• Harry Potter en zijn vrienden en vijanden gaan weer naar school voor hun zesde jaar. Wat als ze er opeens achter komen dat hun ouders en hun toekomstige kinderen ook naar Zweinstein gaan? James Potter, Harry Potter en Albus Potter zitten alle drie in hun zesde jaar en komen elkaar tegen. Niemand weet wat er aan de hand is. De toekomstige kinderen mogen niets tegen hun ouders zeggen over de toekomst, maar kunnen ze dat wel volhouden? En wat als de ouders erachter komen wat er later van hun gaat worden, dat sommige vriendschappen verbreken? En Voldemort is er ook nog. Kunnen ze hem tegenhouden?
    Rollen:

    Verleden:
    Zwadderich:

    Griffoendor:
    James Potter - JamesPotter - 6
    Lily Evans - Jovantos
    Sirius Black - Eruditie


    Huffelpuf:

    Ravenklauw


    Heden:
    Zwadderich:
    Draco Malfoy - Leora


    Griffoendor:
    Ron Weasley - Eruditie
    George Weasley - SphinxX
    Ginny Weasley - Leora
    Ralf Auron - SphinxX


    Huffelpuf:

    Ravenklauw


    Toekomst:
    Zwadderich:
    Scorpius Malfoy - Eruditie
    Campbell Saunders - Leora

    Griffoendor:
    Lily Potter - Pabu
    Albus Potter - SphinxX


    Huffelpuf:

    Ravenklauw


    Leraren:

    Dezelfde persoon (bijv. Sneep of Sirius) kan door meer personen gespeeld worden. Dan is er een jonge en een oude ervan.

    Regels
    - Minsten 200 woorden per post. Een keertje wat minder mag, maar liever wel rond de 200
    - Niet andermans personage besturen, behalve met toestemming van de speler van die persoon
    - Waarschijnlijk blijven er veel rollen over die door niemand gespeeld worden. Dit is niet erg, die worden door iedereen bestuurd
    - Toekomstige kinderen weten de toekomst, de mensen uit het heden niet en de mensen uit het verleden weten al helemaal niets
    - Geen ruzie OOC, IC mag natuurlijk altijd (go drama)
    - OOC tussen haakjes
    - Probeer niet alleen maar Griffoendors aan te maken. Er zijn meer afdelingen
    - Geen perfecte personages, als ik iets over je personage zeg, dan zou het fijn zijn als je er iets aan doet
    - Om er toch een beetje vaart in te houden en ervoor te zorgen dat we niet op de eerste dag blijven hangen, begint er iedere week een nieuwe dag
    - Meldingen worden in het rood weergeven



    Speciale Functies:

    Zwerkbalteams:
    Zwadderich
    Chaser 1:
    Chaser 2:
    Chaser 3:
    Keeper: Scorpius Malfoy
    Beater 1:
    Beater 2:
    Seeker: Draco Malfoy
    aanvoerder: Draco Malfoy


    Griffoendor
    Chaser 1: Lily Potter
    Chaser 2: James Potter
    Chaser 3: Ginny Weasley
    Keeper: Ron Weasley
    Beater 1: George Weasley
    Beater 2: Fred Weasley
    Seeker:
    aanvoerder: Ginny Weasley


    Huffelpuf
    Chaser 1:
    Chaser 2:
    Chaser 3:
    Keeper:
    Beater 1:
    Beater 2:
    Seeker:
    aanvoerder:


    Ravenklauw
    Chaser 1:
    Chaser 2:
    Chaser 3:
    Keeper:
    Beater 1:
    Beater 2:
    Seeker:
    aanvoerder:


    Klassenoudsten:

    Zwadderich
    Meisje:
    Jongen: Draco Malfoy


    Griffoendor
    Meisje: Hermione Granger
    Jongen: Ron Weasley


    Huffelpuf
    Meisje:
    Jongen:


    Ravenklauw
    Meisje:
    Jongen:


    Hoofdmonitoren:
    Meisje:
    Jongen:


    Andere Topics:


    Begin:
    Iedereen komt aan op het platform 9 3/4. Hou er rekening mee dat in het heden Voldemort al actief is en mensen dus bang zijn. Pas als ze in de trein stappen dan merken de tijdreizers dat ze in een andere tijd zijn (op het perron zijn ze dus nog niet in een andere tijd)
    Veel plezier!

    Updates:
    De trein komt aan bij het kasteel. De leerlingen kunnen uitstappen en naar de Grote Zaal gaan voor het feestmaal.

    [ bericht aangepast op 6 aug 2014 - 18:47 ]


    Spoiler alert: you will save yourself

    Haha volgens mij wel.
    Ik heb veel te veel favoriete personages. Ik las laatst dat je favoriete personage vaak je persoonlijkheid weergeeft :')


    Spoiler alert: you will save yourself

    Draco Malfoy

    Ik zag zijn hand naar zijn nek bewegen waar hij een ketting afhaalde. Stomverbaasd keek ik en mijn hand gleed gauw naar mijn nek waar diezelfde ketting nog om bevestigd zat.
    'Hier, dit heb jij aan mij gegeven. Je zei dat ik hierdoor andere Malfoys zou kunnen herkennen. Wil je meer bewijs dat ik je zoon ben? Of is dit genoeg. En ik laat me niet zomaar bedreigen door iemand die helemaal geen macht over mij heeft. Jij bent de gene die me dat geleerd heeft. Ik weet dat je jou opdracht niet wil uitvoeren omdat je bang bent, hoewel dat ook de rede is waarom je het doet. Ik weet misschien nog wel meer over jou dan jijzelf weet. Ik weet dat je verliefd bent op Patty Park maar niet met haar zult trouwen. Je gaat trouwen met Astoria Greengras en jij besluit mij Scorpius te noemen. Hier, dat wist je niet. Genoeg bewijs?' mijn vuist was wit weggetrokken en met een klap sloeg ik hem op het tafeltje wat in de trein gebouwd was voordat ik mezelf van Scorpius wegtrok evenals de toverstok. Ik voelde een bekende agressie opkomen waar ik meestal Auron voor had om dat op te botvieren. Mijn gedachtes leken overuren te draaien maar ze leken in het donker te tasten. Ik nam weer plaats op de bank en keek naar Scorpius terwijl mijn gezicht geen enkele spoor van emotie verried. ‘Je hebt ongelijk; ik vind Patty Park niet leuk..’ ik zweeg terwijl ik wel naar hem keek maar hem niet in mij opnam. Mijn gedachtes waren heel ergens anders. Naar een heel ander meisje die ooit van die ontzettend schattige voortanden had en mooie krullerige haar. Altijd had ze een antwoord klaar. Niemand kon haar klein krijgen en dat was iets wat ik aan haar bewonderden. ‘Hermelien Griffel.’ Murmelde ik zachtjes voordat ik mijn blik afwendde van Scorpius

    PLOTTWIST :’D


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    Scorpius Malfoy
    Hij slaat me hard tegen het tafeltje aan en ik voel een stroompje bloed langs mijn hoofd lopen. Ik ben ontzettend duizelig en doe mijn best om bij bewustzijn te blijven. 'Je hebt ongelijk; ik vind Partty Park niet leuk...' Hij zwijgt en staart ergens heen. Hij lijkt even te denken. 'Hermelien Griffel,' mompelt hij zacht. Hij went zijn blik van mij af en mijn hoofd lijkt te exploderen. Ik kijk hem verbaasd aan, ik kan het niet langer verbergen.
    'Je... Je hebt me dat nooit verteld,' zeg ik zachtjes. Ik denk aan mijn vader - mijn oudere vader - en hoe hij altijd spijt leek te hebben als hij praatte over zijn eerste liefde. Ik vond het raar, die Patty leek me nooit slim of stoer of zoiets. Ik vond haar altijd maar een mietje. Hij had het altijd over iemand anders terwijl hij over Patty Park praatte. Ik kijk naar mijn reflectie in het raam. Ik zie er vreselijk uit, mijn hoofd zit onder het bloed en ik ben helemaal wit. 'Wil je me helpen met terug gaan naar de toekomst of wat dan ook? Ik wil gewoon naar huis.' Even verraad ik alles. Emotie neemt mijn gezicht over. Maar al snel herstel ik het. Als dit mijn vader is zal hij dat niet waarderen.


    Spoiler alert: you will save yourself

    Campbell Saunders

    ‘Nee want op de ochtentprofeet die in de trein lag, stond gewoon deze datum..’ ik keek hem verbaasd aan. Ik had geen flauw idee in welk tijd we leefde. In zijn tijd of die van mij? Wie was schoolhoofd? Daar kon je het meeste al aan duidelijk maken welk tijdperk het is.
    Hij pakte zijn toverstok terwijl ik geen vin verroerde en algauw George naast me plofte doordat de koets met een klap naar onder viel aan een kant. George had een wiel kapot gemaakt concludeerde ik. ‘We zijn in het bos en ik durf dit geen ‘Verboden bos’ te noemen want dan zijn we er echt aan. We zitten niet te lang in deze koets hoop ik?’ ik haalde mijn schouders op en stond op om uit de verwoeste koets te stappen voordat ik terug keek naar George en er een glimlach rond mijn lippen speelde. ‘Bang? Maak je maar geen zorgen. Ik ben zo vaak in dit bos geweest in mijn tijd; en als we dood gaan wat zou het. Voor de goedgeordende geest is de dood tenslotte gewoon het volgende grote avontuur.’ Ik draaide me om en zette de eerste paar passen van de koets af terwijl de bomen dicht op elkaar stonden en het zo donker was dat je geen hand voor ogen kon zien. Toch wist ik beter dat je geen licht kon aandoen. Beesten zouden dan júist op je af komen omdat geen enkel beest wat hier leeft vuur of licht bij zich draagt.


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    George Weasley

    Hij haalde zijn schouders op en stapte uit de koets.
    ‘Bang? Maak je maar geen zorgen. Ik ben zo vaak in dit bos geweest in mijn tijd; en als we dood gaan wat zou het. Voor de goedgeordende geest is de dood tenslotte gewoon het volgende grote avontuur.’ hij draaide zich om en liep de duisternis in. Haastig sprong ik ook de koets uit en beende naar zijn richting toe. Haastig greep ik naar zijn hand voordat hij verder kon lopen en trok hem terug naar mijn richting toe.
    'Dus je laat me hier achter omdat ik "bang" ben?' Lachte ik spottend.
    'We gaan samen de weg terug vinden, en intussen zien we wel wie bang is.' Lachte ik. Niet op een slechte, gemene, irriterende of kwade toon, maar op een vriendschappelijke manier, wat mij ook verbaasde. Ik trok hem een stukje verder voordat ik hem weer los liet en voorop liep en er vanuit ging dat Campbell achter me aan liep.
    'In het verboden zijn er veel wezens uit de diepte. Weerwolven, reuzen, spinnen, vampieren en noem maar op. Ik ben er vaak geweest, samen met Fred ook.' Zei ik met een grijns.
    'Oh, het is ook zo donker..' fluisterde ik dan.


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••

    Campbell Saunders

    Allerlei takken kraakte voordat ik een hand in die van mij voelde die me terug trok. Ondanks dat het donker was voelde ik een bepaalde spanning tussen ons. Waarschijnlijk pure haat jegens elkaar aangezien we weer verloren leken te zijn. Eerst in de wc en nu hier. ‘Dus je laat me hier achter omdat ik ‘bang’ ben?’ ik schudde mijn hoofd wat hij overigens niet kon zien maar hij vervolgde zichzelf al.; ‘We gaan samen de weg terug vinden en intussen zien we wel wie bang is.’ hij lachte en ondanks alles vormde dat ook een glimlach rond mijn lippen. Ik was blij dat hij dat niet kon zien. Hij trok mij verder het bos in en liet me plotseling los en begon door het bos te lopen. ‘In het verboden bos zijn er veel wezens uit de diepte. Weerwolven, reuzen, spinnen, vampieren en noem maar op. Ik ben er vaak geweest samen met Fred ook.’ Mijn stappen werden zachter tijdens zijn gepraat en ik probeerde iedere takje te vermijden waardoor ik geruisloos door het bos ging en George me niet zou horen. ‘Oh, het is ook zo donker.’ Mijn grijns werd breder en ik moest moeite doen om niet te lachen terwijl ik nog steeds geruisloos George volgde. Dieper en dieper terwijl het zover mogelijk alleen maar donkerder leek te worden en mijn passen zacht bleven tot onhoorbaar en aan Georges passen probeerde te mikken waar hij liep. Ik beet op mijn lip terwijl ik nog zijn laatste gekraak hoorde en pakte met mijn handen hem stevig vast. ‘Boe.’ zei ik vlak bij zijn oor. Ik beet op mijn lip terwijl ik mijn voet achter een tak voelde haken waardoor ik mijn evenwicht verloor terwijl ik hem vast bleef houden.

    [ bericht aangepast op 6 aug 2014 - 19:26 ]


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    Uh, campbell is zo leuk :'D ik moet nu hier voor reageren, fred en ralf voor @goblrt en campbell en geoge, ook bij @goblet.. GOD help me )':


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••

    James Potter

    'Ja die gast is inderdaad gestoord!' zegt hij en ik rol met mijn ogen. Die opmerking was wel grappig, maar dat moet ik niet laten merken, anders krijg ik dat voor de rest van mijn leven te horen. Dan slaat Sirius zichzelf tegen zijn hoofd en ik frons even. Ik wil vragen waarom hij dat deed, maar hij geeft al antwoord.
    'Ik kwam net op het perron een jongen tegen waarvan ik dacht dat jij het was, hij leek echt precies op jou en hij zei dat hij Harry heette. Harry Potter. Maar hij had eigenlijk helemaal niks van Lily.' Verbaast staar ik hem aan. Wat? 'Hij had haar ogen, denk ik. Die groene ogen van haar waar jij altijd over zeikt. Dus in principe zou het kunnen. Ik vraag me af hoe mijn kinderen eruit zien. Waarschijnlijk ontzettend knap en geweldig, zoals hun vader.' Dan schiet ik in de lach.
    'Je had me bijna, Zwarts. Ik weet dat ik geen kind heb en jouw kinderen worden raar. Nog raarder dan mijne.' zeg ik. 'Volgens die George was zelfs mijn kleinkind Albus hier. Ik bedoel. Ik ben zestien! Wat nou kleinkind!' Ik kijk om me heen. 'Waar blijven Remus en Peter eigenlijk?'


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    Draco Malfoy

    ‘Je… Je hebt me dat nooit verteld.’ Ik schudde verward mijn hoofd terwijl het meisje waar ik al zes jaar een rare vorm van liefde voor koesterde voor mij zag. Eerst begreep ik het niet en ik wilde niet zijn zoals ik was. Maar mijn vader wilt niet dat ik met dat soort slag mensen om ging. Modderbloedjes waren niet goed. Ze waren bevuilt.
    ‘Wil je me helpen met terug gaan naar de toekomst of wat dan ook? Ik wil naar huis.’ Ik merkte een stemverandering en mijn blik werd weer naar hem toe getrokken waar ik hem zag. Bloed sierde zijn hoofd en zijn gezicht was lijkbleek. Was dit echt mijn toekomstige zoon? Had ik hem zojuist pijn gedaan? Was ik nu een kindermishandelaar? Ik pakte mijn toverstok en wees het naar zijn gezicht en deed een nonverbale spreuk; hygiena waarmee het bloed verdween. Ik keek hem nog even aan en ik herkende in hem mijzelf. Het was haast alsof ik in de spiegel keek. Voordat ik goed en wel nadacht ging ik naast hem zitten en trok hem in een knuffel en probeerde hém steun te geven in plaats van ik. Als ik werkelijk zijn vader was hoorde hij me niet zo te zien. Ik was een slechte vader- ik zou een slechte vader worden. ‘Het spijt me- niemand verdiend een vader als ik. Als ik werkelijk je vader word weet ik dat ik je nooit goed behandeld heb. Ik heb je zelfs al binnen een paar minuten verwond. Ik kan mijzelf nog niet eens goed behandelen, Scorpius. En ik heb een manier om je terug naar de toekomst te brengen maar dat betekend dat je bij iemand anders bent.’ Ik slikte terwijl ik al een manier zat te bedenken voor zelfmoord. Ik wilde het zo graag eigenlijk en toch durfde ik het niet. Ik durfde niet mijn ouders aan hen lot over te laten. Als ik dood zou gaan zouden hun gestraft worden ook al was ik een blok aan hen been. Ik hield te veel van ze. Ze waren en zijn mijn alles.


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    Sirius Black
    'Je had me bijna, Zwarts. Ik weet dat ik geen kind heb en jouw kinderen worden raar. Nog raarder dan mijne.' Ik kijk weg. Natuurlijk, het is echt iets voor mij om zo'n grap te maken. Maar hoe kan ik hem nou duidelijk maken dat dit echt geen grap is? Mijn grappen zijn altijd geweldig doordacht, al zeg ik het zelf. 'Volgens die George was zelfs mijn kleinkind Albus hier. Ik bedoel. Ik ben zestien! Wat nou kleinkind! Waar blijven Remus en Peter eigenlijk?' Ik haal mijn schouders op en pak de krant die er ligt. De ochtendprofeet van één september 1996. Dit kan geen toeval zijn.
    'Ochtendprofeet, één september 1996. Eerste kop: Harry Potter, de uitverkorene?' Ik kijk James aan. 'Je zoon wordt beroemd, Prongs.' Ik blader wat door de profeet. Voornamelijk over die Harry en jeweetwel, die teruggekeerd is. Blijkbaar heeft die Harry daar ook al iets mee te maken. Ik vind een artikel over mij. Mijn mond valt open. 'Sirius Black, na twaalf jaar in Azkaban toch onschuldig.' Ik kijk naar James. Meteen begin ik te lezen. Als ik klaar ben gooi ik de krant op de grond. 'DIE. KLEINE. ROT. RAT!' schreeuw ik hard. 'Hij mag hopen dat hij mooi daar in het verleden is gebleven want anders...' Ik ga weer zitten als ik zie dat iemand kijkt. Ik draai me naar James. 'Wormtail. Hij verraadde jou en Lily waardoor jullie twee vermoord werden door Voldemort. Toen gaf hij mij de schuld en daardoor zat ik twaalf jaar in Azkaban. Nu zijn wij twee dood en leeft die stomme Pippeling nog,' zeg ik woedend. 'Maar aan de zonnige zijde, ik ben, of was, Harry's peetvader.'


    Scorpius Malfoy
    Draco pakt zijn toverstok en richt die op mijn gezicht. Bang kijk ik hem aan. Wat gaat hij doen? Hij doet een non-verbale spreuk waarna het bloed stopt met stromen. Hij komt naast me zitten en knuffelt. Even ben ik in de war. Wat? Sinds wanneer is mijn vader aardig? Hij heeft me nog nooit getroost, laat staan geknuffeld.
    ‘Het spijt me- niemand verdiend een vader als ik. Als ik werkelijk je vader word weet ik dat ik je nooit goed behandeld heb. Ik heb je zelfs al binnen een paar minuten verwond. Ik kan mijzelf nog niet eens goed behandelen, Scorpius. En ik heb een manier om je terug naar de toekomst te brengen maar dat betekend dat je bij iemand anders bent.’ Ik kijk hem verward aan. Hoe kan hier nou een oplossing voor zijn? En hoe weet hij die?
    'Ik ben nooit goed genoeg, Draco. Het moet altijd beter en dat weet ik. Het spijt me als ik een slechte zoon ben; een failure. hoe noem je dat in het Nederlands?Het spijt me voor alles. Ik weet dat je veel liever een zoon had gehad die meer op jou lijkt; zo sterk is als jij bent.' De trein stopt. Ik trek mijn hutkoffer uit het rek.
    'Eh, kom je mee naar het kasteel?' vraag ik.


    Spoiler alert: you will save yourself

    failure = mislukkeling ('x


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    Sirius denkt ook: GOH laat ik iets zonnigs zeggen x)


    The monsters running wild inside of me. I'm faded

    Daggers schreef:
    Sirius denkt ook: GOH laat ik iets zonnigs zeggen x)


    Haha ja altijd optimistisch blijven.

    Alvast topic 3


    Spoiler alert: you will save yourself

    En nu is 'ie


    Spoiler alert: you will save yourself

    vol.


    Dit topic is gesloten omdat het maximum van 300 berichten is bereikt


    Spoiler alert: you will save yourself