• Hi. Dit is deels een klacht en deels een vraag of iemand anders dit nu ook heeft:

    Een tijdje geleden maakte ik een 'ik zoek stories' topic. Ik gaf hier in specifiek aan dat ik zocht naar verhalen over onbekende personen en niet naar fanfictions. Nu is het dus zo dat er alsnog meer met fanfictions gereageerd wordt dan met Onbekende Personen. Mensen willen graag lezers voor hun verhaal, dat snap ik allemaal wel, maar het lijkt mij toch dat als ik aangeef dat ik geen fanfictions lees, dat je dan toch in ieder geval de netheid kunt opbrengen om niet het hele topic te gaan volspammen met fanfictions? Ik wordt hier echt shagerijnig van en mijn zin om op quizlet te gaan word er een stuk minder van, omdat ik als ik doodgegooid wil worden met fanfictions wel naar fanfiction.net of zo ga. Mensen moeten schrijven wat ze zelf willen, en een fanfiction in de spotlight of reclame of wat dan ook vind ik echt niet erg, maar ik vind het niet netjes dat mensen het niet eens op kunnen brengen om het verschil tussen een fanfiction en een OP te leren...

    Ik weet niet zeker of dit tussen klachten hoort, aangezien dit niet bepaald iets is waar iets aan gedaan kan worden door de mensen die deze reacties niet plaatsen, maar ik erger me er verschrikkelijk aan.

    Dankjulliewel voor jullie tijd.

    [ bericht aangepast op 7 aug 2014 - 13:50 ]


    I'm so scared of being alone, yet I constantly push people away and never let anyone in.

    Rumpelstiltskin schreef:
    (...)
    Je krijgt sowieso een waarschuwing voordat er echt een sanctie aan hangt. ;D

    Geen waarschuwing, geen straffen, geen nieuwe regels, een verzoek. Dan heb je al dat gedoe niet.


    "She was fury, she was wrath, she was vengeance."

    Ik betwijfel of gaat werken, gezien het doorgaans om users gaat die best weten dat ze hun verhaal daar eigenlijk niet mogen posten, maar oké. Het zou natuurlijk eerst geprobeerd kunnen worden.


    Every villain is a hero in his own mind.

    Rumpelstiltskin schreef:
    Ik betwijfel of gaat werken, gezien het doorgaans om users gaat die best weten dat ze hun verhaal daar eigenlijk niet mogen posten, maar oké. Het zou natuurlijk eerst geprobeerd kunnen worden.


    +Een verzoek betekend meestal dat het niet hoeft, dus dan zal er nog niet veel veranderen.


    I'm so scared of being alone, yet I constantly push people away and never let anyone in.

    IlanaDewi schreef:
    (...)

    +Een verzoek betekend meestal dat het niet hoeft, dus dan zal er nog niet veel veranderen.

    Dat weet je niet, maar zo ja: jammer dan. Ik vind het echt veeeeels te ver gaan om zelfs voor zoiets onbenulligs regels in te stellen. 't Is niet dat de stories die jij wil lezen er niet bijpassen in het topic of zo. Als het topic nou 300 reacties had gehad met ongewenste stories, oké, maar nu kon iedereen die zijn (wel gewenste) story wilde promoten er gewoon nog bij.


    "She was fury, she was wrath, she was vengeance."

    We zien dat er onduidelijkheid bestaat in het verschil tussen 'Onbekende personen' en 'Fanfictie'. Daarom zullen we kijken hoe we een duidelijkere lijn tussen deze twee genres kunnen krijgen en hoe we de irritatie die hierbij ontstaan is, zoveel mogelijk weg kunnen nemen.


    If you want the rainbow, you gotta put up with the rain