• Één regel:
    • spoilers zetten we in de 'spoilers'.


    •~•~•~•~•
    Nous protégeons ceux qui ne peuvent pas se protéger eux mêmes.
    - We protect those who cannot protect themselves.







    •~•~•~•~•
    Het Teen Wolf Fantopic.
    all the wolfies in our wolfpack.
    •~•~•~•~•

    Wolfies:
    Isaac Lahey fans:
    DurmGabriëla [alles gezien]
    HargraveMarlijn [alles gezien]
    AswiumNichelle [alleen nog s3b]
    • • •
    Derek Hale fans:
    TragicallyKarin [alles gezien]
    VernonMiriam [alles gezien]
    VerdeNaomi [alles gezien]
    OutlawQueenLinde [alles gezien]
    KjellbergLisa [S2x06]
    WillNotLearnElbrich [alles gezien]
    VervainRomy [alles gezien]
    • • •
    Stiles Stilinski fans:
    Yoku Amber
    LeightonJulia [alles gezien]
    MemoriaAniek [S3x12]
    lukesirwinNatascha [alles gezien]
    ParacosmMirte [alles gezien]
    dylanOhBrienEva [alles gezien]
    River_SongSharon [alles gezien]
    AstrisCheryl [alles gezien]
    surprisebitchCheryl [alles gezien]
    FormanFloor [S2x01]
    Eloquentia? [Alles gezien]
    FraryDore [Alles gezien]
    LaurentiusRuth [Alles gezien]
    • • •
    Peter Hale fans:
    BenzemaRicelle [alles gezien]
    FalaheeDenize [alles gezien]
    GriffithsEvi [alles gezien]
    HenkerinaLaura [S3E9]
    • • •
    Kira Yukimura fans:
    LukakuElise [alles gezien]
    SquareInge [alles gezien]
    MaovesaKim [alles gezien]
    • • •
    Liam Dunbar fans:

    RekklesXanthe [alles gezien]
    MoonSunCurseHilbert [Alles gezien]
    • • •
    Deputy Parrish fans:
    MuditaSaar [Alles gezien]
    EppsSaartje [alles gezien]
    • • •
    Allison Argent fans:
    Valois? [alles gezien]

    JOIN IF YOU LIKE!

    Bij naamsveranderingen, ook aangeven bij welk personage je staat!
    Dit maakt het opzoeken en aanpassen veel makkelijker.

    [ bericht aangepast op 19 nov 2014 - 22:30 ]


    If you don't understand my silence, you will never understand my words.

    MoonSunCurse schreef:
    WereBanshee is nu MoonSunCurse

    Kun je er volgende keer bij zetten bij welk personage je staat? Alvast bedankt.

    @Floor: I know right ^^ Wacht maar tot je seizoen 2 afgekeken hebt (en drie), hij is en blijft geniaal =D -Ik vind hem samen met Derek echt helemaal geweldig, haha ^^ -


    If you don't understand my silence, you will never understand my words.

    Tragically schreef:
    (...)
    Kun je er volgende keer bij zetten bij welk personage je staat? Alvast bedankt.

    Oh ik sta bij de Liam Dunbar fans. Sorry.


    I don't care about power. Not anymore. — Derek Hale

    Tragically schreef:
    (...)
    Kun je er volgende keer bij zetten bij welk personage je staat? Alvast bedankt.

    @Floor: I know right ^^ Wacht maar tot je seizoen 2 afgekeken hebt (en drie), hij is en blijft geniaal =D -Ik vind hem samen met Derek echt helemaal geweldig, haha ^^ -


    Yaass :Y) Die scene met Danny vond ik ook echt leuk. Do you remember?


    you don't love me the way that i love you // Heizer is nu Fagerman

    I'm still not over the Peter-situation :'c
    Also... Ben ik de enige die Jackson nog steeds mist, ik vond hem wel grappig. ^^


    El Diablo.

    Falahee schreef:
    I'm still not over the Peter-situation :'c
    Also... Ben ik de enige die Jackson nog steeds mist, ik vond hem wel grappig. ^^


    Gaat hij weg? (huil) Sorry trouwens als ik een beetje veel stuur c:


    you don't love me the way that i love you // Heizer is nu Fagerman

    Forman schreef:
    (...)

    Yaass :Y) Die scene met Danny vond ik ook echt leuk. Do you remember?

    Yes! Echt serieus Stiles is zo geweldig in seizoen 3 ook. (Zijn opmerkingen zijn ge-wel-dig!) En ook het acteerwerk van Dylan O'brien is echt wauw.

    @Hilbert: maakt niet uit hoor, ik heb het al aangepast ^^

    @Denize No! I still miss him D=
    -stiekem had ik gehoopt dat hij beter bevriend zou worden met Stiles (naja ik weet niet of iedereen het hier mee eens zal worden of niet, maar ik zag echt een mogelijk vriendschap tussen die twee :3 ) Ik mis ook Erica & Boyd D: -en het feit dat Jeff verklapt heeft dat ze waarschijnlijk een relatie zouden krijgen, ofmg. I ship that ish.


    If you don't understand my silence, you will never understand my words.

    Jackson appreciation post ^^









    El Diablo.

    Ö dat je deze vergeten bent!



    I miss them.


    If you don't understand my silence, you will never understand my words.

    Tragically schreef:
    Ö dat je deze vergeten bent!



    I miss them.


    Oops haha.
    Ze moeten terug bij elkaar, hij is de enige die bij Lydia past D:


    El Diablo.

    Falahee schreef:
    (...)

    Oops haha.
    Ze moeten terug bij elkaar, hij is de enige die bij Lydia past D:


    Kijk jij snapt het! Ik vind dat Holland en Colton die chemistry zo goed hadden als ze samen speelde, maar nu Holland/Lydia met een andere jongen is, vind ik haar rol minder... (ik zeg niet dat Holland een slechte actrice is, want dat is ze zeker niet, maar ik heb al beter van haar gezien. Niet dat dit zo extreem slecht is ofzo, maar toch). Ze maken haar ook opeens zo... ik weet niet hoe ik het moet uitleggen. Ik had het idee dat ze meer op haar eigen benen kon staan in seizoen 1 en 2 (toen ze Jackson nog had).


    If you don't understand my silence, you will never understand my words.

    Holland is volgens mij ook aardig klaar met de serie. Ik zag ergens een gifset waarin ze zei "I should have jumped ship with Crystal"


    "Some day you will be old enough to start reading fairy tales again.” - C.S. Lewis

    Maovesa schreef:
    Holland is volgens mij ook aardig klaar met de serie. Ik zag ergens een gifset waarin ze zei "I should have jumped ship with Crystal"

    Ik ben eigenlijk bang dat er meer op de sets afspeelt dan wij denken. -Ik ben beginnen denken dat Jeff veel gemener is dan dat wij dat denken-. Mede ook door wat er gezegd is over het vertrek van Colton.


    If you don't understand my silence, you will never understand my words.

    Tragically schreef:
    (...)
    Ik ben eigenlijk bang dat er meer op de sets afspeelt dan wij denken. -Ik ben beginnen denken dat Jeff veel gemener is dan dat wij dat denken-. Mede ook door wat er gezegd is over het vertrek van Colton.


    Dat laatste heb ik niet meegekregen, maar ik ben het wel met je eens over de rest. Het is jammer tho, want de cast is zo hecht. :c


    Danmarks Dynamite.

    Hoe bedoel je met Coltons vertrek? Ik had alleen gehoord dat Colton het aankondigde op twitter en dat Jeff er toen nog niks vanaf wist.
    Ik vind het vooral zonde dat veel potential van de cast verspild wordt bij de serie. Dylan heeft met The Maze Runner wel bewezen dat hij meer kan dan alleen comic relief zijn. Ook met 3B, and yet, in 4 is hij toch vooral comic en sidekick.
    Plus, ik vind de writing van Jeff echt steeds meer crap worden. Ook met zijn valse beloftes --'
    Het meerendeel wat als canon wordt gezien -zoals Scott die van mexicaanse afkomst is- komt bij de acteurs vandaan en niet Jeff.

    [ bericht aangepast op 19 nov 2014 - 23:54 ]


    "Some day you will be old enough to start reading fairy tales again.” - C.S. Lewis

    Maovesa schreef:
    Hoe bedoel je met Coltons vertrek? Ik had alleen gehoord dat Colton het aankondigde op twitter en dat Jeff er toen nog niks vanaf wist.
    Ik vind het vooral zonde dat veel potential van de cast verspild wordt bij de serie. Dylan heeft met The Maze Runner wel bewezen dat hij meer kan dan alleen comic relief zijn. Ook met 3B, and yet, in 4 is hij toch vooral comic en sidekick.
    Plus, ik vind de writing van Jeff echt steeds meer crap worden. Ook met zijn valse beloftes --'
    Het meerendeel wat als canon wordt gezien -zoals Scott die van mexicaanse afkomst is- komt bij de acteurs vandaan en niet Jeff.

    Bij Coltons vertrek werd er gezegd dat hij in seizoen drie niet iets anders mocht doen naast Teen Wolf, ook werd er gezegd dat hij helemaal niks mocht inbrengen over waar hij heen wilde gaan met zijn personage + dat hij maar zoveel dagen op set mocht staan (en dat waren er niet veel van wat ik me herinner).
    Ja dat woord zocht ik! Zoals ik al zei bij Holland, zij kan zoveel meer af en toch wordt ze afgeschilderd als een meisje dat niet ontzettend veel kan. Het viel me ook tegen dat Dylan weer minder werd ingezet, zeker nadat hij zichzelf zo ontzettend goed bewezen had in 3B. Oh praat me niet over zijn valse beloftes... die man hangt met een web vol leugens en valse beloftes aan elkaar. Dat is ook waar. Wat ik ook zo spijtig vond, is het feit dat je Crystals/Allisons dood al weken van te voren kon voorspellen (of tenminste ik schrok er niet van omdat haar personage gewoon wat weg geduwd werd), haar personage ging nergens meer heen. Oké, dat de actrice zelf wilde stoppen, dat weet ik, maar dan nog kon Jeff haar toch nog wel een paar laatste geweldige scenes geven? Met Kira ook, opeens moeten ze verhuizen en aan het einde van seizoen 4 is het opeens poef klaar, hoor je niets meer over een verhuizing. (Het is niet dat ik het geen goede actrice vind, absoluut niet, maar kom op, wat doet Kira nou eigenlijk? Het enige wat ze kan is met haar wapen gooien en zelfs dat loopt niet altijd goed af. Het zelfde met Scott. Wanneer wordt hij nou eindelijk eens wat minder een watje?! Ik bedoel maar, hij verliest bijna elk gevecht dat hij met wie dan ook aangaat. Het is een true Alpha for crying out loud! Ik had daar toch wel al wat meer van verwacht. Als het dan niet met geweld was geweest, dan wel met iets anders, maar hij blijft gewoon zwak in mijn ogen. -Sorry voor de Scott fans-.


    If you don't understand my silence, you will never understand my words.