• Ik ben altijd aardig goed geweest in tekenen, maar op de een of andere manier doe ik het gewoon nooit. Elke keer als ik het oppak verwaterd het weer, waarschijnlijk omdat ik altijd meteen weer de grootste projecten aanpak. Tekeningen waar uren werk in gaan zitten en zo word ik er ook niet beter in.

    Nu wil ik mezelf uitdagen om elke dag even iets te tekenen, een snelle schets, nagetekend of zelf bedacht, en om mezelf te blijven motiveren en hopelijk om gemotiveerd te worden ga ik hier elke dag dan ook mijn schets neergooien (: Mijn tekeningen zijn meestal semi-realistisch, btw.
    Ik hoop dat jullie me willen helpen en tips willen geven, als je mee wil doen mag dat natuurlijk ook (: Zeg het even en upload dan elke dag een tekening, een snelle schets, lelijk uitprobeersel of prachtig meesterwerk, dat maakt allemaal niet uit.

    Eerlijk gezegd denk ik dat het ook goed is om juist dingen te uploaden die je lelijk vindt, zodat je de lelijkheid ervan wel moet zien haha en hopelijk zo de volgende keer het beter doett. Als ik een tekening lelijk vond gooide ik hem altijd direct weg namelijk, maar bij deze dump ik mijn eerste schets. Hopelijk volgen er nog veel meer en ook van jullie!


    Laat ik er meteen bij zeggen dat dit het begin is van het minder natekenen haha. Dat was het enige wat ik altijd deed en dat wil ik niet meer, dus deze is geheel zelf bedacht (:


    Quizletters die meedoen: (Als je op de lijst wil vermeld je dit in het rood)
    Asami
    Arquiero
    Tolkien
    Lazulis
    Einmana
    Helianthus
    Morticia
    Anomia

    Als je foto's van je mobiel wil uploaden download dan de app SkyPath, je kunt daar of via de site imageShack.us een account aanmaken Of stuur hem via de chat naar jezelf via facebook..

    [ bericht aangepast op 15 aug 2014 - 15:32 ]


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Heel fancy


    Zij zingen, nijgen naar elkaar en kussen, geenszins om liefde, maar om de sublieme momenten en het sentiment daartussen.

    Dankjewel. ^^


    help

    Eh, ja, hij is niet geworden zoals ik wilde en er zijn veel fouten - maar ja. Dit dus.

    [ bericht aangepast op 8 sep 2014 - 16:49 ]


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Oh wow, moeilijke houding, daaamn! Ik zie de fouten, maar als je gewoon naar het geheel kijkt ziet het er absoluut niet slecht uit! Doet me een beetje denken aan een combi van Jane en Tarzan haha


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    @Hawkings
    ZIE JE WAT TessaGray ZEGT!!! :3 ghehe :Y)
    But I still like it. c:


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Escapism schreef:
    @Hawkings
    ZIE JE WAT TessaGray ZEGT!!! :3 ghehe :Y)
    But I still like it. c:

    Lolol, ja, ja, ik zie het. Ik had er alleen echt geen beeld van, van wie ik moest tekenen :').
    But thanks - both!

    [ bericht aangepast op 8 sep 2014 - 18:47 ]


    Don't walk. Run, you sheep, run.