• Harry Potter en zijn vrienden en vijanden gaan weer naar school voor hun zesde jaar. Wat als ze er opeens achter komen dat hun ouders en hun toekomstige kinderen ook naar Zweinstein gaan? James Potter, Harry Potter en Albus Potter zitten alle drie in hun zesde jaar en komen elkaar tegen. Niemand weet wat er aan de hand is. De toekomstige kinderen mogen niets tegen hun ouders zeggen over de toekomst, maar kunnen ze dat wel volhouden? En wat als de ouders erachter komen wat er later van hun gaat worden, dat sommige vriendschappen verbreken? En Voldemort is er ook nog. Kunnen ze hem tegenhouden?
    Rollen:

    Verleden:
    Zwadderich:

    Griffoendor:
    James Potter - JamesPotter - 6
    Lily Evans - Jovantos
    Sirius Black - Eruditie


    Huffelpuf:

    Ravenklauw


    Heden:
    Zwadderich:
    Draco Malfoy - Leora


    Griffoendor:
    Ron Weasley - Eruditie
    George Weasley - SphinxX
    Ginny Weasley - Leora
    Ralf Auron - SphinxX


    Huffelpuf:

    Ravenklauw


    Toekomst:
    Zwadderich:
    Scorpius Malfoy - Eruditie
    Campbell Saunders - Leora

    Griffoendor:
    Lily Potter - Pabu
    Albus Potter - SphinxX


    Huffelpuf:

    Ravenklauw


    Leraren:

    Dezelfde persoon (bijv. Sneep of Sirius) kan door meer personen gespeeld worden. Dan is er een jonge en een oude ervan.

    Regels
    - Minsten 200 woorden per post. Een keertje wat minder mag, maar liever wel rond de 200
    - Niet andermans personage besturen, behalve met toestemming van de speler van die persoon
    - Waarschijnlijk blijven er veel rollen over die door niemand gespeeld worden. Dit is niet erg, die worden door iedereen bestuurd
    - Toekomstige kinderen weten de toekomst, de mensen uit het heden niet en de mensen uit het verleden weten al helemaal niets
    - Geen ruzie OOC, IC mag natuurlijk altijd (go drama)
    - OOC tussen haakjes
    - Probeer niet alleen maar Griffoendors aan te maken. Er zijn meer afdelingen
    - Geen perfecte personages, als ik iets over je personage zeg, dan zou het fijn zijn als je er iets aan doet
    - Om er toch een beetje vaart in te houden en ervoor te zorgen dat we niet op de eerste dag blijven hangen, begint er iedere week een nieuwe dag
    - Meldingen worden in het rood weergeven



    Speciale Functies:

    Zwerkbalteams:
    Zwadderich
    Chaser 1:
    Chaser 2:
    Chaser 3:
    Keeper: Scorpius Malfoy
    Beater 1:
    Beater 2:
    Seeker: Draco Malfoy
    aanvoerder: Draco Malfoy


    Griffoendor
    Chaser 1: Lily Potter
    Chaser 2: James Potter
    Chaser 3: Ginny Weasley
    Keeper: Ron Weasley
    Beater 1: George Weasley
    Beater 2: Fred Weasley
    Seeker:
    aanvoerder: Ginny Weasley


    Huffelpuf
    Chaser 1:
    Chaser 2:
    Chaser 3:
    Keeper:
    Beater 1:
    Beater 2:
    Seeker:
    aanvoerder:


    Ravenklauw
    Chaser 1:
    Chaser 2:
    Chaser 3:
    Keeper:
    Beater 1:
    Beater 2:
    Seeker:
    aanvoerder:


    Klassenoudsten:

    Zwadderich
    Meisje:
    Jongen: Draco Malfoy


    Griffoendor
    Meisje: Hermione Granger
    Jongen: Ron Weasley


    Huffelpuf
    Meisje:
    Jongen:


    Ravenklauw
    Meisje:
    Jongen:


    Hoofdmonitoren:
    Meisje:
    Jongen:


    Andere Topics:


    Begin:
    Iedereen komt aan op het platform 9 3/4. Hou er rekening mee dat in het heden Voldemort al actief is en mensen dus bang zijn. Pas als ze in de trein stappen dan merken de tijdreizers dat ze in een andere tijd zijn (op het perron zijn ze dus nog niet in een andere tijd)
    Veel plezier!

    Updates:
    De trein komt aan bij het kasteel. De leerlingen kunnen uitstappen en naar de Grote Zaal gaan voor het feestmaal.

    [ bericht aangepast op 6 aug 2014 - 18:47 ]


    Spoiler alert: you will save yourself

    De bal ofc xd


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    George weasley

    Ik zag Campbell voor even naar me kijken voor ik het wist spatte mijn bal als as uit elkaar en verslagen bleef ik zitten.
    'Ik heb zelfs nog liever dat je praat dan dit.' Ik zuchtte even en en ging met een hand door mijn haren. Fijn, nu is er niet eens wc papier meer in de wc.
    'Je hebt net mijn laatste stukje plezier vernietigd.' Snauwde ik en steunde mijn hoofd tegen de wc deurtje aan.
    'Nu ga ik eerder dood door de vervelig hier.' Murmelde ik nog in mezelf en zuchtte. Evenwierp ik Campbell een stiekeme blik toe maar ik was niet zeker of ik wilde beginnen met praten. Om hem even een plezier te gunnen bleef ik ook maar voor een aantal minuten stil.
    'Nou, we zijn eenmaal hier en we zitten vast, mag je op zijn minst proberen wat te zeggen en praten wat mij niet boos of woest maakt.' Stelde ik na een tijdje voor.
    'Of plezier hebben met wc papier net als mij daarnet tot je het verpestte, maar jij wilt overduidelijk geen plezier voelen dus daar houd het ook gelijk op.'


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••

    Wtf George je bent gemeen D'; ik zit te denken om misschien íets bloot te geven van Campbell nu ze opgesloten zijn xd.


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    Campbell Saunders

    ‘Je hebt net mijn laatste stukje plezier vernietigd.’ Mijn blik bleef op hem steken en ik had geen idee wat voor emotie ik nu moest voelen. Medelijden of juist blij omdat ik zijn plezier weggejaagd had of juist opluchting omdat nu niet de hele tijd zo’n balletje langs mijn gezicht gekaatst werd waar mijn hoofdpijn verergerd door werd. ‘Nu ga ik eerder dood door de verveling hier.’ Ik rolde met mijn ogen waarna mijn mond een zacht zuchtje voortbracht en ondanks alles verscheen er voor een paar tellen een kleine glimlach rond mijn lippen waarna ik mijn blik weer van hem losscheurde. Minutenlang bleef het stil terwijl ik mijn hoofd probeerde te organiseren. Iets wat onmogelijk was. Alles was op zijn kop geraakt sinds ik George ontmoette en dat was een paar uur geleden.
    ‘Nou we zijn eenmaal hier en we zitten vast, mag je op zijn minst proberen wat te zeggen en praten wat mij niet boos of woest maakt. Of plezier hebben met wc papier net als mij daarnet tot je het verpestte. Maar jij wilt overduidelijk geen plezier voelen dus daar houd het ook gelijk op.’ Ik zuchtte zachtjes en keek hem weer aan. Van zijn oranjehaar tot zijn ogen. Ik had geen idee wat voor emotie op mijn gezicht getekend was. Waarschijnlijk geen zoals altijd.
    ‘Sorry; ik heb gewoon hoofdpijn en dat werd nogal versterkt door jouw bal.’ Ik ging met mijn hand door mijn haar alsof dat het feit dat ik hoofdpijn had zou bevestigen. ‘En; George. Ik heb totaal geen idee waar ík met jou over moet praten of andersom. Ik denk dat ik alles wat nodig tegen je was al gezegd heb.’


    Denk niet dat Campbell nu aardig zal doen. Hij is namelijk nog ontvlambaar ('x


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    ik zit te denken of George hem kan helpen met de hoofdpijn zondat het verminderd en zodat Campbell wat zachter word, maar ik weet niet wat x)


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••

    SphinxX schreef:
    ik zit te denken of George hem kan helpen met de hoofdpijn zondat het verminderd en zodat Campbell wat zachter word, maar ik weet niet wat x)


    Liefdesdrankjeee :'D


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    Leora schreef:
    (...)

    Liefdesdrankjeee :'D


    en van waar gaat hij dat halen :') ze zitten in een wc xq


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••

    SphinxX schreef:
    (...)

    en van waar gaat hij dat halen :') ze zitten in een wc xq


    haha verzin maar wat je leuk vind xd zat potions in hp ;]


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    Leora schreef:
    (...)

    haha verzin maar wat je leuk vind xd zat potions in hp ;]


    nope, heb geen idee :'D


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••

    SphinxX schreef:
    (...)

    nope, heb geen idee :'D


    verzin je eigen potion :Y)


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    Leora schreef:
    (...)

    verzin je eigen potion :Y)


    uh, ik zit een spreuk te zoeken tegen hoofdpijn x'D


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••

    oeh, ik heb wat gevonden :Y) oke, sorry voor het wachten xq


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••

    SphinxX schreef:
    oeh, ik heb wat gevonden :Y) oke, sorry voor het wachten xq


    Het wachten is niet erg maar jouw zin maakt me nu nieuwsgierig dat doe je express (cat)


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    George Weasley

    ‘Sorry; ik heb gewoon hoofdpijn en dat werd nogal versterkt door jouw bal. En; George. Ik heb totaal geen idee waar ík met jou over moet praten of andersom. Ik denk dat ik alles wat nodig tegen je was al gezegd heb.’ Ik zucht zachtjes en keek hem even aan.
    ‘dan ben ik wel stil.’ Zei ik simpel en begon met mijn vingers te spelen. Als ik wist dat hij hoofdpijn had, had ik het heus niet gedaan. Ik rolde even met mijn ogen en liet mijn handen in mijn zakken glijden. Een kleine glimlach verscheen op mijn gezicht toen ik de snoepjes voelde die ik en Fred hadden gemaakt. De snoepje was in twee stukken verdeeld. Een rode kleur en een witte. Als je de rode at werd je ziek. Misselijk en hoofdpijn. En als je de witte weer at, werd je weer beter. We hadden het gemaakt om het uit de delen aan onze mede studenten zodat ze konden spijbelen tijdens lessen omdat ze toevallig ‘’ziek’’ waren. Mijn glimlach verdween even en bleef aan de snoepjes voelen. Zou het ook werken als je al hoofdpijn had, en de witte stukje at waarna je weer beter zou worden? ik en Fred hadden er nooit over gedacht dat het misschien ook zo zou werken. Aangezien de rode stukje er voor zorgt dat je al de stappen gelijk zet waardoor je hoofdpijn krijgt, laat de witte stuk ook weer je genezen. Ik stond even op en kwam voor Campbell staan waarna ik een snoepje naar hem uit stak.
    ‘eet niet de rode stukje, alleen de witte. Denk er niet te veel over na, ik ga je niet vergiftigen.’ Zei ik simpel.

    Doe het gewoon dat het werkt :Y)

    [ bericht aangepast op 1 aug 2014 - 18:54 ]


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••

    Ohgod dus de bijwerking van dit snoepje word dat camp aardiger word voor George en zijn hoofdpijn weg gaat? x')


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya