• Één regel:
    • spoilers zetten we in de 'spoilers'.


    •~•~•~•~•
    Nous protégeons ceux qui ne peuvent pas se protéger eux mêmes.
    - We protect those who cannot protect themselves.







    •~•~•~•~•
    Het Teen Wolf Fantopic.
    all the wolfies in our wolfpack.
    •~•~•~•~•

    Wolfies:
    Isaac Lahey fans:
    DurmGabriëla [alles gezien]
    HargraveMarlijn [alles gezien]
    AswiumNichelle [alleen nog s3b]
    • • •
    Derek Hale fans:
    TragicallyKarin [alles gezien]
    VernonMiriam [alles gezien]
    VerdeNaomi [alles gezien]
    OutlawQueenLinde [alles gezien]
    KjellbergLisa [S2x06]
    WillNotLearnElbrich [alles gezien]
    VervainRomy [alles gezien]
    • • •
    Stiles Stilinski fans:
    Yoku Amber
    LeightonJulia [alles gezien]
    MemoriaAniek [S3x12]
    lukesirwinNatascha [alles gezien]
    ParacosmMirte [alles gezien]
    dylanOhBrienEva [alles gezien]
    River_SongSharon [alles gezien]
    AstrisCheryl [alles gezien]
    surprisebitchCheryl [alles gezien]
    FormanFloor [S2x01]
    Eloquentia? [Alles gezien]
    FraryDore [Alles gezien]
    LaurentiusRuth [Alles gezien]
    • • •
    Peter Hale fans:
    BenzemaRicelle [alles gezien]
    FalaheeDenize [alles gezien]
    GriffithsEvi [alles gezien]
    HenkerinaLaura [S3E9]
    • • •
    Kira Yukimura fans:
    LukakuElise [alles gezien]
    SquareInge [alles gezien]
    MaovesaKim [alles gezien]
    • • •
    Liam Dunbar fans:

    RekklesXanthe [alles gezien]
    MoonSunCurseHilbert [Alles gezien]
    • • •
    Deputy Parrish fans:
    MuditaSaar [Alles gezien]
    EppsSaartje [alles gezien]
    • • •
    Allison Argent fans:
    Valois? [alles gezien]

    JOIN IF YOU LIKE!

    Bij naamsveranderingen, ook aangeven bij welk personage je staat!
    Dit maakt het opzoeken en aanpassen veel makkelijker.

    [ bericht aangepast op 19 nov 2014 - 22:30 ]


    If you don't understand my silence, you will never understand my words.

    Durm schreef:
    (...)

    Dat laatste heb ik niet meegekregen, maar ik ben het wel met je eens over de rest. Het is jammer tho, want de cast is zo hecht. :c

    Ik vond de eerste main six de beste :3 Holland kende Tyler H namelijk al langer en dat was zo schattig om die twee om met elkaar te zien om gaan. ^^ De hele cast eigenlijk. Ik had echt gevoel van; wauw een cast die naast het film en zo ook goed met elkaar om kan gaan en vrienden zijn, dat kom je ook niet veel tegen. (Ik vond het dan ook ontzettend leuk om te zien ^^ ). Ze stonden ook zo open voor hun fans. Als er iets gezegd werd, dan werd dat echt serieus genomen (en niet zoals nu met Sterek gebeurd, in de dofpot gestopt en gedaan alsof het niet bestaat/alsof ze het niet kennen totdat ze weer iets moeten winnen en Sterek gaan beloven om zo meer stemmen te krijgen en als nog te winnen. -.-' en als dat dan gebeurd is weten ze weer van niets ).


    If you don't understand my silence, you will never understand my words.

    Tragically schreef:
    (...)
    Ik vond de eerste main six de beste :3 Holland kende Tyler H namelijk al langer en dat was zo schattig om die twee om met elkaar te zien om gaan. ^^ De hele cast eigenlijk. Ik had echt gevoel van; wauw een cast die naast het film en zo ook goed met elkaar om kan gaan en vrienden zijn, dat kom je ook niet veel tegen. (Ik vond het dan ook ontzettend leuk om te zien ^^ ). Ze stonden ook zo open voor hun fans. Als er iets gezegd werd, dan werd dat echt serieus genomen (en niet zoals nu met Sterek gebeurd, in de dofpot gestopt en gedaan alsof het niet bestaat/alsof ze het niet kennen totdat ze weer iets moeten winnen en Sterek gaan beloven om zo meer stemmen te krijgen en als nog te winnen. -.-' en als dat dan gebeurd is weten ze weer van niets ).


    Ik vind ook dat ze elke nieuwe member goed hebben opgenomen. Denk maar aan Daniel, de twins en Dylan S. Maar ook de rest gewoon, hoor. - Dat geval met Sterek gaat sowieso niks worden, omdat Tyler P. daar nogal kut over heeft gedaan, weetje. Ik snap opzich wel dat het niet kan, omdat Stiles al zo lang op Lydia viel en toen met Malia. Ik snap dat wel, maar dan hun gebruiken voor stemmen vind ik een beetje vaag. Dat wist ik trouwens helemaal niet, dat is best laag.


    Danmarks Dynamite.

    Durm schreef:
    (...)

    Ik vind ook dat ze elke nieuwe member goed hebben opgenomen. Denk maar aan Daniel, de twins en Dylan S. Maar ook de rest gewoon, hoor. - Dat geval met Sterek gaat sowieso niks worden, omdat Tyler P. daar nogal kut over heeft gedaan, weetje. Ik snap opzich wel dat het niet kan, omdat Stiles al zo lang op Lydia viel en toen met Malia. Ik snap dat wel, maar dan hun gebruiken voor stemmen vind ik een beetje vaag. Dat wist ik trouwens helemaal niet, dat is best laag.

    Ja, dat wel. Er werd ons af en toe al beloofd om Sterek canon te maken voor er überhaupt al spraken was van Malia. Voordat Tyler P er zo vervelend over deed. (Wat ik ook ontzettend onprofessioneel vind, maar goed dat is weer een heel ander verhaal en daar kan ik uren over preken, hij is mijn respect dan ook helemaal verloren. Als een acteur moet je je fans gewoon normaal behandelen en niet helemaal de grond inboren. Oké dat je iets niet leuk vind/wilt zien of van weten, daar kan ik dan nog inkomen, maar dat hij ook anders op een professionele manier kunnen zeggen/over brengen).
    Hier heb ik al een voorbeeld van trouwens:


    En met TV guide, om Teen wolf op de cover te krijgen van de eerste week van December, toen hadden ze ook Sterekfans in geschakkelt omdat ze het anders niet gingen halen.

    Jeff had trouwens ook gezegd, dat hij eerst wilde doen in seizoen twee dat Stiles zo op Derek ligt door Matt, dat hij zijn tong zou kunnen bewegen en dat hij zich zo dan van Derek af zou proberen te duwen. -Thanks for spoilering that for us, Jeff -.-' - Ook nog zo iets is dat hij Stiles bi zou maken, maar telkens als het onderwerp naar boven komt, dan zegt hij of niks of er gebeurd weer iets en ik ben het eigenlijk kotsbeu dat Jeff ons alleen maar ziet staan als ze iets willen winnen. >.<

    [ bericht aangepast op 20 nov 2014 - 0:59 ]


    If you don't understand my silence, you will never understand my words.

    Ahja. Nee, nu snap ik het wel. Ik ben het ook wel helemaal met je eens eigenlijk! - Ik vind, sorry dat ik het zeg, Tyler P. soms ook best apart. -
    Ik bedoel, ik keek heel raar op toen het ineens uit ging met zijn verloofde. Nja, ik weet het niet. Het is gewoon allemaal een beetje jammer.


    Danmarks Dynamite.

    Durm schreef:
    Ahja. Nee, nu snap ik het wel. Ik ben het ook wel helemaal met je eens eigenlijk! - Ik vind, sorry dat ik het zeg, Tyler P. soms ook best apart. -
    Ik bedoel, ik keek heel raar op toen het ineens uit ging met zijn verloofde. Nja, ik weet het niet. Het is gewoon allemaal een beetje jammer.

    Misschien is dat ook de reden waarom ik zo moeilijk doe over Scott af en toe. Puur omdat ik die acteur niet meer mag. -Haten is een groot woord, maar ik mag hem echt niet meer. Ik volg dan ook niks meer over hem. Het is dat hij in teen wolf zit dat ik nog af en toe naar hem moet kijken, maar anders... - Ik wil Teen wolf wel nog blijven volgen voor de goede acteurs, zoals Tyler H, Dylan en Holland.
    -En weet je wat me dan wel zo boos maakt ook? Dat ze er in het begin helemaal geen problemen mee hadden. Holland shipt het zelfs. Nu is het al zo ver gekomen dat Sterek niet meer vernoemd mag worden op comic cons en interviews en zo. Tyler H & Dylan moeten(!) zelfs dingen weigeren om te signeren als ze nog maar een klein beetje Sterek achtig zijn. (Als ze samen op een foto staan bv mag die ook niet gesigneerd worden). Dat vind ik echt zo belachelijk. (Want het is niet zo dat de acteurs zelf er problemen mee hebben -als ze dat al hadden, dan zouden ze dat filmpje van op die boot ook nooit gemaakt hebben, lijkt mij toch).

    [ bericht aangepast op 20 nov 2014 - 1:06 ]


    If you don't understand my silence, you will never understand my words.

    Tragically schreef:
    (...)
    Misschien is dat ook de reden waarom ik zo moeilijk doe over Scott af en toe. Puur omdat ik die acteur niet meer mag. -Haten is een groot woord, maar ik mag hem echt niet meer. Ik volg dan ook niks meer over hem. Het is dat hij in teen wolf zit dat ik nog af en toe naar hem moet kijken, maar anders... - Ik wil Teen wolf wel nog blijven volgen voor de goede acteurs, zoals Tyler H, Dylan en Holland.
    -En weet je wat me dan wel zo boos maakt ook? Dat ze er in het begin helemaal geen problemen mee hadden. Holland shipt het zelfs. Nu is het al zo ver gekomen dat Sterek niet meer vernoemd mag worden op comic cons en interviews en zo. Tyler H & Dylan moeten(!) zelfs dingen weigeren om te signeren als ze nog maar een klein beetje Sterek achtig zijn. (Als ze samen op een foto staan bv mag die ook niet gesigneerd worden). Dat vind ik echt zo belachelijk. (Want het is niet zo dat de acteurs zelf er problemen mee hebben -als ze dat al hadden, dan zouden ze dat filmpje van op die boot ook nooit gemaakt hebben, lijkt mij toch).


    Je hebt over beide dingen helemaal gelijk. Ik vind het vooral nogal raar, omdat er wel een gay couple in de serie zat. Ik bedoel, je zou denken ze doen het niet because 'gay', maar ze doen het eigenlijk gewoon niet, omdat de fans het graag willen en het volgens hun niet kan.
    Ik vind Scott soms ook een beetje truttig. Maarja, dat is dan wel zijn karakter.
    Ik vind ook dat de relaties ineens heel snel komen. In seizoen één was het echt alleen Jackson en Lydia en pas aan het einde ongeveer Allison en Scott. En in seizoen twee viel het ook wel mee. Maar nu is zowat iedereen samen. [Oké, iedereen behalve Liam en Mason.. en (hoe heet Cody in de serie, omg)] En toevallig vind ik Parrish en Lydia heel leuk samen, maar het zal me niks verbazen als hun ook worden gekoppeld..

    [ bericht aangepast op 20 nov 2014 - 1:13 ]


    Danmarks Dynamite.


    Danmarks Dynamite.

    Durm schreef:
    (...)

    Je hebt over beide dingen helemaal gelijk. Ik vind het vooral nogal raar, omdat er wel een gay couple in de serie zat. Ik bedoel, je zou denken ze doen het niet because 'gay', maar ze doen het eigenlijk gewoon niet, omdat de fans het graag willen en het volgens hun niet kan.
    Ik vind Scott soms ook een beetje truttig. Maarja, dat is dan wel zijn karakter.
    Ik vind ook dat de relaties ineens heel snel komen. In seizoen één was het echt alleen Jackson en Lydia en pas aan het einde ongeveer Allison en Scott. En in seizoen twee viel het ook wel mee. Maar nu is zowat iedereen samen. [Oké, iedereen behalve Liam en Mason.. en (hoe heet Cody in de serie, omg)] En toevallig vind ik Parrish en Lydia heel leuk samen, maar het zal me niks verbazen als hun ook worden gekoppeld..

    Ja, daar heb je ook helemaal gelijk in.
    Wat mij dan zo onlogisch leek in mijn ogen: was dat Stiles onmiddellijk met Malia het bed/de kelder in dook. Nadat hij zolang verliefd was op Lydia, leek me dat gewoon niet logisch. Ook had ik Stiles ook niet echt gezien voor iemand die met de eerste de beste persoon die hij tegen komt het bed in te duiken, maar schijnbaar dacht Jeff hier anders over

    Ik hoop ook dat Parrish en Lydia samen komen ^^

    I love the pictures! ^^


    If you don't understand my silence, you will never understand my words.

    Tragically schreef:
    (...)
    Ja, daar heb je ook helemaal gelijk in.
    Wat mij dan zo onlogisch leek in mijn ogen: was dat Stiles onmiddellijk met Malia het bed/de kelder in dook. Nadat hij zolang verliefd was op Lydia, leek me dat gewoon niet logisch. Ook had ik Stiles ook niet echt gezien voor iemand die met de eerste de beste persoon die hij tegen komt het bed in te duiken, maar schijnbaar dacht Jeff hier anders over

    Ik hoop ook dat Parrish en Lydia samen komen ^^

    I love the pictures! ^^


    Ja, je spoiler ben ik het mee eens. Het was onverwachts.. te onverwachts eigenlijk.
    Ik hoop het heel erg. Ik vind dat Lydia een goed persoon verdiend en ik denk dat hij heel erg zorgzaam over haar zal zijn. (Wat hij overigens al heel erg is) - En ja, ondanks dat 'ie worstelt met wat 'ie is weetjewel.. denk ik dat hij toch echt een goed persoon is. Dus ja, hopen maar. c:

    Hehe, toevallig kwamen ze langs op mijn Dash.


    Danmarks Dynamite.

    Parrish is trouwens samen met Liam, mijn favoriete karakter.


    Danmarks Dynamite.

    Weet je dat Dylan en vooral Tyler in het begin nog om die anti-sterek-signeer-zooi heen breiden door te zeggen: "zeg gewoon dat het derek en stiles zijn, dan mag ik het wel signeren" ik weet niet zeker of ze dat nog doen of dat zij (en de fans) de hoop een beetje zijn verloren


    "Some day you will be old enough to start reading fairy tales again.” - C.S. Lewis

    Durm schreef:
    Parrish is trouwens samen met Liam, mijn favoriete karakter.


    Haha ik las dit eerst als "Parrish is trouwens samen met Liam,..." als in, ze hebben samen een relatie hahaha

    Ik mag het misschien niet hard op zeggen, maar ik denk dat seizoen 5 het laatste seizoen zal worden. (Ik heb hier geen bron van of wat dan ook, het is gewoon een vermoede dat ik heb).


    If you don't understand my silence, you will never understand my words.

    Ah guys ik leefde nog in zo'n perfect wereldje waarin Tyler P super leuk was en waarin Jeff heel cool was etc etc. THANKS.
    Nee grapje, maar wel jammer dat er eigenlijk zoveel negatieve dingen zijn D:

    Tragically schreef:
    Ik mag het misschien niet hard op zeggen, maar ik denk dat seizoen 5 het laatste seizoen zal worden. (Ik heb hier geen bron van of wat dan ook, het is gewoon een vermoede dat ik heb).

    Ergens hoop ik dat wel. Anders zal de serie misschien erg uitgemolken worden.
    Over Sterek: Ik vind Sterek erg leuk, maar niet als romance. Bromance wel, en dat is iets heel anders. Als acteurs hebben ze naar mijn mening samen goede chemie, en hun personages in de serie vullen elkaar goed aan.
    Stydia moet altijd gewoon gebeuren. Dan eindigt Stiles ook blij. ^^
    En dan nog over de characters die eruit zijn, haha, ik ga elk onderwerpje even af. :') Ik mis Colton en Daniel best wel. Ze voegden beide wat toe aan de serie op hun eigen manier. Zoals iemand -ik ben even vergeten wie- al eerder heeft gezegd vind ik dat Kira niet zo veel toevoegd eigenlijk.


    The first rule of truly living is to do the thing you're most afraid of.