• Ik ben altijd aardig goed geweest in tekenen, maar op de een of andere manier doe ik het gewoon nooit. Elke keer als ik het oppak verwaterd het weer, waarschijnlijk omdat ik altijd meteen weer de grootste projecten aanpak. Tekeningen waar uren werk in gaan zitten en zo word ik er ook niet beter in.

    Nu wil ik mezelf uitdagen om elke dag even iets te tekenen, een snelle schets, nagetekend of zelf bedacht, en om mezelf te blijven motiveren en hopelijk om gemotiveerd te worden ga ik hier elke dag dan ook mijn schets neergooien (: Mijn tekeningen zijn meestal semi-realistisch, btw.
    Ik hoop dat jullie me willen helpen en tips willen geven, als je mee wil doen mag dat natuurlijk ook (: Zeg het even en upload dan elke dag een tekening, een snelle schets, lelijk uitprobeersel of prachtig meesterwerk, dat maakt allemaal niet uit.

    Eerlijk gezegd denk ik dat het ook goed is om juist dingen te uploaden die je lelijk vindt, zodat je de lelijkheid ervan wel moet zien haha en hopelijk zo de volgende keer het beter doett. Als ik een tekening lelijk vond gooide ik hem altijd direct weg namelijk, maar bij deze dump ik mijn eerste schets. Hopelijk volgen er nog veel meer en ook van jullie!


    Laat ik er meteen bij zeggen dat dit het begin is van het minder natekenen haha. Dat was het enige wat ik altijd deed en dat wil ik niet meer, dus deze is geheel zelf bedacht (:


    Quizletters die meedoen: (Als je op de lijst wil vermeld je dit in het rood)
    Asami
    Arquiero
    Tolkien
    Lazulis
    Einmana
    Helianthus
    Morticia
    Anomia

    Als je foto's van je mobiel wil uploaden download dan de app SkyPath, je kunt daar of via de site imageShack.us een account aanmaken Of stuur hem via de chat naar jezelf via facebook..

    [ bericht aangepast op 15 aug 2014 - 15:32 ]


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Raava schreef:
    (...)

    Oh, dat was jij met die awesome Elsa. ^^ Ik vind toch dat jij al aardig een stijl te pakken hebt, tho. (: Dit is die van mij. Ik zie er niet echt gelijkenissen in, lol. :'D Ik zou een beetje zo'n stijl als Viria en Burdge willen krijgen.


    Haha jaa :p
    Ik vind je tekeningen prachtig, en ze hebben zeker wel iets gemeen met elkaar! Vooral de ogen zijn wel een beetje dezelfde stijl, toch?
    En Viria en Burdge hebben allebei een super mooie stijl, maar ook zij waren ooit beginners en hebben een eigen stijl ontwikkeld door gewoon heel veel te tekenen. En ik geloof dat Viria een aantal tutorials heeft die misschien kunnen helpen :D

    RedViper schreef:
    (...)

    Haha jaa :p
    Ik vind je tekeningen prachtig, en ze hebben zeker wel iets gemeen met elkaar! Vooral de ogen zijn wel een beetje dezelfde stijl, toch?
    En Viria en Burdge hebben allebei een super mooie stijl, maar ook zij waren ooit beginners en hebben een eigen stijl ontwikkeld door gewoon heel veel te tekenen. En ik geloof dat Viria een aantal tutorials heeft die misschien kunnen helpen :D


    Dankjewel. ^^ En ja, die ogen misschien wel, maar dat is één van de enige dingen die ik goed kan tekenen. :'D


    help



    Een oude screenshot van mijn ipad drawing waar ik nu al een week mee bezig ben :') Ben er mee bezig en wil zeggen dat ik de voeten en handen al heb veranderd. En dat dit alleen de hoofdlijnen zijn van het personage. En dat ze geen nek heeft hoort zo te zijn. Dit is niet realistisch in enige weg bij het eind resultaat. Ook wil ik melden dat binna alles bij mij is gedaan zowel de achtergronds als de lijnen. Alleen de houding heb ik deels afgespiekt vanuit een oude afbeelding uit mijn mobiel uit mijn maga verslaving tijd :3 De handen en voeten hun houdingen heb ik veranderd :3 Nou ja ik ga verder met kloten aan Emofuri :'D

    [ bericht aangepast op 20 aug 2014 - 20:24 ]


    | 'Sorry for being awesome, losers,' Call had said before he blacked out. | The Iron Trial

    Zo, wat nieuws...


    It took me four years to paint like Raphael, but a lifetime to paint like a child - Pablo Picasso

    Hou op met van die mooie dingen te maken. D:


    help

    Haha damn idd! D:

    En ik vind het echt geweldig hoe een schets die er super mislukt uitziet toch goed terecht kan kmen en iets kan worden haha. Dat merk ik nu echt heel erg nu ik met een mond bezig ben.


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Dit gaat tegen al mijn principes in, maar... een digitale tekening vandaag...


    It took me four years to paint like Raphael, but a lifetime to paint like a child - Pablo Picasso


    Urgh, lang genoeg getekend vandaag. Morgen ga ik verder aan zijn behaarde gezicht.


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.



    Vandaag en gister aan gewerkt ^^
    Had geen zin om veel aan details te werken, gebruikte ook alleen mezelf als ref voor de houding. Vond het belangrijker om dat beeld gewoon op papier te hebben. :')

    [ bericht aangepast op 22 aug 2014 - 20:20 ]


    Stenenlikker

    TessaGray schreef:


    Urgh, lang genoeg getekend vandaag. Morgen ga ik verder aan zijn behaarde gezicht.

    Oh, er begint echt al werk in te komen hé? ;]


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Haha ja, als ik het andere oog af hé gaat het denk ik ineens heel snel (: het ergste, de mond, heb ik ook gehad.


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    TessaGray schreef:
    Haha ja, als ik het andere oog af hé gaat het denk ik ineens heel snel (: het ergste, de mond, heb ik ook gehad.


    Hij begint er echt al heel nice uit te zien! Hoe doe jij dat O_O


    Stenenlikker

    Haha geen idee, ik heb het nooit eerder gedaan. Het gaat ook absoluut niet zonder bloed zweet en tranen hoor. Aak heb ik vormen honderd keer aan moeten passen :p alleen in dat oog zit al 2 uur werk en die mond 4 ofzo haha, of nog langer, want toen ik ging inkleuren moest ik de helft weggummen, omdat ik toen pas zag dat de vorm niet klopte.


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    TessaGray schreef:
    Haha geen idee, ik heb het nooit eerder gedaan. Het gaat ook absoluut niet zonder bloed zweet en tranen hoor. Aak heb ik vormen honderd keer aan moeten passen :p alleen in dat oog zit al 2 uur werk en die mond 4 ofzo haha, of nog langer, want toen ik ging inkleuren moest ik de helft weggummen, omdat ik toen pas zag dat de vorm niet klopte.


    Wow, ik heb daar dus echt het geduld niet voor, haha.


    Stenenlikker

    Haha, wacht maar totdat je individuele baardharen mag tekenen (;


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.