• Omdat de vorige " post een foto van jezelf " is gesloten omdat het maximum aantal reacties is bereikt. Hier dus een nieuwe! Kom maar op mensen, plaats leuke foto's van jezelf/hobbies/interesses/vrienden etc! :)

    [ bericht aangepast op 2 aug 2014 - 16:06 ]



    Sorry, weer een uilenfoto. Ik kon het niet laten.
    Gisteren hielp ik voor het eerst mee met een demonstratie. Dus terwijl er minstens tachtig ogen op mij gericht waren, liet ik samen met Orpa de uilen vliegen. En er kwamen kinderen (en volwassenen) bij me staan om een uil op hun arm te laten landen. Het was echt superspannend, maar het ging heel goed!
    Aan het einde heb ik deze prachtige uil nog even opgehaald, zodat de ouderen (want er waren veel bejaardenmensen die dus niet konden vliegen) de uil mochten aaien.

    De uil heet Aragorn, waardoor die natuurlijk al een streepje voorheeft bij mij. Aragorn is een Siberische Oehoe, een echte knuffel maar hij wilt niet vliegen van handschoen naar handschoen (wel van paal naar paal). Als hij eenmaal op je handschoen zit, is het vaak geen probleem. Dan is het echt een geweldig beest! :]

    Doet de foto het nou niet? ;o Linkje dan: Klik.

    [ bericht aangepast op 4 sep 2014 - 11:47 ]


    You know, sometimes when you cage the beast, the beast gets angry.

    Stapper schreef:



    Sorry, weer een uilenfoto. Ik kon het niet laten.
    Gisteren hielp ik voor het eerst mee met een demonstratie. Dus terwijl er minstens tachtig ogen op mij gericht waren, liet ik samen met Orpa de uilen vliegen. En er kwamen kinderen (en volwassenen) bij me staan om een uil op hun arm te laten landen. Het was echt superspannend, maar het ging heel goed!
    Aan het einde heb ik deze prachtige uil nog even opgehaald, zodat de ouderen (want er waren veel bejaardenmensen die dus niet konden vliegen) de uil mochten aaien.

    De uil heet Aragorn, waardoor die natuurlijk al een streepje voorheeft bij mij. Aragorn is een Siberische Oehoe, een echte knuffel maar hij wilt niet vliegen van handschoen naar handschoen (wel van paal naar paal). Als hij eenmaal op je handschoen zit, is het vaak geen probleem. Dan is het echt een geweldig beest! :]

    Doet de foto het nou niet? ;o Linkje dan: Klik.


    Ook als ik op de link klik zie ik je foto niet. :/
    Maar het klinkt wel onwijs tof! c;


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Escapism schreef:
    (...)

    Ook als ik op de link klik zie ik je foto niet. :/
    Maar het klinkt wel onwijs tof! c;


    Nouzeg.. ;( Iemand enig idee hoe ik hem wel werkend krijg? ;$


    You know, sometimes when you cage the beast, the beast gets angry.

    Ik zie 'm wel gewoon, leuk!


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Macabre schreef:
    Ik zie 'm wel gewoon, leuk!


    Op mn mobiel zie ik m inderdaad ook.


    You know, sometimes when you cage the beast, the beast gets angry.


    Oh look - I'm opening my box of care! Oh wait - it's empty! - Jinx, the Loose Cannon.


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Macabre schreef:



    Waarom ben jij zo mooi? ):<


    'The best way to predict the future is to create it'.


    26 - 02 - '16



    Lalala, mijn haar trekt op niks en ik zie eruit als een mislukte hipster en eigenlijk is het best een lelijke foto, maar ik wilde 'm gewoon posten, lol.

    [ bericht aangepast op 6 sep 2014 - 22:27 ]


    I would tell you my autumn joke but you probably wouldn't fall for it

    Libertas schreef:
    (...)

    Waarom ben jij zo mooi? ):<

    Aw, waarom ben jij zo lief? (bloos)


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''


    I dress to kill, but tastefully

    Er zijn hier echt veel te veel mooie mensen


    Zij zingen, nijgen naar elkaar en kussen, geenszins om liefde, maar om de sublieme momenten en het sentiment daartussen.

    Elwood schreef:



    Mooie foto!

    Btw, handbal jij? (:


    Everything is illuminated by the light of our past.

    Californication schreef:
    (...)

    Mooie foto!

    Btw, handbal jij? (:

    Dankje :)! Maar nee, ik handbal niet. Hoezo?


    I dress to kill, but tastefully