• Ik vind het zelf heel leuk om naar YouTube filmpjes te kijken en ik twijfel heel erg of ik het ook zou doen.. Stel ik ga een kanaal aanmaken: wat zal ik als eerste filmpje uploaden? (typing)

    Als je iets wilt doen moet je het doen. Als je iets wilt doen, maar je niet weet wat je ermee gaat doen moet je het niet doen :Y)


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Dauth schreef:
    Als je iets wilt doen moet je het doen. Als je iets wilt doen, maar je niet weet wat je ermee gaat doen moet je het niet doen :Y)


    True. Maar stel ik neem bijvoorbeeld een een of andere challenge op.. lijkt mij niet heel interessant als ik voor de rest niet weet wie die persoon is..

    Als je wilt, waarom niet? En wat betreft je eerste filmpje ligt er aan wat voor kanaal je gaat maken lijkt me. (:

    Een filmpje waarin je jezelf introduceert op een leuke manier is altijd wel goed om mee te beginnen, denk ik?


    The universal language of art.

    Ik zeg al niks meer :3

    [ bericht aangepast op 14 okt 2014 - 13:59 ]


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Macabre schreef:
    Jij ook al? :'D Iedereen schijnt dat te doen lately. famewhoreeees


    ..

    Gewoon doen wat je interesses zijn. Wanneer ik goede dingen heb wil ik wss een gamekanaal starten. Heb al wel een account aangemaakt maar doe er nog niets mee.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Macabre schreef:
    Jij ook al? :'D Iedereen schijnt dat te doen lately. famewhoreeees


    Dear Molly. Watching over Fred like you have been watching over Harry all these years. Love, Lily.

    ga je verkleden als een eng monster en ga mensen laten schrikken, zet het dan op youtube, das heel populair

    Macabre schreef:
    Jij ook al? :'D Iedereen schijnt dat te doen lately. famewhoreeees


    Wat een kut reactie, wtf.


    i put the fun in funeral

    Overkill schreef:
    (...)

    Wat een kut reactie, wtf.


    Zij zingen, nijgen naar elkaar en kussen, geenszins om liefde, maar om de sublieme momenten en het sentiment daartussen.

    Macabre schreef:
    Jij ook al? :'D Iedereen schijnt dat te doen lately. famewhoreeees


    Wederom een reactie die ik niet bemiddelaar-waardig vind. Het is daarom spijtig dat ik dit moet lezen en het doet me ook twijfelen aan de capaciteiten van deze bemiddelaar.

    -

    Verder, een introductie en een uitzetting van het plan voor je kanaal? Zoiets lijkt mij een goed eerste filmpje (:

    [ bericht aangepast op 14 okt 2014 - 13:58 ]

    Okidoki mijn excuses of zo, ik haal het wel weer weg. :') dat is gewoon wat ik er van vind. Oh well.


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Ik snap dat het jouw mening is, maar als bemiddelaar heb je toch een voorbeeld- en vooral vertrouwensfunctie, waar dit soort opmerkingen (wat mij betreft) niet bij passen.

    [ bericht aangepast op 14 okt 2014 - 14:03 ]

    Ignatius schreef:
    Ik snap dat het jouw mening is, maar als bemiddelaar heb je toch een voorbeeld- en vooral vertrouwensfunctie, waar dit soort opmerkingen (wat mij betreft) niet bij passen.
    ja maar daarnaast is ze ook een mens die ook een mening heeft. Soms formuleer je hem niet helemaal goed.

    Maar ik ben het met haar eens. Tegenwoordig is iedereen aandachtsgeil.


    Never forget what you are. The rest of the world will not. Wear it like armor and it can never be used to hurt you.