• Omdat de vorige " post een foto van jezelf " is gesloten omdat het maximum aantal reacties is bereikt. Hier dus een nieuwe! Kom maar op mensen, plaats leuke foto's van jezelf/hobbies/interesses/vrienden etc! :)

    [ bericht aangepast op 2 aug 2014 - 16:06 ]

    Freljords schreef:
    (...)Ik had deze voor ogen.



    Oeh, zij ziet er ook awesome uit, zeg. ;o Maar nee, ik ken haar niet.


    "No one is born in this world to be alone."~ (Saul, One Piece.)

    Kiwiiiii's :Y)


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.


    Lol :3


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Macabre schreef:


    Lol :3


    Stop making me jealous. Hmpf. (cat)


    'The best way to predict the future is to create it'.

    lolwhyujealous
    Nothing to be jealous of, hun. You're perfect as you are.


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''



    :W


    26 - 02 - '16

    Ik met een ijsje xD en daar heb ik nu eigenlijk wel zin in xD

    Ik en de meiden hadden een drukke dag aachter de rug op onze opleiding (paraveterinair) dus we hadden wel een ijsje verdiend ;)


    Hard Work. Good-hearted. Loyalty. And Fair Play: I'm a Hufflepuff In Every Single Way.

    Oh die opleiding had ik ook nog kunnen gaan doen als mijn vorige MBO(clusius college Alkmaar) het niet had verpest met hun k*tcommunicatie hahah


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    KillianHook schreef:
    Oh die opleiding had ik ook nog kunnen gaan doen als mijn vorige MBO(clusius college Alkmaar) het niet had verpest met hun k*tcommunicatie hahah


    Oh ewcht waar?? Wat kut zeg!
    De opleiding is echt geweldig! Waar was je dat van plan te doen dan? Ook groenhorst Barneveld?


    Hard Work. Good-hearted. Loyalty. And Fair Play: I'm a Hufflepuff In Every Single Way.

    Laleah schreef:
    (...)

    Oh ewcht waar?? Wat kut zeg!
    De opleiding is echt geweldig! Waar was je dat van plan te doen dan? Ook groenhorst Barneveld?


    Op het Clusius College in Alkmaar. Ik zou daar eerst drie jaar dierverzorging doen, maar dat is dus niet door gegaan omdat die opleiding gewoon zo slecht was op het CC. Dus nu zit ik op het Regio college in Zaandam en doe ik ICT, iets heel anders, hahah.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    KillianHook schreef:
    (...)

    Op het Clusius College in Alkmaar. Ik zou daar eerst drie jaar dierverzorging doen, maar dat is dus niet door gegaan omdat die opleiding gewoon zo slecht was op het CC. Dus nu zit ik op het Regio college in Zaandam en doe ik ICT, iets heel anders, hahah.


    En heb je het naar je zin? Ik wist niet dat ze in Alkmaar dke opleiding ook deden. Ik dacht dat ze uit heel NL naar Barneveld kwamen haha.
    Wat okkwel gebeurt tho xD


    Hard Work. Good-hearted. Loyalty. And Fair Play: I'm a Hufflepuff In Every Single Way.

    Macabre schreef:


    Lol :3
    Ah wat een leuke foto.


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Dit ben ik hihi

    Ik kijk best raar:') maarja, ik vond hem wel geinig


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    Er zitten echt knappe mensen hier :O (oke, dat vind ik van iedereen eigenlijk :S )

    niet heel duidelijk maar kon deze zo snel als enige vinden :')


    Alle wegen leiden uiteindelijk naar Rome. Dag irritatie, hallo inspiratie!