• Hallo allemaal!

    Sinds ik al een tijdje over een eReader beschik, zoek ik vaak online mijn boeken. En dan natuurlijk met het formaat ePub.

    Nu leek het mij handig om een algemeen forum te maken, waarin mensen hun beschikbare boeken kunnen plaatsen. Een simpel lijstje maken is genoeg, als dat niet teveel werk is. Of screenshots natuurlijk, als je lijst heel groot is. Gelieve ook de taal van het boek erbij zetten!!
    Ook zal ik hier onderaan een kopje maken met ‘Gezochte boeken’ met daaronder titels die mensen zoeken, met hun username erbij. Persoonlijk vind ik het het handigst om de bestanden via de mail over te sturen, maar als jij een boek hebt wat iemand zoekt zou je via PB dit even moeten overleggen.
    Natuurlijk is het makkelijker als je gewoon download, maar het is toch fijner als iemand al het boek heeft en jij niet hoeft te zoeken en downloaden? (:

    Gezochte boeken:
    The Bane Chronicles [deel 6 tot 10, Engels] - Cassandra Clare & Maureen Johnson. > Hanaemi.


    De boeken die ik heb:
    • Harry Potter [Alle boeken, Nederlands en Engels] – J.K. Rowling
    • The Infernal Devices trilogy [Engels] – Cassandra Clare
    • The Bane Chronicles [Deel 1 tot 5, Engels] – Cassandra Clare & Maureen Johnson
    • The Mortal Instruments [Deel 1 tot 5 Nederlands, deel 6 Engels] – Cassandra Clare
    • Pretty Little Liars [Deel 1 tot 15, Engels] – Sara Shepard
    • Dear John [Engels] – Nicholas Spark
    • Divergent: Inwijding, Opstand en Samensmelting [Nederlands] - Veronica Roth
    • Tirza [Nederlands] – Arnon Grunberg
    • Vijftig tinten trilogie [Nederlands] – E.L. James
    • The Fault in Our Stars, Looking For Alaska & Paper Towns [Engels] – John Green
    • Carrie [Nederlands] – Stephen King
    • Komt een vrouw bij de dokter [Nederlands] – Kluun
    • Komt een vrouw bij de hacker [Nederlands] – Maria Genova
    • Denken aan Bruce Kennedy, Het Diner, Odessa Star, Zomerhuis met zwembad & Red ons Maria Montanelli [Nederlands] – Herman Koch
    • My Sister’s Keeper [Engels] – Jodie Picoult
    • Daglicht [Nederlands] – Marion Pauw
    • Vals licht [Nederlands] – Joost Zwagerman
    • Joe Speedboot, Caesarion [Nederlands] – Tommy Wieringa
    • All-Inclusive, Bella Italia, Cruise, De suite, De vlucht, Vakantiegeld & Zomertijd [Nederlands] – Suzanne Vermeer
    • Godverdomse dagen op een godverdomse bol [Nederlands] – Dimitri Verhulst

    [ bericht aangepast op 5 aug 2014 - 20:58 ]

    Even een MT. ^^


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Fereale schreef:
    Wil iemand mij misschien ook linkjes via pb sturen? Ik zoek de onderstaande titels (In het NEdelands)
    - Vijftig tinten grijs trilogie. en eventuele andere trilogies waar ik wel even zoet mee ben.
    - HArry Potter (Alle boeken)
    - Pretty Little Liars.
    - De weeffout in onze sterren.
    - Stalker.
    - De Kraamhulp.
    - The Hobbit.
    En je mag natuurlijk ook boeken aanraden! C:

    Stuur mij nu eventjes een PB ter herinnering want ik heb enkele die je vraagt namelijk.
    Ik zal ze je dan via email doorsturen als je je email PB't gelijk. C:

    Fereale schreef:
    Wil iemand mij misschien ook linkjes via pb sturen? Ik zoek de onderstaande titels (In het NEdelands)
    - Vijftig tinten grijs trilogie. en eventuele andere trilogies waar ik wel even zoet mee ben.
    - HArry Potter (Alle boeken)
    - Pretty Little Liars.
    - De weeffout in onze sterren.
    - Stalker.
    - De Kraamhulp.
    - The Hobbit.
    En je mag natuurlijk ook boeken aanraden! C:

    Ik heb Vijftig Tinten Grijs, De Hobbit en Harry Potter in het Nederlands voor je, als je wil. Ik weet alleen niet hoe ik deze online moet delen, alleen via email.


    "She was fury, she was wrath, she was vengeance."

    WunWegWunDarWun schreef:
    (...)
    Ik heb Vijftig Tinten Grijs, De Hobbit en Harry Potter in het Nederlands voor je, als je wil. Ik weet alleen niet hoe ik deze online moet delen, alleen via email.

    Ze kan geen ePub op haar ereader zetten, mailde ze me.

    Hanaemi schreef:
    (...)
    Ze kan geen ePub op haar ereader zetten, mailde ze me.

    Converteren? Ze bestaan, ik heb eerder al mobi naar epub omgezet, maar omdat dit een uitzondering was weet ik niet meer waarmee. Het is natuurlijk wel extra moeite, en dat is balen.


    "She was fury, she was wrath, she was vengeance."

    Ja klopt! Ik baal er ook van. Ik ga eens proberen of dat lukt. Zo wel, dan is het helaas maar extra werk. En anders breng ik hem terug, denk ik.


    Wie durft te verdwalen, zal nieuwe wegen vinden!

    Heeft iemand de Maze Runner-boeken en de Harry Potter serie voor mij? Het liefs in het Nederlands.


    Do more of what makes you happy.

    Circleoflife schreef:
    Heeft iemand de Maze Runner-boeken en de Harry Potter serie voor mij? Het liefs in het Nederlands.


    Ik heb HP in het Nederlands voor je. PB me eventjes met je email dan mail ik ze je.

    Ik zoek het boek; Everything is Illuminated.

    [ bericht aangepast op 24 feb 2015 - 15:58 ]


    Everything is illuminated by the light of our past.

    Heeft iemand het boek 'Vijfig tinten grijs' of het boek 'The 5th wave'?

    CrowIey schreef:
    Heeft iemand het boek 'Vijfig tinten grijs' of het boek 'The 5th wave'?

    Ik heb Vijftig Tinten Grijs, PB me eventjes met je email dan stuur ik 'm. Wil je de andere twee ook hebben?

    mt! ik post morgen even mijn lijstje c:


    Spinning around, I'm weightless.

    Heeft iemand toevallig het boek tweestrijd? Heb hem best wel heel erg nodig. :')


    Everything is illuminated by the light of our past.

    Heeft iemand de zee van monsters, vloek van de titaan, de strijd om het labyrint (deel 2,3 en 4 van Percy Jackson) en de selectie trilogie misschien voor mij?


    you don't love me the way that i love you // Heizer is nu Fagerman

    Hier laat ik vlug even een 'MT' achter, superhandig! (:


    Jump, and you will find out how to unfold your wings as you fall