• Ik heb de slechte gewoonte dat ik vaak heel laat ga slapen. En bij het laat opblijven komt natuurlijk snacks bij kijken.
    Zelf warm ik vaak een blikje worsten op. Ik sta dan nooit alleen. Mijn lieve hond komt dan heel trouw staan in de hoop beloond te worden. Arme schat toch :W Verder heb ik vaak popcorn bij de hand. Want ik moet natuurlijk iets zoutigs hebben terwijl ik series kijk. :Y)

    En wat zijn jullie late night snacks? (wbw)

    [ bericht aangepast op 7 aug 2014 - 23:04 ]


    -

    Lol, als ik dat zou doen, was ik binnen no time een tientonner. :') Nee, een appeltje will do.


    ars moriendi

    Alles wat ik in de kast kan vinden, haha. Vaak popcorn dus, of chips, chocola, zulke dingen.


    Your make-up is terrible

    Geen late night snacks voor mij. Ik heb na het avondeten nooit honger, hoe laat ik ook ga slapen. In de ochtend daar en tegen... Ik vind het altijd super lang duren voordat we gaan ontbijten, waardoor ik me juist vlak voor het ontbijt al volprop met de meest ongezonde dingen. Schuimpjes bijvoorbeeld, dat is echt het ergste.

    Ik grijp eerder naar een koek of chips, slechte gewoontes ;s


    16 - 09 - '17

    Komkommer met zout :9~


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    ExpectoPatronum schreef:
    Komkommer met zout :9~

    Oh, dat klinkt niet zo lekker. Doet me aan mijn oom denken: die strooit zout op kiwi.


    -

    Galilea schreef:
    (...)
    Oh, dat klinkt niet zo lekker. Doet me aan mijn oom denken: die strooit zout op kiwi.


    Zout op een kiwi? Dat heb ik nog nooit iemand weten doen, zelfs nog nooit gehoord.


    16 - 09 - '17

    Chips. Chocolade. Kaas en salami. Ik vind het een wonder dat ik nog geen tien kilo ben bijgekomen. ;o


    I would tell you my autumn joke but you probably wouldn't fall for it

    Galilea schreef:
    (...)
    Oh, dat klinkt niet zo lekker. Doet me aan mijn oom denken: die strooit zout op kiwi.

    Oh my god. BAH.


    I would tell you my autumn joke but you probably wouldn't fall for it

    Chips. Het liefst naturel.


    26 - 02 - '16

    Schweinsteiger schreef:
    Lol, als ik dat zou doen, was ik binnen no time een tientonner. :') Nee, een appeltje will do.

    Go you :Y)

    Handles schreef:
    Alles wat ik in de kast kan vinden, haha. Vaak popcorn dus, of chips, chocola, zulke dingen.

    Zullen we een deal maken? Ik krijg alle chocola en jij krijgt popcorn? :P

    Suits schreef:
    Geen late night snacks voor mij. Ik heb na het avondeten nooit honger, hoe laat ik ook ga slapen. In de ochtend daar en tegen... Ik vind het altijd super lang duren voordat we gaan ontbijten, waardoor ik me juist vlak voor het ontbijt al volprop met de meest ongezonde dingen. Schuimpjes bijvoorbeeld, dat is echt het ergste.

    Oei, dat is inderdaad niet zo gezond. ;s

    Soe schreef:
    Ik grijp eerder naar een koek of chips, slechte gewoontes ;s

    Yes. Ik probeer zo vaak andere eetgewoontes te krijgen, maar t lukt me gewoo niet. (no_chears)


    -

    Novoselic schreef:
    Chips. Chocolade. Kaas en salami. Ik vind het een wonder dat ik nog geen tien kilo ben bijgekomen. ;o

    Afkloppen, snel! D: Dat had ik ook toen ik 12 was, maar nu kan ik al aankomen als ik al naar een koekje kijk. Gotta love my metabolism.


    ars moriendi

    Soe schreef:
    (...)

    Zout op een kiwi? Dat heb ik nog nooit iemand weten doen, zelfs nog nooit gehoord.


    Novoselic schreef:
    (...)
    Oh my god. BAH.


    Eigenlijk smaakt het best goed. Maar lekker is een heel ander verhaal :W


    -

    Schweinsteiger schreef:
    Lol, als ik dat zou doen, was ik binnen no time een tientonner. :') Nee, een appeltje will do.


    ''Every child is an artist. The problem is how to remain an artist once we grow up.''

    Hehe, ik heb late night snacken pas sinds een paar dagen ontdekt en ik zit met het probleem dat mijn ouders niks mogen weten. (met late night snacks bedoel ik ook echt late night, zo rond een uur of 1-2.)
    Maarja, laatst vond ik nog een appelreep in de kast en ik ben van plan om muslirepen of iets dergelijks in mn kamer te bewaren, zodat ik tenminste eten bij de hand heb als ik honger heb en ik niet naar de keuken hoef te sluipen :')


    Stenenlikker