• Ik ben altijd aardig goed geweest in tekenen, maar op de een of andere manier doe ik het gewoon nooit. Elke keer als ik het oppak verwaterd het weer, waarschijnlijk omdat ik altijd meteen weer de grootste projecten aanpak. Tekeningen waar uren werk in gaan zitten en zo word ik er ook niet beter in.

    Nu wil ik mezelf uitdagen om elke dag even iets te tekenen, een snelle schets, nagetekend of zelf bedacht, en om mezelf te blijven motiveren en hopelijk om gemotiveerd te worden ga ik hier elke dag dan ook mijn schets neergooien (: Mijn tekeningen zijn meestal semi-realistisch, btw.
    Ik hoop dat jullie me willen helpen en tips willen geven, als je mee wil doen mag dat natuurlijk ook (: Zeg het even en upload dan elke dag een tekening, een snelle schets, lelijk uitprobeersel of prachtig meesterwerk, dat maakt allemaal niet uit.

    Eerlijk gezegd denk ik dat het ook goed is om juist dingen te uploaden die je lelijk vindt, zodat je de lelijkheid ervan wel moet zien haha en hopelijk zo de volgende keer het beter doett. Als ik een tekening lelijk vond gooide ik hem altijd direct weg namelijk, maar bij deze dump ik mijn eerste schets. Hopelijk volgen er nog veel meer en ook van jullie!


    Laat ik er meteen bij zeggen dat dit het begin is van het minder natekenen haha. Dat was het enige wat ik altijd deed en dat wil ik niet meer, dus deze is geheel zelf bedacht (:


    Quizletters die meedoen: (Als je op de lijst wil vermeld je dit in het rood)
    Asami
    Arquiero
    Tolkien
    Lazulis
    Einmana
    Helianthus
    Morticia
    Anomia

    Als je foto's van je mobiel wil uploaden download dan de app SkyPath, je kunt daar of via de site imageShack.us een account aanmaken Of stuur hem via de chat naar jezelf via facebook..

    [ bericht aangepast op 15 aug 2014 - 15:32 ]


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Veel succes dan maar ;')


    Stenenlikker

    Ik vreet dadelijk mijn tekening op, daaamn. Ik zit al de hele tijd om één sprietje haar op het voorhoofd heen te kleuren *-*


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Mag ik ook nog op de lijst? Ik wil niet zeikerig overkomen :3 En ik heb de afgelopen dagen wel getekend maar niet gepost. Ben nu bezig met maar bepaalde landschappen voor een dingetje te maken waar ik mee bezig ben maar ik begin elke keer opnieuw omdat de verhoudingen niet kloppen. -.-' Als iemand tips heeft voor verhoudingen en verte/diepte ik hoor ze graag. Denk dat ik nu maar verder aan mijn fc ga tekenen want ik raak gefrustreerd door deze tekening.

    [ bericht aangepast op 15 aug 2014 - 15:31 ]


    | 'Sorry for being awesome, losers,' Call had said before he blacked out. | The Iron Trial

    Voor verhoudingen is het denk ik handig om te weten dat een vrouwelijk lichaam meestal 6,5 hoofd hoog is, je handen tot halverwege je bovenbenen komen e.d. Ik zet je er op :Y)


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Dank U su? Schrijf je dat zo? (': Ik weet eigenlijk al dat realisme niet mijn strekste kant is en dan wil ik het alsnog proberen te verbeteren. In cartoon krijg ik de verhoudingen altijd en in realisme lukt het mij wel maar dan doe ik iets en wordt het prutswerk.


    | 'Sorry for being awesome, losers,' Call had said before he blacked out. | The Iron Trial



    Kaart van mijn nieuwe verhaal.
    Tekening die ik vandaag gemaakt heb. Nog niet af.


    Vampire + Servant = Servamp

    Yoru schreef:
    (...)

    k weet ni of jij de goede user voor je hebt, dat weet jij :')

    Haha, laat is wat art van je zien dan?

    [ bericht aangepast op 15 aug 2014 - 17:13 ]


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Helianthus schreef:
    (...)
    Haha, laat is wat art van je zien dan?


    deze is van gisteren eigenlijk



    en deze is van n tijdje geleden


    It finally happened - I'm slightly mad! ~ Queen

    Yoru schreef:
    (...)

    deze is van gisteren eigenlijk



    en deze is van n tijdje geleden


    The first one is nice! Nice works with the shadows tho'.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Helianthus schreef:
    (...)
    The first one is nice! Nice works with the shadows tho'.


    thnx :$


    It finally happened - I'm slightly mad! ~ Queen


    [ bericht aangepast op 15 aug 2014 - 19:21 ]


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Yoru schreef:
    (...)

    thnx :$

    No problem (: Wat voor kleur ga je de roos doen?


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Helianthus schreef:
    (...)
    No problem (: Wat voor kleur ga je de roos doen?


    k denk gwn zwart/wit en dan mss de blaadjes met n beetje groen. ben ni zo goed met kleur


    It finally happened - I'm slightly mad! ~ Queen

    Zo, eindelijk heb ik 6/6 kaarten af! Hier de laatste die ik gisteren heb afgemaakt:


    It took me four years to paint like Raphael, but a lifetime to paint like a child - Pablo Picasso

    Eeheh, ik voel me slecht. Vandaag en gister niks getekend...
    Morgen dan maar hard aan de slag, haha.


    Stenenlikker