• Okay eventjes alles samenvatten:

    Vorig schooljaar kwam ik in d1D. Het was leuk tot 27 september. Ik was chagrijnig omdat mijn opa toen 3 jaar geleden was overleden. Iedereen zo:''Noa ben je ongesteld?'' ''Noa waarom ben je chaggie?'' Terwijl ik me gewoon erg kut voelde. En zo haatte de hele klas me. Ik zat toen in een dip tot aan november, toen kreeg ik vriendinnen in een andere klas. In januari ging het weer achteruit met me omdat ik werd uitgescholden voor hoer en slet. Mijn cijfers waren prima, en ik deed er alles aan om naar havo te gaan zeggen die docenten:''Ja je cijfers moeten nog hoger.'' Prima, ik geef op en haal gewoon nog zessen tot achten.
    Ik keek net in welke klas ik dit jaar zat; dT2B. Prima, maar mijn beste vriendin van school zit in een andere namelijk dT2C. Terwijl wij duidelijk hebben aangevraagd om in dezelfde klas te komen.

    De klassen en mentoren/mentrixen zullen dit jaar nog het zelfde blijven en mijn komende laatste twee jaren dus ook. Terwijl ik niet nog een keer in dezelfde klas wil.
    Ehm..hoe los ik dit op? Want mijn mentor zei al tegen een meisje in mijn klas die ook naar een andere wilde: Het maakt school er niet beter op.
    Terwijl je als je in een andere klas meer vriendinnen hebt school juist beter wordt?
    UPDATE: Mijn hele klas is het zelfde. :'c

    [ bericht aangepast op 3 aug 2014 - 15:45 ]


    The monsters running wild inside of me. I'm faded

    Toch maar blijven proberen te praten met je mentor/teamleider en uitleggen dat je écht heel graag naar een andere klas wilt. Verder heb ik geen andere oplossing en is het hierboven al genoemd.
    Ik hoop voor je dat je in een andere klas komt.


    Aerials, in the sky. When you lose small mind you free your life .

    Plannen zijn gewijzigd.
    Vandaag ga ik eerst met mijn mentor praten en als dit niet helpt met de teamleider.


    The monsters running wild inside of me. I'm faded

    Daggers schreef:
    Plannen zijn gewijzigd.
    Vandaag ga ik eerst met mijn mentor praten en als dit niet helpt met de teamleider.


    Succes Noa! Komt wel goed (:


    Everything is illuminated by the light of our past.

    Carmilla schreef:
    Ouders erbij betrekken, eventueel gaan huilen. Dat is geen grap, bij ons werd iedereen zwaar voorgetrokken als je ging huilen en kreeg je alles voor elkaar. Ik weet niet of jouw school ook zo werkt, maar ouders erbij helpt altijd, dan nemen ze je serieus.


    'The best way to predict the future is to create it'.

    Goed hoe het is gegaan:

    Ik vertrouw mijn mentor ten eerste helemaal niet. Dus ik had moeite met de hele waarheid te vertellen. Hij zei:'' Ik ga met mevrouw van der Veen of/en mevrouw Heide er over praten. Maar hoop niet te veel, waarschijnlijk moet je het nog een jaartje aan zien.'' Ik mijn best doen om niet in tranen uit te barsten en na t gesprekje ben ik weggelopen, op de fiets gehuild. En thuis ook. Mijn moeder ging meneer Zomerman mailen. Ze had er ook ingezet dat ik het gevoel heb dat hij en ik het niet goed kunnen vinden, daar reageerde hij niet op. Hij zei dat hij het wel ging regelen.
    Toen ik vanochtend op school kwam vroeg mevrouw Smit, de mentrix van de klas waar ik heen wil, waarom ik gisteren zo sip de school uit liep. Dus ik had het haar ook verteld, en toen zei zij dat ze een goed woordje voor me ging doen maar verder niets kon beloven. Ik ben haar dus nu ook erg dankbaar.
    Dus ik kan nu enkel hopen. Oftewel; sowieso één tot twee weken in DT2B. Afwachtend of het DT2C wordt,


    The monsters running wild inside of me. I'm faded

    Hmm vervelend zeg! Hopelijk kun je toch overgeplaatst worden!
    Het is wel fijn dat je gewoon schoolvriendinnen erbuiten hebt, zodat je niet alleen hoeft te staan in de pauzes, zoals ik een jaar heb gehad. Wel vervelend dat het natuurlijk in de klas niet hetzelfde is, maar ik vind de pauzes altijd veel belangrijker voor het socializen. ;p


    Every villain is a hero in his own mind.

    Gelukkig zijn er nog een paar mensen die voor je willen regelen! Vervelend dat het nog niet is gelukt maar geef de moed niet op. Als je in deze klas blijft moet je gewoon blijven aangeven dat je het vreselijk vindt en dan zullen ze dat echt inzien. Hopelijk zijn ze zo menselijk dat ze je willen helpen. Succes!


    "It's funnier in Enochian." ~ Castiel

    Ik heb ook in een best verschrikkelijke klas gegaan, die hele school deugde niet en mijn broertje was er ook al vanaf gehaald, ze wilde er toen ook niks aan doen, en het was ook niet alleen de klas, de leraren en de school zelf waren ook niet leuk, toen hebben mijn ouders me uiteindelijk van school gehaald na een ruzie met de directrice, maar dat is al een tijdje geleden.

    Ik denk dat je er het beste met je ouders over kunt praten, aangezien je leraren en mentoren niks doen, succes!


    “One time, Morrissey was being a little bitch, so I put toothpaste in his oreos. He cried. -Johnny Ma

    Dat is stom, ik heb dat ook, alleen wel iets minder erg. (:
    Bij ons mag je nog wisselen, gelukkig zit ik in de niet erge, van de 2 TL klassen op mijn school.
    Miss hun gewoon negeren? *Gaat na dit antwoord de rest van 't topic lezen*
    Andere school is dus geen optie... Dat is jammer...

    [ bericht aangepast op 19 aug 2014 - 17:58 ]


    Someone you haven’t even met yet is wondering what it’d be like to know someone like you.

    Negeren lukt sowieso niet Athanatos. Dit heb ik al geprobeerd en het sloopte me van binnen.
    Maar ik hoop dat mevrouw Smits woorden me zullen helpen.
    Hopen is nu het enigste wat ik kan doen, en anders wil ik zelf nog rond de tafel met mevrouw van der Veen of mevrouw Heide.


    The monsters running wild inside of me. I'm faded

    Daggers schreef:
    Negeren lukt sowieso niet Athanatos. Dit heb ik al geprobeerd en het sloopte me van binnen.
    Maar ik hoop dat mevrouw Smits woorden me zullen helpen.
    Hopen is nu het enigste wat ik kan doen, en anders wil ik zelf nog rond de tafel met mevrouw van der Veen of mevrouw Heide.
    Dat is herkenbaar...
    Ik mocht vorig jaar niet blijven zitten, maar ik hoop voor je dat het helpt!!


    Someone you haven’t even met yet is wondering what it’d be like to know someone like you.

    Wat naar voor je, ik weet wel hoe het is om gepest te worden of je niet thuis te voelen in een klas. Op de basisschool (een hervomde) voelde ik me nooit thuis, omdat niemand daar ook maar een beetje op me leek of me echt mocht. Daar was ik vaak alleen.
    Op de middelbare gaat alles bijna perfect, ik heb drie keer zoveel vrienden, doe vwo, mijn klas is leuk...
    Onze school is erg makkelijk in overplaatsen, er wordt echt naar je geluisterd en zoveel mogelijk voor je gedaan.
    Ik hoop dat het nu wat beter met je gaat, en anders zijn - hoe eng ook - een klassengesprek of wisselen van school opties.


    Not all those who wander are lost.

    UPDATE VAN AFGELOPEN WOENSDAG:

    Ik heb dus met mevrouw van der Veen gepraat. Ze vroeg me moeilijke vragen, die ik niet erg leuk vond, maar het moest. Ook had ik doorgegeven over dat ik het gevoel had dat mijn mentor -meneer Zomerman- en ik het niet goed zouden kunnen vinden. Op het einde zei ze, ik citeer: ''Weet je wat we doen? Ik ga met meneer Zomerman, mevrouw Smit en mevrouw Heide een gesprek hierover hebben en als ik jou zie in de gang of ergens anders én ik het weet spreek ik je erop aan.''
    Dus ja, nu wachten (A).
    Lets hope!!


    The monsters running wild inside of me. I'm faded

    Ik denk dat het je wel gaat lukken, als ik het zo lees ^^


    Not all those who wander are lost.

    Hmm het is niet leuk als je je niet thuis voelt in een klas. Ik hoop dat je overgeplaatst wordt. Als dat toch niet het geval zal zijn zou ik toch het beste er van maken en onthouden dat je op school zit voor jezelf.
    Wilde je van 1 VMBO-TL naar 2 HAVO toe gaan? Dat heb ik gedaan. Maar als dat niet is gelukt dan is dat jammer maar van 4 VMBO-TL naar 4 HAVO is ook geen ramp. (;


    I still think of the guitar bible.