• De laatste tijd ben ik eerst blij en een tel later ineens super chagie en heb ik zin om heel hard te huilen. Ook om kleine dingen.

    Ik had gevraagd of we vanavond een spelletje konden spelen. Dat doen we alleen in vakanties en ze weten hoe leuk ik het vind. Daarbij klagen ze dat ik me teveel afzonder of op internet zit. Dus ik kreeg als reactie waarschijnlijk wel. Dus ik me verheugd op een avondje kaarten gaan ze een film kijken. Ik zit nu maar in de bank en ik voel me mega down en ik heb zin om zo hard te huilen.

    Sorry ik moest dit kwijt


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Dat noemen ze... Puberteit! Helaas. Het gaat vanzelf wel over.


    Your make-up is terrible

    Handles schreef:
    Dat noemen ze... Puberteit! Helaas. Het gaat vanzelf wel over.


    To infinity and beyond •

    Puberteit dus.
    Het hoort er nou eenmaal bij, helaas.


    'If you could see yourself from my perspective, you'll realize there is nothing you need to change about yourself'.

    Héél erg herkenbaar, ik heb dat zelf ook.
    Jammer genoeg hoort dat erbij...

    [ bericht aangepast op 3 aug 2014 - 21:17 ]


    Someone you haven’t even met yet is wondering what it’d be like to know someone like you.

    Die buien zullen nog wel even blijven, maar ik durf te wedden dat het vanzelf wel op zal houden. Het is een onderdeel van de puberteit, dus niet voor eeuwig. Ik hoop dat je - je snel wat beter mag voelen (:


    26 - 02 - '16

    Man up.
    Valt niks anders aan te doen :') Je vind alles negatief.
    Bekijk het positief: Je kan de film ook meekijken -_-


    I live for the applause, you will die for it.

    Rivaille schreef:
    Man up.
    Valt niks anders aan te doen :') Je vind alles negatief.
    Bekijk het positief: Je kan de film ook meekijken -_-


    Dat is wel heel harsh - ookal is het deels wel waar.

    En helaas, dat herkennen we denk ik allemaal. Bij mij komen mijn moodswing door iets medisch D: maar ze zijn ontzettend balen.
    Probeer een lijstje te maken van dingen die je vrolijk maken of te leren 'dingen los te laten' zodat je je negatieve bui wat sneller los kan laten en dan positief kan gaan denken (:

    Mijn vrienden weten ervan, dat helpt ook wel, want als ik dan weer eens loop te bokken en moeilijk loop te doen dan halen ze me gewoon over en zorgen ze dat ik met tegenzin meega en of meedoe (ook als ik in eerste instantie geen zin had; het verandert altijd). Misschien helpt het als je je familie van te voren vraagt en vertelt hoe je je voelt?

    Ik ben van nature heel erg negatief ingesteld, maar dat is gewoon mijn aard volgens mij, hoe graag mijn psychologe ook wil dat ik daar van alles aan verander - dat maakt me gewoon ongelukkig. :3

    Een tip die wel werkt is op een blad papier opschrijven wat de situatie is, waar je negatief over denkt en waarom je dat doet. Wat het nut daar eigenlijk van is dus. Waarom je denkt dat het gaat mislopen en of dat wel realistisch is om zo te denken. Daarnaast moet je ook gewoon proberen het geluk bij het ongeluk te vinden. Nu kun je namelijk lekker luieren in de zetel en een gezellig avondje met popcorn en cola houden met z'n allen! Oh, en nog iets. Aanvaard dat je niet altijd gelukkig kunt zijn - er is helemaal niks mis mee dat je dit minder leuk vindt dan een potje kaarten, dat is heel normaal. Probeer het alleen te accepteren en maak er een leuke avond van. ^^

    [ bericht aangepast op 5 aug 2014 - 0:33 ]


    I would tell you my autumn joke but you probably wouldn't fall for it

    Je bent heus niet de enige, hoor. Ik heb een keer een hele nacht liggen huilen omdat ik per ongeluk de verkeerde pizza had besteld en ik me er zo op verheugd had. Het is gewoon deel van de puberteit en hoewel het helemaal niet leuk is, is er ook weinig aan te doen. Bedenk maar zo; het kan nooit kwaad om te huilen, dus als jij wil huilen om een gemist kaartavondje, ga gewoon je gang. Wie weet lucht het wel enorm op. c:


    Ik kijk uit het raam, naar de lucht en de zon, ik loop naar buiten en flikker van het balkon.