• Ik ben altijd aardig goed geweest in tekenen, maar op de een of andere manier doe ik het gewoon nooit. Elke keer als ik het oppak verwaterd het weer, waarschijnlijk omdat ik altijd meteen weer de grootste projecten aanpak. Tekeningen waar uren werk in gaan zitten en zo word ik er ook niet beter in.

    Nu wil ik mezelf uitdagen om elke dag even iets te tekenen, een snelle schets, nagetekend of zelf bedacht, en om mezelf te blijven motiveren en hopelijk om gemotiveerd te worden ga ik hier elke dag dan ook mijn schets neergooien (: Mijn tekeningen zijn meestal semi-realistisch, btw.
    Ik hoop dat jullie me willen helpen en tips willen geven, als je mee wil doen mag dat natuurlijk ook (: Zeg het even en upload dan elke dag een tekening, een snelle schets, lelijk uitprobeersel of prachtig meesterwerk, dat maakt allemaal niet uit.

    Eerlijk gezegd denk ik dat het ook goed is om juist dingen te uploaden die je lelijk vindt, zodat je de lelijkheid ervan wel moet zien haha en hopelijk zo de volgende keer het beter doett. Als ik een tekening lelijk vond gooide ik hem altijd direct weg namelijk, maar bij deze dump ik mijn eerste schets. Hopelijk volgen er nog veel meer en ook van jullie!


    Laat ik er meteen bij zeggen dat dit het begin is van het minder natekenen haha. Dat was het enige wat ik altijd deed en dat wil ik niet meer, dus deze is geheel zelf bedacht (:


    Quizletters die meedoen: (Als je op de lijst wil vermeld je dit in het rood)
    Asami
    Arquiero
    Tolkien
    Lazulis
    Einmana
    Helianthus
    Morticia
    Anomia

    Als je foto's van je mobiel wil uploaden download dan de app SkyPath, je kunt daar of via de site imageShack.us een account aanmaken Of stuur hem via de chat naar jezelf via facebook..

    [ bericht aangepast op 15 aug 2014 - 15:32 ]


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    DiNozzo schreef:
    Ik ga niet mee doen met deze tekenchallenge, maar ik ga het wel in de gaten houden. Ik ben benieuwd wat jullie allemaal maken zullen! :3
    Succes allemaal! ^^


    I'm a warrior, and you can never hurt me again.


    I solemly swear that I am up to no good



    Een foto van mijn kat in een uiterst schattige houding nagetekend :Y)

    @Simone klopt geloof ik wel ja, Haha. Naar mijn idee net niet realistisch :')


    Stenenlikker

    Oeh, ik wil meedoen. ^^ Dan begin ik er zometeen maar eens aan. ;D


    help



    Concept character design.


    Vampire + Servant = Servamp

    Helianthus schreef:
    Mag ik vragen hoe jij hoofden tekent, Simone?


    Sure, ik schets het straks wel voor je (:


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Vergeten te draaien haha, damn, ben een beetje rommelig bezig.. Maar mijn zus is binnenkort jarig, dus wil ik haar lievelingspersonage uit Lost voor haar tekenen en ik heb niet lang meer:



    Helianthus


    Zoals je ziet start ik altijd met een rondje (met deze vorm kun je spelen zoals ik linksonderin gedaan heb) en dan trek ik een lijn vanuit het midden naar beneden, vervolgens teken ik naar deze lijn toe. Op deze manier kan je makkelijk spelen met de vormen, door een rbede kin, ronde kin, smal hoofd, juist niet .e.d. En vanaf de kaak trek ik de lijn door voor de nek, dat heb ik even gedaan aan de linkerkant steeds.

    Oh en guys, tip: oren beginnen bij je neus tot ongeveer je ogen (:


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Asami schreef:
    (...)

    Haha, ik maak ook niet altijd emesterwerken, het is juist goed af en toe een lelijke schets te maken om nieuwe dingen te testen 8D


    Tja. Dat is waar.

    En ik heb voor vandaag zijn tekening voor het eerst in mijn hele leven Anime getekend en ik kom achter een aantal dingen:
    Attack on Titan klinkt verschrikkelijk in het Engels. En serieus ik ben door een hel gegaan om bepaalde screenshots te nemen. Want mijn site waar ik de japanse dub op kijk is weg
    Ik kan geen anime tekenen :'D
    En Historia nou ja degene waar ze op moet lijken, lijkt niks op haar Anime/Manga zelf.
    En als laatste. Na deze tekening ga ik nooit meer mijzelf aan Anime wagen.

    Work in progress onder de spoiler. Plaatje aanklikbaar voor groter formaat. En ja ik weet dat haar Neus, rand bovenoog. Ogen zelf er niet uitzien maar ik ga proberen om dat te redden :'D


    | 'Sorry for being awesome, losers,' Call had said before he blacked out. | The Iron Trial

    Ik ben bezig met dit. I totally screwed it up, but whatever. :'D Iemand suggesties voor hoe ik het haar minder verschrikkelijk kan maken?


    help

    Tolkien schreef:
    Ik ben bezig met dit. I totally screwed it up, but whatever. :'D Iemand suggesties voor hoe ik het haar minder verschrikkelijk kan maken?



    Is het een idee die neus aan de bovenkant wat minder recht te maken en er een klein deel van het andere oog te laten verschijnen? Geeft denk ik wat meer diepgang. (: Verder vind ik 'm tof!


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Tolkien schreef:
    Ik ben bezig met dit. I totally screwed it up, but whatever. :'D Iemand suggesties voor hoe ik het haar minder verschrikkelijk kan maken?



    Veel detaildingen erin gooien, lekker veel overdreven versieringen enzo. Dus bijvoorbeeld vlinders in het haar met gedetailleerde vleugels, bloemen, parels en weet ik veel wat. Een kraag of grote ketting rond haar nek? Ik vind hem eigenlijk wel tof haha.


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    DiNozzo schreef:
    (...)

    Is het een idee die neus aan de bovenkant wat minder recht te maken en er een klein deel van het andere oog te laten verschijnen? Geeft denk ik wat meer diepgang. (: Verder vind ik 'm tof!


    Hmm, I don't know. Dan klopt het perspectief denk ik niet helemaal meer. Op die foto's ziet ze er veel harder getekend uit dan hier op mijn blad. :/ Maar ik zie daar nog eens voor als ik klaar ben met de rest. (: Dankjewel!


    help

    Asami schreef:
    (...)

    Veel detaildingen erin gooien, lekker veel overdreven versieringen enzo. Dus bijvoorbeeld vlinders in het haar met gedetailleerde vleugels, bloemen, parels en weet ik veel wat. Een kraag of grote ketting rond haar nek? Ik vind hem eigenlijk wel tof haha.


    Ik ben echt zo slecht in details. Maar dat was ik wel van plan, haha. :')

    Maar ik bedoelde dus eerder hoe ik dat vreemde stuk rood achter haar hoofd kan weg werken, aangezien het kleurpotlood is en ik dat niet kan uitgommen...


    help

    Tolkien schreef:
    (...)

    Ik ben echt zo slecht in details. Maar dat was ik wel van plan, haha. :')

    Maar ik bedoelde dus eerder hoe ik dat vreemde stuk rood achter haar hoofd kan weg werken, aangezien het kleurpotlood is en ik dat niet kan uitgommen...


    Details zijn best makkelijk hoor :a Je begint gewoon met een paar boogjes hier en dan denk je, oh ik maak er rondjes bij, dan maak je in die rondjes weer een soort bloem en weet ik veel wat. Een achtergrond zou het kunnen verhelpen, al zie ik zo 1 2 3 niet wat je bedoelt. Of dus grote bloemen, vlinders e.d. in een donkerrodere tint of paars (dus blauw er overheen, of meer geel voor een meer oranje tint ofzo).


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Asami schreef:
    (...)

    Details zijn best makkelijk hoor :a Je begint gewoon met een paar boogjes hier en dan denk je, oh ik maak er rondjes bij, dan maak je in die rondjes weer een soort bloem en weet ik veel wat. Een achtergrond zou het kunnen verhelpen, al zie ik zo 1 2 3 niet wat je bedoelt. Of dus grote bloemen, vlinders e.d. in een donkerrodere tint of paars (dus blauw er overheen, of meer geel voor een meer oranje tint ofzo).


    Mjeh no. :'D Daar is het denk ik nu wat te laat voor. :/ Bedankt voor je suggesties. ^^

    Het was toch maar een probeersel, ik denk niet dat er nog veel goeds uit gaat komen, haha. :'D


    help