• Harry Potter en zijn vrienden en vijanden gaan weer naar school voor hun zesde jaar. Wat als ze er opeens achter komen dat hun ouders en hun toekomstige kinderen ook naar Zweinstein gaan? James Potter, Harry Potter en Albus Potter zitten alle drie in hun zesde jaar en komen elkaar tegen. Niemand weet wat er aan de hand is. De toekomstige kinderen mogen niets tegen hun ouders zeggen over de toekomst, maar kunnen ze dat wel volhouden? En wat als de ouders erachter komen wat er later van hun gaat worden, dat sommige vriendschappen verbreken? En Voldemort is er ook nog. Kunnen ze hem tegenhouden?
    Rollen:

    Verleden:
    Zwadderich:

    Griffoendor:
    James Potter - JamesPotter - 6
    Lily Evans - Jovantos
    Sirius Black - Eruditie


    Huffelpuf:

    Ravenklauw


    Heden:
    Zwadderich:
    Draco Malfoy - Leora


    Griffoendor:
    Ron Weasley - Eruditie
    George Weasley - SphinxX
    Ginny Weasley - Leora
    Ralf Auron - SphinxX


    Huffelpuf:

    Ravenklauw


    Toekomst:
    Zwadderich:
    Scorpius Malfoy - Eruditie
    Campbell Saunders - Leora

    Griffoendor:
    Lily Potter - Pabu
    Albus Potter - SphinxX


    Huffelpuf:

    Ravenklauw


    Leraren:

    Dezelfde persoon (bijv. Sneep of Sirius) kan door meer personen gespeeld worden. Dan is er een jonge en een oude ervan.

    Regels
    - Minsten 200 woorden per post. Een keertje wat minder mag, maar liever wel rond de 200
    - Niet andermans personage besturen, behalve met toestemming van de speler van die persoon
    - Waarschijnlijk blijven er veel rollen over die door niemand gespeeld worden. Dit is niet erg, die worden door iedereen bestuurd
    - Toekomstige kinderen weten de toekomst, de mensen uit het heden niet en de mensen uit het verleden weten al helemaal niets
    - Geen ruzie OOC, IC mag natuurlijk altijd (go drama)
    - OOC tussen haakjes
    - Probeer niet alleen maar Griffoendors aan te maken. Er zijn meer afdelingen
    - Geen perfecte personages, als ik iets over je personage zeg, dan zou het fijn zijn als je er iets aan doet
    - Om er toch een beetje vaart in te houden en ervoor te zorgen dat we niet op de eerste dag blijven hangen, begint er iedere week een nieuwe dag
    - Meldingen worden in het rood weergeven



    Speciale Functies:

    Zwerkbalteams:
    Zwadderich
    Chaser 1:
    Chaser 2:
    Chaser 3:
    Keeper: Scorpius Malfoy
    Beater 1:
    Beater 2:
    Seeker: Draco Malfoy
    aanvoerder: Draco Malfoy


    Griffoendor
    Chaser 1: Lily Potter
    Chaser 2: James Potter
    Chaser 3: Ginny Weasley
    Keeper: Ron Weasley
    Beater 1: George Weasley
    Beater 2: Fred Weasley
    Seeker:
    aanvoerder: Ginny Weasley


    Huffelpuf
    Chaser 1:
    Chaser 2:
    Chaser 3:
    Keeper:
    Beater 1:
    Beater 2:
    Seeker:
    aanvoerder:


    Ravenklauw
    Chaser 1:
    Chaser 2:
    Chaser 3:
    Keeper:
    Beater 1:
    Beater 2:
    Seeker:
    aanvoerder:


    Klassenoudsten:

    Zwadderich
    Meisje:
    Jongen: Draco Malfoy


    Griffoendor
    Meisje: Hermione Granger
    Jongen: Ron Weasley


    Huffelpuf
    Meisje:
    Jongen:


    Ravenklauw
    Meisje:
    Jongen:


    Hoofdmonitoren:
    Meisje:
    Jongen:


    Andere Topics:


    Begin:
    Iedereen komt aan op het platform 9 3/4. Hou er rekening mee dat in het heden Voldemort al actief is en mensen dus bang zijn. Pas als ze in de trein stappen dan merken de tijdreizers dat ze in een andere tijd zijn (op het perron zijn ze dus nog niet in een andere tijd)
    Veel plezier!

    Updates:
    De trein komt aan bij het kasteel. De leerlingen kunnen uitstappen en naar de Grote Zaal gaan voor het feestmaal.

    [ bericht aangepast op 6 aug 2014 - 18:47 ]


    Spoiler alert: you will save yourself

    dat zou fijn zijn x') dat past echt niet bij Campbell, mensen troosten X''D


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••

    SphinxX schreef:
    dat zou fijn zijn x') dat past echt niet bij Campbell, mensen troosten X''D


    Hij meent er ook geen drol van ('x muhahaha <3


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    Leora schreef:
    (...)

    Hij meent er ook geen drol van ('x muhahaha <3


    dat is afschuwelijk :'D maar je kunt wel verwachten dat hij zijn getroost niet gaat accepteren :Y)


    Saving people, hunting things, the family business &#12487;--&#9656; •••

    George Weasley

    ‘Waarom zou ik liegen? Ik heb geen profijt van de waarheid of van een leugen. Je denkt wel vaker dat mensen je niet verlaten maar het toch doen. Je kan beter in realiteit stappen dan in een droomwereldje te blijven; George. De wereld is hard en dat moeten wij accepteren of zwelgen in zelfmedelijden’
    Ik hield me in.
    ‘als je het verdomd voor je zelf had het gelaten.’ Zei ik en liet de muur los om mijn handen in mijn broekzakken te laten glijden.
    ‘ik snap het wel dat ik mijn oor verlies, wat eerlijk gezegd leuk lijkt te zijn, en ik misschien nog net geloven dat Bill gebeten word, net als de hele accident van Percy, maar ik kan me niet eens inbeelden dat Fred dood gaat.’ Zuchtte ik en weer voelde hoe mijn handen zich in een vuist vormden.
    ‘weet dat ik je nu meer haat dat vijf honderd Malfoy’s bij elkaar.’ Fluisterde ik dan

    geen inspiratie xq


    Saving people, hunting things, the family business &#12487;--&#9656; •••

    Leora schreef:
    (...)

    Ik hou van James sirius xd
    Waar blijft geweldige James :'D


    Welke van de twee? x)


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    Campbell Saunders

    ‘Als je het verdomd voor jezelf had gelaten. Ik snap het wel dat ik mijn oor verlies, wat eerlijk gezegd leuk lijkt te zijn, en ik misschien nog net geloven dat Bill gebeten word, net als de hele accident van Percy, maar ik kan me niet eens inbeelden dat Fred dood gaat. Weet dat ik je nu meer haat dan vijfhonderd Malfoy’s bij elkaar.’ Ik knikte begrijpend.
    ‘Dat kan. Hoewel ik alleen antwoord op jouw vraag had gegeven.’ Ik zuchtte terwijl mijn ogen nog steeds op hem gericht stonden. ‘Iedereen komt vroeg of laat erachter wat het werkelijk is; liefde. Liefde of houden van van je familie is slechts een emotie van een hart. Emoties kan je uitschakelen. Emoties zijn slechts tijdverdrijf voor de geest. Geloof me; Ooit heb ik op zo’n punt moeten staan en een keuze moeten maken. Ik koos de goede kant.’ Met die woorden draaide ik me om. Het ergste vond ik van mijn verhaal is dat dit totaal geen leugen was. Ik had mijzelf voor een klein deel blootgegeven en het voelde fout. Ik werd er zelfs misselijk van. Waarom stelde ik mij zo zacht op? Ik liet altijd niks dichtbij komen en nu vertelde ik hem iets. Iets over mijn verleden waardoor ik zo geworden was als de dag van vandaag.

    Oke (‘x inspiratieloos :p maar Campbell loopt weg als je hem niet tegen houd George (‘x.

    [ bericht aangepast op 30 juli 2014 - 0:03 ]


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    ExpectoPatronum schreef:
    (...)

    Welke van de twee? x)


    James Sirius want dan ben je míjn zoon... ik heb Ginny Weasley ('x


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    Leora schreef:
    (...)

    James Sirius want dan ben je míjn zoon... ik heb Ginny Weasley ('x


    Maar James is je uhm hoe heet dat xd schoonvader! Die dood is. Ik zal morgen James Sirius hopelijk aanmaken! En misschien Fred ook.


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    ExpectoPatronum schreef:
    (...)

    Maar James is je uhm hoe heet dat xd schoonvader! Die dood is. Ik zal morgen James Sirius hopelijk aanmaken! En misschien Fred ook.


    (flower)


    Saving people, hunting things, the family business &#12487;--&#9656; •••

    SphinxX schreef:
    (...)

    (flower)


    Oeh bloemathaaas! I love flowers!;p


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    ExpectoPatronum schreef:
    (...)

    Oeh bloemathaaas! I love flowers!;p



    Saving people, hunting things, the family business &#12487;--&#9656; •••

    Ik heb serieus altijd al zo'n doos gewild! Hahahha alleen geen idee waar je die kan koprn xd


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    George Weasley

    ‘Dat kan. Hoewel ik alleen antwoord op jouw vraag had gegeven.’ ik keek weer op en keek hem aan waarna ik zachtjes met mijn hoofd schudde.
    ‘Iedereen komt vroeg of laat erachter wat het werkelijk is; liefde. Liefde of houden van van je familie is slechts een emotie van een hart. Emoties kan je uitschakelen. Emoties zijn slechts tijdverdrijf voor de geest. Geloof me; Ooit heb ik op zo’n punt moeten staan en een keuze moeten maken. Ik koos de goede kant.’
    Hij draaide zich om, klaar om weg te lopen. Ik keek hem maar aan en zuchtte.
    'Wat was er dan gebeurd?' Ik stop even en dacht na over wat ik net vroeg, en praatte snel verder.
    'Ik bedoel, hoe schakel je de emoties dan uit? Niet dat ik dat ga doen. Je weet niet wat je mist.' Zei ik en zweeg even.
    'Die emotie is een van de beste gevoelens die je kan krijgen. Ik moet je wel gelijk geven dat het ook negatieve kanten heeft, maar het is het ook waard om die ook te voelen.' Ik stop even. Ik hou zo veel van Fred, en als hij dood zou gaan zou ik instorten en misschien wel het leven zelf ook opgeven. Maar als ik die emoties niet had voor hem van te voren, zou ik niet zo veel pijn lijden als hij dood zpu gaan. Maar alsnog, hij gaat ook niet dood..


    Saving people, hunting things, the family business &#12487;--&#9656; •••

    Iemand voor mijn personages want ik verveel me dood hier op de camping


    Spoiler alert: you will save yourself

    RAB schreef:
    Iemand voor mijn personages want ik verveel me dood hier op de camping


    Ik heb een Slytherin voor je.


    The monsters running wild inside of me. I'm faded