• Harry Potter en zijn vrienden en vijanden gaan weer naar school voor hun zesde jaar. Wat als ze er opeens achter komen dat hun ouders en hun toekomstige kinderen ook naar Zweinstein gaan? James Potter, Harry Potter en Albus Potter zitten alle drie in hun zesde jaar en komen elkaar tegen. Niemand weet wat er aan de hand is. De toekomstige kinderen mogen niets tegen hun ouders zeggen over de toekomst, maar kunnen ze dat wel volhouden? En wat als de ouders erachter komen wat er later van hun gaat worden, dat sommige vriendschappen verbreken? En Voldemort is er ook nog. Kunnen ze hem tegenhouden?
    Rollen:

    Verleden:
    Zwadderich:

    Griffoendor:
    James Potter - JamesPotter - 6
    Lily Evans - Jovantos
    Sirius Black - Eruditie


    Huffelpuf:

    Ravenklauw


    Heden:
    Zwadderich:
    Draco Malfoy - Leora


    Griffoendor:
    Ron Weasley - Eruditie
    George Weasley - SphinxX
    Ginny Weasley - Leora
    Ralf Auron - SphinxX


    Huffelpuf:

    Ravenklauw


    Toekomst:
    Zwadderich:
    Scorpius Malfoy - Eruditie
    Campbell Saunders - Leora

    Griffoendor:
    Lily Potter - Pabu
    Albus Potter - SphinxX


    Huffelpuf:

    Ravenklauw


    Leraren:

    Dezelfde persoon (bijv. Sneep of Sirius) kan door meer personen gespeeld worden. Dan is er een jonge en een oude ervan.

    Regels
    - Minsten 200 woorden per post. Een keertje wat minder mag, maar liever wel rond de 200
    - Niet andermans personage besturen, behalve met toestemming van de speler van die persoon
    - Waarschijnlijk blijven er veel rollen over die door niemand gespeeld worden. Dit is niet erg, die worden door iedereen bestuurd
    - Toekomstige kinderen weten de toekomst, de mensen uit het heden niet en de mensen uit het verleden weten al helemaal niets
    - Geen ruzie OOC, IC mag natuurlijk altijd (go drama)
    - OOC tussen haakjes
    - Probeer niet alleen maar Griffoendors aan te maken. Er zijn meer afdelingen
    - Geen perfecte personages, als ik iets over je personage zeg, dan zou het fijn zijn als je er iets aan doet
    - Om er toch een beetje vaart in te houden en ervoor te zorgen dat we niet op de eerste dag blijven hangen, begint er iedere week een nieuwe dag
    - Meldingen worden in het rood weergeven



    Speciale Functies:

    Zwerkbalteams:
    Zwadderich
    Chaser 1:
    Chaser 2:
    Chaser 3:
    Keeper: Scorpius Malfoy
    Beater 1:
    Beater 2:
    Seeker: Draco Malfoy
    aanvoerder: Draco Malfoy


    Griffoendor
    Chaser 1: Lily Potter
    Chaser 2: James Potter
    Chaser 3: Ginny Weasley
    Keeper: Ron Weasley
    Beater 1: George Weasley
    Beater 2: Fred Weasley
    Seeker:
    aanvoerder: Ginny Weasley


    Huffelpuf
    Chaser 1:
    Chaser 2:
    Chaser 3:
    Keeper:
    Beater 1:
    Beater 2:
    Seeker:
    aanvoerder:


    Ravenklauw
    Chaser 1:
    Chaser 2:
    Chaser 3:
    Keeper:
    Beater 1:
    Beater 2:
    Seeker:
    aanvoerder:


    Klassenoudsten:

    Zwadderich
    Meisje:
    Jongen: Draco Malfoy


    Griffoendor
    Meisje: Hermione Granger
    Jongen: Ron Weasley


    Huffelpuf
    Meisje:
    Jongen:


    Ravenklauw
    Meisje:
    Jongen:


    Hoofdmonitoren:
    Meisje:
    Jongen:


    Andere Topics:


    Begin:
    Iedereen komt aan op het platform 9 3/4. Hou er rekening mee dat in het heden Voldemort al actief is en mensen dus bang zijn. Pas als ze in de trein stappen dan merken de tijdreizers dat ze in een andere tijd zijn (op het perron zijn ze dus nog niet in een andere tijd)
    Veel plezier!

    Updates:
    De trein komt aan bij het kasteel. De leerlingen kunnen uitstappen en naar de Grote Zaal gaan voor het feestmaal.

    [ bericht aangepast op 6 aug 2014 - 18:47 ]


    Spoiler alert: you will save yourself

    Leora schreef:
    Dat word geen cage; George haat hem ('x


    het is afwachten he ^^ het gaat om wat Campbell hierna post. liefde begint vaak door haat


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••

    Ohgod 9'x dit gaat nooit goed xD


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    Campbell Saunders

    Ik bekeek geamuseerd zijn gezicht trekken tot hij op mij afstormde en mij tegen de muur drukte met een arm tegen mijn nek. Zijn gezicht stond vol agressie, verwarring en ook verdriet. Het kon totaal niet de glimlach op mijn gezicht afpakken.
    ‘Wat zei ik eerder over het praten over mijn familie.’ Het leek alsof zijn arm harder tegen mijn nek drukte wat fijn aanvoelde. Het voelde fijn aan om de lucht uit je geperst te worden en je leven in een andermans handen lag.
    ‘Zeg niet eens een woord meer over hun. Denk er niet eens aan.’ zijn stem klonk enorm kil en de neiging was groot om hem aan te raken waar hij me vervolgens van weerhoud of tot een degelijke maten terwijl mijn hele ziel naar meer riep maar ik te zwak was om meer te krijgen. Vol enthousiasme bekeek ik iedere centimeter van zijn gezicht.
    ‘Je- je hebt het mis. Je liegt. Zeg dat je liegt!’ bij die woorden voelde ik zijn toverstok dieper op mijn borstkast steken en bijna zou ik me machteloos voelen. Bijna zou ik kunnen smeken maar ik wist dat ik nog te veel macht had om dat te kunnen doen. Desondanks perste ik de volgende woorden met moeite af door mijn keel die dichtgeknepen werd.
    ‘De waarheid is hard- George. Je kan kiezen om er tegen te vechten of te beseffen dat het beter zo is.’


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    goed zo (krul)


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••

    als er iemand Fred speelde zou ik eigenlijk nu met George naar hem toe zijn gegaan ):


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••

    Haha :') George is nu al alone D: uch een vlieg is me an het vermoorden.!


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    SphinxX schreef:
    als er iemand Fred speelde zou ik eigenlijk nu met George naar hem toe zijn gegaan ):


    Ik wil wel, maar ik heb geen inspi voor een karakter xd


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    George Weasley

    ‘De waarheid is hard- George. Je kan kiezen om er tegen te vechten of te beseffen dat het beter zo is.’
    Ik voelde me wat lichter in mijn hoofd worden waardoor mijn kaak half open viel op iets te zeggen, maar er kwam niets meer uit mijn mond. mijn arm waarmee ik de stok vasthield verzwakte ook, tot ik het van zijn borstkast afhaalde en het naast mijn lichaam liet bungelen terwijl mijn andere arm nog tegen zijn nek aan stond. Ook die haalde ik er van af en liet mezelf tegen de coupe achter me aan vallen, maar kon nog net op mijn benen staan, en staarde Campbell maar aan.
    ‘je liegt.’ Fluisterde ik, meer tegen mezelf dan tegen Campbell.
    ‘Fred kan niet dood gaan, hij zou me nooit verlaten.’ Ik keek even om me heen. Juist. Hij heeft me nu wel verlaten. Maar met verlaten bedoelde ik ook heel iets anders. Ik liep een eindje weg van Campbell en zette mijn hand tegen de muur aan om steun te houden.
    ‘je hebt het mis..’ zei ik alweer.
    ‘wie ben jij dat je zo maar in mijn leven komt en zegt dat mijn broer dood gaat tijdens de slag op Zweinstein?’ siste ik weer en ging met een hand gespannen door mijn haren. Ik ga geen willekeurige vreemdeling vertrouwen. En niet helemaal om zo iets onzinnigs als de dood van Fred. Toch?


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••

    ExpectoPatronum schreef:
    (...)

    Ik wil wel, maar ik heb geen inspi voor een karakter xd


    haha, hoeft niet hoor, je hebt al drie karakters en ik wil je dit niet aan doen xq


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••

    SphinxX schreef:
    (...)

    haha, hoeft niet hoor, je hebt al drie karakters en ik wil je dit niet aan doen xq


    ik bedoel een. wow, hebt nog twee reservaties staan :o


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••

    SphinxX schreef:
    (...)

    haha, hoeft niet hoor, je hebt al drie karakters en ik wil je dit niet aan doen xq


    Nee, eigenlijk heb ik Hermelien en Fred jr niet afgemaakt en laten vallen xd. Dus ik heb er maar een. + een reservatie op James Sirius die ik nog moet maken xd


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    ExpectoPatronum schreef:
    (...)

    Nee, eigenlijk heb ik Hermelien en Fred jr niet afgemaakt en laten vallen xd. Dus ik heb er maar een. + een reservatie op James Sirius die ik nog moet maken xd


    Ik hou van James sirius xd
    Waar blijft geweldige James :'D

    [ bericht aangepast op 29 juli 2014 - 23:13 ]


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    Campbell Saunders

    Tot mijn grote teleurstelling zwakte zijn armen af en was het gevoel van doodgaan verdwenen. Hij liet zich tegen de coupe achter zich vallen terwijl hij me bleef aanstaren. ‘Je liegt. Fred kan niet dood gaan, hij zou me nooit verlaten. Je hebt het mis. Wie ben jij dat je zo maar in mijn leven komt en zegt dat mijn broer gaat tijdens de slag om Zweinstein.’ Hij siste en tot het verschil als daarnet bleef ik neutraal. Geen vreugde; geen verdriet. Niet dat ik het laatste ooit ervaarde. Nee waarom zou ik mijn tijd verspillen aan verdrietig zijn? Het was een onnozele emotie die zo snel mogelijk de kop in gedrukt moest worden. Dat heb ik mijzelf al vroeg geleerd. Mijn hart afgesloten tegen emoties en ik dacht dat deze jongen iets met mijn emoties; laat staan mijn hart gedaan kon hebben. Ik besefte nu beter. Deze jongen betekende niks voor mij.
    ‘Waarom zou ik liegen? Ik heb geen profijt van de waarheid of van een leugen.’ Ik zweeg even terwijl ik de jongen nog even observeerde.
    ‘Je denkt wel vaker dat mensen je niet verlaten maar het toch doen. Je kan beter in realiteit stappen dan in een droomwereldje te blijven; George. De wereld is hard en dat moeten wij accepteren of zwelgen in zelfmedelijden.’


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    urgh, Cage gaat echt moeilijk ontstaan met dit xq


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••

    Wacht maar als Ralf eenmaal in beeld kom (A) moet Campbell George anders gaan troosten? ('x


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya