• Ik ben altijd aardig goed geweest in tekenen, maar op de een of andere manier doe ik het gewoon nooit. Elke keer als ik het oppak verwaterd het weer, waarschijnlijk omdat ik altijd meteen weer de grootste projecten aanpak. Tekeningen waar uren werk in gaan zitten en zo word ik er ook niet beter in.

    Nu wil ik mezelf uitdagen om elke dag even iets te tekenen, een snelle schets, nagetekend of zelf bedacht, en om mezelf te blijven motiveren en hopelijk om gemotiveerd te worden ga ik hier elke dag dan ook mijn schets neergooien (: Mijn tekeningen zijn meestal semi-realistisch, btw.
    Ik hoop dat jullie me willen helpen en tips willen geven, als je mee wil doen mag dat natuurlijk ook (: Zeg het even en upload dan elke dag een tekening, een snelle schets, lelijk uitprobeersel of prachtig meesterwerk, dat maakt allemaal niet uit.

    Eerlijk gezegd denk ik dat het ook goed is om juist dingen te uploaden die je lelijk vindt, zodat je de lelijkheid ervan wel moet zien haha en hopelijk zo de volgende keer het beter doett. Als ik een tekening lelijk vond gooide ik hem altijd direct weg namelijk, maar bij deze dump ik mijn eerste schets. Hopelijk volgen er nog veel meer en ook van jullie!


    Laat ik er meteen bij zeggen dat dit het begin is van het minder natekenen haha. Dat was het enige wat ik altijd deed en dat wil ik niet meer, dus deze is geheel zelf bedacht (:


    Quizletters die meedoen: (Als je op de lijst wil vermeld je dit in het rood)
    Asami
    Arquiero
    Tolkien
    Lazulis
    Einmana
    Helianthus
    Morticia
    Anomia

    Als je foto's van je mobiel wil uploaden download dan de app SkyPath, je kunt daar of via de site imageShack.us een account aanmaken Of stuur hem via de chat naar jezelf via facebook..

    [ bericht aangepast op 15 aug 2014 - 15:32 ]


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Arqueiro schreef:
    Eeheh, ik voel me slecht. Vandaag en gister niks getekend...
    Morgen dan maar hard aan de slag, haha.


    Haha foei, ik werk elke dag even aan die tekening voor mijn zus. Soms heel weinig, soms veel,dus dat compenseert mooi :')


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Anomia -> Sivan -Ik ga altijd terug naar deze username-

    Ik werk elke dag aan mijn concept art maar ik vergeet het te posten hier :'D


    | 'Sorry for being awesome, losers,' Call had said before he blacked out. | The Iron Trial

    Oh my, hier, om jullie te motiveren dat jullie ook op een dag zo makkelijk kunnen tekenen haha damn!

    [ bericht aangepast op 17 aug 2014 - 12:44 ]


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Vandaag heb ik me beziggehouden met het schetsen van zijn haar (allemaal dunne lijntjes, rotwerk, want die gast is blond :l) en zijn oog e.d.



    Bezig geweest aan o.a. de neus, je ziet bij deze foto wel het potlood echt zitten, in het echt is het iets meer smooth (:

    [ bericht aangepast op 17 aug 2014 - 19:36 ]


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Ik ben bezig met een map van Pawei. Post het vanavond.


    Vampire + Servant = Servamp

    Blijven jullie tekenen? :Y) Ik weet dat ik niet elke dag wat post, maar ik werk nu elke dag aan mijn zus haar tekening en elke dag een WIP is ook too much.
    Oh, en voor wie dacht dat neuzen al rot waren om te tekenen, probeer dan maar eens een realistische mond te tekenen, inclusief een tandje hier en daar *-*


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Ik had een paar dagen geleden nog een tekening gemaakt, maar die ga ik hier niet posten ;')
    Maareh, afgelopen 3 dagen heb ik niets meer getekent, oops. Morgen maar weer eens aan de slag :Y)

    En I know! Monden zijn zo naar...


    Stenenlikker

    Yoooo ik wil ook graag meedoen!

    Ik dump hier alvast mijn schets van vandaag:

    Argh. Ik vergeet steeds foto's te nemen. :'D En ik had een tekening gemaakt voor mijn vriendin die op kamp is, maar die is al opgestuurd. :')


    help

    Arqueiro schreef:
    Ik had een paar dagen geleden nog een tekening gemaakt, maar die ga ik hier niet posten ;')
    Maareh, afgelopen 3 dagen heb ik niets meer getekent, oops. Morgen maar weer eens aan de slag :Y)

    En I know! Monden zijn zo naar...


    Ja man, die gast die ik nu teken heeft een beetje scheve tanden en de linkerkant (op de tekening) van zijn mond valt compleet weg in de schaduw.. Dus ik zit een beetje abstracte vormen in te kleuren en dat maakt het zo verdomde lastig.

    RedViper schreef:
    Yoooo ik wil ook graag meedoen!

    Ik dump hier alvast mijn schets van vandaag:


    Ooh, ik vind jouw tekenstijl wel iets hebben!

    Raava schreef:
    Argh. Ik vergeet steeds foto's te nemen. :'D En ik had een tekening gemaakt voor mijn vriendin die op kamp is, maar die is al opgestuurd. :')

    Ah jammer, ik ben altijd wel nieuwsgierig naar hoe jullie tekenen. Ik zie echt dat iedereen zijn eigen stijltje heeft en dat vind ik zo leuk én leerzaam (:


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    TessaGray schreef:
    (...)
    Ah jammer, ik ben altijd wel nieuwsgierig naar hoe jullie tekenen. Ik zie echt dat iedereen zijn eigen stijltje heeft en dat vind ik zo leuk én leerzaam (:


    Ik ben nog steeds bezig met zelf een stijl te ontdekken, tho. :')


    help

    Juah ik ook en aargh, ik wil iets gooien. IK begon de mond in te kleuren en realiseerde me toen dat ie TE KORT was :l


    Zie hier mijn gum-kneedgum en mijn mini kneedgum voor fijne, witte lijntjes en details:


    Een deel heb ik ook nog rond gerold om ergens overheen te rollen zodat het een paar tinten lichter wordt. Jeej.

    [ bericht aangepast op 20 aug 2014 - 19:29 ]


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.


    Deze tekende ik dan eergisteren :'D. Ik denk dat mijn challenge meer is dat ik minstens 1x per week teken aan iets xd.


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    @TessaGray
    Thanks! =D

    @Raava
    Ik weet wat je bedoelt! Als ik naar mijn eigen deviantart pagina kijk dan raak ik een beetje in de war :'D Ik vind het juist leuk om telkens nieuwe dingen uit te proberen, je eigen stijl ontwikkel je vanzelf wel.

    RedViper schreef:
    @TessaGray
    Thanks! =D

    @Raava
    Ik weet wat je bedoelt! Als ik naar mijn eigen deviantart pagina kijk dan raak ik een beetje in de war :'D Ik vind het juist leuk om telkens nieuwe dingen uit te proberen, je eigen stijl ontwikkel je vanzelf wel.


    Oh, dat was jij met die awesome Elsa. ^^ Ik vind toch dat jij al aardig een stijl te pakken hebt, tho. (: Dit is die van mij. Ik zie er niet echt gelijkenissen in, lol. :'D Ik zou een beetje zo'n stijl als Viria en Burdge willen krijgen.


    help