• NUMMER 29




    De titel zegt het al, hoe snel raakt dit topic helemaal vol. Dus vertel je levensverhaal, praat over je idool, stuur foto's van eten. Alles mag!



    Namens Femke



    Namens Jente
    Lieve mensen van dit fantastische topic,
    Ik had echt serieus nooit dit verwacht toen ik een tijdje geleden het eerste topic opende, maar nu zijn er allemaal stuk voor stuk super lieve mensen. Ik vind het fijn dat ik jullie heb leren kennen.
    I love you!


    ONZE SPAMMERS:
    Spammers ID's


    Amarela - Demi >> Gewoon swag.
    DAWSONS / BiebsBizzle - Tamara >> Miss. BieberPayneClifford. >> Eva's lebberlebberkuskusmens. Vanaf nu >> hotte chick rawr.
    Maka - Eva >> Stoere kipfilet.
    Promisess - Jente >> Awesome dichter >> fantastisch >> Wordt later president van de VS
    Redrosex - Roos >> Tamara's Ninja
    Nadine23x - Nadine >> Kaas is cool. Zij ook.
    Floreale - Loeka >> Is Tamara's bro bij deze.
    Nagusamu - Suus >> Is net als smeerkaas, glibberig. >> Geile teddybeer
    Erchomai - Sanne >> Chocoladepinda.
    ExpectoPatronum - Femke >> haat alle chocolade soorten omdat het walgelijk is >> Tamara's fictieve liefde. >> Is eigenlijk super awesome en iedereen heeft respect voor haar
    Aia - Kwyle >> Tamara's Kaaskroket >> Pedobeer!
    Assassin - Nikki >> Onze grote Nikki de hamburger.
    JemCarstairs - Lonneke >> De zwemdocent van Justin Bieber.
    Hoodings - Eva >> Tamara's hottiepetotttie >> Enorm lekker. >> Goede appelflapsekser.
    Athanatos - Nancy >> SHE'S SO FANCY, SHE ALREADY KNOWS.
    Hecuba - Britt >> Samen met Jan die alles kan. >> Tamara's vrouw.
    Debbaut - Jarne >> Politie-inspecteur >> Aardappelkroket.
    C0BAIN - Lotta >> Sexy >> Dljflksjfklsjfklsjfklfskfskjfksj.
    Kings - Gail >> De Allerbeste Mod Die Er Bestaat.

    Dingen die je moet weten:
    - Tamara is getrouwd met 33 mensen. O.a Justin Bieber, Liam Payne en Britt.
    - Polygamie wordt dus geaccepteerd.
    - Kwyle's echte naam is Kyle.
    - Britt is een sexy beest.
    - Jente is de toekomstige president van de VS
    - Roos is een Ninja.
    - Justin Bieber is onze leider en heerser.
    - Appelflapseks is alleen toegestaan als je Tamara, Eva, Justin of Liam heet.
    - Lotta's liefdes zijn Tamara en Octaaf.
    - Lotta houdt heeeeel veel van iedereen in dit topic.
    - Jente ook ^^
    - Fembledore (Femke en Dumbledore) en Liara (Liam en Tamara) zijn onze lievelingsships.


    Regels:

    - Niemand heeft behoefte aan haat.
    - Haten = Verlaten.
    - Als je problemen met elkaar durft te delen. Heb daar respect voor en maakt het niet erger.
    - De laatste reactie opent een nieuw topic, tenzij anders aangegeven.
    - Heeft de laatste reactie binnen 15 minuten geen nieuwe geopend? Dan doet de een-na-laatste het.
    - Spammen is prima, daar zijn we hier ook voor. Maar onthoudt dat er ook genoeg bestaat.
    - Pervhumor mag. Zolang je het onder een spoiler gooit voor anderen.

    [ bericht aangepast op 30 juli 2014 - 10:39 ]


    "Sometimes the hardest thing and the right thing are the same."

    Novoselic schreef:
    (...)
    Ik vind persoonlijk dat je alleen seks zou moeten hebben met iemand van wie je oprecht houdt en geen seks-voor-de-seks. :3


    Indd!


    'If you could see yourself from my perspective, you'll realize there is nothing you need to change about yourself'.

    Nagusamu schreef:
    (...)


    Mm.. Daar vraag je me wat :')

    Als hun er gelukkig van worden, mij best. Maar mij zul je het nooit zien doen, denk ik. :')


    wat was dit ookalweer

    DAWSONS schreef:
    (...)

    Mm.. Daar vraag je me wat :')

    Als hun er gelukkig van worden, mij best. Maar mij zul je het nooit zien doen, denk ik. :')


    Hahaha indd :p
    Ik wilde t even vragen omdat ik een film kijk waarin iemand een open relatie had.
    Was wel ff benieuwd hoe jullie dat zouden vinden xd


    'If you could see yourself from my perspective, you'll realize there is nothing you need to change about yourself'.

    *Tamara gaat naar beneden*
    *Halverwege de trap begint ma al te zeuren*
    *Gaat maar weer naar boven*

    Mijn leven :')


    wat was dit ookalweer

    DAWSONS schreef:
    *Tamara gaat naar beneden*
    *Halverwege de trap begint ma al te zeuren*
    *Gaat maar weer naar boven*

    Mijn leven :')


    Omg!
    Same hier!!


    'If you could see yourself from my perspective, you'll realize there is nothing you need to change about yourself'.

    Nagusamu schreef:
    (...)

    Omg!
    Same hier!!


    Ik heb honger, maar ik vertik het om naar beneden te gaan. :')

    Moeders... x)


    wat was dit ookalweer

    DAWSONS schreef:
    (...)

    Ik heb honger, maar ik vertik het om naar beneden te gaan. :')

    Moeders... x)


    Ik snap je!
    Same hier, maar soms heb ik wel es, dat ik te lang achter de pc zit, en dan is t zovan: Geen wonder dat je lagere cijfers haalde.
    *facepalm.
    HET IS VAKANTIE BEGINNEN ZE OVER SCHOOL


    'If you could see yourself from my perspective, you'll realize there is nothing you need to change about yourself'.

    Mijn ouders noemen me antisociaal en iedereen loopt maar te zagen en te zeveren over mijn leven. Vindt je het gek dat ik dan niet meer naar beneden wil komen :')


    26 - 02 - '16

    Diancie schreef:
    Mijn ouders noemen me antisociaal en iedereen loopt maar te zagen en te zeveren over mijn leven. Vindt je het gek dat ik dan niet meer naar beneden wil komen :')


    Oh dat ken ik ook wel, vooral dat laatste.
    Mijn ouders zitten te zeiken dat ik verlegen ben en al die shit.
    Daar word je ook moe van op een gegeven moment.
    Alsof ik dr wat aan kan doen D:


    'If you could see yourself from my perspective, you'll realize there is nothing you need to change about yourself'.

    Nagusamu schreef:
    (...)

    Ik snap je!
    Same hier, maar soms heb ik wel es, dat ik te lang achter de pc zit, en dan is t zovan: Geen wonder dat je lagere cijfers haalde.
    *facepalm.
    HET IS VAKANTIE BEGINNEN ZE OVER SCHOOL


    *Palmface.
    DAT IS BEST WEL EEN FAIL OKE x)


    wat was dit ookalweer

    Diancie schreef:
    Mijn ouders noemen me antisociaal en iedereen loopt maar te zagen en te zeveren over mijn leven. Vindt je het gek dat ik dan niet meer naar beneden wil komen :')


    Jij snapt me. :')

    Omdat ik niet kom omdat de oppas van mijn zusje er is. Sorry maar ik heb niets met die vrouw hoor. ;x


    wat was dit ookalweer

    Mijn ouders noemen me pc verslaafd en zeggen dat ik te weinig buiten kom, lel. Ik ben 18, moet ik dan maar weer gaan buiten spelen alsof ik 12 ben of zo? What the fuck.


    26 - 02 - '16

    DAWSONS schreef:
    (...)

    *Palmface.
    DAT IS BEST WEL EEN FAIL OKE x)


    PRECIES!


    'If you could see yourself from my perspective, you'll realize there is nothing you need to change about yourself'.

    Diancie schreef:
    Mijn ouders noemen me pc verslaafd en zeggen dat ik te weinig buiten kom, lel. Ik ben 18, moet ik dan maar weer gaan buiten spelen alsof ik 12 ben of zo? What the fuck.


    Wauw!
    Precies hetzelfde hier hoor, echt hatelijk.
    Ik mag dan wel 16 zijn maar het blijft wel hetzelfde verhaal.
    Kan ik er wat aan doen dat ik alleen maar fake vrienden heb, die mij alleen gebruiken als ze zich vervelen en niks beters te doen hebben.

    [ bericht aangepast op 30 juli 2014 - 15:54 ]


    'If you could see yourself from my perspective, you'll realize there is nothing you need to change about yourself'.

    DAWSONS schreef:
    (...)

    Jij snapt me. :')

    Omdat ik niet kom omdat de oppas van mijn zusje er is. Sorry maar ik heb niets met die vrouw hoor. ;x


    Wauw.


    'If you could see yourself from my perspective, you'll realize there is nothing you need to change about yourself'.