• De jongens van 5 Seconds Of Summer zijn bezig met een tour om de wereld. Onderweg komen ze op de meest uiteenlopende plekken en zien ze meer dan je ooit voor mogelijk kan houden. Dit is zowel positief als negatief. Op een dag krijgen allemaal een kans om een ding uit hun toekomst te weten te komen via een tovenares op een achterbuurtmarktje in Mexico. Alleen iets gaat extreem mis en zowel de jongens uit de toekomst, die 5 jaar ouder zijn dan de jongens uit het verleden, als de jongens uit het verleden komen vast te zitten in een soort wonderlijk boomhuis in een betoverd bos met alleen elkaar met geen mogelijkheid tot contact met de buitenwereld. Ook liggen er 4 kleine popjes op de mantel van de haard. Van elk persoon 1tje, of terwijl 1 per 2 personen in het huisje. Misschien dat ze gaan proberen wat er met de popjes is, als ze over de ergste schok heen zijn... Of misschien zijn ze te bang voor de mogelijke gevolgen... Of misschien hebben ze te veel andere zaken aan hun hoofd om ook maar te denken aan de popjes...


    • Rollen•
    • Oud •
    • Michael Gordon Clifford • Shinohara
    • Luke Robert Hemmings •
    • Calum Thomas Hood •
    • Ashton Fletcher Irwin • Quendolynn

    • Jong •
    • Michael Gordon Clifford • DanielInTheDen
    • Luke Robert Hemmings • UnpredictabIe
    • Calum Thomas Hood • Schuld
    • Ashton Fletcher Irwin • Ashey



    • Lijstje •
    • Naam •
    • Leeftijd •
    • Nationaliteit •
    • Uiterlijk •
    • Innerlijk •
    • Geschiedenis • [Overleg dit wel even met degenen die de andere versie van jou personage speelt. Dit kan zowel in het topic als prive gebeuren, als de verhalen maar overeenkomen voor zover dat moet.]
    • Extra •



    • Regels •
    • Minimaal 7 regels, 200 woorden, schrijven, dat is niet heel erg moeilijk.
    • Graag met leestekens en hoofdletters typen.
    • OOC graag met haakjes; [] {} () - -
    • Houd het graag REALISTISCH! Bijvoorbeeld: Je ontwikkelt niet in 3 tellen een relatie. Dit alles bevatten in 3 tellen is ook niet menselijk en het zou zelfs goed kunnen dat je jezelf en je bandmaten niet herkent. Ook zitten er bepaalde limiten aan de popjes en werken mobieltjes, laptops en weet ik veel wat allemaal NIET. Alles is analoog en blijft in het bos.
    • Als je een week niet hebt gereageerd zonder te laten weten waarom lig je er zonder pardon uit.
    • Reserveringen blijven 72 uur staan. Reservatie telt tot dat de rol helemaal af is.
    • Geen Mary Sue's (perfecte personages)
    • Naamsveranderingen doorgeven.
    • Geen personages van anderen besturen.
    • 16+ mag
    • Alleen DanielInTheDen of Shinohara maken nieuwe topics aan.

    Op het overtreden van al deze regels staat na 2 waarschuwingen het verwijderen van je personage(s).

    Veel plezier!

    [ bericht aangepast op 31 aug 2014 - 21:06 ]


    Bowties were never Cooler

    Heel fijn, maar neem je tijd waar nodig.

    @DAWSONS: prima


    Bowties were never Cooler

    Alleen nog oudere Luke en alle personages zijn bezet


    Bowties were never Cooler

    Schuld schreef:


    • Naam • Calum Thomas Hood.
    • Leeftijd • 18 jaar [January 25, 1996]
    • Nationaliteit • Australisch, oorspronkelijk komt zijn vader uit Nieuw-Zeeland en zijn moeder is Schots.
    • Uiterlijk • Bij Calum is waarschijnlijk het eerste dat opvalt, zijn haar. Zijn haar, dat hij altijd perfect wilt hebben, is voor hem dan ook onmisbaar voor een goed uiterlijk. De kleur van zijn haar word altijd op zwart geschat maar eigenlijk is het heel donkerbruin. Deze haren verstopt hij vaak onder een beanie waardoor enkel zijn donkere wenkbrauwen zichtbaar blijven, die hierbij ook wel redelijk snel opvallen bij zijn licht getinte huidskleur. Met zijn 1.84 is Calum toch wel lang. Hij kan deze lengte goed hebben door de bouw van zijn lichaam. Deze is vrij dun maar toch zijn zijn aders en spieren snel zichtbaar omdat hij regelmatig in de sportschool te vinden is. Dan heb je ook nog zijn lieve bruine puppy ogen die als hij gelukkig is, boekdelen spreken die je normaal nooit te zien krijgt. Als hij lacht, lijken zijn amandelvormige kijkers mee te genieten van het moment en word hij vaak als schattig omschreven.
    • Innerlijk • Calum komt vaak over als een drukke jongen met een goed gevoel voor humor. Met zijn bandmaten kan hij het altijd wel goed vinden en is hij ook bijna altijd wel duidelijk aanwezig door zijn stralend gezicht. Er staar bijna altijd wel een brede glimlach op het gezicht van deze jongen maar of deze altijd oprecht is, is een andere vraag. Vaak probeert hij zijn onzekerheden en angsten weg te wuiven door vrolijk te doen of er snel overheen te praten met een vrolijke glimlach. Vaak vergeet hij zichzelf omdat hij graag mensen om zich heen heeft die hij kan steunen en waar hij zijn zorgen kwijt kan. Calum is een open persoon, hij heeft geen geheimen voor mensen, maar dat komt meer omdat hij een echte flapuit is. Hij hoefde niet eens uit de kast te komen, omdat hij het al duidelijk had gemaakt, door zijn onhandige grote mond. Hoewel hij zich ongemakkelijk voelt in grote groepen is hij niet onbeschoft en heeft hij respect voor iedereen. Omdat hij zelf respect wilt van mensen, maar ook omdat hij het vanzelfsprekend vindt dat mensen elkaar met respect behandelen, maar zo is hij ook opgevoed. Hij is ook erg sympathiek, want ook al heeft hij een angst voor mensen, hij is nog steeds een gezellige jongen om in de buurt te zijn. Omdat hij vaak druk is en soms een grote flapuit, is hij niet minder aardig. Want Calum is een hele aardige jongen. Hij kan er dan ook echt niet tegen om mensen pijn te zien lijden, of verdrietig te zien zijn. Dan wilt hij het oplossen, ook al vindt hij dat vaak moeilijk. Verder is Calum is dol op lezen, alhoewel hij wel alleen specifieke boeken lees. Je kan hem niet zomaar een boek onder zijn neus drukken en denken dat hij dat even leest en het helemaal geweldig vindt.

    Bij muziek is dat een heel ander verhaal. Hij is gek op muziek, en dan ook bijna alle soorten. Geef hem maar een liedje en hij kan er helemaal in op gaan. Ook houdt hij ontzettend veel van dieren, omdat die je niet beoordelen op uiterlijk, en ze mensen niet zo erg kwetsen als andere mensen dat doen.
    • Geschiedenis • Op 25 januari 1996 werd er bij het gezin Hood, dat bestond uit vader en moeder en hun dochter Mali een jongetje geboren. Hij kreeg de naam Calum Thomas Hood en groeide op Australië. Hij heeft een prima jeugd gehad en een mooie tijd op school. In zijn schooltijd heeft hij korte scharrels gehad maar heeft hier geen vaste relatie aan overgehouden. Hij was best populair maar deed niet alsof hij beter was dan anderen, hij had respect voor iedereen. Alsnel had hij een vriendschap opgebouwd met Michael Clifford en Luke Hemmings waarmee hij regelmatig cover op youtube plaatste. Alle drie waren ze enorm muzikaal en speelde veel gitaar. Met de komst van drummer Ashton Irwin, een kennis van Michael was de club compleet en speelde ze met zijn vieren covers. Samen vormde ze de band 5 Seconds Of Summer waarmee ze steeds beroemder werden. Op dit moment word Calum beschouwd als de bekende bassist van de band en zijn ze veel aan het touren over de wereld.
    • Extra • Calum heeft een goede band met zijn ouders waardoor hij soms last heeft van heimwee. Als hij dit heeft dan trekt hij zich terug met zijn gitaar en een mok koffie en begint hij te spelen. De muziek maakt hem rustig en dan is hij na een paar uur weer de oude en zal zich weer tonen bij de andere.




    Is hij zo goed?

    Prima


    Bowties were never Cooler

    • Naam • Ashton Fletcher Irwin.
    • Leeftijd • Vijfentwintig.
    • Nationaliteit • Australisch.
    • Uiterlijk • Volgens Australische termen is Ashton niet erg lang, hij is ook niet klein, maar lang valt hij ook niet te benoemen. Als drummer is Ashton redelijk gespierd. Ashton heeft lichtbruin wavy-hair, het krult niet echt maar er zit tofh wel een overduidelijk elag in. Ashton's ogen zijn een mengelingetje, vooral hazelnoot en emerald komt hierin naar boven. Als hik lacht -lafht hij zijn tanden bloot en heeft Ashton kuiltjes in zijn wangen, iets wat hem een schattig uiterlijk geeft.
    Ashton draagt graag tanktops en bandana's. Zijn polsen gesierd met verschillende bandjes. Ashton heeft één tatoeage, het Five Seconds Of Summer logo aan de zijkant van zijn pols. Oom draagt Ashton lenzen, al duet hij soms simpel een bril op zijn neus.
    • Innerlijk •De meesten zien Ashton gewoon als een lieve, betrouwe en bovenal speelse puppy, maar zij beseffen niet hoe breekbaar dit hondje eigenlijk wel niet is.
    Ashton is een aardig en vrolijk persoon. Hij is erg zachtaardig kan zich jonger gedragen dan hij is, dit komt omdat hij vrij druk is en eigenlijk overal een lolletje van in wilt zien. Door zijn zonnige persoonlijkheid zien mensen vaak niet in dat Ashton eigenlijk heel kwetsbaar is. Psychisch is er niet veel nodig om hrm pijn te doen en al laat hij dit niet graag zien, dat doet het wel.
    • Geschiedenis •
    • Extra •

    [ bericht aangepast op 14 aug 2014 - 23:20 ]


    Reality's overrated.

    5 Seconds Of Summer is 2 jaar na deze markt, dus net na hun 5 jarig jubileum, uit elkaar gegaan om verschillende redenen die altijd in de vage kringen van speculaties zijn gebleven.

    [ bericht aangepast op 14 aug 2014 - 22:06 ]


    Bowties were never Cooler

    Ik krijg future Ashton niet meer als dit, ik weet gewoon veels te weinig van die hele gozer. Uhm. Sorry. Ik hoop dat hij tofh voldoende is en dat dit enigszins klopt. Alleen zijn geschiedenis moet dus nog.

    @Tessa, ik kan je geen gb sturen omdat je profiel een tegroot formaat voor mijn telefoon is dus dan maar zo: WHeb jij enig idee vior de geschiedenis? - ik dus absoluut niet.


    Reality's overrated.

    Oude Ashton is prima, maar inderdaad graag vandaag afmaken als het lukt.

    Oude Calum het liefst ook vanavond afmaken


    Bowties were never Cooler

    DanielInTheDen schreef:
    Oude Ashton is prima, maar inderdaad graag vandaag afmaken als het lukt.

    Oude Calum het liefst ook vanavond afmaken


    Ik zal er straks aan beginnen. (:


    wat was dit ookalweer

    Fijn


    Bowties were never Cooler

    Vandaag gelieve alles af te maken. Overleg over geschiedenissen kan hier of via gb/pb gebeuren


    Bowties were never Cooler

    Nogsteeds opzoek naar een 23 jarige Mr. FLuke


    Bowties were never Cooler

    Ik schrijf me uit voor Calum, sorry. Maar op het moment sta ik niet met mijn hoofd naar RPG'en en anders zou hij alleen maar verwaarloosd worden.
    Het spijt me!


    wat was dit ookalweer

    Geeft Niet. Ik ben blij dat je het zelf aangeeft. Hopelijk tot ziends


    Bowties were never Cooler

    Wil iemand nog oude Luke of Calum? Of beginnen?


    Bowties were never Cooler