die niet meer kon dan een simpele plak-bezwering volgens jou, of niet? Vertrouw me alleen voor deze ene keer.’
    Ik slikte en staarde naar het snoepje. Het kon toch niet meer erger worden dan nu toch? Ik pakte voorzichtig het snoepje aan en bestudeerde het. Niet dat ik er enig verstand van had. Misschien had ik het beter kunnen bestuderen als deze kamer niet zou klein en heet was. ‘ohgod.’ Murmelde ik terwijl ik het witte gedeelte dichter naar mijn mond bracht. Ik keek nog een keer naar George en beet op het witte gedeelte wat een rare smaak met zich mee droeg en voordat ik het kon doorslikken of iets anders rende ik naar de wc en spuugde het spul uit. Ik kon het niet. Ik kon niemand vertrouwen.

    Ik hoop voor je dat je nog een snoepje heb x'3


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    nouuuuu hier komt de 'prop het in zijn mond' stukje. of wil je nog dat George hem probeerd te overtuigen?


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••