• Ik ben altijd aardig goed geweest in tekenen, maar op de een of andere manier doe ik het gewoon nooit. Elke keer als ik het oppak verwaterd het weer, waarschijnlijk omdat ik altijd meteen weer de grootste projecten aanpak. Tekeningen waar uren werk in gaan zitten en zo word ik er ook niet beter in.

    Nu wil ik mezelf uitdagen om elke dag even iets te tekenen, een snelle schets, nagetekend of zelf bedacht, en om mezelf te blijven motiveren en hopelijk om gemotiveerd te worden ga ik hier elke dag dan ook mijn schets neergooien (: Mijn tekeningen zijn meestal semi-realistisch, btw.
    Ik hoop dat jullie me willen helpen en tips willen geven, als je mee wil doen mag dat natuurlijk ook (: Zeg het even en upload dan elke dag een tekening, een snelle schets, lelijk uitprobeersel of prachtig meesterwerk, dat maakt allemaal niet uit.

    Eerlijk gezegd denk ik dat het ook goed is om juist dingen te uploaden die je lelijk vindt, zodat je de lelijkheid ervan wel moet zien haha en hopelijk zo de volgende keer het beter doett. Als ik een tekening lelijk vond gooide ik hem altijd direct weg namelijk, maar bij deze dump ik mijn eerste schets. Hopelijk volgen er nog veel meer en ook van jullie!


    Laat ik er meteen bij zeggen dat dit het begin is van het minder natekenen haha. Dat was het enige wat ik altijd deed en dat wil ik niet meer, dus deze is geheel zelf bedacht (:


    Quizletters die meedoen: (Als je op de lijst wil vermeld je dit in het rood)
    Asami
    Arquiero
    Tolkien
    Lazulis
    Einmana
    Helianthus
    Morticia
    Anomia

    Als je foto's van je mobiel wil uploaden download dan de app SkyPath, je kunt daar of via de site imageShack.us een account aanmaken Of stuur hem via de chat naar jezelf via facebook..

    [ bericht aangepast op 15 aug 2014 - 15:32 ]


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    TessaGray schreef:
    Haha, wacht maar totdat je individuele baardharen mag tekenen (;


    Baardharen doe ik nooit al te netjes hehe. Wat streepjes zetten, het ietwat vervagen en tadaaa :')


    Stenenlikker

    Update: Bezig aan tweede oog *\o/* Morgen wil ik dat oog (incl. wenkbrauw e.d.) afmaken en dan plaats ik weer een foto haha.
    Ben er nog niet mee klaar (: (plus op foto's zie je vaak beter wat anders moet)

    [ bericht aangepast op 23 aug 2014 - 20:07 ]


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Zijn mond zit te laag :'( En ik kan het niet meer fixen -zucht-


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    TessaGray schreef:
    Zijn mond zit te laag :'( En ik kan het niet meer fixen -zucht-

    Maak een snor, hehehe.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Mijn tekening is klaar. Nu nog alleen een hoofd verzinnen en ondertussen ben ik ook nog bezig met een andere tekening. Alleen heb ik daar nog geen foto van gemaakt.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Hawkins schreef:
    (...)
    Maak een snor, hehehe.


    Die heeft hij ook, althans, stoppels. Heel veel stoppels.

    And I like your drawings! Je hebt zo een aparte stijl van tekenen, me gusta.


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Hawkins schreef:

    Mijn tekening is klaar. Nu nog alleen een hoofd verzinnen en ondertussen ben ik ook nog bezig met een andere tekening. Alleen heb ik daar nog geen foto van gemaakt.


    That's really really awesome!


    Stenenlikker

    TessaGray schreef:
    (...)

    Die heeft hij ook, althans, stoppels. Heel veel stoppels.

    And I like your drawings! Je hebt zo een aparte stijl van tekenen, me gusta.

    Hehehehe. Stuur is een hele foto ervan dan?

    @ Arqueiro: Thanks! ^_^

    [ bericht aangepast op 24 aug 2014 - 19:43 ]


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Lol, op foto's zie je altijd alle potlood zo hard.


    OMG JA, ik denk dat ik zjn neus kan fixen!!!! Het is heel kut om dingen weg te gummen waar zoveel tijd inzit, maar hopelijk wordt het nu beter :a

    [ bericht aangepast op 24 aug 2014 - 19:52 ]


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    TessaGray schreef:
    Lol, op foto's zie je altijd alle potlood zo hard.


    Oh ja, ik zie 't al. Misschien dat je de bovenlip wat dikker kan maken?


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Nu-uh, hij heeft zulke smalle lippen. Nouja, niks meer aan te doen, ik ga niet de hele mond weggummen, daar zit namelijk een hele dag werk in zowat, als het niet al langer is. Ach, kan ook niet alles perfect doen de eerste keer hè. Het is de eerste keer ooit dat ik realistisch teken, enfin, iets om op te letten de volgende keer.
    Ik heb nu ook besloten iets te improviseren, omdat zo een dikke snor onder zijn neus er nóg stommer uitziet haha.

    [ bericht aangepast op 24 aug 2014 - 20:03 ]


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Wauw, die is goed! Ik heb deze eergisteren gemaakt:


    help

    Pritty! Ik houd echt heel erg van die stijl, kan er zelf alleen geen bal van haha. Mooie kleurkeuze ook, niet te fel enzo (:


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Heel gaaf


    i put the fun in funeral