• Ik ben altijd aardig goed geweest in tekenen, maar op de een of andere manier doe ik het gewoon nooit. Elke keer als ik het oppak verwaterd het weer, waarschijnlijk omdat ik altijd meteen weer de grootste projecten aanpak. Tekeningen waar uren werk in gaan zitten en zo word ik er ook niet beter in.

    Nu wil ik mezelf uitdagen om elke dag even iets te tekenen, een snelle schets, nagetekend of zelf bedacht, en om mezelf te blijven motiveren en hopelijk om gemotiveerd te worden ga ik hier elke dag dan ook mijn schets neergooien (: Mijn tekeningen zijn meestal semi-realistisch, btw.
    Ik hoop dat jullie me willen helpen en tips willen geven, als je mee wil doen mag dat natuurlijk ook (: Zeg het even en upload dan elke dag een tekening, een snelle schets, lelijk uitprobeersel of prachtig meesterwerk, dat maakt allemaal niet uit.

    Eerlijk gezegd denk ik dat het ook goed is om juist dingen te uploaden die je lelijk vindt, zodat je de lelijkheid ervan wel moet zien haha en hopelijk zo de volgende keer het beter doett. Als ik een tekening lelijk vond gooide ik hem altijd direct weg namelijk, maar bij deze dump ik mijn eerste schets. Hopelijk volgen er nog veel meer en ook van jullie!


    Laat ik er meteen bij zeggen dat dit het begin is van het minder natekenen haha. Dat was het enige wat ik altijd deed en dat wil ik niet meer, dus deze is geheel zelf bedacht (:


    Quizletters die meedoen: (Als je op de lijst wil vermeld je dit in het rood)
    Asami
    Arquiero
    Tolkien
    Lazulis
    Einmana
    Helianthus
    Morticia
    Anomia

    Als je foto's van je mobiel wil uploaden download dan de app SkyPath, je kunt daar of via de site imageShack.us een account aanmaken Of stuur hem via de chat naar jezelf via facebook..

    [ bericht aangepast op 15 aug 2014 - 15:32 ]


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Ik heb er alvast één voor morgen gemaakt, omdat ik de hele dag ben. Het is weer eens schets, deze keer wilde ik graag groot haar en een minder puntige kin proberen (: Heb hem zelf bedacht, het haar is geïnspireerd door een modellenplaatje van internet haha, maar niet nagetekend.

    [ bericht aangepast op 10 aug 2014 - 19:56 ]


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Ik doe mee...Deze heb ik op 5 augustus gemaakt, om 2:43 's nachts...
    Het is mijn allerlaatste tekening die ik heb gemaakt.


    Al heb ik nu wel zin om nog iets te tekenen.
    Ik ga meteen aan de slag. (:
    Misschien neem ik er zelfs de kleurtjes wel bij.
    Oh, en onder deze spoiler staat een schilderij dat ik in 2013 gemaakt had voor school, het is echt lelijk. :')
    Ik geloof zelfs dat dit mijn lelijkste werk is dat ik heb, lol.
    Gelukkig kon ik er nog mee lachen.


    Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.

    Oei ik doe mee. Heb al een paar maanden niet heel veel meer getekend ga proberen elke dag wat te doen.
    Leuk idee zo kan je mensen ook zien verbeteren.


    ''Every child is an artist. The problem is how to remain an artist once we grow up.''

    Vandaag wil ik beginnen om deze na te tekenen:



    Maar ondertussen ligt deze schets ook nog klaar om ingekleurd te worden:



    Haha shit :a

    [ bericht aangepast op 11 aug 2014 - 12:46 ]


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.



    Deze heb ik vandaag eindelijk afgemaakt :Y)
    Vind het wel irritant dat ik foto's niet zo makkelijk kan draaien op mn mobiel...


    Stenenlikker

    Oehh leuk idee!
    Ik wil meedoen^^


    I solemly swear that I am up to no good



    Mijn draken tekening van vandaag.


    Vampire + Servant = Servamp

    Dit is mijn tekening voor vandaag:

    [ bericht aangepast op 11 aug 2014 - 22:25 ]


    I solemly swear that I am up to no good

    Als k terug thuis ben zal k kijken of k mee kan doen (ivm school, ik weet m'n rooster nog niet en ook niet hoeveel ik moet gaan doen)


    It finally happened - I'm slightly mad! ~ Queen

    Ik zou gemotiveerder zijn om een opdracht te krijgen, denk ik. Ik kan niet elke dag wat anders tekenen, art-block enzo haha.


    I live for the applause, you will die for it.

    Rivaille schreef:
    Ik zou gemotiveerder zijn om een opdracht te krijgen, denk ik. Ik kan niet elke dag wat anders tekenen, art-block enzo haha.


    Ik wil wel iets verzinnen voor je? :Y)


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Arqueiro schreef:



    Deze heb ik vandaag eindelijk afgemaakt :Y)
    Vind het wel irritant dat ik foto's niet zo makkelijk kan draaien op mn mobiel...


    Jij hebt echt zo een eigen stijltje volgens mij haha, I like it!

    Haha damn, dit ziet er zo lelijk uit. De eerste keer dat ik een foto nateken, WIP.

    [ bericht aangepast op 11 aug 2014 - 18:39 ]


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Hmm. Ik ben de laatste tijd begonnen om in verschillende tekenstijlen te tekenen en omdat ik eigenlijk wel mijn stijl wil verbeteren op verschillende vlakken. Dus ik wil wel mee doen. Maar verwacht geen meesterwerk. Daarvoor moet je bij Rivaille zijn.


    | 'Sorry for being awesome, losers,' Call had said before he blacked out. | The Iron Trial

    Anomia schreef:
    Hmm. Ik ben de laatste tijd begonnen om in verschillende tekenstijlen te tekenen en omdat ik eigenlijk wel mijn stijl wil verbeteren op verschillende vlakken. Dus ik wil wel mee doen. Maar verwacht geen meesterwerk. Daarvoor moet je bij Rivaille zijn.


    Haha, ik maak ook niet altijd emesterwerken, het is juist goed af en toe een lelijke schets te maken om nieuwe dingen te testen 8D


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Mag ik vragen hoe jij hoofden tekent, Simone?


    Don't walk. Run, you sheep, run.