• Ik heb de slechte gewoonte dat ik vaak heel laat ga slapen. En bij het laat opblijven komt natuurlijk snacks bij kijken.
    Zelf warm ik vaak een blikje worsten op. Ik sta dan nooit alleen. Mijn lieve hond komt dan heel trouw staan in de hoop beloond te worden. Arme schat toch :W Verder heb ik vaak popcorn bij de hand. Want ik moet natuurlijk iets zoutigs hebben terwijl ik series kijk. :Y)

    En wat zijn jullie late night snacks? (wbw)

    [ bericht aangepast op 7 aug 2014 - 23:04 ]


    -

    Maar nadat ik dit allemaal hoor en de appels op zijn heb ik mijzelf maar aan een bakje yoghurt gezet niet super goed om kwart over elf maar niet zo erg als een zak popcorn open trekken hoop ik.


    ''Every child is an artist. The problem is how to remain an artist once we grow up.''

    Ik eet heel vaak in de avond nog koude pizza van de vorige dag, of nog iets wat in de koelkast ligt. Mijn beste vriend en ik kunnen allebei voor geen meter koken dus bestellen we heel vaak eten :'D.


    Dear Molly. Watching over Fred like you have been watching over Harry all these years. Love, Lily.

    Ligt er aan wat er in de kast te vinden ^^


    "Ignite, my love. Ignite."

    Geen late night snacks voor mij. Kan mijn maag zo laat niet meer aan en dan lig io snachts op de bank met een emmer naast me. :/


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Galilea schreef:
    (...)
    Oh, dat klinkt niet zo lekker. Doet me aan mijn oom denken: die strooit zout op kiwi.


    Komkommer met zout is heerlijk! Ik gebruik het zelfs als beleg soms xd

    En kiwi met zout klinkt weer minder lekket, maar kiwis zijn zoet.


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    Chocola meestal, want meer hebben we niet in huis. Als ik uit ben geweest, zet ik wel altijd de frietpan aan, want ik heb dan altijd enorme honger. Zelfs om vier uur 's nachts.


    Take risks and conquer your fears.

    Ik eet altijd broodjes met pindakaas haha, nu ik het zo zeg klinkt het zo raar, maar ik heb een beetje een pindakaasverslaving..


    I solemnly swear that I am up to no good.

    Ik kan me wel met alles volproppen maar het maakt helemaal niks uit. :'D Ik eet best wel veel koekjes, chocolade, noem maar op.., volgens mijn vader moet ik naar de dokter, maar mij hoor je niet klagen, hier met die chocolade! :'d

    - post aangepast in verband met het vermelden van gewicht -

    [ bericht aangepast door een moderator op 8 aug 2014 - 7:22 ]


    I long for this feeling to not feel at all.

    Ik krijg honger van dit topic


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    Meestal eet ik wat chips of nootjes, maar ik drink net zo goed nog een mok bouillon. Soms ben ik al tevreden met een appel, maar dat is heel uitzonderlijk.


    "Her heart was a secret garden, and the walls were very high."

    een bakje kwark-yoghurt doet wonderen bij mij :9~:9~


    Sebastian Michaelis : I'm simply one Hell of A Butler !!!

    Handles schreef:
    Alles wat ik in de kast kan vinden, haha. Vaak popcorn dus, of chips, chocola, zulke dingen.


    I'm a warrior, and you can never hurt me again.

    Suits schreef:
    Geen late night snacks voor mij. Ik heb na het avondeten nooit honger, hoe laat ik ook ga slapen. In de ochtend daar en tegen... Ik vind het altijd super lang duren voordat we gaan ontbijten, waardoor ik me juist vlak voor het ontbijt al volprop met de meest ongezonde dingen. Schuimpjes bijvoorbeeld, dat is echt het ergste.

    ... Ben je verplicht om samen te ontbijten dan? Kan best hoor, maar het klinkt heel vreemd in mijn oren. Hier staat iedereen om zulke verschillende tijden op dat samen ontbijten er niet in zit. Samen lunchen soms wel, maar dan kan het ook zijn dat mensen gewoon een tweede keer lunchen (ik dus :W).

    OT: Chips, meestal. Soms gewoon wat bouillon met brood. Of kouwe knakworst.


    "She was fury, she was wrath, she was vengeance."

    Ik eet voordat ik naar bed ga meestal een schaaltje yoghurt of een cracker.


    If you wanna fly, you got to give up the shit that weighs you down.

    Sinds het begin van de vakantie is mijn slaapritme volkomen hopeloos, dus ga ik zo nu en dan rond twee of drie uur 's nachts naar beneden en bak wat bladerdeeghapjes voor mezelf, met hagelslag of kaas erin of gewoon met zout erover. Mijn hond kijkt me altijd geërgerd aan als ik haar nachtrust kom verstoren, zeker als ze op de mat in de keuken ligt en ik daar het licht aan doe. :'D


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan