• rpg eigenaar : MrFluke

    topic nog onder constructie




    Een nieuw jaar op Zweinstein breekt aan. De tovenaars en heksen keren terug naar Zweinstein, waar weer heel veel te beleven is. Zoals, Het Toverschooltoernooi. Er doen 3 verschillende scholen mee aan het Toverschool toernooi, de leerlingen van een bepaalde school gooien een briefje met hun naam erop geschreven in de Vuurbeker. Die kiest dan de namen. En natuurlijk, de nieuwe Zwerkbal try-outs, niet iedereen kan natuurlijk in het team zitten. De tovenaars en heksen leren weer nieuwe dingen die ze later weer kunnen gebruiken. Het zal je niet te makkelijk afgaan, er zit natuurlijk wel een maar aan het verhaal. Want als je de beker jouw naam gekozen heeft kom je er niet meer onderuit. En natuurlijk de opdrachten zijn zwaar. Zoals het gouden ei stelen van een draak, je dierbare redden van de meermensen, die in het meer naast Zweinstein leven. Dit schooljaar wordt dus lastiger dan de andere jaren...



    || Graag Invullen:


    Invullijstje voor de studenten:
    Volledige naam:
    Leeftijd:
    Jaar:
    Afdeling:
    Bloedstatus:
    Beste vak(ken) :
    Slechtste vak(ken) :
    Innerlijk:
    Uiterlijk: (Liefst met foto)
    Klassenoudste:
    Hoofdmonitor:
    Zwerkbalfunctie:
    Huisdier: (Alleen padden, ratten, uilen, en katten zijn toegestaan daar)
    Extra:


    Invullijstje voor leraar, schoolhoofd of afdelingshoofd:
    Volledige naam:
    Leeftijd:
    Vakken:
    Innerlijk:
    Uiterlijk: (Liefst met foto)
    Bloedstatus:
    Schoolhoofd:
    Afdelingshoofd:
    Huisdier:
    Extra:




    || Rollen: ||

    Reserveringen:
    Dumbledore ZaIa



    Leerlingen:
    Gryffindor
    Brooke Jane Eatside /4de jaar/ ZaIa 1.1
    Binky Lorraine Evans /6de jaar/ Senermes 1.1

    Ralf Auron /4de jaar/ Obliviate7 1.2
    Ginny Weasley /3de jaar/ Leora 1.10
    Brenthon Troun Evans /6de jaar/ Senermes 1.18
    George Weasley /6de jaar/ Obliviate7 1.19
    Hermione Ganger /4de jaar/ Piaffe 1.19
    Fred Weasley /6de jaar/ RAB 2.1


    Hufflepuf:
    Lynn Blazer /7de jaar/ MyselfOnly 1.6
    Allison Angela Rossini /5de jaar/ SweetDemon 1.19



    Ravenclaw:
    Rosaline Elisabeth Smith /5de jaar/ LoveElsa 1.1
    Luna Lovegood /3de jaar/ ZaIa 1.16



    Slytherin:
    Chase Alexander Roberts /7de jaar/ CapriolIe 1.5
    Luke Ashton Adams /7de jaar/ TinkerbelI 1.5

    Dysis Bella Lestrange-Black /7de jaar/ xYoungLovex
    Draco Lucius Malfoy /4de jaar/ RAB
    Chanel Kate Cole /4de jaar/ TheseWords
    Matthew Frankie Wood /7de jaar/ Nightingalex



    Beauxbattons: Vol! Er doet maar 1 van de Beauxbattons mee!
    Defelicé Devil Angelina Nachtschade Alerue /6de jaar/ Nightingalex 2.2




    Klammfels Vol! Er doet maar 1 van de Klammfels mee!
    Campbell Dylan Saunders /5de jaar/ Leora 1.17




    Leraren:
    Zwerkbal: Amila Rosa Exta/ MyselfOnly 1.7
    Gedaanteverwisselingen:
    Leer der Oude Runen:
    Voorspellend Rekenen:
    Dreuzelkunde:
    Geschiedenis van de Toverkunst:
    Verweer tegen de Zwarte kunsten: Serverus Snape/ PrinceSnape 1.1
    Kruidenkunde:
    Bezweringen: Amila Rosa Exta/ MyselfOnly 1.7
    Waarzeggerij:
    Verzorging van Fabeldieren:
    Toverdranken: Serverus Snape/ PrinceSnape 1.1
    Astronomie:


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••

    SphinxX schreef:
    Verras me maat xq


    Nouuu :< Ik haat het als je dat zegt x.o'


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    Campbell Saunders

    ‘Vergeef mij juist.’ Hij liet me los wat ik niet echt fijn vond. Ik was vreselijk. Ik had George bijna laten huilen. Twee dingen die totaal niet bij elkaar pasten. ‘Ik was diegene die stom deed, jij hebt gelijk om boos te zijn op mij.’ Ik schudde mijn hoofd. Ik was niet boos op hém; ik wist niet eens waar ik boos om was. Ik ontplofte plotseling en ik kon het niet meer remmen. Het meest was ik boos op mijzelf omdat ik alles verpesten maar ik kon dat niet tegen George zeggen. Hij zou toch alles uit de kast proberen te halen om mijn feit tegen te liggen. ‘Maar ik denk dat we nu beter naar binnen kunnen gaan voor het eten voordat je weer weg gaat rennen; wat moet ik mam dan vertellen?’ ik voelde mijn ogen groot worden maar voordat ik weg kon rennen of iets anders greep Georges hand die van mij al vast waarbij hij me mee trok naar het Nest. Ik beet op mijn lip. Zijn moeder zou vast merken dat ik George wat aangedaan had; verdriet. Ze had nog gezegd dat ze me dan het huis uit zou sturen dus ik was echt niet welkom. ‘George..’ mompelde ik maar George negeerde me en trok de deur open en alsof hij het wist dat ik anders weg kon rennen of iets sloot hij de deur waarna hij voor ging de keuken in. Noodgedwongen volgde ik hem en hoorde net mevrouw Weasley; ‘Heb even geduld, Fred.’ Zeggen. George schoof een stoel naar achter en ik wreef nerveus over mijn nek. Was het wel een goed idee om naast hem te gaan zitten; straks stoorde het haar en ze had het al niet zo zeer op me. Ik zuchtte en nam toch plaats naast George en probeerde zo normaal mogelijk te kijken maar ik faalde daar finaal vooral omdat ik nu niks omhanden had en ik had geen flauw idee wat ik moest zeggen. Alles kon verkeerd uitpakken.

    Ginny Weasley

    Ik glimlachte toen mijn moeder Draco’s hand schudde. Draco was ook zo beleefd. ‘Waar is je vader?’ ik pakte Draco beet en trok hem mee naar de tafel waar ik tegenover Campbell ging zitten en Draco naast mij neer plantte dus tegenover George.
    ‘Pap was de auto aan het terugzetten in de schuur; mam.’ Ik kon maar beter niet zeggen dat we een verhitte discussie over het feit ‘Draco’ hadden gehad. ‘Ik zei toch dat alles goed komt.’ Zei ik zachtjes tegen Draco terwijl ik bemoedigend over zijn arm wreef.



    George - Campbell - Ginny - Draco - Ralf - Fred - Arthur - Molly


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    Draco Malfoy

    Gelukkig schudt Molly Weasley mijn hand alsof het de gewoonste zaak op de wereld is. ‘Waar is je vader?’ vraagt ze aan Ginny, die mij meetrekt naar de tafel en me tegenover George en naast haarzelf neer zet.
    ‘Pap was de auto aan het terugzetten in de schuur; mam.’ Ik zeg niks en kijk naar Fred Weasley, die nerveus naast George zit. Ik hou ze niet uit elkaar, maar het feit dat Fred de hele tijd bij Ralf en George bij Campbell is, maakt het makkelijker.
    'Ik zei toch dat alles goed komt.’ Ik kijk naar Ginny en glimlach terwijl ik onder de tafel haar hand vastpak. Ik kijk om me heen en kan het niet laten nog breder te glimlachen. Ron Weasley komt de kamer binnen en gaat zo ver mogelijk van mij af zitten. Dat hij me haat is overduidelijk en ik neem het hem niet kwalijk. Omdat ik niet weet wat ik moet zeggen blijf ik maar gewoon in stilte zitten. Arthur Weasley komt de keuken binnen en neemt ook plaats aan de tafel.
    'Zo, ik zie dat iedereen er al is. Molly, Percy zou er vandaag toch ook al zijn? Of is hij nog op het ministerie?' Ik kijk naar Ginny. Dat haar vader net zoals de mijne op het ministerie werkt, had ik nog niet bedacht. Wat nou als Arthur Weasley een opmerking maakt over mij en mijn vader er zo achter komt?


    Spoiler alert: you will save yourself

    LeoValdez schreef:
    Draco Malfoy

    Gelukkig schudt Molly Weasley mijn hand alsof het de gewoonste zaak op de wereld is. ‘Waar is je vader?’ vraagt ze aan Ginny, die mij meetrekt naar de tafel en me tegenover George en naast haarzelf neer zet.
    ‘Pap was de auto aan het terugzetten in de schuur; mam.’ Ik zeg niks en kijk naar Fred Weasley, die nerveus naast George zit. Ik hou ze niet uit elkaar, maar het feit dat Fred de hele tijd bij Ralf en George bij Campbell is, maakt het makkelijker.
    'Ik zei toch dat alles goed komt.’ Ik kijk naar Ginny en glimlach terwijl ik onder de tafel haar hand vastpak. Ik kijk om me heen en kan het niet laten nog breder te glimlachen. Ron Weasley komt de kamer binnen en gaat zo ver mogelijk van mij af zitten. Dat hij me haat is overduidelijk en ik neem het hem niet kwalijk. Omdat ik niet weet wat ik moet zeggen blijf ik maar gewoon in stilte zitten. Arthur Weasley komt de keuken binnen en neemt ook plaats aan de tafel.
    'Zo, ik zie dat iedereen er al is. Molly, Percy zou er vandaag toch ook al zijn? Of is hij nog op het ministerie?' Ik kijk naar Ginny. Dat haar vader net zoals de mijne op het ministerie werkt, had ik nog niet bedacht. Wat nou als Arthur Weasley een opmerking maakt over mij en mijn vader er zo achter komt?


    Percy is het huis uitgegaan in deel 5 vanwege dat hij niet geloofde dat voldemrot herrezen was enzo :p


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    Ja maar dit is deel 4


    Spoiler alert: you will save yourself

    omg we halen het allemaal door elkaar :')


    Saving people, hunting things, the family business &#12487;--&#9656; •••

    Omg shit ik dacht dat het deel 6 was door generations xD


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    :'D


    Spoiler alert: you will save yourself

    George - Campbell - Ginny - Draco - Ralf - Fred - Arthur - Molly


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    Ralf Auron - 4th year Gryffindor – chaser

    Fred begon de tafel te dekken en even kreeg ik neiging om mee te helpen maar verstijfd bleef ik stil staan. Heb ik het goed gedaan? Verdacht mevrouw weasley me nu niet? oh god, ik heb nog ene bekertje met water nodig. Mijn binnenste smelt helemaal. Fred ging aan tafel zitten en ik nam naast op de stoel plaats.
    'Mam gaan we bijna eten, ik heb echt honger en hoewel het eten op Zweinstein ook lekker is, heb ik wel weer zin in wat eten van thuis.'
    ik glimlachte even tot ik de deur open hoorde gaan en keek even op toen ik zag dat het Draco en Ginny waren.
    'Heb even geduld, Fred,' zei mevrouw Weasley dan.
    ‘Hoi mam!’ begroette Ginny haar moeder en gauw keek ik weer om.
    'Eh, hallo mevrouw Weasley. Draco Malfoy.' Ik keek Draco even aan die de hand van mevrouw Weasley schudde. Echter leek ze zijn blik te ontweken en keek de kamer rond.
    'Waar is je vader?' vroeg ze aan haar kinderen en ik keek Fred even aan.
    ‘we hebben hem net nog bij de schuur gezien,’ antwoorde ik zachtjes.
    ‘Pap was de auto aan het terugzetten in de schuur; mam.’ Zei Ginny na mijn antwoord. Zuchtend keek ik naar mijn bord en zag Ginny tegenover George plaats namen Draco naast hem waardoor hij twee personen te dicht bij mij zat.
    Toen iedereen aan tafel kwam hoorde ik de deur weer open gaan en zag meneer Weasley ook plaats nemen.
    'Zo, ik zie dat iedereen er al is. Molly, Percy zou er vandaag toch ook al zijn? Of is hij nog op het ministerie?'
    ‘ik heb net een uil gekregen van hem waarin stond dat hij door een aantal problemen langer op het ministerie moest blijven,’ zei Molly. Ik keek even naar Fred en toen naar mevrouw Weasley die zelf de bordjes met eten ook aan tafel zette waarna ze zelf ook plaats nam. Nerveus keek ik iedereen een voor een aan en besloot op maar alleen water te drinken maar zelfs dat deed ik niet.
    ‘is het altijd zo stil aan tafel?’ fluisterde ik richting Fred en staarde maar naar mijn vingers.


    Saving people, hunting things, the family business &#12487;--&#9656; •••

    Wtf Ralf is echt zo gemeen over Ginny en Draco x.o' wat een bitch


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    Leora schreef:
    Wtf Ralf is echt zo gemeen over Ginny en Draco x.o' wat een bitch


    hij is niet gemeen, gewoon nerveus :o


    Saving people, hunting things, the family business &#12487;--&#9656; •••

    http://www.quizlet.nl/forum/topic.php?tid=165301 TOPIC 14 :D


    Saving people, hunting things, the family business &#12487;--&#9656; •••

    http://www.quizlet.nl/forum/topic.php?tid=165301 http://www.quizlet.nl/forum/topic.php?tid=165301 een nutteloze spam hier


    Saving people, hunting things, the family business &#12487;--&#9656; •••

    ik laatste post :D


    Dit topic is gesloten omdat het maximum van 300 berichten is bereikt


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya