• Ik ben bezig aan mijn eigen site, de eerste échte ooit, haha.
    Nu heb ik iemand nodig die veel van PHP en SQL af weet en me daarbij wilt helpen, sinds Mitchell daar geen zin in heeft. (Handig, een vriendje die daar goed in is, hé?)


    Your make-up is terrible

    Daggers schreef:
    (...)

    Er is al een andere rpg site via Q mensen. Die personen hadden nog voor jouwn topics het idee ervoor. En het is ook al uitgewerkt.
    Maar; alleen dat je het weet. Ik bedoel er helemaal niets mee.


    Dat heeft die meid zelf al gezegd in het andere topic.


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    Daggers schreef:
    (...)

    Er is al een andere rpg site via Q mensen. Die personen hadden nog voor jouwn topics het idee ervoor. En het is ook al uitgewerkt.
    Maar; alleen dat je het weet. Ik bedoel er helemaal niets mee.


    Niet verkeerd bedoeld hoor, maar als je zegt er niets mee te bedoelen, waarom zeg je het überhaupt dan. Dat heeft toch helemaal geen nut? ;x


    26 - 02 - '16

    webdesigners!

    Daggers schreef:
    (...)

    Er is al een andere rpg site via Q mensen. Die personen hadden nog voor jouwn topics het idee ervoor. En het is ook al uitgewerkt.
    Maar; alleen dat je het weet. Ik bedoel er helemaal niets mee.


    Haha, dat soort forums zijn er al zo vaak geweest, ik heb er daarvoor ook nog eentje gehad. Dit is niet enkel voor Q mensen, maar voor iedereen en het is geen 'gratis' forum.


    Your make-up is terrible

    Het inlog systeem is af. ;3 *O*
    Nu moet ik me bezig gaan houden met het forum.


    Your make-up is terrible

    Ik ben begonnen aan een roadmap voor het forum, iemand die het vrijwillig wilt uitvoeren? (cat)


    Your make-up is terrible

    Niemand dus? Gelukkig heb ik een forum gemaakt, zelf. :Y) Er zal nog veel aan veranderd moeten worden, haha. Mensen die dat willen doen?


    Your make-up is terrible

    En wat en een wattie? Xd als ik wist hoe deed ik t voor je.


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    Roadmap, dingen die er moeten komen en wat ervoor nodig is, haha. Langzaamaan komt het allemaal.


    Your make-up is terrible

    Ooh haha. Had echt geen idee wat het was.


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]