• De stelling van deze week luidt:
    Homo's zouden ook het recht moeten hebben om bloed te mogen doneren.

    (dit is niet mijn mening, ik plaats alleen de stelling)

    [ topic verplaatst door een moderator ]


    Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.

    Debbaut schreef:
    (...)

    Misscien moeten we daar eens een stelling van de week van maken.:W


    Jaaa doen we! En dan zul je zien dat er een stuk of tien van precies dat soort gevallen langskomen. (cat) Het is echt een goede stelling en discussie tbh.


    "It's funnier in Enochian." ~ Castiel

    XY390 schreef:
    (...)

    Jaaa doen we! En dan zul je zien dat er een stuk of tien van precies dat soort gevallen langskomen. (cat) Het is echt een goede stelling en discussie tbh.


    Zou wel stof tot discussie zijn. Als je kijkt dat we er in dit topic al meer over discussiëren dan over bloeddonatie door homo's.:'D


    Queer zijn is gewoon alles

    OakenshieId schreef:
    (...)

    Ik vind het gewoon dom om je in een discussie te mengen als je niet leest wat er voor je gezegd wordt, noch naar wat er na je gezegd wordt. Maar blijkbaar zijn de opinies wat betreft discussievoering wat verschillend.


    Ik snap dat volkomen! Ik kan niet voor de desbetreffende mensen spreken, maar ikzelf zal voortaan (stel ik wil meedoen) wel eerst wat meer lezen (ik deed dat eigenlijk altijd al alleen deze keer niet :') ) 't is alleen, ik las dit keer niks van te voren en mijn mening werd gequote door iemand dus dat wordt dan weer wel geaccepteerd? :'p Dat is 't 'm juist. Maar goed, genoeg hierover denk ik ^^


    "I didn’t trip, I was just testing the gravity, and it still works"

    Debbaut schreef:
    (...)

    Zou wel stof tot discussie zijn. Als je kijkt dat we er in dit topic al meer over discussiëren dan over bloeddonatie door homo's.:'D


    Precies :')


    "It's funnier in Enochian." ~ Castiel

    Sjawn schreef:
    (...)

    Ik snap dat volkomen! Ik kan niet voor de desbetreffende mensen spreken, maar ikzelf zal voortaan (stel ik wil meedoen) wel eerst wat meer lezen (ik deed dat eigenlijk altijd al alleen deze keer niet :') ) 't is alleen, ik las dit keer niks van te voren en mijn mening werd gequote door iemand dus dat wordt dan weer wel geaccepteerd? :'p Dat is 't 'm juist. Maar goed, genoeg hierover denk ik ^^


    Ik denk niet dat je dat persoonlijk moet opvatten. Als er vier man een post neerzet die nergens op slaat omdat ze de rest niet hebben gelezen, lijkt het mij (en ik denk velen met mij) ietwat overbodig dan ook maar vier keer dezelfde reactie neer te zetten zodat iedereen zich even aangesproken voelt.


    Every villain is a hero in his own mind.

    OakenshieId schreef:
    (...)

    Ik denk niet dat je dat persoonlijk moet opvatten. Als er vier man een post neerzet die nergens op slaat omdat ze de rest niet hebben gelezen, lijkt het mij (en ik denk velen met mij) ietwat overbodig dan ook maar vier keer dezelfde reactie neer te zetten zodat iedereen zich even aangesproken voelt.


    Anyway, zullen we 't hierbij laten? Ik denk dat we hierover wel genoeg gediscussierd hebben XD


    "I didn’t trip, I was just testing the gravity, and it still works"

    *pakt voor de zekerheid de popcorn er maar weer bij.*


    'The best way to predict the future is to create it'.

    homo's zijn ook mensen dus ik vind dat ze alle rechten hebben die andere mensen ook hebben!


    Deb took over...

    cryingwolve schreef:
    homo's zijn ook mensen dus ik vind dat ze alle rechten hebben die andere mensen ook hebben!



    Oh wauw. Dit topic slaat echt alles.


    Zij zingen, nijgen naar elkaar en kussen, geenszins om liefde, maar om de sublieme momenten en het sentiment daartussen.

    cryingwolve schreef:
    homo's zijn ook mensen dus ik vind dat ze alle rechten hebben die andere mensen ook hebben!


    En jij hebt zo te horen niet goed gelezen waarom het niet mag? (:


    wat was dit ookalweer

    Flip anders je shit op iemand die niet 17 pagina's heeft gelezen, want dat is totaal niet dom.
    ffs man, ga er niet van uit dat IEDEREEN 17 fucking pagina's gaat lezen voordat hij/zij reageert.


    I live for the applause, you will die for it.

    Rivaille schreef:
    Flip anders je shit op iemand die niet 17 pagina's heeft gelezen, want dat is totaal niet dom.
    ffs man, ga er niet van uit dat IEDEREEN 17 fucking pagina's gaat lezen voordat hij/zij reageert.

    Maar als op diezelfde pagina nog een discussie bezig is omdat mensen gefrustreerd raken van users die het topic niet doorlezen, dan lijkt het me wel logisch dat je dat ook eventjes gaat doen, lol. Maar goed, I'm leaving, want deze stelling is al twee weken oud.

    [ bericht aangepast op 28 aug 2014 - 20:38 ]


    I would tell you my autumn joke but you probably wouldn't fall for it

    Rivaille schreef:
    Flip anders je shit op iemand die niet 17 pagina's heeft gelezen, want dat is totaal niet dom.
    ffs man, ga er niet van uit dat IEDEREEN 17 fucking pagina's gaat lezen voordat hij/zij reageert.


    Op de eerste pagina ging het er al over, just saying. (cat)


    wat was dit ookalweer

    Deilia schreef:
    Homos zouden helemaal geen rechten moeten hebben.


    Dat kun je ook wat netter zeggen... Ik weet niet hoor maar door dit te zeggen kun je gewoon mensen pijn doen. Homo's buitensluiten is net zozeer discriminatie als al het andere dat onder die noemer valt.


    I'm so scared of being alone, yet I constantly push people away and never let anyone in.

    *sigh* (cat) How do you mean, bump?

    En als je dan bumpt, lees dan het hele topic door


    "It's funnier in Enochian." ~ Castiel