• Switched at Birth is een Amerikaanse televisieserie die draait om twee tieners die werden verwisseld bij hun geboorte en opgroeiden in verschillende omgevingen.







    Switched at Birth fans.
    Galilea > Gail
    Soe > Sylvie
    DiNozzo > Yolanda
    Californication >
    Nagusamu >
    SterekHalinski >

    [ bericht aangepast op 8 aug 2014 - 22:47 ]


    -

    "We can't wait for the Switched at Birth Christmas special Monday, Dec 8 at 9/8c on ABC Family!" , dit staat op de officiele Facebook pagina van SAB.
    Wanneer seizoen 4 begint en hoeveel afleveringen deze gaat hebben weet ik niet, sorry.

    Oh en voor ik het vergeet, mijn naamsverandering is: SterekHalinski -> Tragically.


    If you don't understand my silence, you will never understand my words.

    ^ Volgens mijn januari of zo.


    Zaldrizes buzdari iksos daor. Maester > Zaldrizes

    Even een bump, omdat het nutteloos is een nieuw topic ervoor aan te maken.

    Maaarrre, was vorige week de seizoensfinale ofseu? D: Want er is geen nieuwe episode, which is nót nice! :C

    Edit: DiNozzo -> Gibbs -> Zweinstein -> Cwtch

    [ bericht aangepast op 18 maart 2015 - 18:49 ]


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Oh wow, ik sta hier nog als Soe, da's lang geleden xp
    Ik heb al heel lang niet meer gekeken :X


    16 - 09 - '17

    Cwtch schreef:
    Even een bump, omdat het nutteloos is een nieuw topic ervoor aan te maken.

    Maaarrre, was vorige week de seizoensfinale ofseu? D: Want er is geen nieuwe episode, which is nót nice! :C

    Edit: DiNozzo -> Gibbs -> Zweinstein -> Cwtch


    Ja dat was de "Zomerstop" finale. :W Ik vind dat altijd zo irritant dat ze stoppen midden in een seizoen, maar oké.

    Edit; SterekHalinski -> Tragically -> Deimos -> Ilunga_

    [ bericht aangepast op 18 maart 2015 - 21:09 ]


    If you don't understand my silence, you will never understand my words.

    Ilunga_ schreef:
    (...)

    Ja dat was de "Zomerstop" finale. :W Ik vind dat altijd zo irritant dat ze stoppen midden in een seizoen, maar oké.

    Edit; SterekHalinski -> Tragically -> Deimos -> Ilunga_


    KARIN!
    Damn, te lang geleden dat we gepraat hebben. IK MOET EN ZAL BINNENKORT EEN GESPREK MET JE AANGAAN OP FB OFSEU! _O_

    But meeeehhh! :'C ik had het totaal niet door dat t de finale was, dus nu baal ik. :/


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Cwtch schreef:
    (...)

    KARIN!
    Damn, te lang geleden dat we gepraat hebben. IK MOET EN ZAL BINNENKORT EEN GESPREK MET JE AANGAAN OP FB OFSEU! _O_

    But meeeehhh! :'C ik had het totaal niet door dat t de finale was, dus nu baal ik. :/

    Indeeed, dat is ook deels mijn fout, sorry D: Ik zal je morgen zeker eventjes aanspreken op Facebook, dat moet gewoon :3
    Nee, inderdaad dat snap ik, maar mag ik wel eventjes zeggen dat ik Emmet een zak vond? D: I didn't like him at all.
    (Maar ik denk dat hij er gewoon uitgeschreven wordt, omdat ik al gehoord heb dat hij het in real life helemaal niet met de cast kan vinden).


    If you don't understand my silence, you will never understand my words.

    Ilunga_ schreef:
    (...)
    Indeeed, dat is ook deels mijn fout, sorry D: Ik zal je morgen zeker eventjes aanspreken op Facebook, dat moet gewoon :3
    Nee, inderdaad dat snap ik, maar mag ik wel eventjes zeggen dat ik Emmet een zak vond? D: I didn't like him at all.
    (Maar ik denk dat hij er gewoon uitgeschreven wordt, omdat ik al gehoord heb dat hij het in real life helemaal niet met de cast kan vinden).



    In real life schijnt ie ook een zak te zijn idd. :'D
    BY FOREVER! EN DUDEEEE ECHT HOOR ALS JE ME AANSPREEKT OP FB: MINGO! MINGO! MINGO! JEEEESSSS! <33333333


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Dat was toch een seizoenfinale? Geen mid season finale?


    -

    Herrera schreef:
    Dat was toch een seizoenfinale? Geen mid season finale?


    I don't know. Ik wist niet eens dat t nu al zo ver was en nu baal ik enorm, want ik kon niet wachten op de volgende episode en nu moet ik echt enorm veel te lang wachten. :'C


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Cwtch schreef:
    (...)

    I don't know. Ik wist niet eens dat t nu al zo ver was en nu baal ik enorm, want ik kon niet wachten op de volgende episode en nu moet ik echt enorm veel te lang wachten. :'C

    Jaaa dat wel D:


    -

    Dit was een mid. season finale, want dit seizoen heeft nog "maar" 10 afleveringen gehad, normaal gezien zijn dit er een twintigtal.(Seizoen 2 had er 21 en seizoen 3 22, seizoen 1 zelfs 30)

    Emmet is gewoon rotjochie :Y) SOrry voor de fans. Ik hoop dat Ty terug komt, maar dat zal wel niet. Ik hoop eigenlijk eens dat er eens een seizoen kan of tenminste toch een periode waarin we zien dat Bay geen man nodig heeft, dat ze ook eens een paar afleveringen een happy single kan zijn. Ik bedoel komop! Het komt echt zo over alsof ze opeens helemaal níks meer kunnen als ze geen vriendje meer hebben...

    @Yolanda Yeah, ik spreek je echt aan morgen! ^^ Pinky promiseee :3


    Hihi, sorry voor de gift but I love Despicable me ^^


    If you don't understand my silence, you will never understand my words.