• Ik ben altijd aardig goed geweest in tekenen, maar op de een of andere manier doe ik het gewoon nooit. Elke keer als ik het oppak verwaterd het weer, waarschijnlijk omdat ik altijd meteen weer de grootste projecten aanpak. Tekeningen waar uren werk in gaan zitten en zo word ik er ook niet beter in.

    Nu wil ik mezelf uitdagen om elke dag even iets te tekenen, een snelle schets, nagetekend of zelf bedacht, en om mezelf te blijven motiveren en hopelijk om gemotiveerd te worden ga ik hier elke dag dan ook mijn schets neergooien (: Mijn tekeningen zijn meestal semi-realistisch, btw.
    Ik hoop dat jullie me willen helpen en tips willen geven, als je mee wil doen mag dat natuurlijk ook (: Zeg het even en upload dan elke dag een tekening, een snelle schets, lelijk uitprobeersel of prachtig meesterwerk, dat maakt allemaal niet uit.

    Eerlijk gezegd denk ik dat het ook goed is om juist dingen te uploaden die je lelijk vindt, zodat je de lelijkheid ervan wel moet zien haha en hopelijk zo de volgende keer het beter doett. Als ik een tekening lelijk vond gooide ik hem altijd direct weg namelijk, maar bij deze dump ik mijn eerste schets. Hopelijk volgen er nog veel meer en ook van jullie!


    Laat ik er meteen bij zeggen dat dit het begin is van het minder natekenen haha. Dat was het enige wat ik altijd deed en dat wil ik niet meer, dus deze is geheel zelf bedacht (:


    Quizletters die meedoen: (Als je op de lijst wil vermeld je dit in het rood)
    Asami
    Arquiero
    Tolkien
    Lazulis
    Einmana
    Helianthus
    Morticia
    Anomia

    Als je foto's van je mobiel wil uploaden download dan de app SkyPath, je kunt daar of via de site imageShack.us een account aanmaken Of stuur hem via de chat naar jezelf via facebook..

    [ bericht aangepast op 15 aug 2014 - 15:32 ]


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Asami schreef:
    (...)

    Vanuit je elleboog bewegen, maar toen had ik het afgewimpeld als onzin en zolang ik goed kon natekenen en zelf wat aanpassingen erin maken vond ik het altijd best :')

    Als je, je tekenkunsten wilt verbeteren kun je de tips aannemen en het uitproberen. Als je het op allerlei verschillende manieren probeert, merk je vanzelf wat voor jou 't beste en fijnste is. Natuurlijk moet je ook je eigen touch erin vermengen. Zo wordt je steeds beter.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Asami schreef:
    (...)

    Vanuit je elleboog bewegen, maar toen had ik het afgewimpeld als onzin en zolang ik goed kon natekenen en zelf wat aanpassingen erin maken vond ik het altijd best :')

    Ghehe zo zit ik ook :'D..
    Maar ik probeer nu ook om gewoon heel veel afbeeldingen te pakken en die samen te voegen ;d.


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Helianthus schreef:
    (...)
    Als je, je tekenkunsten wilt verbeteren kun je de tips aannemen en het uitproberen. Als je het op allerlei verschillende manieren probeert, merk je vanzelf wat voor jou 't beste en fijnste is. Natuurlijk moet je ook je eigen touch erin vermengen. Zo wordt je steeds beter.


    Dat vanuit je elleboog werkt iig wel lekker. Ik kon een bepaalde bocht nooit tekenen vanuit mijn pols en moest daarom vaak mijn blad omdraaien haha, dat is nu niet meer nodig (: En damn, mijn schets lijkt wel aardig al zeg ik het zelf.


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Asami schreef:
    (...)

    Dat vanuit je elleboog werkt iig wel lekker. Ik kon een bepaalde bocht nooit tekenen vanuit mijn pols en moest daarom vaak mijn blad omdraaien haha, dat is nu niet meer nodig (: En damn, mijn schets lijkt wel aardig al zeg ik het zelf.

    De schets waarmee je verder ging? Of een andere?


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Ik heb nogal veel schetsen op het moment, door mijn plotselinge kriebels om te tekenen, maar ik doelde op de Sawyer voor mijn zus (:


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.



    En hier hebben we de persoon van mijn eerste tekening weer, Hehe. En deze tekening ga ik niet lang in mn bezit houden, omdat hij hem wilt hebben, Haha.


    Stenenlikker



    Mijn tekening van vandaag, ik ben slecht in symmetrie dus ik heb dat andere oog dichtgenaaid muhahaha!(duivel)


    I solemly swear that I am up to no good

    Waarom staan Helianthus en ik er niet bij?


    Quiet the mind, and the soul will speak.


    Bijna klaar. Alleen nog 't hoofd. Ik heb 't alleen een beetje verkloot, omdat ik 't te dichtbij de papierrand heb getekend.. Ugh. Dat wordt dus meer improviseren.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Helianthus schreef:


    Bijna klaar. Alleen nog 't hoofd. Ik heb 't alleen een beetje verkloot, omdat ik 't te dichtbij de papierrand heb getekend.. Ugh. Dat wordt dus meer improviseren.


    Shiitt jij tekend vet goed. Teach me, o master! _O_
    Hahaha


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Escapism schreef:
    (...)

    Shiitt jij tekend vet goed. Teach me, o master! _O_
    Hahaha

    Haha, oh, thanks for the compliment! ^_^ Maar ik heb nog een boel te leren hoor. Ik zie genoeg dingen die beter kunnen bij mezelf, maar dat motiveert me juist ^_^
    And sure. Why not?


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Helianthus schreef:


    Bijna klaar. Alleen nog 't hoofd. Ik heb 't alleen een beetje verkloot, omdat ik 't te dichtbij de papierrand heb getekend.. Ugh. Dat wordt dus meer improviseren.


    Holy crap, das awesome!! Teach me please?


    It finally happened - I'm slightly mad! ~ Queen

    Helianthus schreef:


    Bijna klaar. Alleen nog 't hoofd. Ik heb 't alleen een beetje verkloot, omdat ik 't te dichtbij de papierrand heb getekend.. Ugh. Dat wordt dus meer improviseren.


    Hoe/waar heb je anatomie geleerd? Vet goed!


    "Do not be angry with the rain; it simply does not know how to fall upwards.” - Vladimir Nabokov

    @ Yoru: Haha, seriously? Was een hele spontane tekening, actually. But yeah, sure, I will. Alleen volgens mij had jij ook goede tekenkunsten hoor. Ten minste, als ik de goede user voor me hou..
    @ Tartys: Haha, ik heb het vooral van mezelf geleerd. Het natekenen van (de houdingen van) mensen en het skelet hoe dat in elkaar zit. I love anatomy. ;D Mijn zus en ik kopen vaak tekenboeken (Maia de laatste tijd meer dan ikzelf, want ik wil het uit mezelf kunnen), maar daar haal ik af en toe ook mijn inspiratie wel eens uit.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Helianthus schreef:
    @ Yoru: Haha, seriously? Was een hele spontane tekening, actually. But yeah, sure, I will. Alleen volgens mij had jij ook goede tekenkunsten hoor. Ten minste, als ik de goede user voor me hou..
    @ Tartys: Haha, ik heb het vooral van mezelf geleerd. Het natekenen van (de houdingen van) mensen en het skelet hoe dat in elkaar zit. I love anatomy. ;D Mijn zus en ik kopen vaak tekenboeken (Maia de laatste tijd meer dan ikzelf, want ik wil het uit mezelf kunnen), maar daar haal ik af en toe ook mijn inspiratie wel eens uit.


    Dan hebben jullie zeker ook dit boek? Ik heb 'm in ieder geval wel, en vind 'm wel awesome. ^^


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •