• Harry Potter en zijn vrienden en vijanden gaan weer naar school voor hun zesde jaar. Wat als ze er opeens achter komen dat hun ouders en hun toekomstige kinderen ook naar Zweinstein gaan? James Potter, Harry Potter en Albus Potter zitten alle drie in hun zesde jaar en komen elkaar tegen. Niemand weet wat er aan de hand is. De toekomstige kinderen mogen niets tegen hun ouders zeggen over de toekomst, maar kunnen ze dat wel volhouden? En wat als de ouders erachter komen wat er later van hun gaat worden, dat sommige vriendschappen verbreken? En Voldemort is er ook nog. Kunnen ze hem tegenhouden?
    Rollen:

    Verleden:
    Zwadderich:

    Griffoendor:
    James Potter - JamesPotter - 6
    Lily Evans - Jovantos
    Sirius Black - Eruditie


    Huffelpuf:

    Ravenklauw


    Heden:
    Zwadderich:
    Draco Malfoy - Leora


    Griffoendor:
    Ron Weasley - Eruditie
    George Weasley - SphinxX
    Ginny Weasley - Leora
    Ralf Auron - SphinxX


    Huffelpuf:

    Ravenklauw


    Toekomst:
    Zwadderich:
    Scorpius Malfoy - Eruditie
    Campbell Saunders - Leora

    Griffoendor:
    Lily Potter - Pabu
    Albus Potter - SphinxX


    Huffelpuf:

    Ravenklauw


    Leraren:

    Dezelfde persoon (bijv. Sneep of Sirius) kan door meer personen gespeeld worden. Dan is er een jonge en een oude ervan.

    Regels
    - Minsten 200 woorden per post. Een keertje wat minder mag, maar liever wel rond de 200
    - Niet andermans personage besturen, behalve met toestemming van de speler van die persoon
    - Waarschijnlijk blijven er veel rollen over die door niemand gespeeld worden. Dit is niet erg, die worden door iedereen bestuurd
    - Toekomstige kinderen weten de toekomst, de mensen uit het heden niet en de mensen uit het verleden weten al helemaal niets
    - Geen ruzie OOC, IC mag natuurlijk altijd (go drama)
    - OOC tussen haakjes
    - Probeer niet alleen maar Griffoendors aan te maken. Er zijn meer afdelingen
    - Geen perfecte personages, als ik iets over je personage zeg, dan zou het fijn zijn als je er iets aan doet
    - Om er toch een beetje vaart in te houden en ervoor te zorgen dat we niet op de eerste dag blijven hangen, begint er iedere week een nieuwe dag
    - Meldingen worden in het rood weergeven



    Speciale Functies:

    Zwerkbalteams:
    Zwadderich
    Chaser 1:
    Chaser 2:
    Chaser 3:
    Keeper: Scorpius Malfoy
    Beater 1:
    Beater 2:
    Seeker: Draco Malfoy
    aanvoerder: Draco Malfoy


    Griffoendor
    Chaser 1: Lily Potter
    Chaser 2: James Potter
    Chaser 3: Ginny Weasley
    Keeper: Ron Weasley
    Beater 1: George Weasley
    Beater 2: Fred Weasley
    Seeker:
    aanvoerder: Ginny Weasley


    Huffelpuf
    Chaser 1:
    Chaser 2:
    Chaser 3:
    Keeper:
    Beater 1:
    Beater 2:
    Seeker:
    aanvoerder:


    Ravenklauw
    Chaser 1:
    Chaser 2:
    Chaser 3:
    Keeper:
    Beater 1:
    Beater 2:
    Seeker:
    aanvoerder:


    Klassenoudsten:

    Zwadderich
    Meisje:
    Jongen: Draco Malfoy


    Griffoendor
    Meisje: Hermione Granger
    Jongen: Ron Weasley


    Huffelpuf
    Meisje:
    Jongen:


    Ravenklauw
    Meisje:
    Jongen:


    Hoofdmonitoren:
    Meisje:
    Jongen:


    Andere Topics:


    Begin:
    Iedereen komt aan op het platform 9 3/4. Hou er rekening mee dat in het heden Voldemort al actief is en mensen dus bang zijn. Pas als ze in de trein stappen dan merken de tijdreizers dat ze in een andere tijd zijn (op het perron zijn ze dus nog niet in een andere tijd)
    Veel plezier!

    Updates:
    De trein komt aan bij het kasteel. De leerlingen kunnen uitstappen en naar de Grote Zaal gaan voor het feestmaal.

    [ bericht aangepast op 6 aug 2014 - 18:47 ]


    Spoiler alert: you will save yourself

    SphinxX schreef:
    (...)

    Dat is hij toxh ook, hij haat liefde en een mens heeft een hart niet alleen im te leven, maar om er liefde in te verzamelen <3


    Uch stomme tree-hugger (cat)


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    Campbell Saunders

    Alsof ik een trance zat bleef ik naar mijn spiegelbeeld staren tot ik de deur in mijn spiegelbeeld open zag en hoorde gaan. Ergens wilde ik meteen naar mijn toverstok grijpen en de persoon die mij stoorde zijn leven te bezuren maar ik wist dat ik al genoeg fouten had gemaakt. Ik hoorde niet agressief te zijn. Althans niet voor de buitenwereld.
    ‘Serieus, ben je boos om wat ik zei?’ Ik keek vanuit het spiegelbeeld naar de oranje-harige jongen die me gevolgd was. Als reflex pakte ik het papier uit de torkrol om mijn gezicht mee droog te vegen. Tot mijn afschuw had ik zojuist mijn gezicht met papier uit de torkrol gebruikt. Serieus; je moest nooit dingen gebruiken die zich op plaatsen bevonden. Alleen maar je eigen spullen gebruiken dus met een spreuk je gezicht droog maken. Overal zaten bacteriën en ze mochten me niet infecteren. ‘Je zei het zelf eerder. Waarheid kan hard zijn. en tja, dat was de waarheid hé.’ Hij kwam tot mijn ergernis meer de wc in terwijl ik hem nog steeds aanstaarde vanuit de spiegel. Ik wist niet welke waarheid hij over had gehad; maar hij wist niks. Hij wist niks over mij of van mij en hoezeer ik mijzelf probeerde in te houden leek het niet te willen bij George. Ik zag zelfs mijn ogen vlammen in mijn spiegelbeeld. Iets in George liet me triggeren. Iets in hem liet mijn masker vallen waardoor alle walgingen die ik had zichtbaar werd.
    ‘Je hoeft niet op alles boos te worden wat je tegenkomt. Je word al boos als ik naar je naam vraag. Wat heb je, woedeaanvallen? En ik denk beter dat als je voor de volgende keer wel op de mensen let die wel emoties en gevoelens bezitten voordat je ze breekt. Dat jij harteloos bent betekend het niet dat anderen dat ook zijn.’
    Een spottende lach verliet mijn mond. ‘Harteloos? Ben ik harteloos?’ ik zweeg en draaide me om waardoor ik hem recht in zijn ogen keek. ‘Je kan me eerder vrijgevig noemen. Door mij weet je dat je tweelingbroer Fred gaat sterven? Dus wie is er nu harteloos. Degene die je voorbereid waardoor je extra tijd met je broer kan besteden en alles beter gaat waarderen wat je hebt of degene die hier iemand loopt te volgen die niet zijn broer is waardoor hij zijn broer achterlaat in zijn eigen ongeloof en egoïsme.’

    Oeh XD Campbell is stout (A)


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    George Weasley

    Hij begon spottend te lachen wat voor mij niet iets goeds leek te zijn.
    ‘Harteloos? Ben ik harteloos?’ hij draaide zich om en keek recht in mijn ogen waarna ik mijn armen los loet om het langs mijn lichaam te laten bungelen.
    ‘Je kan me eerder vrijgevig noemen. Door mij weet je dat je tweelingbroer Fred gaat sterven? Dus wie is er nu harteloos. Degene die je voorbereid waardoor je extra tijd met je broer kan besteden en alles beter gaat waarderen wat je hebt of degene die hier iemand loopt te volgen die niet zijn broer is waardoor hij zijn broer achterlaat in zijn eigen ongeloof en egoïsme.’ ik beet op mijn lip en hield mezelf tegen om scheldend weg te gaan lopen of hem alweer aan te gaan vallen. Ik keek weg en zuchtte.
    'Je weet niet hoe het voelt.' Fluisterde ik.
    'Hoe zou jij je voelen als een onbekende naar je toe zou komen en zou zeggen dat de dierbaarste persoon die je kent dood gaat, nog op een toon alsof het mijn schuld is, en dat het ook maar een allerdaagse taak is?' Zei ik en zweeg voor even.
    'In de eerste instantie wilde ik gewoon een nieuwe jongen leren kennen en meteen begon je te schreeuwen en schelden over mijn familie terwijl ik simpel alleen naar je naam vroeg. Wie is nu harteloos?' Schreeuwde ik bijna en keek Campbell weer aan.
    'Je hebt geen idee wat je me aan hebt gedaan Door die simpele woorden, gescheld en geschreeuw, verklaring dat fred dood gaat en nog zo praten over mijn familie. Alleen omdat ik je wilde leren kennen. En je zag dat je me wat aan deed. Wie is nu harteloos, huh?' Ik keek hem strak aan en wachtte geduldig op wat hij nu zou doen.


    Saving people, hunting things, the family business &#12487;--&#9656; •••

    -

    [ bericht aangepast op 30 juli 2014 - 20:05 ]


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    Leora schreef:
    -


    Damn, te laat :Y)


    Saving people, hunting things, the family business &#12487;--&#9656; •••

    SphinxX schreef:
    (...)

    Damn, te laat :Y)


    ik heb zo veel kut opmerkingen nu en dat is gemeen van mij xD want Campbell moet nu eens even een keertje líef doen :p dat gaat moeilijk worden. x.o' ik denk kunnen Campbell & Campbell wat van elkaar leren ^^


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    Campbell Saunders

    'Je weet niet hoe het voelt. Hoe zou jij je voelen als een onbekende naar je toe zou komen en zou zeggen dat de dierbaarste persoon die je kent dood gaat. Nog op een toon alsof het mijn schuld is en dat het ook maar een allerdaagse taak is?’ Ik bleef hem stak aankijken en ik kon gewoon de woede in zijn gezicht zien opbloeien.
    ‘In de eerste instantie wilde ik gewoon een nieuwe jongen leren kennen en meteen begon je te schreeuwen en schelden over mijn familie terwijl ik simpel alleen naar je naam vroeg. Wie is nu harteloos? Je hebt geen idee wat je me aan hebt gedaan door die simpele woorden, gescheld en geschreeuw. Verklaring dat Fred dood gaat en nog zo praten over mijn familie. Alleen omdat ik je wilde leren kennen. En je zag dat je me wat aan deed. Wie is nu harteloos, huh?’ tot mijn grootste ergernis sloeg ik mijn ogen neer en zuchtte onhoorbaar wat me weer deed denken aan de jongen van vroeger. De jongen die ik dacht dat verdwenen was maar ik had het fout. Ik kwam hem vandaag weer tegen sinds ik George ontmoet had.
    ‘Al heel mijn leven probeer ik wat te zijn en dan kom jij en sloop je alles wat ik dacht opgebouwd te hebben.. Ik haat je George. Ik haat alles aan je. Je doet mij iets aan en ik begrijp niet wat. Niemand heeft mij ooit tegengesproken en dan kom jij…’


    Goed zijn tekst lezen dan begrijp je het maar George ofcourse niet xd <'3


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    Dan heb ik ook geotge zijn hersenen x')


    Saving people, hunting things, the family business &#12487;--&#9656; •••

    George Weasley

    Hij sloeg zijn ogen neer en begon ook met praten.
    ‘Al heel mijn leven probeer ik wat te zijn en dan kom jij en sloop je alles wat ik dacht opgebouwd te hebben.. Ik haat je George. Ik haat alles aan je. Je doet mij iets aan en ik begrijp niet wat. Niemand heeft mij ooit tegengesproken en dan kom jij…’ ik fronste mijn voorhoofd en shudde verward met mijn hoofd. Ik ken hem pas bijna maar een of twee uurtjes en alled wat ik van hem weet is zijn naam.
    'Leuk, ik haat ook alles aan jou.' Zei ik op een zweverige toon en leundr weer tegen de wc deurtje achter me aan, nog steeds mijn blik op Campbell gericht.
    'Oké, sorry dan dat ik alles sloop wat je hebt opgebouwd. Ik wist niet dat je iets aan het opbouwen was, noch wat je doel is. Maar je hebt ook mijn ziel verscheurd, en ik heb jouw doel gesloopt. Nu staan we dus weer gelijk.' Zei ik en zweeg even. Eigenlijk had ik niets te vertellen hier. Alles wat ik wilde gaan zeggen zei ik daarnet en nu wilde ik het liefst zo snel mogelijk wegwezen. Maar toch bleef ik stokstijf stil staan. Toch liep ik naar hem toe waardoor ik recht voor hem stond en keek hem even aan.
    'Dus aangezien we weer gelijk staan, kunnen we misschien overnieuw beginnen.' Stelde ik voor en stak mijn hand naar hem uit.
    'Dus?'

    [ bericht aangepast op 30 juli 2014 - 21:13 ]


    Saving people, hunting things, the family business &#12487;--&#9656; •••

    Campbell Saunders

    ‘Leuk ik haat ook alles aan jou.’ Mijn ogen schoten omhoog en een onverklaarbare emotie schoot omhoog. Het was in ieder geval geen haat of woedde. Dat zou ik wel herkennen. Nog nooit had ik mijn blik voor iemand afgewend. In tegendeel zelfs; ik ben een observeerder. Iemand die als het nodig is uren naar een organisme kon staren. Recht in de ogen. Toch had ik zojuist gezwicht voor George. Betekende dit dat hij sterker was dan mij; of iets anders?
    ‘Oké, sorry dan dat ik alles sloop wat je hebt opgebouwd. Ik wist niet dat je iets aan het opbouwen was, noch wat je doel is. Maar je hebt ook mijn ziel verscheurd en ik heb jouw doel gesloopt. Nu staan we dus weer gelijk.’ Ik beet op mijn lip terwijl ik George zoveel toe wilde schreeuwen. Het leek alsof hetgeen wat ik opgekropt had bij hem uit moest komen en daar was ik bang voor. Waarom hij? Waarom moest er iemand zijn wat mijn val kon betekenen. Ik kon dit niet over mijn kant laten gaan. Ik mocht niet zwak worden. Ik moest perfect blijven. Ik had altijd gedacht dat ik sterker en slimmer was dan heer Voldemort maar na net twijfel ik daar ten zeerste over.
    Langzaam maar naar mijn gevoel veels te snel stond George voor me. Alsof hij het gemeten had stond hij precies voor me terwijl zijn ogen in die van mij staarde. Ik wist niet waar het was maar mijn zelfverzekerdheid leek verdwenen. Ik was bang voor wat hij in mijn ogen zag. Wacht- bang? Ik was nooit bang; dit was pure onzin. Misschien moest ik toch toegeven aan de slaap maar ergens dacht ik dat ik dan nooit meer wakker zou worden. Ik wist niet meer wanneer ik voor het laatst geslapen had. Zo en zo weken niet; of maanden?
    ‘Dus aangezien we weer gelijk staan, kunnen we misschien overnieuw beginnen?’ hij stak zijn hand naar mij uit en even scheurde ik mijn blik los van zijn ogen naar zijn hand om vervolgens weer terug te kijken. Wilde ik hem wel schudden? Ik had geen flauw idee waar ik dan mee in zee zou gaan. Het was net zoals een contract tekenen met de duivel.
    ‘Dus?’ ik beet op mijn lip terwijl mijn blik nog een keer naar zijn hand schreed voordat ik met veel meer moeite dan normaal zijn hand aanvaarde door met die van mij de zijne te omsluiten.


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    Jeej ^^ maar wat moeten ze nu doen :'D


    Saving people, hunting things, the family business &#12487;--&#9656; •••

    Je ging hem toch ondervragen/ ('x


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    Maar campbell gaat dat niet leuk vinden :''D


    Saving people, hunting things, the family business &#12487;--&#9656; •••

    leuk toch ^^ wss gaat Campbell toch liegen :'D


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    Sirius Black

    'ik zou eerder denken dat er iets mis ging in de bezweringen lessen van vorige maand waardoor iedereen nu aan het tijdrijzen is,' mompelt de jongen. Ik kijk hem verbaasd aan. 'Overigens, ik ben George Weasley. Een van de zeven zonen van Arthur Weasley.' Mijn mond valt open. Dan begin ik te lachen.
    'Ja ja, hij is net van school af joh, die heeft echt nog geen zeven kinderen. Laat staan een die even oud is als ik,' zeg ik tegen hem. James komt naast me zitten en gaapt.
    'Padfoot, heb je Evans trouwens al gezien? Ik heb haar de hele zomer moeten missen!' Ik grijns en schud mijn hoofd. James en zijn eeuwige liefde voor Lily. Het is zielig, want zij heeft nog liever Secretus dan James. Alleen accepteert James dat helaas niet.
    'Jij bent eigenlijk de enige die ik tegenkom die ik ken. En de enige die niet gestoord is,' zeg ik. Ik open mijn tas en pak wat er wat snoep uit. Het snoep dat ze in de trein verkopen vind ik te duur en dit heb ik gekregen van een vriend van me. Ik bied James en George ook wat aan. De Lucius Malfoy- jongen staat op en loopt de coupé uit.
    'Ik heb geen zin om bij idioten te zitten,' mompelt hij nog. 'Misschien moet je dan maar weg van jezelf!' schreeuw ik hem achterna. Alles om een Malfoy te beledigen.


    James Potter

    Sirus schudt zijn hoofd. Ah, damnit. Ik had haar graag gezien. Misschien loopt ze zo wel langs of zo. 'Jij bent eigenlijk de enige die ik tegenkom die ik ken. En de enige die niet gestoord is,' zegt hij en ik grijns.
    'Ik wilde dat ik dat kon zeggen, maar helaas ben jij ook gestoord.' zeg ik grijnzend. Sirius haalt snoep uit zijn tas en ik pak het aan. Grijnzend begin ik te kauwen op een chocokikker.
    George en de Lucius-jongen gaan weg en ik leg mijn voeten op de bank tegenover me.
    'Ik heb geen zin om bij idioten te zitten,' mompelt "Lucius" nog.
    'Misschien moet je dan maar weg van jezelf!' schreeuwt Sirius en ik grinnik.
    'Hij ging al weg.' zeg ik lachend en ik stomp tegen Sirius' schouder aan. 'Ik heb je gemist. Ik dacht dat ik voor eeuwig opgescheept zou zitten met die freak van toen net. Hij zei dat je naar de toekomst gegaan waren en dat ik een zoon heb genaamd Harry. En dat het Lily's kind was!" Ik leg de nadruk op dat laatste en kijk Sirius niet begrijpend aan.


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!