• The Nightclub!




    Life doesn't stop for anybody. And neither does the melody's and the beats of the songs. Come join us and get lost in the music. The night is still young. Make sure you're best dressed, but not too overdone. We're gonna live it up. Take a drink and party until the sun rises. We are the nightclub. Who says being awake at night is lonely? When the sun goes down, make sure you're ready to party like we're forever young.


    The Guest list.
    Galilea • Gail • Smirnoff-vodka • 18 •
    Soe • Sylvie • Kinderchampagne • 20 •
    Debbaut • Jarne • Politie-inspecteur • 15 •
    Felis • Erieka • Smirnoff ice & WKD • 18 •
    Dinozzo • Yolanda • Colaberenburg • 17 •
    Novoselic • Lotta • Ice Tea • 12 •
    Avus • Saartje • Jillz • 16 •
    Vandinha • Mirte • Bier & Tequilla • 21 •
    Barlliams • Kim • appelsap • 17 •
    Astris • Cheryl • Passoa en Coebergh • 18 •
    Leshley • Jaimy • Passoa • 17 •



    Song of the night: Nick Jonas > Chains

    [ bericht aangepast op 6 aug 2014 - 22:53 ]


    I would tell you my autumn joke but you probably wouldn't fall for it

    Hallokidoki!


    16 - 09 - '17

    Hi, Sylvie!


    "If you're gonna say that you've always been secretly gay for me, everyone always just kind of assumed it."

    Hai Kimi!


    16 - 09 - '17

    Hoe is 't, Syl?


    "If you're gonna say that you've always been secretly gay for me, everyone always just kind of assumed it."

    Goed en met jou?


    16 - 09 - '17

    Ik ben wat moe door een dagje dierentuin, maar voor de rest gaat het wel.
    Ik had eerst hoofdpijn, maar de paracetamol heeft geholpen!


    "If you're gonna say that you've always been secretly gay for me, everyone always just kind of assumed it."

    Is het heel erg dom dat ik bang ben dat ik een ernstig vitamine-/ijzertekort heb? Ik ben de hele dag niets anders dan moe, moe, moe.


    I would tell you my autumn joke but you probably wouldn't fall for it

    Novoselic schreef:
    Is het heel erg dom dat ik bang ben dat ik een ernstig vitamine-/ijzertekort heb? Ik ben de hele dag niets anders dan moe, moe, moe.


    Daar moet je niet bang voor zijn, dat heb ik zelf ook wel vaker, maar ik raad je toch aan om eens langs de apotheek te gaan. Vraag om vitaminetabletten of snoepjes en eventueel naar ijzertabletten of pilletjes. Zo'n tabletten of pilletjes nemen kan absoluut geen kwaad en het helpt je. Als ik dat enkele dagen achter elkaar netjes inneem, dan voel ik me wel beter. Let wel op dat teveel vitaminen en ijzer ook niet goed voor je is, dus als je zeker wil weten dat je dit tekort hebt kan je beter eens bloed laten trekken. Maar meestal als ik moe ben heb ik dit tekort, dus het kan goed zijn dat je het tekort komt.


    16 - 09 - '17

    Barlliams schreef:
    Ik ben wat moe door een dagje dierentuin, maar voor de rest gaat het wel.
    Ik had eerst hoofdpijn, maar de paracetamol heeft geholpen!


    Hoe was het?


    16 - 09 - '17

    Soe schreef:
    (...)

    Hoe was het?

    Na die ruim twintig keer, dat het volgens mij inmiddels wel moet zijn, dat we er zijn geweest, is en blijft het geweldig om naar Artis te gaan.
    Er waren wat pinguïns waarvan eentje bij de rand stond en aan het afwegen was of hij wel of niet het water in moest gaan. We dachten steeds dat hij erin zou glijden, maar steeds toch net niet.
    Dat was wel grappig om te zien.


    "If you're gonna say that you've always been secretly gay for me, everyone always just kind of assumed it."

    Soe schreef:
    (...)

    Daar moet je niet bang voor zijn, dat heb ik zelf ook wel vaker, maar ik raad je toch aan om eens langs de apotheek te gaan. Vraag om vitaminetabletten of snoepjes en eventueel naar ijzertabletten of pilletjes. Zo'n tabletten of pilletjes nemen kan absoluut geen kwaad en het helpt je. Als ik dat enkele dagen achter elkaar netjes inneem, dan voel ik me wel beter. Let wel op dat teveel vitaminen en ijzer ook niet goed voor je is, dus als je zeker wil weten dat je dit tekort hebt kan je beter eens bloed laten trekken. Maar meestal als ik moe ben heb ik dit tekort, dus het kan goed zijn dat je het tekort komt.

    Dankjewel! Ik eet sowieso veel te weinig fruit. :')


    I would tell you my autumn joke but you probably wouldn't fall for it

    @Lotta Maar fruit is zo lekker!

    Oh my god, die foto's van zes jaar geleden zijn toch wel erg..


    "If you're gonna say that you've always been secretly gay for me, everyone always just kind of assumed it."

    Novoselic schreef:
    (...)
    Dankjewel! Ik eet sowieso veel te weinig fruit. :')


    Ah, dat kan ook al redelijk wat verklaren, tenzij je heel veel groenten eet?


    16 - 09 - '17

    Barlliams schreef:
    (...)
    Na die ruim twintig keer, dat het volgens mij inmiddels wel moet zijn, dat we er zijn geweest, is en blijft het geweldig om naar Artis te gaan.
    Er waren wat pinguïns waarvan eentje bij de rand stond en aan het afwegen was of hij wel of niet het water in moest gaan. We dachten steeds dat hij erin zou glijden, maar steeds toch net niet.
    Dat was wel grappig om te zien.


    Fijn (:


    16 - 09 - '17

    Ik heb zin in bosbessen


    16 - 09 - '17