• Nou, zoals ik gisteren al in het 'Lucht je hart' topic spamde, hebben ze HP shirts bij de primark.
    ik had dus mijn moeder overgehaald om mee te gaan(mijn vrienden wilden niet xd) en ik liep dus door de primark. Gisteren had ik al op de site gekeken hoe ze eruit zagen. Aardig simpel, er waren vier verschillende shirts, een rode met Gryffindor, een gele met Hufflepuf, een blauwe met Ravenclaw en een groene met, je raadt het al, Slytherin. Dan wist ik in ieder geval waar ik naar moest zoeken.
    Ik liep dus in die winkel en ik kon ze maar niet vinden. Geen enkele! (zelfs hufflepuf niet, en dit zeg ik niet om Hufflepufs aan te vallen, ik zeg het omdat niet veel mensen een geel t-shirt zullen kopen). Ik heb het dus gevraagd aan een medewerker en die wees naar twee rekken die ik al lang had doorspit. Ook boodt ze me een One Direction shirt aan met de mededeling: hier staat Harry op en het is Brits. Toch maar even gezegd dat ik niet van One Direction hou en dat het Harry Potter moest zijn en niet Harry Styles. Ik spitte de rekken nogmaals door zonder resultaat. Dan waren ze dus op, was mijn conclusie. Hoefde ik ook niet te kiezen welk shirt ik zou nemen. Wel was ik teleurgesteld en ik ging maar verder met andere kleding zoeken.
    Toen stuitte ik op dit:



    EEN HP SHIRT! yaaay! Het is misschien geen afdeling, maar gezien ik nogal Divergent ben met al die afdelingen, was ik er wel blij mee. Hij is te groot, maar het was de laatste (denk ik) uit die winkel, so I'm very happy.
    Dit moest ik delen, hahaha.

    Jullie nog nieuwe dingen gekocht waar jullie super blij mee zijn?

    Geen idee of dit bij lifestyle of HP moest xd Vast bij livestyle.


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    Zo leuk!


    16 - 09 - '17

    Wat gaaf! Ik vind zo'n shirt eigenlijk leuker dan een shirt van een specifieke afdeling. ^^

    En lol, die verkoopster die je een One Direction shirt aanbiedt als vervanging voor Harry Potter. Dat is... creatief. Als je je ogen bijna dichtknijpt kan er misschien ook nog wel eentje doorgaan voor Ron, al weet ik niet zeker welke Hermione zou moeten zijn. :'D


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Wat ontzettend leuk Femke –– ik heb precies dezelfde alleen dan in het bordeauxrood ^^


    Awesome! Koop er ook één voor mij. :Y)


    What do we say to the god of death? ''Not today.''

    Omg jelly


    Zij zingen, nijgen naar elkaar en kussen, geenszins om liefde, maar om de sublieme momenten en het sentiment daartussen.

    Please_Charon schreef:
    Ik was laatst in Eindhoven en die hadden ze daar helaas niet ):


    Net heb ik het gevraagd en maandag komen ze weer binnen c:


    Dear Molly. Watching over Fred like you have been watching over Harry all these years. Love, Lily.

    Winhood schreef:
    Wat een gaaf t-shirt. Harry Styles en Harry Potter zijn twee hele verschillende personen en allebei vrij bekend dus het verschil had ze eigenlijk wel moeten weten, die verkoopster.

    Nu wil ik eigenlijk ook zo snel mogelijk naar een Primark om te kijken of ze die t-shirts hebben.


    Het verbaasde me dat ze wist dat ze beiden Brits waren xd

    @Folklore Die is leeuk^^
    @Churchill Ohhh, awesomeee^^
    @Square En wie is Dumbledore 0,0
    @Mirte Oehh, Bordeaux rood is mijn lievelingskleur, dus ik vind hem nog cooler dan de mijne;p
    @Pabu Het was de laatste, muhahaha


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    Aah me gusta!


    Alleen maar tranen van geluk

    JamesPotter schreef:
    (...)

    Het verbaasde me dat ze wist dat ze beiden Brits waren xd

    @Folklore Die is leeuk^^
    @Churchill Ohhh, awesomeee^^
    @Square En wie is Dumbledore 0,0
    @Mirte Oehh, Bordeaux rood is mijn lievelingskleur, dus ik vind hem nog cooler dan de mijne;p
    @Pabu Het was de laatste, muhahaha


    Noo, you meanerd. >.<


    What do we say to the god of death? ''Not today.''

    JamesPotter schreef:
    (...)

    Het verbaasde me dat ze wist dat ze beiden Brits waren xd

    @Folklore Die is leeuk^^
    @Churchill Ohhh, awesomeee^^
    @Square En wie is Dumbledore 0,0
    @Mirte Oehh, Bordeaux rood is mijn lievelingskleur, dus ik vind hem nog cooler dan de mijne;p
    @Pabu Het was de laatste, muhahaha


    Inderdaad. Stond alleen Harry er op? Anders is ze nog deels fout.


    Physics is awesome

    Winhood schreef:
    (...)

    Inderdaad. Stond alleen Harry er op? Anders is ze nog deels fout.


    Nee de hele band;p


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    I love it! Ik ben echt verschrikkelijk jaloers nu,
    Ik vind het trouwens raar dat mensen niet zo vaak een geel shirt kopen. Als je blond of een redhead bent dan snap ik het, maar bij bruin of zwart haar staat het meestal wel goed.


    Not all those who wander are lost.

    Jammer dat de Primark in Amsterdam nog niet open is ben momenteel even niet zo op voor de kleine treinreis naar Zaandam.
    Eigenlijk ben ik niet zo'n enorme HP van maar even als algemene boodschap haha.

    [ bericht aangepast op 21 aug 2014 - 21:54 ]


    ''Every child is an artist. The problem is how to remain an artist once we grow up.''

    Oeh, die wil ik ook! Echt mooi.


    'Time you enjoy wasting, is not wasted.' - John Lennon

    Sketches schreef:
    Jammer dat de Primark in Amsterdam nog niet open is ben momenteel even niet zo op voor de kleine treinreis naar Zaandam.
    Eigenlijk ben ik niet zo'n enorme HP van maar even als algemene boodschap haha.


    Dáárom kon ik hem niet vinden :@


    Not all those who wander are lost.